Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня! Пропоную ознайомитись з ПОСТАНОВОЮ Кабінету міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/250057520 Згідно давної постанови, до таких робіт відносяться "Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, — щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)." а також "Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд."
Доброго дня! Купівля автомобіля по генеральному дорученню це завжди ризик. Власник авто може завжди його відмінити. Рекомендую укласти попередній договір купівлі-продажу, в якому буде обумовлено термін укладення основного договору, передачу авто в тимчасове користування до укладення основного договору та фінансову відповідальність за порушення умов даного договору. Проект договору Вам може підготувати наш офіс.
Доброго дня! Ви можете продавати лише майно яке Вам належить. Тому, Вам потрібно буде зареєструвати право власності, а лише потім продавати будинок та землю. Про терміни не скажу. На це можуть впливати різні чинники.
Доброго дня! Ви є стороною договору і якщо Ваша "подруга" перестане вносити платежі - банк Вас буде мати претензії виключно до Вас. Пропоную, насамперед самій контролювати своєчасність сплати відсотків і погашення тіла кредиту, щоб не набігли зайві відсотки і відсотки на відсотки. Без вивчення договору більш нічого порадити не можу! На все Добре!
Доброго дня! В ході вивчення поставленого Вами питання я не знайшов жодного нормативного документу, яким би прямо передбачалось при поданні заяви про прийом дитини до 1 класу школи надавати довідку про місьце реєстрації. Основним законом, що регламентує порядок одержання середньої освіти є ЗУ "Про загальну середню освіту" https://ru.osvita.ua/legislation/law/2232/ Стаття 23 вказаного закону передбачає, що Батьки або особи, які їх замінюють, серед інших, мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей; Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.04.2005 № 204 «Про прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів» на сьогодня не є чинним. В мережі доступний Інструктивно-методичний лист МОНУ "Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів". http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/45970/Він містить певні протиріччя. З одного боку в ньому йдеться, що "Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи: заява на ім’я директора школи; копія свідоцтва про народження дитини; медична картка встановленого зразка. Інших документів для зарахування дитини до 1 класу не передбачено. Також не можуть вимагатися відомості про місце роботи, посади батьків або осіб, що їх замінюють та інша інформація, не передбачена чинним законодавством." З другого боку лист містить положення які передбачають надання батьками дитини документа про її реєстрацію. А саме "Дітям, які вступають до першого класу школи І-ІІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні... У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше.
Доброго дня! Мені важко Вам щось сказати про довідку, форми якої я не бачив і навіть не знаю яким нормативним актом вона передбачена. Можу сказати, що якщо Ви виключені з військового обліку за станом здоров'я безстроково, і про це є рішення відповідної ВЛК, ніякий новоприйнятий нормативний документ не може бути підставою для перегляду даного рішення. А довідка це лише папірець, підтверджуючий наявність того чи іншого рішення. Ми можемо в режимі електронної переписки надати Вам послугу з детального вивчення Вашої ситуації і підготовити заперечення до військового комісаріату. Звертайтесь lawprotections@gmail.com
чи телефонуйте 0677008820
Доброго дня! Згідно ст.70.2. Податкового Кодексу України, 70.2. До облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) вноситься така інформація: 70.2.1. прізвище, ім'я та по батькові; 70.2.2. дата народження; 70.2.3. місце народження (країна, область, район, населений пункт); 70.2.4. місце проживання, а для іноземних громадян - також громадянство; Таким чином, закон передбачає наявність в обліковій картці реальної інформації про місцепроживання фізичної особи - платника податків. Однак, жодною нормою не передбачено обов'язку повідомляти фіскальні органи про зміну місця проживання, відповідно і відсутня відповідальність за невчинення таких дій.
Доброго дня! Порядок і підстави проведення перевірок електронних декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені "ПОРЯДКОМ проведення контролю та повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування", затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 10.02.2017 № 56. Вказаним порядоком, як суб'єкт проведення контролю та перевірки вказаних декларацій визначено Національне агентство з питань запобігання корупції. Згідно ч. 9 Порядку "У разі необхідності, з метою здійснення повної перевірки декларації, Національне агентство має право направляти запити про надання документів чи інформації до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх посадових осіб, громадян та їх об’єднань. Зазначені суб’єкти зобов’язані надавати запитувані Національним агентством документи чи інформацію упродовж десяти робочих днів з дня одержання запиту." Тобто, якщо подібний запит буде направлений до відповідного податкового органу, він буде зобов'язаний надати певну, наявну інформацію та документи. Однак, ніяким чином не проводитиме перевірки декларації. Податковий кодекс України також не передбачає перевірку органами фіскальної службо е-декларацій.
Доброго дня! Якщо у Вас з ФОП Лещенко договір поставки, то і позов потрібно заявляти саме до нього, як до сторони, яка поставила товар неналежної якості.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» у разі встановлення будинкових засобів обліку води у багатоквартирному будинку, де окремі (або всі) квартири обладнані квартирними засобами обліку, споживачі, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку виконавцю та які не мають квартирних засобів обліку (у разі обладнання всіх квартир квартирними засобами обліку - споживачі, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку виконавцю), оплачують послуги згідно з показаннями будинкових засобів обліку, не враховуючи витрати води виконавця, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які є власниками або орендарями приміщень у цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями всіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, та споживачами, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку води виконавцю, пропорційно кількості мешканців квартири в разі відсутності витоків із загальнобудинкової мережі, що підтверджується актом обстеження, який складається виконавцем у присутності не менш як двох мешканців будинку.
Тобто, у разі відсутності квартирного лічильника холодної води, нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника: від загального обсягу води, спожитого будинком, вираховується обсяг, спожитий юридичними та фізичними особами-підприємцями, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями усіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно кількості мешканців в квартирі, але не більше 11 м?/міс на одну особу. За наявності витоків, споживачі оплачують послугу за встановленими нормами.
Згідно пп. 1 п. 29. Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 р. споживач має право на зменшення розміру плати, серед іншого, у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
Отже, Ви маєте право на зменшення розміру плати за водопостачання. Підготуйте і подайте відповідну заяву.