Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня! У будь-якому разі, вимога адміністрації підприємства про написання заяв на звільнення є незаконною.
Доброго дня! рофспілка як юридична особа відповідно до частини першої статті 104 Цивільного кодексу України припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або шляхом ліквідації (саморозпуску чи примусового розпуску за рішенням суду). Про це ж зазначено і в частині першій статті 18 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», відповідно до якої профспілки можуть припинити свою діяльність шляхом реорганізації чи ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску).
Законом України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», зокрема частиною другою статті 18 передбачено, що «рішення про реорганізацію чи ліквідацію приймається з'їздом (конференцією), загальними зборами відповідно до статуту (положення) профспілки, об’єднання профспілок. Одночасно з прийняттям такого рішення з'їзд (конференція), загальні збори приймають рішення про використання майна та коштів профспілок, їх об’єднань, що залишилися після проведення всіх необхідних розрахунків, на статутні чи благодійні цілі».
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» не допускається примусовий розпуск, припинення, а також заборона діяльності профспілок, їх об’єднань за рішенням будь – яких інших органів.
Ліквідація - це така форма припинення юридичної особи, при якій організація перестає існувати з усіма своїми правами та обов'язками. Тому у разі ліквідації первинної профспілкової організації повноваження з управління справами організації до моменту її припинення переходять до ліквідаційної комісії, головою якої, як правило, призначається голова профкому цієї організації.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 10 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог, - у разі відсутності зазначених відомостей у рішенні учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - у рішенні відповідного державного органу, про припинення юридичної особи.
Відповідно до частини 13 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Згідно з частиною другою статті 104 Цивільного кодексу України профспілкова організація як юридична особа припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Доброго дня! Юридична особа бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника. Так, до 1 січня 2019 року представником у суді міг бути адвокат або інша особа, яка досягла вісімнадцяти років, має цивільну процесуальну дієздатність і належно посвідчені повноваження на здійснення представництва в суді. А починаючи з 1 січня 2019 року відповідно до статті 60 ЦПК України представником у суді може бути лише адвокат. Це передбачено Законом України «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)» від 02.06.2016 № 1401-VIII Конституцію України доповнено статтею, 131-2, якою передбачено, що виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення.
Доброго дня! У будь-якому випадку, Ви маєте право звернутись до суду. Однак, визначити вірогідність задоволення Ваших позовних вимог може лише кваліфікований адвокат після всебічного вивчення Вашої справи.
Доброго дня! По суті Ви одержали дохід, який підлягає оподаткуванню. Як правило на текі невеликі перекази податкова поки що уваги не звертає.
Питання всерівно залишається спірним. Відділ кадрів буде використовувати вказану Вами Постанову КМ УРСР. Однак, я вважаю, що це неправомірно. Потрібно вивчати судову практику з вказаного питання.
Доброго дня! Чинне законодавство, зокрема ЗУ "Про Національну поліцію" не містить зазначених Вами строків.
Доброго дня! Так, законом це не заборонено.
Доброго дня! Чинне законодавство України не передбачає примусового вакцинування.
Дякую
Доброго дня! Раджу невідкладно подати до поліції письмову заяву про вимагання коштів, зазначивши всі номери телефонів, з яких Вам телефонували.