Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2940, сегодня-0; ответов: всего-2940, сегодня-0
Есть ответ Опубликовано |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня! Щиро вдячна Вам, що не залишили моє запитання від 21.02.2017 без уваги . Відповідно до п.2.11 зазначеного Порядку №22-1, саме Довідка органів місцевого самоврядування є документом, що засвідчує факт перебування на утриманні померлого годувальника (або отриманні допомоги, яка була джерелом засобів до існування), та додається до заяви про призначення пенсії по втраті годувальника (п.п.9 п.2.3 Порядку). Питання в тому, чи правомірні дії сільської ради вимагати документи, які підтверджують той факт, що я дійсно отримувала від свого сина допомогу, так як він зі мною спільно не проживав, але постійно приїздив та допомагав. Адже ст. 202 Сімейного Кодексу України передбачає утримання повнолітніми дітьми своїх батьків, які є непрацездатними та потребують матеріальної допомоги, як обов’язок. Від так не маючи паперових доказів отримання допомоги від сина, сільська рада відмовляє в довідці, а я за відсутності цієї довідки втрачаю право на пенсію по втраті годувальника? Допоможіть.
Доброго дня!
Відповідно до абз. 2 п. 2.11 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, у разі неможливості надати такі документи факт перебування на утриманні померлого годувальника встановлюється у судовому порядку.
Враховуючи вищевикладене, так як Вам сільською радою було відмовлено у видачі довідки з підстав відсутності доказів, Ви маєте право встановити факт утримання Вас сином у судовому порядку. У разі якщо немає жодних паперових (фіксованих) доказів що Ви були на утриманні сина, в такому випадку як докази, можуть слугувати показання свідків.
Доброго дня Вам!!! проконсультуйте мене будь-ласка!!! ситуація наступна, в нас в містечку є гаражний кооператив, якому міськарада колись виділила землю, в мене в тому кооперативі є власний гараж, право власності на мене оформлене згідно чинного законодавства. Але, спірний момент, голова гаражного кооперативу всіх власників гаражів змушує вступати в кооператив, і в ОБОВЯЗКОВОМУ порядку згідно акту передавати майновий пай (власний гараж) в кооператив. Проконсультуйте будь-ласка, чи законно це, чи передбачена законами України відмова від передачі майнового паю (гаража) в володіння кооперативу (я наприклад боюсь передавати свій гараж в кооператив)???
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання слід ознайомитися безпосередньо зі статутом кооперативу, інакше вказати на правомірність чи протиправність таких дій, особисто я не матиму можливості.
Крім того, раджу Вам ознайомитися з Законом України «Про кооперацію».
Доброго дня.живу на першому поверсі 5 -поверховому домі.Сусід з 5 поверху захопив кладовку на першому поверсі повісивши свій замок.при запиту також користуватись кладовою(є маленька дитина і її велосипед і коляска) відмовив сказавши шо так завжди було шо це його.У мене квартира без балкона,переселились рік назад.ЧИ можу і якщо можу то яким шляхом добитись справедлості на користування кладовкою.дякую
Добрий день!
Згідно п. 6 ст. 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.
Згідно п. 2 даноїї статті, допоміжні приміщення багатоквартирного будинку - приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення);
Враховуючи вищевикладене, комора являється допоміжним приміщенням багатоквартирного будинку та належить до спільного майна мешканців будинку.
Згідно ст. 6 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», співвласники, серед іншого, мають право вільно користуватися спільним майном багатоквартирного будинку з урахуванням умов та обмежень, встановлених законом або рішенням співвласників.
Реалізація співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників.
Враховуючи вищевикладене, за умови, що Ваш сусід раніше не набував права власності на дану комору у встановленому законодавством порядку, Ви на рівні з усіма іншими мешканцями маєте право на її використання.
Для вирішення Вашого питання я раджу Вам першочергово звернутися до органу управління будинком, який і вирішить дане питання.
Крім того, якщо сусід не погодиться з рішенням органу управління будинок чи не захоче добровільно зняти замки чи надати ключ, Ви можете скликати зібрання мешканців будинку, запросити правоохоронні органи, органи управління будинком та зрізати їх в примусовому порядку.
Доброго дня. Якщо в мене діагноз обмежено придатний по зору (ст.30в), був мобілізований і вже демобілізувався, чи можу я відмовитись від призову на місячні збори резервістів
Доброго дня! Підстави для звільнення від проходження військових перевірочних та навчальних зборів викладені в ст. 30 ЗУ "Про військовий обов`язок і військову службу".
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran651#n651
Доброго дня. Чи маю я право на субсидію у разі якщо я є керівником і підписантом юридичної особи (фермерське господарство), маю встановлену мінімальну заробітню плату. Восени 2016 року юридичною особою здійснено купівлю транспортного засобу що зареєстрований на неї. Адміністрація відмовляє з цього приводу.Але ж даний транспортний засіб куплено для цілей підприємства, за його рахунок та зареєстрований на підприємство. Чи є такі дії законними, в розрізі діючого порядку надання субсидій!?
Доброго дня! Дії працівників управління соціального захисту населення є неправомірними та такими, що суперечить як Закону України "Про фермерське господарство" - в частині визначення правового статусу майна ФГ, а також Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р.
За таких умов їх дії можуть бути оскаржені до вищестоящого органу чи до суду.
На території «ДНР» і «ЛНР» зараз не можна провести законні операції з продажу або передачі власності — землі, будинків, квартир. Це є способом захисту українських громадян від незаконного відчуження майна на користь будь-яких третіх осіб.
Реєстри права власності на території «ДНР» і «ЛНР» заблоковані всі і не працюють. Теоретично угоди купівлі-продажу можуть бути здійснені тільки на території, яка підконтрольна Україні. Але це не можна здійснити, тому що для укладення угоди нотаріусу потрібно отримати документи, які сьогодні знаходяться на окупованих територіях і фактично їх не можна отримати.
Чи є на сьогодні можливість продати нерухоме майно, що знаходиться в ДНР?
Реєстри права власності на території «ДНР» і «ЛНР» заблоковані всі і не працюють. Теоретично угоди купівлі-продажу можуть бути здійснені тільки на території, яка підконтрольна Україні. Але це не можна здійснити, тому що для укладення угоди нотаріусу потрібно отримати документи, які сьогодні знаходяться на окупованих територіях і фактично їх не можна отримати.
Чи є на сьогодні можливість продати нерухоме майно, що знаходиться в ДНР?
Доброго дня! Офіційної заборони здійснювати відчуження майна на окупованій території так званих ДНР і ЛНР встановлено не було. На питання практичної можливості здійснення таких дій, особисто я надати відповідь не можу.
Доброго дня!
Чи потрібно у е-декларації звичайного держслужбовця вказувати дохід та майно чоловіка, якщо він не прописаний та не проживає зі мною, але шлюб не розірвано, а також дорослої дитини, яка прописана, але не проживає зі мною, проте ще не має власної сім'ї.
Заздалегідь дякую.
Чи потрібно у е-декларації звичайного держслужбовця вказувати дохід та майно чоловіка, якщо він не прописаний та не проживає зі мною, але шлюб не розірвано, а також дорослої дитини, яка прописана, але не проживає зі мною, проте ще не має власної сім'ї.
Заздалегідь дякую.
Доброго дня! Зі змісту положень ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" приходимо до висновку, що Ви повинні вказувати в декларації й сина, й чоловіка, як членів родини та їх дохід.
Доброго дня. Якщо чоловікові приносять повістку до військомату, а у нього маленька дитина (1 міс.) чи має він право на відстрочку і на який термін?
Доброго дня!
Згідно п. 4. ч. 2 ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, серед іншого, які мають дитину віком до трьох років.
(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran271#n271)
Враховуючи вищевикладене, батько дитини до досягнення нею трьох років матиме право на одержання відстрочки від призову на строкову службу. Для цього йому слід подати до військового комісаріату клопотання про надання відстрочки до якого приєднати свідоцтво про народження дитини.
Доброго дня! Я учасник АТО. Підкажіть будь-ласка на якого розміру земельну ділянку я маю право? І з яким цільовим призначенням? (Чи тільки для засіву чи і для забудови). І так само чи маю я право для отримання житла (бо зараз із житлом проблеми). У якому випадку місцева влада може законно мені відмовити? Заздалегідь вдячний за відповідь.
Доброго дня!
Відповідно до п. 14 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасники бойових дій, серед іншого, мають право на першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.
(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3551-12/page)
Згідно ст. 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:
а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;
б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;
в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;
г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;
ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;
д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.
Враховуючи вищевикладене, Ви, як і всі інші громадяни, маєте право безоплатно отримати земельні ділянки в межах норми, за умови, що раніше земельна ділянка з даним цільовим призначенням Вами не приватизовувалася. Єдине, що статус учасника бойових дій встановлює для Вас першочерговість у виділенні земельної ділянки.
Добрий день. У 2016 році моя мама купила квартиру та зразу зробила договір дарування мені. Повинен я відображати в декларації це майно?
Доброго дня! Зі змісту ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" Ви зобов`язані зазначати інформацію про належне Вам майно, саме тому, заповнюючи декларацію Ви повинні вказувати прийняту в дарунок від матері квартиру.
Що буде коли ухиляєшся від армії на строкову службу ? Якщо я не живу по прописці, і не бачив повісток?. Який інтервал між повістками, який видає військкомат, під час призову на строкову службу .
Добрий день! Відповідь на Ваше питання не надається з етичних міркувань.
Добрий день.В мене таке питання,земля знаходилась на балансі сільської ради там був будинок зробили магазин на території ції ділянки знаходиться дорога до мого будинку зараз підприємець сказав що земля приватизована але я не підписувала ніяких згод на приватизацію скоріше мій підпис підробили на актах про приватизацію за дорогою ділянка що межує лиш зі мною теж приватизована чи можуть мені закрити дорогу,чи могли без моєї згоди приватизувати ділянку,як діяти в такій ситуації,дякую.
Доброго дня!
Встановлення та погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами передбачено ст. 198 Земельного кодексу України при кадастровій зйомці як комплексу робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.
Як зазначає ч.1 ст.106 Земельного кодексу України, власник земельної ділянки має право вимагати від власника сусідньої земельної ділянки сприяння встановленню твердих меж, а також відновленню межових знаків у випадках, коли вони зникли, перемістились або стали невиразними.
Слід зазначити, що державний комітет із земельних ресурсів (Держкомзем) України своїм наказом від 18.05.2010 р. N 376 затвердив Інструкцію про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками.
Відповідно до п. 3.12. зазначеної Інструкції закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється виконавцем у присутності власника (користувача) земельної ділянки, власників (користувачів) суміжних земельних ділянок або уповноваженою ним (ними) особою. Повідомлення власників (користувачів) суміжних земельних ділянок про дату і час проведення робіт із закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється виконавцем завчасно, не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку робіт із закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Повідомлення надсилається рекомендованим листом, кур'єрською поштою, телеграмою чи за допомогою інших засобів зв'язку, які забезпечують фіксацію повідомлення. Закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) може здійснюватися за відсутності власників (користувачів) суміжних земельних ділянок у випадку їх нез'явлення якщо вони були належним чином повідомлені про час проведення вищезазначених робіт, про що зазначається у акті прийомки-передачі межових знаків на зберігання.
Враховуючи викладене, встановлення меж земельної ділянки в натурі може здійснюватися за відсутності власників (користувачів) суміжних земельних ділянок у випадку їх нез'явлення, якщо вони були належним чином повідомлені про час проведення вищезазначених робіт.
Ви можете оскаржити процедуру встановлення меж, а також приватизації до суду, однак це не вирішить Вашого питання, адже сусіди матимуть право звернутися повторно та провести процедуру приватизацію уже згідно вимог законодавства.
У Вашому випадку доцільніше вести переговори з сусідами про встановлення безоплатного земельного сервітуту з метою проїзду.
Доброго дня! Я працюю в пту з повним навантаженням викладачем. Чи маю право на відстрочку від призову до збройних сил?
Доброго дня! Ви не зауважили відстрочка від призову до якого виду служби Вас цікавить, однак, зі змісту ст. 17 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" та ст. 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" права на відстрочку з цих підстав Ви не матимете.
Доброго дня.
Поясніть будь-ласка. Ми з дружиною розлучились в 2002 році, є рішення суду. За Свідоцтвом про розірвання шлюбу не звертались, штампів про розірвання шлюбу в паспортах не ставили. З того часу проживаємо разом, а в 2006 році в нас народилась дитина.
Скажіть, що потрібно зробити, щоб поновити наш шлюб? Чи можливо відмінити судове рішення про розірвання шлюбу, чи потрібно знову реєструвати шлюб?
Поясніть будь-ласка. Ми з дружиною розлучились в 2002 році, є рішення суду. За Свідоцтвом про розірвання шлюбу не звертались, штампів про розірвання шлюбу в паспортах не ставили. З того часу проживаємо разом, а в 2006 році в нас народилась дитина.
Скажіть, що потрібно зробити, щоб поновити наш шлюб? Чи можливо відмінити судове рішення про розірвання шлюбу, чи потрібно знову реєструвати шлюб?
Доброго дня!
Згідно діючої редакції Сімейного кодексу України станом на 2002 р. , а саме ст. 114, у разі розірвання шлюбу судом шлюб припиняється у день набрання чинності рішенням суду про розірвання шлюбу.
Згідно ст. 115 СК України, розірвання шлюбу, здійснене за рішенням суду, має бути зареєстроване в державному органі реєстрації актів цивільного стану, за заявою колишньої дружини або чоловіка.
Розірвання шлюбу засвідчується Свідоцтвом про розірвання шлюбу, зразок якого затверджує Кабінет Міністрів України.
Враховуючи вищевикладене, припускаю, що юридично шлюб між вами не розірваний. За таких умов повторно укладати шлюб не потрібно. Однак, за для з’ясування цих обставин Вам слід звернутися безпосередньо до органу РАЦС.
Я продала мобільний телефон через сайт олх. Відправила з оплатою після огляду по новій почті. Покупець забрала телефон. На наступний день виявила притензії що телефон не включається. Хоч відправила повністю робочий телефон. Тепер до мене пише і дзвонить з погрозами, щоб я повернула кошти. На чиї стороні в даному випадку закон???
Доброго дня!
Згідно ст. 679 Цивільного кодексу України, продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту.
Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили.
Саме тому, Ви зобов’язані відповідати за недоліки проданого Вами товару лише в разі, якщо покупець доведе, що недоліки товару існували до продажу майна.
Доброго дня. Скажіть будь ласка, інвалід 3 групи може працювати в дитячому садку на 1.25 ставки і бути при цьому тарифікований на 1.25? Дякую за відповідь.
Доброго дня! Розділ IV Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" гарантує всім інвалідам право на працю. Саме тому, лише з підстав того, що Ви являжтесь інвалідом відмовити у прийнятті на роботу чи звільнити Вас не можуть. Однак, навантаження такого працівника встановлюється згідно медичного висновку. Саме тому, особисто я не можу вказувати чи можете Ви бути працевлаштовані на 1,25 ставки.
Доброго дня! Документи на оформлення субсидії подали в листопаді, проте субсидія не була призначена із початком опалювального сезону згідно Пункт 14, абзац 6 Постанови КМУ №848 якщо заява подається протягом двох місяців з початку опалювального сезону здійснюється компенсація за попередні місяці. Соц працівникі мотивують що ця норма не діє АВТОМАТИЧНО а лише якщо в заяві додатково вписано що є бажання отримати субсидію від початку опалювально сезону і здійснити перерахунок відмовляються. У них ніби є нормативні акти які це регулюють, хоча постанова КабМіну №848 це не передбачає. Чи можливо якось вплинути у вирішенні цього питання, до кого треба звертатись, чи такі соц працівникі діють законно і вина лише наша що не вказалі в заяві додатково що отримати субсидію хочемо від початку опалювально сезону а не від дати подання заяви? дякуємо
Доброго дня!
Згідно п. 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848,у разі звернення із заявою про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону.
Враховуючи вищевикладене, працівники управління соціального захисту населення отримавши від Вас заяву про призначення субсидії в листопаді, повинні били своїм рішенням призначити субсидію з початку отоплювального періоду, без будь – яких додаткових прохань відносно цього.
Враховуючи вищевикладене, не погоджуючись з рішенням посадовців Ви маєте право оскаржити його до вищестоящого органу чи до суду.
Доброго дня. Я дуже вдячна Вам за відповідь. Будьте всі живі і здорові. Хай Вас і Ваші сімї бог оберігає і сопутствує удача.Удачного дня.
Дякуємо! На все добре!
Доброго дня! Мій син служить у Державній службі виконання покарань. Чи має він право на відстрочку від служби в армії?
Доброго дня!
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», вказана Вами підстава не дає Вашому сину права на відстрочку.
Доброго дня Вам! проконсультуйте будь-ласка, під час дії особливого періоду мене було мобілізовано до лас ЗСУ, через три місяці служби (в АТО участь не брав) мене було комісовано за станом здоровя (не придатний в мирний, обмежено придатний у воєнний час). На даний час, у разі визнання мене ВЛК придатним до в/с, чи можу я, як такий що був звільнений з в/с в час дії особливого періоду, укласти контракт на службу в ЗСУ на шість місяців??? дякую Вам!
Доброго дня!
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, які під час дії особливого періоду вислужили не менше 11 місяців, осіб, звільнених з військової служби під час дії особливого періоду, які приймаються на військову службу за контрактом у період з моменту оголошення мобілізації до часу введення воєнного стану або оголошення рішення про демобілізацію, строк військової служби в календарному обчисленні встановлюється шість місяців. Строк проходження військової служби для таких військовослужбовців може бути продовжено за новими контрактами на шість місяців або на строки, визначені частиною четвертою цієї статті. У разі закінчення особливого періоду або оголошення рішення про демобілізацію дія таких контрактів припиняється достроково.
Враховуючи вищевикладене, підставою для укладання військового контракту строком на шість місяців є вислуга військовослужбовця на військовій службі, а саме не менше 11 місяців під час особливого періоду. Саме тому, дана норма не розповсюджується на Вас, та не дає Вам права на укладання військового контракту строком на шість місяців. Від так,прийняття на військову службу за контрактом можливо лише за підстав передбачених у стаття 19 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
я військовослужбовець за контрактом. чи потрібно мені подавати електронну декларацію?
Доброго дня!
Відповідно до абз. «г» ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону, є: військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби.
Враховуючи вищевикладене, суб’єктами декларування будуть виключно військові посадові особи. Саме тому, у разі якщо Ви займаєте відповідну військову посаду Ви будете являтись декларантом, а у разі не займання військової посади, Ви не будете підлягати декларуванню.
Добрый день. Могу ли Я уволиться с работы,при этом лично не присутствовать. К примеру нашел работу за границей и там решил остаться,а на нынешней нахожусь якобы на больничном. Можно ли кому-то из родных вместо меня присутствовать и пройти обходной лист?
Доброго дня!
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Кодексу законів про працю в Україні, працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це власника або уповноважений ним орган письмово за два тижні. У разі, коли заява працівника про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу (переїзд на нове місце проживання; переведення чоловіка або дружини на роботу в іншу місцевість; вступ до навчального закладу; неможливість проживання у даній місцевості, підтверджена медичним висновком; вагітність; догляд за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку або дитиною-інвалідом; догляд за хворим членом сім'ї відповідно до медичного висновку або інвалідом I групи; вихід на пенсію; прийняття на роботу за конкурсом, а також з інших поважних причин), власник або уповноважений ним орган повинен розірвати трудовий договір у строк, про який просить працівник.
Однак, при написанні даної заяви необхідно вказати досить вагомі причини для звільнення без 2-тижневого відпрацювання. З приводу заяви про звільнення за власним бажанням, Вам необхідно самостійно написати та подати роботодавцю або надіслати поштою. Щодо обхідного листа, то чинне законодавство України не передбачає умов його підписання. Однак приходимо до висновку, що такі дії можуть бути вчинені Вашим представником, на підставі нотаріально посвідченого доручення.
Вітаю!Скажіть будь-ласка,чи може розраховувати на пільгові відрахування з заробітної платні людина у якої двоє дітей,але одна дитина проживає окремо(тобто від першого шлюбу)???
Доброго дня!
Відповідно до п. 169.1.2 ст. 169 Податкового кодексу України, з урахуванням норм абзацу першого підпункту 169.4.1 пункту 169.4 цієї статті платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги: у розмірі, що дорівнює 100 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, - у розрахунку на кожну таку дитину.
Враховуючи вищевикладене, податкова соціальна пільга можлива лише у разі фактичного утримання двох чи більше дітей до 18 років. Від так, якщо особа дійсно здійснює безпосереднє утримання дитини(належне підтвердження факту утримання), яка не проживає спільно, вона матиме право на отримання даної пільги.
Здравствуйте.
Подскажите сколько в месяц я должна получать декретных.
Если до декрета не работала -по уходу за ребенком инвалидом 9лет.
16,01,17 дата выдачи листа нетрудоспособности.
Спасибо.
Подскажите сколько в месяц я должна получать декретных.
Если до декрета не работала -по уходу за ребенком инвалидом 9лет.
16,01,17 дата выдачи листа нетрудоспособности.
Спасибо.
Доброго дня!
Зауважу, що так як Вами не було достатньо описано ситуацію, надати вичерпну відповідь не являється можливим. Адже, при розрахунку суми виплати існують певні нюанси, а саме: чи зареєстровані Ви в центрі зайнятості чи ні.
Згідно ст. 5 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», всі види державної допомоги сім'ям з дітьми, крім допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону, призначають і виплачують органи соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника). Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону, призначається і виплачується за місцем основної роботи (служби).
Саме тому, раджу Вам ознайомитись з Порядком призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1751, Порядком обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1266, Інструкцією щодо заповнення облікової статистичної форми N 147/о "Довідка для призначення і виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування", затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України 18.03.2002 N 93.
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, 1) чи належить посада заступника директора коледжу, який є структурним підрозділом університету, до посад з високим рівнем корупційних ризиків, якщо призначення здійснюється наказом ректора університету? 2) в електронній декларації потрібно вказувати суму річної заробітної плати нараховану чи з усіма відрахуваннями (ПДФО, пенсійний, військовий, профспілковий збір)? Дякую.
Доброго дня! За для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Законом України "Про заробігання корупції".
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/page
Доброго дня! Син з травня 2016 року проходить срочну службу в ЗСУ, прописаний з батьками, мама державний службовець подає е декларацію. Чи потрібно вказувати дохід сина?
Доброго дня! Зі змісту положень ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" приходимо до висновку, що Ви повинні вказувати в декларації й сина, як члена родини, й його дохід.
Доброе утро, моего брата суд приговорил по ст. 185 ч. 3 УК, осужден за тайное хищение чужого имущества (кража) совершенное повторно, соединенное с проникновением в помещение. В обвинительном акте было указано, что отягчающим обстоятельством является совершение преступления повторно. Однако, суд мотивировал в приговоре, что этого отягчающего обстоятельства нет, поскольку «повторность» является квалифицирующим признаком, зато указал, что у брата есть другое отягчающее обстоятельство «рецидив преступлений» (брата несколько лет назад осудили за наркотики). В обвинительном акте о «рецидиве» указано не было. Имеет ли право суд по собственной инициативе признавать отягчающим обстоятельством то, что не было указано в обвинительном акте? Не будет ли это выходом за пределы предъявленного обвинения? Заранее благодарны.
Доброго дня! Для надання Вам об`єктивної та конструктивної відповіді, яка б в подальшому могла б бути використана Вами для захисту Ваших прав необхідним є ознайомлення як з обвинувальним актом, так і з вироком суду. Саме тому, Ви можете замовити персональну консультацію.
Дякую за відповідь. Підскажіть, чи треба проходити медогляд за повісткою, якщо настоїш навійськовому обліку. Чи не поновлють, якщо його пройдеш? Дякую!!!
Доброго дня!
В тому разі, якщо Ваш чоловік не являється військовозобов’язаним, військовий комісаріат не має права ні викликати його до військового комісаріату для уточнення облікових даних, проходження ВЛК, ні призивати до військової служби.
На сьогоднішній день, законодавчо не встановлено правової можливості військових комісаріатів автоматично поновлювати осіб на військовому обліку. Так зване поновлення можливе виключно з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного.
Доброго дня!Моєму чоловікові 45 років, не служив, працює вчителем в школі, прийшла повістка пройти медогляд.Сказали, що вийшов наказ про відновлення на військовий облік всіх, навіть без згоди людини. Скажіть, будь ласка, чи прада це ічи правомірно? Як діти втакій ситуації. Дякую!
Доброго дня!
На сьогоднішній день, законодавчо не встановлено правової можливості військових комісаріатів автоматично поновлювати осіб на військовому обліку. Так зване поновлення можливе виключно з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного.
Такий висновок випливає, зокрема, зі ст. 58 Конституції України, згідно якої закон не має зворотної сили.
Вказаної Вами інформації не достатньо для того, аби надати Вам рекомендації для подальших дій. Саме тому, Вам доцільно замовити персональну консультацію.
Добрий день. Дякую за Вашу допомогу людям.
Якщо можливо, проконсультуйте з наступних питань:
1. Якщо різні частки нерухомого майна були отримані в різний час (Наприклад, 1/8 житлового будинку отримана в квітні 2015 у спадщину, а 5/16 того ж будинку в серпні 2015 шляхом дарування) - як їх показувати в декларації за 2016 рік в розділі "нерухомість" - окремо, чи разом?
2. Якщо при спадкуванні земельної ділянки не здійснювалась оцінка вартості - як показати її у розділі "дохід" декларації?
Якщо можливо, проконсультуйте з наступних питань:
1. Якщо різні частки нерухомого майна були отримані в різний час (Наприклад, 1/8 житлового будинку отримана в квітні 2015 у спадщину, а 5/16 того ж будинку в серпні 2015 шляхом дарування) - як їх показувати в декларації за 2016 рік в розділі "нерухомість" - окремо, чи разом?
2. Якщо при спадкуванні земельної ділянки не здійснювалась оцінка вартості - як показати її у розділі "дохід" декларації?
Доброго дня!
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про запобігання корупції», у декларації зазначаються відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають: а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування; б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Від так, очевидно, що потрібно зазначати кожну отриману частину нерухомого майна у відповідному порядку, адже набуття права власності відбувалась різними шляхами. А щодо земельної ділянки, то можливе зазначення без її вартості, а лише вказавши підставу її отримання.
Я військова за контрактом зв'язку з державною таємницею не маю виїжджали на 1 тиждень за кордон без РАПОРТУЕТ ПРО ВИЇЗД ЗА КОРДОН який вид покарання до мене застосувати?
Доброго дня! Ваші дії можуть бути кваліфіковані за п. 6 ч. 1 ст. 212-2 КУПАП.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran2488#n2488
Доброго дня.
Підскажіть, мене цікавить таке питання.
Як можна законно передати гроші тварині (собаці)? Чи дозволено це в Україні. Можливо це можна зробити через договір дарування з умовою?
Дякую.
Підскажіть, мене цікавить таке питання.
Як можна законно передати гроші тварині (собаці)? Чи дозволено це в Україні. Можливо це можна зробити через договір дарування з умовою?
Дякую.
Доброго дня!
Враховуючи вказані Вами обставини, а саме укладання договорів являються цивільними правовідносинами, а від так, відповідно до ст. 2 Цивільного кодексу України, учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи (далі - особи). Учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.
Враховуючи вищевикладене, законодавство України чітко визначає коло суб’єктів цивільних відносин, а від так, тварина жодним чином не може бути їх учасником. Також зауважу, що договір дарування не передбачає за обдарованим обов’язку вчинення будь-яких дій (умов) на користь дарувальника майнового чи немайнового характеру (ст. 717 ЦК України). Саме тому, договір дарування також не буде слугувати вирішенням Вашого питання.
Доброго дня. У фізичної особи-підприємця в документах записано його режим роботи. Чи потрібно додатково на конкретному робочому місці встановлювати йому режим роботи?
Доброго дня!
Зауважу, у разі якщо у Вас наявна інформаційна вивіска про ФОП, то зазначення режиму роботи є обов’язковим реквізитом, відповідно до ч. 6 ст. 9 Закону України «Про рекламу». Однак, у разі відсутності такої вивіски, вказувати режим робочого часу не є обов’язковим.
Доброго дня! Дякую за Ваш чудовий сервіс. Скажіть, будь ласка, чи потрібно подавати декларацію про доходи заступнику директора з наукової роботи національного природного парку?
Доброго дня!
Згідно до п. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» «особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.»
Відповідно до п. 1 п.2 ст. 3 вищезазначеного Закону «суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону є особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування: посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.»
Саме тому, якщо за Вашою посадою Ви відноситесь до посадових осіб, Ви зобов’язані подавати декларацію у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції».
Доброго дня. Вийшла на пенсію в черні 2010 року як державний службовець працювала в КРУ після 2010 року 2 рази змінювалися посадові оклади при зверненні до ПФО про перерахунок песії мені відмовлено. Вірно це чи ні. Дякую за відповідь. Удачного дня.
Доброго дня!
Згідно п. 5 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 02.03.2015р. №213-VIII, у разі неприйняття до 1 червня 2015 року закону щодо призначення всіх пенсій, у тому числі спеціальних, на загальних підставах з 1 червня 2015 року скасовуються норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії, щомісячне довічне грошове утримання призначаються відповідно до Законів України «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про судоустрій і статус суддів», «Про статус народного депутата України», «Про Кабінет Міністрів України», «Про судову експертизу», «Про Національний банк України», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про дипломатичну службу», «Податкового та Митного кодексів України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України.
Однак, враховуючи факт того, що пенсія Вам була призначена у 2010 році, а отже саме тоді і виникли відносини щодо пенсійного забезпечення. Від так, на час призначення пенсії питання пенсійного забезпечення державних службовців врегульовувалось, зокрема ст. 37-1 Законом України «Про державну службу» від 1993 року, що передбачав наступне: у разі підвищення розміру заробітної плати працюючим державним службовцям, а також у зв'язку із набуттям особою права на пенсійне забезпечення державного службовця за цим Законом відповідно здійснюється перерахунок раніше призначених пенсій. Перерахунок пенсії здійснюється виходячи із сум заробітної плати, на які нараховуються страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування працюючого державного службовця відповідної посади та рангу на момент виникнення права на перерахунок пенсії.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав та свобод.
Згідно ч. 1 ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Крім того, згідно статей 22, 64 Конституції України право на пенсійне забезпечення відповідних категорій громадян, встановлене законами України (у тому числі і Законом України «Про державну службу») є таким, що не підлягає звуженню та обмеженню.
Враховуючи вищевикладене, Ви можете відновити своє право на перерахунок пенсії лише у судовому порядку. Саме тому, раджу, подати позовну заяву до суду про визнання дій управління Пенсійного фонду України протиправними та зобов’язати їх вчинити дії щодо перерахунку пенсії.
яка вартість Ваших послу?
Доброго дня! Оперативна телефонна консультація вартує 200 грн.
якщо в закладі працює працівник в січні на 0,5 ст.електрика і отримує зарлату з загального фонду та на 0,5 ст. робітника і отримує зарплату з спецфонду де нараховано поточну премію, як вірно провести донарахування до МЗП
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні он лайн консультації з кадрових питань, а також з питань нарахування заробітної плати та інших виплат.
Мій син, інвалід 2 групи, категорія 1 постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, помер. Є експертний висновок про те, що захворювання, що призвело до смерті, пов’язане з роботами по ліквідації наслідків на ЧАЕС. Проживала в іншому селі за 15 км. від місця його проживання. По день смерті сина отримувала від нього матеріально допомогу та морально підтримку. Сільська рада, де я проживаю, відмовила у наданні довідки про отримання допомоги, як основного джерела засобів до існування, так як ніякими документами його допомога не підтверджена(чеки, розписки і т.д.) Мені 79 років, проживаю одна та маю невеликий розмір пенсії. Чи правомірні дії сільської ради і чи матиму я в даному випадку право на отримання пенсії по втраті годувальника? Дякую.
Доброго дня!
Згідно п. 2.3 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, до заяви про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника подаються документи померлого годувальника, перелічені в підпунктах 2, 3 пункту 2.1 цього розділу. Також надаються такі документи: 1) документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається у разі, якщо особа, яка звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи); 2) свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається пенсія; 3) довідка про склад сім’ї померлого годувальника та копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності); 4) свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 5) документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 6) довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що особи, зазначені в абзаці другому пункту 2 частини другої статті 36 Закону, навчаються за денною формою навчання; 7) довідка про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності - один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років; 8) документи про місце проживання (реєстрації); 9) документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника; 10) експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
Відповідно ч. 1 ст. 37 Закону України «Про пенсійне забезпечення», право на пенсію в разі втрати годувальника мають непрацездатні члени сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні (стаття 38). При цьому дітям пенсії призначаються незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника.
Згідно абз. «б» ч. 3 ст. 37 Закону, непрацездатними членами сім'ї вважаються: батько, мати, дружина, чоловік, якщо вони є інвалідами або досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Крім цього, згідно ч. 2 ст. 38 Закону, члени сім'ї померлого, для яких його допомога була постійним і основним джерелом засобів до існування, але які й самі одержували яку-небудь пенсію, мають право перейти на нову пенсію.
Враховуючи вищевикладене, відмова сільської ради є досить правомірною, адже у її повноваження не входить видача такої довідки. Щодо призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальники, то Ви маєте право на її призначення. Однак, з приводу призначення даної пенсії необхідно звертатись до безпосереднього місцевого управління Пенсійного фонду України.
Якщо у мене в приписному свідоцтві зазначено "не придатний до служби у мирний час, обмежено придатний у воєний". Я можу служити у поліції?
Доброго дня!
Згідно до п. 2 ст. 61 ЗУ «Про національну поліцію» не може бути поліцейським:
1) особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою;
2) особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку;
3) особа, яка має непогашену або незняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої;
4) особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав;
5) особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск;
7) особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
8) особа, яка втратила громадянство України та/або має громадянство (підданство) іноземної держави, або особа без громадянства;
9) особа, яка надала завідомо неправдиву інформацію під час прийняття на службу в поліції.
(http://www.golos.com.ua/article/257729)
Тобто, сам по собі факт Вашої не придатності до військової служби не може бути причиною для відмови Вам на взятті на роботу до поліції, однак якщо у Вас є певні захворювання, що перешкоджають проходженню служби в поліції, то Вам цілком правомірно може бути відмовлено в прийнятті на службу.
Чи можу я по-сумісництву бути директором ТОВ якщо працюю(основне місце роботи) майстром виробничого навчання в державному ліцеї профтехосвіти. Дякую.
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні консультації з кадрових питань. За необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
Працюю на посаді завввідділенням,вчитель реабілітолог у Центрі.Чи можлива мені доплата за завввідділенням,бо мені сказали ,що я тарифікуюсь по 12 розряду як вчитель і доплата менінепередбачена Дякую
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Наказом Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1130-05/page
а також Інструкцію про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затверджену наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. N 102 за погодженням з Мінпраці, ЦК профспілки працівників освіти і науки України, Мінфіном
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0056-93
доброго дня. хочемо подати заяву до РАЦСу на реєстрацію шлюбу, але працівники його спочатку направляють у військкомат для того, аби повідомити його про зміну мого сімейного стану. чи правомірно це? чи не маю я повідомляти про таку зміну після реєстрації?
Доброго дня!
Згідно частини 10 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», призовники та військовозобов'язані в раз зміни їх сімейного стану, стану здоров'я, адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади зобов'язані особисто в семиденний строк повідомити про це орган, де вони перебувають на військовому обліку.
Виходячи зі змісту даної статті, так як лише одружившись, Ваш сімейний стан буде змінено, Вам необхідно буде в семиденний строк з моменту реєстрації шлюбу повідомити про це військовий комісаріат, де Ви перебуваєте на обліку.
Сам факт подання заяви про укладення шлюбу, не гарантує реального настання цих обставин. Саме тому дії працівників відділу РАЦС є протиправними.
Доброго дня. До встановленого законом пакету документів згідно Постанови КМ України №975 від 25.12.2013 року для отртмання одноразової грошової допомоги по встановленню інвалідності (вперше) для афганців вимагають довідку про обставини травми , яку не реально отримати на даний час - чи це законно. ? ДЯКУЮ.
Доброго ранку!
Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 Постанови КМУ від 25 грудня 2013 р. № 975 «Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві», також зазначається що: «допомога, що не була призначена, призначається і виплачується в установленому законодавством порядку, що діяло на день виникнення права на отримання такої допомоги».
Від так, у разі якщо право на такий вид одноразової грошової допомоги виникло до прийняття даного Порядку, то розповсюджуватись на Вас, як на інваліда Афганістану він не буде. Однак у разі якщо право на таку допомогу виникло лише після прийняття Порядку, то Вам варто або звернутись до суду або до безпосереднього органу на який покладено обов’язок щодо даної виплати.
Доброго дня! Прошу про допомогу, син служить в АТО, отримав травму (двойний перелом руки зі зміщенням) аж на 6 день був відправлений в найближчий госпіталь по місту служби та переведений в госпіталь по місцю проживання, був прооперований, вставлена металева пластина, через 12 днів після операції були зняті шви і виписаний з відділення (в зв’язку з загрушеністю відділення) і підправлений на ВЛК де було надано 45 днів на реабілітацію. Документи по нові пошті були відправлені керівництву частини, йому повідомили, щоб він сам приїхав, оформив документи на реабілітацію і їхав назад додому (це майже 1000 км Вінницька область). Син поїхав, та назад його не пустили, і сказали щоб про реабілітацію забув, що довідка ВЛК це просто рекомендації, а не документ, і керівництво частини на свій розсуд вчинить, тому що він в їх подчинєнії. Рука болить, не розроблена, пальці не розгинаються, і його заставляють йти на ремонти техніки, тягати (служить в важкі артилерії). Скажіть, чи законні дії керівництва, та чи є довідка ВЛК законним документом, чи просто рекомендацією. Що робити? Допоможіть.
Доброго дня!
Відповідно до п. 6.11. Порядку про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 № 402, постанова ВЛК про потребу військовослужбовця у відпустці за станом здоров'я приймається після закінчення стаціонарного лікування в разі, коли для повного відновлення функції і працездатності необхідний термін - не менше 30 календарних днів. Постанова про потребу у відпустці за станом здоров'я оформлюється довідкою ВЛК, яка підлягає контролю штатною ВЛК (без затвердження). Постанова ВЛК про потребу у звільненні від виконання службових обов'язків (занять) за станом здоров'я оформлюється довідкою ВЛК, яка затвердженню штатною ВЛК не підлягає.
Враховуючи вищевикладене, очевидно, що довідка ВЛК щодо надання Вашому сину реабілітації носить обов’язковий характер, та не підлягає погодженню чи затвердженню командира військової частини. Від так, дії командира військової частини являються не правомірними та підлягають оскарженню як до вищестоящих органів так і до суду.
Чи потрібно вчителю пільговому пенсіонеру повідомляти пенсійний фонд про наступне працевлаштування не за професією?
Доброго дня!
Відповідно до норм ст. 55 ЗУ «Про пенсійне забезпечення», право на пенсію за вислугу років мають працівники освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення.
Згідно п. 2.4 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1 (далі - Порядок), пенсії за вислугу років призначаються у разі звільнення з роботи, що дає право на цей вид пенсії. У разі зарахування після призначення пенсії за вислугу років на роботу, яка дає право на цей вид пенсії, виплата пенсії припиняється і поновлюється з дня, що слідує за днем звільнення з роботи.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», застрахована особа зобов'язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, виїзд за межі держави та про обставини, що спричиняють зміну статусу застрахованої особи, протягом десяти днів з моменту їх виникнення;
Згідно абз. 2, 3 п. 2.21 Порядку, у разі працевлаштування (початку діяльності, пов’язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) після призначення пенсії особа повідомляє орган, що призначає пенсію, за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії, про дату працевлаштування (початок діяльності, пов’язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), вид зайнятості (укладення трудового договору, цивільно-правового договору, реєстрація як фізичної особи - підприємця, провадження незалежної професійної діяльності) шляхом подання заяви. Заява може бути подана особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально, або надсилається поштовим відправленням.
При цьому відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону особа надає на вимогу органу, що призначає пенсію, документи, що засвідчують відповідні відомості (у тому числі копію трудової книжки із записом про працевлаштування та/або копію цивільно-правового договору).
Отже, чинне законодавство визначає Ваш обов’язок повідомлення органу, що призначає пенсію протягом 10 днів з моменту працевлаштування про таке працевлаштування з підтвердженням останнього копією трудової книжки або копією цивільно-правового договору.
Доброго дня! Непрацююча особа (алкоголік) чоловік, його жінка, що працює на пів ставки, їх син 16 років, не маючи власного житла проживають в квартирі далекого родича, який безкоштовно, з жалю, надає притулок цій неблагополучній сім'ї. Цей родич по трудовому статусу є підприємцем. Чи має ця сім'я право на отримання субсидії на комунальні виплати?
Доброго дня!
Відповідно до п. 2 «Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» затвердженого Постановою КМУ № 848 від 21.10.1995р. право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Згідно п. 6 вище вказаного Положення,субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб. В окремих випадках на підставі рішення районної, районної у м. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської і районної ради або утвореної ними комісії та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла (далі - орендар), якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію.
Отже, дана сім’я може набути права на отримання субсидії лише у разі укладення між власником приміщення договору найму, який до того ж може бути й безоплатним.
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є дата видачі свідоцтва про право на спадщину за законом на земельну ділянку датою виникнення права власності? Чи такою датою є дата видачі державного акта на землю? Дякую
Доброго дня!
Згідно ст. 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
До 2014 року здійснення реєстрації права власності на земельну ділянку посвідчувалося саме державним актом на землю, саме тому відштовхуватися слід саме від дати проведення реєстрації зазначеної в державному акті.
я вибачаюсь що вів себе не коректно на сайті.Ваш сайт дуже потрібен людямь. На жаль в мене скрутне фінансове становище тому я хотів більш детально поцікавитись по питаню 16.02.2017. якщо можете дайте відповідь дуже прошу і ще раз вибачаюсь
Доброго дня! Попередньо надані відповіді на Ваші питання повність вичерпують питання задане Вами 16.02.2017 року. При прийнятті на службу в поліцію ключовим є Ваш реальний стан здоров`я, а не попередні висновки. Раджу ще раз ознайомитися з попередніми відповіддями.
Ваша відповідь не коректна на моє запитання. Пишите якусь ахинею. Тоді поясніть, яким чином керують авто спінальники -в яких ноги не працюють взагалі. ваші консультації БЕЗКОШТОВНІ-повна херня!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Доброго дня!
Відповідь на Ваше питання надавалося згідно діючого нині Переліку захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.12.99 N 299.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0031-00
Автором даного нормативно-правового акту, я не являюся, тому звинувачення в некоректності надання відповіді є недоречними.
Крім того, вказувалося, що для остаточного вирішення даного питання Вам слід звернутися до медичної установи, адже особистоо я встановити Вашу реальну здатність до керування автотранспортом не маю можливості.
За Вами залишається повне та безумовне право погоджуватися чи не погоджуватися зі змістом наданого Вам роз`яснення.
На все добре!
З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять усі повноваження щодо управління справами юридичної особи, крім тих, які залишаються згідно з законодавством України за учасниками, наприклад затвердження ліквідаційного балансу. Слід зауважити, що ліквідаційна комісія не має статусу юридичної особи, а підприємство, що ліквідується, в період її роботи статусу юридичної особи не втрачає. Отже, дієздатність юридичної особи здійснюється через ліквідаційну комісію. Дії комісії розглядаються як дії самої юридичної особи. Комісія здійснює дії, у тому числі виступає в суді від імені юридичної особи і набуває безпосередньо для неї права і обов’язки.
Чи може держслужбовець враховуючи п.2 ст. 25 ЗУ Про запобігання корупції розпоряджатись майном комунального прибуткового підприємства, яке він ліквідовуватиме будучи у складі ліквідаційної комісії, або її головою?
Дякую.
Чи може держслужбовець враховуючи п.2 ст. 25 ЗУ Про запобігання корупції розпоряджатись майном комунального прибуткового підприємства, яке він ліквідовуватиме будучи у складі ліквідаційної комісії, або її головою?
Дякую.
Доброго дня!
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про запобігання корупції» особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, забороняється входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/paran335#n335
Однак, ліквідаційна комісія за своєю природою не є виконавчим органом підприємства, адже основною метою її діяльності є не управління підприємством за для отримання прибутку, а ліквідація його діяльності.
Саме тому, вважаю, що така діяльність не суперечить статусу державного службовця.