Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-1476, сьогодні-0;    відповідей: усього-1476, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня!Я військовослужбовець і нещодавно поступив на лікування у військовий госпіталь, проте я комусь не сподобався й мене виписали таки не долікувавши, хворого. Що мені робити й чи законно так робити?
Автор запитання: Тарас - 17-01-2018 13:32:17

Доброго дня!

Відповідно до ст.6 ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2801-12 , кожен громадянин має право на охорону здоров’я, в т.ч. на кваліфіковану медичну допомогу, а також, оскарження неправомірних рішень і дій працівників, закладів та органів охорони здоров’я.

Статтею 11 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2011-12/paran181#n181 гарантується надання медичної допомоги військовослужбовцям.

Виходячи із вказаних правових норм, Ви маєте право на одержання кваліфікованої медичної допомоги і на оскарження відмови в її наданні чи то неналежного лікування, що виразилось у виписці з лікарського закладу без вжиття всіх можливих медичних заходів для Вашого одужання.

Однак, для такого оскарження Вам необхідно документальне підтвердження Ваших підозр щодо неналежного лікування.

Самим ефективним засобом для цього буде проходження ВЛК, - військово-лікарської комісії.

Згідно з Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України (далі Положення) http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/page2 , розділ 6, підрозділ 6.1. пункт Б «Направлення на медичний огляд військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) проводиться прямими начальниками від командира окремої частини, йому рівних та вище, органами управління та підрозділів Військової служби правопорядку Збройних Сил України, прокуратурою, судом, начальниками гарнізонів, штатних ВЛК, військових лікувальних закладів за місцем лікування, військовими комендантами гарнізонів та військовими комісарами».

Виходячи з викладеного, рекомендую звернутися до командира Вашої частини усно, або з письмовим рапортом, про направлення Вас для проходження ВЛК у зв’язку з незадовільним станом здоров’я.

Крім того, Ви маєте право пройти обстеження в незалежного (цивільного) лікаря, висновок якого надати комісії під час проходження ВЛК. Перед ВЛК крім питання про стан власного здоров’я раджу поставити питання щодо неналежного лікування Вас у шпиталі.

В разі, якщо ВЛК підтвердить факт Вашої виписки без належного лікування, Ви можете оскаржити дії посадових осіб шпиталю до Міністерства Оборони України, Міністерства охорони здоров’я України.

Якщо результати розгляду Вашої скарги будуть для Вас незадовільними – можете звернутися до суду.

В межах даної консультації, без наявного висновку ВЛК, про законність дій керівництва військового шпиталю зробити висновок неможливо.

Здравствуйте. Проконсультируйте пожалуйста как быть с кредитом умершего отца? Узнали о существовании кредита совершенно случайно, по смс на телефоне. Поручителя по кредиту нет. В права наследства вступать не будем, имущества, принадлежащего отцу нет. Может ли банк предъявлять к нам какие-либо претензии? Что необходимо делать в таком случае? Буду Вам очень благодарна за ответ.
Автор запитання: Инна - 17-01-2018 13:23:46

Доброго дня! Якщо Ви не були поручителем і не вступаєте в спадщину, то в кредитора відсутні будь-які підстави перевести кредитні зобов'язання Вашого батька на Вас. Якщо хтось планує вступати у спадщину, необхідно негайно повідомити банк про смерть позичальника і надати копію свідоцтва про смерть. Банк припиняє нарахування відсотків за кредитом з дня смерті позичальника. Сума заборгованості по кредиту фіксується на півроку до прийняття спадщини родичами. Після прийняття спадщини кредит погашають спадкоємці: однією сумою або періодичними платежами, підписавши додаткову угоду з банком. Заборгованість за кредитом погашається спадкоємцями пропорційно і в межах вартості отриманого майна. Якщо спадкоємці відмовляються сплачувати кредит добровільно, банк має право звернутися до суду для стягнення майна, отриманого в спадщину. У Вашому випадку пропоную просто надіслати банку повідомлення та копію свідоцтва про смерть.

Як враховується служба в резерві за контрактом обчисленні пенсії для офіцерів?
Автор запитання: Артур - 17-01-2018 12:41:05

Доброго дня! Ви самі зрозуміли, що написали? Вибачте, але і я здогадуватись не буду.

Мені потрібно розлучитись з чоловіком. Ми проживаємо в Києві в Оболонському районі. Нам сказали звертатися до суду. Чи можете нам допомогти і скільки це коштуватиме?
Автор запитання: Ліда - 17-01-2018 11:08:23

Доброго дня! Для звернення до суду Вам потрібна позовна заява. Протягом 1 доби наш офіс може її підготувати, - вартість 600 грн. Також Вам потрібно буде сплатити судовий збір за подачу позову. Якщо Вам потрібно представництво Ваших інтересів в суді, ми також можемо надати таку послугу. Вам потрібно буде надати нотаріальне доручення з цього приводу і ми замість Вас ходитимемо до суду. Вартість цієї послуги залежить від деяких моментів, які ми обговоримо окремо. Телефонуйте 067-7008820 На все добре!

Доброго времени суток!

Подскажите пожалуйста в решении такого вопроса:

Согласно "Переліку лікарських посад у закладах охорони здоров'я" (утвержденного Наказом МОЗа №385 от 28.10.2002), есть должность "Завідувач", с четким обозначением такового как в разделе "I. Керівники закладів охорони здоров'я та їх заступники" так и в разделе "II. Керівники структурних підрозділів".

А в таблице п. 2.2.1, совместного Наказа МОЗа и Минсоцтруда №308/519 от 05.10.2005 "Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення", обтекаемо указано под понятием "Керівник" (......, завідувач). При этом не указано "Завідувач" чего именно! Если ниже есть конкретика почему-то (завідувач аптеки, завідувач молочної кухні). то именно в первом пункте таблицы её (конкретики) родимой нет.

Поэтому, прошу помочь прояснить в этом запутанном вопросе:
всё таки, как понимать "Завідувач" из Наказа МОЗа и Минсоцтруда №308/519 - это "Керівник" (и всё) или это "Керівник" и/или "Керівник структурного підрозділу"?

Заранее спасибо!
Автор запитання: Андрей - 16-01-2018 18:07:00

Доброго дня! Не зовсім впевнений, що повністю зрозумів суть Вашого питання, однак, постараюсь викласти своє бачення того, що зрозумів. Ви наводите 2 нормативних документи. Перший документ -  Перелік лікарських посад у закладах охорони здоров'я (далі ПЕРЕЛІК)http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/REG7181.html затверджений наказом МОЗ від 28.10.02 № 385. Вказаний Перелік містить 3 розділи лікарських посад I. Керівники закладів охорони здоров'я та їх заступники;  II. Керівники структурних підрозділів;  III. Лікарі-спеціалісти. Посади "Завідувач" містять розділи  I. і II., при цьому  I. - суто адміністративні посади і тут "Завідувач" є керівником закладу і II - фактично лікарі за профілем відділення які мають поряд з лікарськими обов'язками і адміністративні функції. Обидві категорії, на відміну від посад зазначених у розділі III., являються службовими особами і відповідно "Керівниками".     Другий документ - спільний наказ МОЗ і Міністерства праці та соціальної політики України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1209-05 № 308/519 від 05.10.2005.  Слово "Керівник" в даному документі зазначено в п.2. преамбули про затвердження Умов ... "Керівникам закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення в межах фонду заробітної плати установити працівникам посадові оклади (тарифні ставки), доплати та надбавки, виходячи з розмірів, передбачених цими Умовами."  На мою думку як Керівників закладів охорони здоров'я потрібно розуміти як осіб, які займають посади передбачені розділами I. і II. Переліку. Далі, точно також потрібно розуміти осіб визначених у п. 1.3. Умов "Оплата праці керівників, фахівців, технічних службовців і робітників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, що не передбачені цими Умовами (педагогічних працівників, працівників культури, сільського господарства та інших), здійснюється відповідно до умов оплати праці аналогічних категорій працівників відповідних галузей бюджетної сфери." Точно також трактую п. 1.5. Умов "Посадові оклади керівників закладів охорони здоров'я, визначені за пунктами 2.1 - 2.2 з урахуванням підвищення за кваліфікаційну категорію, не можуть бути нижчими від посадових окладів керівників структурних підрозділів - лікарів (провізорів) відповідної або нижчої кваліфікації, визначених за пунктами 2.1 - 2.2 з урахуванням підвищення за оперативне втручання. Цей порядок встановлення посадових окладів не застосовується для керівників, які не мають кваліфікаційної категорії."   Далі. у п.2.2.1. Умов "Схема тарифних розрядів посад керівних працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, що встановлюються за групами з оплати праці". Вказаних осіб також потрібно визначати за  I. і II. Переліку. Предметно туди входять як керівники:

1.

Керівник (головний лікар, генеральний директор, директор, головний державний санітарний лікар, начальник, завідувач)

18

17

16

15

14

2.

Головна медична сестра, головний фельдшер

А також "начальники відділів і інших підрозділів не визначені у цьому розділі" Тобто всі особи, визначені в розділах I і II Переліку.

чому не дораховують пенсійний стаж з 2000 р підприємцям, які сплачували в пенсійний фонд страхові внески не в повному обсязі.
Автор запитання: михайло - 16-01-2018 15:11:32

Доброго дня!

Відповідно до пункту 3-1 Розділу XV  ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/page) до страхового стажу для визначення права на призначення пенсії згідно із статтею 26 цього Закону включаються періоди:

1) ведення підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування, а також із застосуванням фіксованого податку:

з 1 січня 1998 року по 30 червня 2000 року включно, що підтверджуються довідкою про реєстрацію як суб’єкта підприємницької діяльності;

з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року включно, за умови сплати страхових внесків (єдиного внеску) незалежно від сплаченого розміру (крім випадків звільнення від сплати єдиного внеску).

Отже, відповідно до вищезазначеного Закону то в страховий стаж для призначення пенсії враховуються періоди починаючи з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року, у разі якщо були сплачені страхові внески НЕЗАЛЕЖНО від сплаченого розміру!

що робити з дитиною 4 місяці коли її рідна мати втекла
Автор запитання: Максим - 16-01-2018 13:06:06

Особи, яким стало відомо про факт залишення дитини без батьківського піклування, зобов'язані негайно повідомити про це службу у справах дітей за місцем виявлення дитини. Це передбачено "Порядком провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини". http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/866-2008-%D0%BF
 Дізнайтесь телефон вказаного органу за місцем знаходженням дитини і негайно туди зателефонуйте.

Доброго дня.Чи потрібно затверджувати на сесії сільської ради технічну документацію із землеустрою про встановлення відновлення меж в натурі на місцевості.Технічка розроблялась по заяві власника приватизованого будинку що розташований на даній зем.діл.Також є архівне рашення 1999року про передачу зем.діл. у приватну власність Декретом кабінету міністрів.
Автор запитання: Яна - 14-01-2018 12:48:19

Доброго дня!

На жаль, Ваше питання не зовсім зрозуміло сформульоване, тому можемо надати два варіанта відповіді.

  1. Якщо у Вас відсутній кадастровий реєстраційний номер, то Вам потрібно фактично по новому оформлювати право власності на землю, і відповідно ст. 186 Земельного кодексу України http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/page8 , затверджувати на сесії селищної ради технічну документацію із землеустрою, в т.ч. і межі земельної ділянки.

    2. Якщо Вами вже оформлено право власності на землю, наявний кадастровий номер, Ви можете винесені межі в натурі самостійно затвердити разом з власником суміжної земельної ділянки.

Доброго дня! Прокуратурою розслідується кримінальна справа стосовно мого чоловіка. Справа підстроєна. Його обвинувачують в тому, що він разом зі своїм братом, який є міським Головою, хотіли одержати хабар 70 тисяч доларів. Але то був не хабар, а гроші за проданий будинок, що належав дружині брата. Як краще захищатися від сфальсифікованого обвинувачення?
Автор запитання: Тетяна - 12-01-2018 14:27:20

Доброго дня, Тетяна! Для визначення стратегії і тактики захисту насамперед потрібно ознайомитись за матеріалами справи. Однак, уже зараз можу сказати, що справа прокуратурою розслідується незаконно, всупереч вимогам ст.216 КПК України.  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4651-17/page8  Кримінальне провадження за ст.368 ч.4, з урахуванням суми "хабаря" повинно розслідуватись не слідчими прокуратури, а детективами Національного антикорупційного бюро України. Те, що слідство провадиться всупереч ст.216 КПК України неналежним органом, відповідно до ст.87 КПК України,  повинно потягнути визнання всіх доказів, які добуті під час такого розслідування, недопустимими.   Зокрема, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних та кримінальних справ в своєму листі № 9-2388/0/4-16 від 13.09.2016 зазначив, що відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 87 КПК України недопустимими визнаються докази, що були отримані після початку кримінального провадження шляхом реалізації органами досудового розслідування чи прокуратури своїх повноважень, не передбачених КПК України, для забезпечення досудового розслідування кримінальних правопорушень. Враховуючи викладене, раджу ставити перед судом на будь-якій стадії попереднього розслідування, питання про визнання доказів недопустимими.

Добрий день! Мені прийшов лист з митниці Рава- Руська про прострочений транзит авто на польській реєстраціі! Останній раз перетину 15 вересня. Протоколу ще немає,але після 25 січня буде складено. Суттєвих поясненьчому прострочено транзит в мене також немає.Які моі діі повинні бути щоб штраф сплачувати частинами?
Автор запитання: Андрій - 11-01-2018 12:55:40

Доброго дня! Відповідно до положень ст. 307 КпАП України штраф має бути сплачений не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. Згідно ч. 1 ст. 308 КпАП України у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений ч. 1 ст. 307 КпАП України , постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби, за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна. Згідно ч. 2 ст. 308 КпАП України у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується: - подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті КпАП України та зазначеного у постанові про стягнення штрафу; - витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто, після закінчення строку для добровільної сплати штрафу, суд, яким винесено постанову, звертається до виконання постанова про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу, шляхом надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби, за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна, а відділ державної виконавчої служби уповноважений приступити до примусового стягнення подвійного розміру накладеного штрафу. Таким чином, відстрочити сплату штрафу можливо лише шляхом оскарження постанови про накладення штрафу. Відповідь надано за допомогою сайту http://zib.com.ua/

Yandex.Metrika