Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Особи, уповноважені на виконання функцій держави визначені Законом України «Про засади запобігання та протидії корупції». До них відносяться: Президент України, Голова Верховної Ради України та його заступники, Прем’єр-міністр України, інші члени Кабінету Міністрів України, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим; - державні службовці; - посадові особи органів місцевого самоврядування; - військові посадові особи Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань; - судді Конституційного Суду України, професійні судді, народні засідателі і присяжні; - особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, податкової міліції, державної кримінально-виконавчої служби, органів та підрозділів цивільного захисту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України; - посадові особи і працівники органів прокуратури, дипломатичної служби, митної служби, державної податкової служби; - посадові та службові особи інших органів державної влади.
Доброго дня! Особи, які вчинили насильство в сім'ї, згідно вимог закону, несуть адміністративну, кримінальну чи цивільно-правову відповідальність. Хоча з Вашого питання не зрозуміло до якої відповідальності особа притягується, можна припустити, що це адміністративна відповідальність. Відповідно до статті 173 2 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Вчинення насильства в сім’ї, невиконання захисного припису або непроходження корекційної програми) вчинення насильства в сім’ї, тобто умисне вчинення будь-яких дій фізичного, психологічного чи економічного характеру (застосування фізичного насильства, що не завдало фізичного болю і не спричинило тілесних ушкоджень, погрози, образи чи переслідування, позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна або коштів, на які потерпілий має передбачене законом право, тощо), внаслідок чого могла бути чи була завдана шкода фізичному або психічному здоров’ю потерпілого, а так само невиконання захисного припису особою, стосовно якої він винесений, непроходження корекційної програми особою, яка вчинила насильство в сім’ї, – тягнуть за собою накладення штрафу від трьох ( 51 грн. ) до п’яти ( 85 грн. ) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, або адміністративний арешт на строк до п’яти діб. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, – тягнуть за собою накладення штрафу від п’яти ( 85 грн. ) до десяти ( 170 грн. ) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб. Особа, яка є потерпілою у справі, її законний представник та представник, відповідно ст.269 і 270 КУпАП мають право знайомитися з матеріалами справи, приймати участь в судовому розгляді справи, заявляти клопотання (в т.ч. про допит свідків), при розгляді справи користуватися правовою допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, оскаржувати постанову по справі про адміністративне правопорушення. Користуйтесь своїми правами!
Доброго дня! Ваше питання не відповідає критеріям питань на які надаються безкоштовні он-лайн консультації. Читайте ЗУ "Про публічні закупівлі" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/922-19/page2 (ст.10)
Ні. Це фукції не входять до коемпетенції орагнів внутрішніх справ.
Доброго дня! Незважаючи на те, що існує стала практика приватизації землі і без Генплану населеного пункта, формально відмова через відсутність Генплану є обгрунтованою. Зміст понять «генеральний план населеного пункту» та «план зонування територій (зонінг)» наведені в ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної документації». Закон України від 17.02.11 р. № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності». Цей документ передбачив, що у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється (ч. 3 ст. 24 Закону № 3038). Це положення введено в силу з 1.01.2015 року.
Доброго дня! Для оформлення закордонного паспорт, необхідні наступні документи:
- паспорт громадянина України та 2 стандартних набору його копій: перші 2 сторінки та прописка;
- ідентифікаційний код та його копія;
- квитанції про оплату послуг, бланка і держмита;
- заява, яка оформляється працівником ВВІР під час подачі документів;
- старий закордонний паспорт (якщо такий є).
Доброго дня! Одноособова відмова селищного Голови є незаконною, оскільки це питання повинно розглядатись колегіальним ораганом - сесією відповідно ради.
Доброго дня! Порядок взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього, регламентований ст.37 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу". http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page4 Так, зокрема, Виключенню з військового обліку у районних (міських) військових комісаріатах (військовозобов'язаних Служби безпеки України у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних Служби зовнішньої розвідки України у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які: 1) призвані чи прийняті на військову службу; 2) проходять військову службу (навчання) у вищих військових навчальних закладах і військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів; 3) визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку; 4) досягли граничного віку перебування в запасі; 5) припинили громадянство України; 6) були раніше засуджені до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину; 7) направлені для відбування покарання до установ виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру; 8) не отримали до 40-річного віку військово-облікової або спорідненої з нею спеціальності; 9) померли. Таким чином наявність у військовозобов'язаної жінки статусу матері одиначки не є підставою для виключення з обліку. Як військовозобов'язана особи Ви повинні проходити ВЛК.
Чоловік подарував дружині квартиру (набуту у спільному шлюбі). Питання чи при розірванні шлюбу, буде ця квартира об'єктом який буде ділитись між подружжям? Чи уклавши договір дарування чоловік втратив право на це житло?
Чи майно ділиться ще на дітей подружжя?
Дякую.
Доброго дня! Ваше питання схоже на задачку з підручника для студента юриста. 1) При розірванні шлюбу подарована квартира не буде ділитися між подружжям, оскільки чоловік вже розпорядився своєю часткою (1/2) квартири, а 1/2 з моменту набуття вже належала дружині. 2) Уклавши договір чоловік втратив право власності на це житло, однак не право проживання у ньому. 3) Вказана квартира при розлученні не буде ділитися на дітей.
Доброго дня! Члени профспілкової організації мають право на отримання матеріальної допомоги наступних видів: звичайна матеріальна допомога; допомога при народженні дитини; на лікування члена профспілки; на лікування членів сім’ї члена профспілки; на поховання члена профспілки; на поховання членів сім’ї члена профспілки; допомога працівникам, які виховують дітей-інвалідів; допомога членам профспілки, діти яких вступили на платну форму навчання в Університет; допомога працівникам, які є учасниками АТО; допомога працівникам, члени сімей яких є учасниками АТО. При виході у відпустку надається матеріальна допомога на оздоровлення. На неї не впливає одержання вищевказаних видів допомоги.