Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2961, сегодня-0; ответов: всего-2961, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Добрий день. Дякую за Вашу допомогу людям.
Якщо можливо, проконсультуйте з наступних питань:
1. Якщо різні частки нерухомого майна були отримані в різний час (Наприклад, 1/8 житлового будинку отримана в квітні 2015 у спадщину, а 5/16 того ж будинку в серпні 2015 шляхом дарування) - як їх показувати в декларації за 2016 рік в розділі "нерухомість" - окремо, чи разом?
2. Якщо при спадкуванні земельної ділянки не здійснювалась оцінка вартості - як показати її у розділі "дохід" декларації?
Якщо можливо, проконсультуйте з наступних питань:
1. Якщо різні частки нерухомого майна були отримані в різний час (Наприклад, 1/8 житлового будинку отримана в квітні 2015 у спадщину, а 5/16 того ж будинку в серпні 2015 шляхом дарування) - як їх показувати в декларації за 2016 рік в розділі "нерухомість" - окремо, чи разом?
2. Якщо при спадкуванні земельної ділянки не здійснювалась оцінка вартості - як показати її у розділі "дохід" декларації?
Доброго дня!
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про запобігання корупції», у декларації зазначаються відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають: а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування; б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Від так, очевидно, що потрібно зазначати кожну отриману частину нерухомого майна у відповідному порядку, адже набуття права власності відбувалась різними шляхами. А щодо земельної ділянки, то можливе зазначення без її вартості, а лише вказавши підставу її отримання.
Я військова за контрактом зв'язку з державною таємницею не маю виїжджали на 1 тиждень за кордон без РАПОРТУЕТ ПРО ВИЇЗД ЗА КОРДОН який вид покарання до мене застосувати?
Доброго дня! Ваші дії можуть бути кваліфіковані за п. 6 ч. 1 ст. 212-2 КУПАП.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran2488#n2488
Доброго дня.
Підскажіть, мене цікавить таке питання.
Як можна законно передати гроші тварині (собаці)? Чи дозволено це в Україні. Можливо це можна зробити через договір дарування з умовою?
Дякую.
Підскажіть, мене цікавить таке питання.
Як можна законно передати гроші тварині (собаці)? Чи дозволено це в Україні. Можливо це можна зробити через договір дарування з умовою?
Дякую.
Доброго дня!
Враховуючи вказані Вами обставини, а саме укладання договорів являються цивільними правовідносинами, а від так, відповідно до ст. 2 Цивільного кодексу України, учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи (далі - особи). Учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права.
Враховуючи вищевикладене, законодавство України чітко визначає коло суб’єктів цивільних відносин, а від так, тварина жодним чином не може бути їх учасником. Також зауважу, що договір дарування не передбачає за обдарованим обов’язку вчинення будь-яких дій (умов) на користь дарувальника майнового чи немайнового характеру (ст. 717 ЦК України). Саме тому, договір дарування також не буде слугувати вирішенням Вашого питання.
Доброго дня. У фізичної особи-підприємця в документах записано його режим роботи. Чи потрібно додатково на конкретному робочому місці встановлювати йому режим роботи?
Доброго дня!
Зауважу, у разі якщо у Вас наявна інформаційна вивіска про ФОП, то зазначення режиму роботи є обов’язковим реквізитом, відповідно до ч. 6 ст. 9 Закону України «Про рекламу». Однак, у разі відсутності такої вивіски, вказувати режим робочого часу не є обов’язковим.
Доброго дня! Дякую за Ваш чудовий сервіс. Скажіть, будь ласка, чи потрібно подавати декларацію про доходи заступнику директора з наукової роботи національного природного парку?
Доброго дня!
Згідно до п. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» «особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.»
Відповідно до п. 1 п.2 ст. 3 вищезазначеного Закону «суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону є особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування: посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.»
Саме тому, якщо за Вашою посадою Ви відноситесь до посадових осіб, Ви зобов’язані подавати декларацію у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції».
Доброго дня. Вийшла на пенсію в черні 2010 року як державний службовець працювала в КРУ після 2010 року 2 рази змінювалися посадові оклади при зверненні до ПФО про перерахунок песії мені відмовлено. Вірно це чи ні. Дякую за відповідь. Удачного дня.
Доброго дня!
Згідно п. 5 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 02.03.2015р. №213-VIII, у разі неприйняття до 1 червня 2015 року закону щодо призначення всіх пенсій, у тому числі спеціальних, на загальних підставах з 1 червня 2015 року скасовуються норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії, щомісячне довічне грошове утримання призначаються відповідно до Законів України «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про судоустрій і статус суддів», «Про статус народного депутата України», «Про Кабінет Міністрів України», «Про судову експертизу», «Про Національний банк України», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про дипломатичну службу», «Податкового та Митного кодексів України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України.
Однак, враховуючи факт того, що пенсія Вам була призначена у 2010 році, а отже саме тоді і виникли відносини щодо пенсійного забезпечення. Від так, на час призначення пенсії питання пенсійного забезпечення державних службовців врегульовувалось, зокрема ст. 37-1 Законом України «Про державну службу» від 1993 року, що передбачав наступне: у разі підвищення розміру заробітної плати працюючим державним службовцям, а також у зв'язку із набуттям особою права на пенсійне забезпечення державного службовця за цим Законом відповідно здійснюється перерахунок раніше призначених пенсій. Перерахунок пенсії здійснюється виходячи із сум заробітної плати, на які нараховуються страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування працюючого державного службовця відповідної посади та рангу на момент виникнення права на перерахунок пенсії.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав та свобод.
Згідно ч. 1 ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Крім того, згідно статей 22, 64 Конституції України право на пенсійне забезпечення відповідних категорій громадян, встановлене законами України (у тому числі і Законом України «Про державну службу») є таким, що не підлягає звуженню та обмеженню.
Враховуючи вищевикладене, Ви можете відновити своє право на перерахунок пенсії лише у судовому порядку. Саме тому, раджу, подати позовну заяву до суду про визнання дій управління Пенсійного фонду України протиправними та зобов’язати їх вчинити дії щодо перерахунку пенсії.
яка вартість Ваших послу?
Доброго дня! Оперативна телефонна консультація вартує 200 грн.
якщо в закладі працює працівник в січні на 0,5 ст.електрика і отримує зарлату з загального фонду та на 0,5 ст. робітника і отримує зарплату з спецфонду де нараховано поточну премію, як вірно провести донарахування до МЗП
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні он лайн консультації з кадрових питань, а також з питань нарахування заробітної плати та інших виплат.
Мій син, інвалід 2 групи, категорія 1 постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, помер. Є експертний висновок про те, що захворювання, що призвело до смерті, пов’язане з роботами по ліквідації наслідків на ЧАЕС. Проживала в іншому селі за 15 км. від місця його проживання. По день смерті сина отримувала від нього матеріально допомогу та морально підтримку. Сільська рада, де я проживаю, відмовила у наданні довідки про отримання допомоги, як основного джерела засобів до існування, так як ніякими документами його допомога не підтверджена(чеки, розписки і т.д.) Мені 79 років, проживаю одна та маю невеликий розмір пенсії. Чи правомірні дії сільської ради і чи матиму я в даному випадку право на отримання пенсії по втраті годувальника? Дякую.
Доброго дня!
Згідно п. 2.3 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, до заяви про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника подаються документи померлого годувальника, перелічені в підпунктах 2, 3 пункту 2.1 цього розділу. Також надаються такі документи: 1) документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається у разі, якщо особа, яка звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи); 2) свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається пенсія; 3) довідка про склад сім’ї померлого годувальника та копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності); 4) свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 5) документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 6) довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що особи, зазначені в абзаці другому пункту 2 частини другої статті 36 Закону, навчаються за денною формою навчання; 7) довідка про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності - один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років; 8) документи про місце проживання (реєстрації); 9) документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника; 10) експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
Відповідно ч. 1 ст. 37 Закону України «Про пенсійне забезпечення», право на пенсію в разі втрати годувальника мають непрацездатні члени сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні (стаття 38). При цьому дітям пенсії призначаються незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника.
Згідно абз. «б» ч. 3 ст. 37 Закону, непрацездатними членами сім'ї вважаються: батько, мати, дружина, чоловік, якщо вони є інвалідами або досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Крім цього, згідно ч. 2 ст. 38 Закону, члени сім'ї померлого, для яких його допомога була постійним і основним джерелом засобів до існування, але які й самі одержували яку-небудь пенсію, мають право перейти на нову пенсію.
Враховуючи вищевикладене, відмова сільської ради є досить правомірною, адже у її повноваження не входить видача такої довідки. Щодо призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальники, то Ви маєте право на її призначення. Однак, з приводу призначення даної пенсії необхідно звертатись до безпосереднього місцевого управління Пенсійного фонду України.
Якщо у мене в приписному свідоцтві зазначено "не придатний до служби у мирний час, обмежено придатний у воєний". Я можу служити у поліції?
Доброго дня!
Згідно до п. 2 ст. 61 ЗУ «Про національну поліцію» не може бути поліцейським:
1) особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою;
2) особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку;
3) особа, яка має непогашену або незняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої;
4) особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав;
5) особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск;
7) особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
8) особа, яка втратила громадянство України та/або має громадянство (підданство) іноземної держави, або особа без громадянства;
9) особа, яка надала завідомо неправдиву інформацію під час прийняття на службу в поліції.
(http://www.golos.com.ua/article/257729)
Тобто, сам по собі факт Вашої не придатності до військової служби не може бути причиною для відмови Вам на взятті на роботу до поліції, однак якщо у Вас є певні захворювання, що перешкоджають проходженню служби в поліції, то Вам цілком правомірно може бути відмовлено в прийнятті на службу.
Чи можу я по-сумісництву бути директором ТОВ якщо працюю(основне місце роботи) майстром виробничого навчання в державному ліцеї профтехосвіти. Дякую.
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні консультації з кадрових питань. За необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
Працюю на посаді завввідділенням,вчитель реабілітолог у Центрі.Чи можлива мені доплата за завввідділенням,бо мені сказали ,що я тарифікуюсь по 12 розряду як вчитель і доплата менінепередбачена Дякую
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Наказом Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1130-05/page
а також Інструкцію про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затверджену наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. N 102 за погодженням з Мінпраці, ЦК профспілки працівників освіти і науки України, Мінфіном
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0056-93
доброго дня. хочемо подати заяву до РАЦСу на реєстрацію шлюбу, але працівники його спочатку направляють у військкомат для того, аби повідомити його про зміну мого сімейного стану. чи правомірно це? чи не маю я повідомляти про таку зміну після реєстрації?
Доброго дня!
Згідно частини 10 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», призовники та військовозобов'язані в раз зміни їх сімейного стану, стану здоров'я, адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади зобов'язані особисто в семиденний строк повідомити про це орган, де вони перебувають на військовому обліку.
Виходячи зі змісту даної статті, так як лише одружившись, Ваш сімейний стан буде змінено, Вам необхідно буде в семиденний строк з моменту реєстрації шлюбу повідомити про це військовий комісаріат, де Ви перебуваєте на обліку.
Сам факт подання заяви про укладення шлюбу, не гарантує реального настання цих обставин. Саме тому дії працівників відділу РАЦС є протиправними.
Доброго дня. До встановленого законом пакету документів згідно Постанови КМ України №975 від 25.12.2013 року для отртмання одноразової грошової допомоги по встановленню інвалідності (вперше) для афганців вимагають довідку про обставини травми , яку не реально отримати на даний час - чи це законно. ? ДЯКУЮ.
Доброго ранку!
Відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 Постанови КМУ від 25 грудня 2013 р. № 975 «Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві», також зазначається що: «допомога, що не була призначена, призначається і виплачується в установленому законодавством порядку, що діяло на день виникнення права на отримання такої допомоги».
Від так, у разі якщо право на такий вид одноразової грошової допомоги виникло до прийняття даного Порядку, то розповсюджуватись на Вас, як на інваліда Афганістану він не буде. Однак у разі якщо право на таку допомогу виникло лише після прийняття Порядку, то Вам варто або звернутись до суду або до безпосереднього органу на який покладено обов’язок щодо даної виплати.
Доброго дня! Прошу про допомогу, син служить в АТО, отримав травму (двойний перелом руки зі зміщенням) аж на 6 день був відправлений в найближчий госпіталь по місту служби та переведений в госпіталь по місцю проживання, був прооперований, вставлена металева пластина, через 12 днів після операції були зняті шви і виписаний з відділення (в зв’язку з загрушеністю відділення) і підправлений на ВЛК де було надано 45 днів на реабілітацію. Документи по нові пошті були відправлені керівництву частини, йому повідомили, щоб він сам приїхав, оформив документи на реабілітацію і їхав назад додому (це майже 1000 км Вінницька область). Син поїхав, та назад його не пустили, і сказали щоб про реабілітацію забув, що довідка ВЛК це просто рекомендації, а не документ, і керівництво частини на свій розсуд вчинить, тому що він в їх подчинєнії. Рука болить, не розроблена, пальці не розгинаються, і його заставляють йти на ремонти техніки, тягати (служить в важкі артилерії). Скажіть, чи законні дії керівництва, та чи є довідка ВЛК законним документом, чи просто рекомендацією. Що робити? Допоможіть.
Доброго дня!
Відповідно до п. 6.11. Порядку про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 № 402, постанова ВЛК про потребу військовослужбовця у відпустці за станом здоров'я приймається після закінчення стаціонарного лікування в разі, коли для повного відновлення функції і працездатності необхідний термін - не менше 30 календарних днів. Постанова про потребу у відпустці за станом здоров'я оформлюється довідкою ВЛК, яка підлягає контролю штатною ВЛК (без затвердження). Постанова ВЛК про потребу у звільненні від виконання службових обов'язків (занять) за станом здоров'я оформлюється довідкою ВЛК, яка затвердженню штатною ВЛК не підлягає.
Враховуючи вищевикладене, очевидно, що довідка ВЛК щодо надання Вашому сину реабілітації носить обов’язковий характер, та не підлягає погодженню чи затвердженню командира військової частини. Від так, дії командира військової частини являються не правомірними та підлягають оскарженню як до вищестоящих органів так і до суду.
Чи потрібно вчителю пільговому пенсіонеру повідомляти пенсійний фонд про наступне працевлаштування не за професією?
Доброго дня!
Відповідно до норм ст. 55 ЗУ «Про пенсійне забезпечення», право на пенсію за вислугу років мають працівники освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення.
Згідно п. 2.4 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1 (далі - Порядок), пенсії за вислугу років призначаються у разі звільнення з роботи, що дає право на цей вид пенсії. У разі зарахування після призначення пенсії за вислугу років на роботу, яка дає право на цей вид пенсії, виплата пенсії припиняється і поновлюється з дня, що слідує за днем звільнення з роботи.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», застрахована особа зобов'язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, виїзд за межі держави та про обставини, що спричиняють зміну статусу застрахованої особи, протягом десяти днів з моменту їх виникнення;
Згідно абз. 2, 3 п. 2.21 Порядку, у разі працевлаштування (початку діяльності, пов’язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) після призначення пенсії особа повідомляє орган, що призначає пенсію, за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії, про дату працевлаштування (початок діяльності, пов’язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), вид зайнятості (укладення трудового договору, цивільно-правового договору, реєстрація як фізичної особи - підприємця, провадження незалежної професійної діяльності) шляхом подання заяви. Заява може бути подана особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально, або надсилається поштовим відправленням.
При цьому відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону особа надає на вимогу органу, що призначає пенсію, документи, що засвідчують відповідні відомості (у тому числі копію трудової книжки із записом про працевлаштування та/або копію цивільно-правового договору).
Отже, чинне законодавство визначає Ваш обов’язок повідомлення органу, що призначає пенсію протягом 10 днів з моменту працевлаштування про таке працевлаштування з підтвердженням останнього копією трудової книжки або копією цивільно-правового договору.
Доброго дня! Непрацююча особа (алкоголік) чоловік, його жінка, що працює на пів ставки, їх син 16 років, не маючи власного житла проживають в квартирі далекого родича, який безкоштовно, з жалю, надає притулок цій неблагополучній сім'ї. Цей родич по трудовому статусу є підприємцем. Чи має ця сім'я право на отримання субсидії на комунальні виплати?
Доброго дня!
Відповідно до п. 2 «Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» затвердженого Постановою КМУ № 848 від 21.10.1995р. право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Згідно п. 6 вище вказаного Положення,субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб. В окремих випадках на підставі рішення районної, районної у м. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської і районної ради або утвореної ними комісії та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла (далі - орендар), якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію.
Отже, дана сім’я може набути права на отримання субсидії лише у разі укладення між власником приміщення договору найму, який до того ж може бути й безоплатним.
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є дата видачі свідоцтва про право на спадщину за законом на земельну ділянку датою виникнення права власності? Чи такою датою є дата видачі державного акта на землю? Дякую
Доброго дня!
Згідно ст. 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
До 2014 року здійснення реєстрації права власності на земельну ділянку посвідчувалося саме державним актом на землю, саме тому відштовхуватися слід саме від дати проведення реєстрації зазначеної в державному акті.
я вибачаюсь що вів себе не коректно на сайті.Ваш сайт дуже потрібен людямь. На жаль в мене скрутне фінансове становище тому я хотів більш детально поцікавитись по питаню 16.02.2017. якщо можете дайте відповідь дуже прошу і ще раз вибачаюсь
Доброго дня! Попередньо надані відповіді на Ваші питання повність вичерпують питання задане Вами 16.02.2017 року. При прийнятті на службу в поліцію ключовим є Ваш реальний стан здоров`я, а не попередні висновки. Раджу ще раз ознайомитися з попередніми відповіддями.
Ваша відповідь не коректна на моє запитання. Пишите якусь ахинею. Тоді поясніть, яким чином керують авто спінальники -в яких ноги не працюють взагалі. ваші консультації БЕЗКОШТОВНІ-повна херня!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Доброго дня!
Відповідь на Ваше питання надавалося згідно діючого нині Переліку захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.12.99 N 299.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0031-00
Автором даного нормативно-правового акту, я не являюся, тому звинувачення в некоректності надання відповіді є недоречними.
Крім того, вказувалося, що для остаточного вирішення даного питання Вам слід звернутися до медичної установи, адже особистоо я встановити Вашу реальну здатність до керування автотранспортом не маю можливості.
За Вами залишається повне та безумовне право погоджуватися чи не погоджуватися зі змістом наданого Вам роз`яснення.
На все добре!
З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять усі повноваження щодо управління справами юридичної особи, крім тих, які залишаються згідно з законодавством України за учасниками, наприклад затвердження ліквідаційного балансу. Слід зауважити, що ліквідаційна комісія не має статусу юридичної особи, а підприємство, що ліквідується, в період її роботи статусу юридичної особи не втрачає. Отже, дієздатність юридичної особи здійснюється через ліквідаційну комісію. Дії комісії розглядаються як дії самої юридичної особи. Комісія здійснює дії, у тому числі виступає в суді від імені юридичної особи і набуває безпосередньо для неї права і обов’язки.
Чи може держслужбовець враховуючи п.2 ст. 25 ЗУ Про запобігання корупції розпоряджатись майном комунального прибуткового підприємства, яке він ліквідовуватиме будучи у складі ліквідаційної комісії, або її головою?
Дякую.
Чи може держслужбовець враховуючи п.2 ст. 25 ЗУ Про запобігання корупції розпоряджатись майном комунального прибуткового підприємства, яке він ліквідовуватиме будучи у складі ліквідаційної комісії, або її головою?
Дякую.
Доброго дня!
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про запобігання корупції» особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, забороняється входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/paran335#n335
Однак, ліквідаційна комісія за своєю природою не є виконавчим органом підприємства, адже основною метою її діяльності є не управління підприємством за для отримання прибутку, а ліквідація його діяльності.
Саме тому, вважаю, що така діяльність не суперечить статусу державного службовця.
Добрий день!
Чи може держслужбовець бути головою, або у складі ліквідаційної комісії комунального підприємства.
Дякую
Чи може держслужбовець бути головою, або у складі ліквідаційної комісії комунального підприємства.
Дякую
Доброго дня! Прямої заборони здійснення таких дій державними службовцями встановлено не було. Саме тому, якщо здійснення Вами повноважень пов`язаних з ліквідацією КП не суперечитиме ЗУ "Про державну службу" та ЗУ "Про запобігання корупції" жолдних негативних наслідків така діяльність для вас не створить.
Здравствуйте, я планирую купить земельный участок без построек. Выехали на место, земельный участок который показал владелец понравился, он выходит напрямую до речки Днепр. Узнали у владельца кадастровый номер и проверили его по Публичной кадастровой карте. В этой карте участок оказался метров 300 от берега Днепра и является третим от берега реки. Мы сообщили это владельцу, на что он ответил что он покупал именно земельный участок с выходом на Днепр (25 м до воды). Как такое может быть? Как обезопасить покупку земельного участка без опозновательных знаков на участке и в соответствии с кадастровой картой? Спасибо
Доброго дня!
Згідно ст. 79 Земельного кодексу України, земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.
Відповідно до ст. 79-1 ЗК України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.
Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.
Як зазначає ст. 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.
Враховуючи вищевикладене, якщо згідно Публічної кадастрової карти розташування земельної ділянки не сходиться з її, нібито, реальним розташуванням, Ви натрапили на недобросовісного продавця. Як один з варіантів, при внесенні відомостей до Державного кадастру відбулася помилка.
В будь – якому варіанті – вирішити Ваше питання зможуть виключно працівники землевпорядної організації, які винесуть межі земельної ділянки внатурі. Також не зайве звернутися до управління Держгеокадастру України.
Доброго дня. Син навчається на військовій кафедрі , сказали що потрібно знятись з військового обліку за попереднім місцем проживання та стати на облік там де навчається . А це обовязково? Дякую.
Доброго дня!
Згідно п. 6 ст. 37 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», виключенню з військового обліку у районних (міських) військових комісаріатах (військовозобов'язаних Служби безпеки України у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних Служби зовнішньої розвідки України у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які проходять військову службу (навчання) у вищих військових навчальних закладах і військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів.
Враховуючи вищевикладене, Ваш син на період проходження служби при військовій кафедрі виключається з військового обліку за місцем проживання та зараховується на облік безпосередньо до військової кафедри. Положення Закону України є обов’язковими до виконання.
Підскажіть будь-ласка. Чи може ВЛК поліції визнати мене придатним по їхньому медогляді і взяти на роботу в поліцію без зняття статті у військовому білеті( 5 років назад був комісований і не служив)???? чи не є порушення закону брати таку людину в поліцію?? зараз проблем зі здоров'ям немає
Доброго дня! Шановний Сергій, Олег, Андрій та всі інші користувачі сайту - в черговий раз нагадую, що сайт дозволяє ідентифікувати Вас як автора питання. Особисто Вам, відповідь з даного питання надавалася 10.02.2017 р. та 13.02.2017 року. В зв`язку з некоректною поведінкою на сайті, подальші консультації надаватимуться Вам виключно на комерційній основі.
Добрий день! Чи мають подавати електронні декларації депутати сільських рад?
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з положеннями Закону України "Про запобігання корупції" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1700-18
Питання по призначенню субсидій:Проживаю з дружиною і маленькою дитиною. Дружина і дитина зареєстровані в цій квартирі (дружина - власниця), я ж місце реєстрації не змінював і наразі зареєстрований в іншому місті. При прийомі документів консультант сказала не вказувтаи мене в декларації про доходи, так як я не зареєстрований по цій адресі. Відповідно не будуть враховані моя зарплата, яка складає основну частину доходу. Розмір субсидії в такому разі буде нарахований значно більшим. Питання чи не виникне в мене пізніше проблем і чи не буде розцінене як шахрайство те, що для розрахунку субсидій не враховано мій дохід. (по місцю реєстрації (будинок моїх батьків) також було складено акт, що я не проживаю за цією адресою і там мої доходи не враховуються теж).
Доброго дня!
Згідно п. 2 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848 право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Враховуючи вищевикладене, субсидія призначається не лише з урахування зареєстрованих осіб, а й з фактично проживаючих осіб.
Згідно п. 20 Положення, надання раніше призначеної субсидії припиняється якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані про доходи (не зазначив один із видів доходів) та майновий стан, що вплинули на встановлення права на субсидію, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума субсидії, - з місяця, в якому виявлено порушення.
Сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення, повертається ним за вимогою органу, що призначив субсидію.
Враховуючи вищевикладене, якщо вашій родині нині призначать субсидію з розрахунку на дві особи, а потім виявиться що фактично в квартирі проживає троє осіб, субсидія буде припинена, а суму наданої субсидії доведеться повертати.
Доброго дня.Моєму сину 26 років,з 2014 року він проживає в США по грін карті.Додому не приїзджав на протязі 3-ох років.Приносили повістки по місцю проживанню,але я писала пояснення ,що він за межами України.Два дні назад принесли повістку знову(в розриві 2 тижніна весняний призов 2017р.) але відмовилась отримувати,щщо немає призивника на Україні.Мені погрожували кримінальною відповідальністю.Чи може бути відкрита справа проти дитини,чи може мати проблеми на кордоні,коли захоче приїхати додому літом.до 2013 року був занесений в резерв.але потім це обмеження відмінив президент .Дуже дякую за кваліфіковану відповідь.
Доброго дня!
Першочергово, шановна Оксано та Василь нагадаю Вам, що сайт дозволяє ідентифікувати особу автора, саме тому, навіть називаючись різними іменами, сайт розпізнає Вас як єдиного автора. Так як Ви допустилися не коректної поведінки на сайті, подальші Ваші питання будуть розглядатися лише на комерційній основі.
Що ж до Вашого питання зазначаю.
Як зазначає ст. 36 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», військовий облік громадян України, які тимчасово перебувають за кордоном, ведеться дипломатичними та консульськими представництвами України. Дипломатичні та консульські представництва України зобов'язані забезпечити прибуття до місця проживання на території України громадян України, які досягли повноліття і не мають відстрочки або не звільнені від призову на строкову військову службу, для проходження призовної комісії та сприяти поверненню військовозобов'язаних в Україну в разі проведення мобілізації та у воєнний час.
Військовий облік громадян України, які постійно проживають за кордоном, не ведеться.
(http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran696#n696)
Виходячи зі змісту вищевикладених положень, Ваш син, ще три роки тому зобов’язаний був знятися з обліку за місцем проживання та стати на військовий облік в дипломатичному чи консульському представництві України в США. Саме його бездіяльність зумовила настання таких негативних наслідків. Тому по приїзду сина до України, раджу все ж здійснити процедуру зняття з обліку.
Згідно діючого нині законодавства, особу можуть затримати на кордоні в разі оголошення її судом в розшук у кримінальній справі. Особу можуть не випустити з країни в разі постановлення судом заборони на її виїзд у зв’язку з невиконанням судового рішення.
Жодних обмежень для перетину кордону чоловіками призовного віку, пов’язаних з проведенням на території України чергового призову та часткової мобілізації, встановлено не було.
Добрий день. Моїй мамі 89 років і мені сказали що їй повинні нараховувати більшу пенсію ніж 1445 гривень так як їй минуло вже 80 років. Якщо так то скажіть будь ласка куди мені звертатись. Буду вдячна . Дякую за відповідь.
Доброго дня! Закон України "Про пенсійне забезпечення", а також Закон України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" не містить викладених Вами положень про перерахунок пенсії в зв`язку з досягненням 80 років.
З усіх питань проведедення перерахунку пенсії Вам варто звернутися до управління Пенсійного фонду України за місцем проживання пенсіонера.
Доброго дня!
У мене до Вас таке запитання, ми з братом успадкували спадщину від батька, на даний момент робимо документи. Я хочу свою частку землі віддати у користь брата, так як ми пропустили уже той строк, то зараз ми можемо це зробити тільки коли укладем договір поділ. Нотаріус сказав щоб ми зробили оцінку землі. Але я не зрозуміла для чого це потрібно, ми ж є першими правонаступниками на спадщину? Невже буде удержаний податок? Якщо це так, то не підкажете скільки % від оціненого? І чи не змогли б ви повідомити скільки коштуватиме цей договір поділ? Чи не краще робити землю пополам?
Щиро дякую.
У мене до Вас таке запитання, ми з братом успадкували спадщину від батька, на даний момент робимо документи. Я хочу свою частку землі віддати у користь брата, так як ми пропустили уже той строк, то зараз ми можемо це зробити тільки коли укладем договір поділ. Нотаріус сказав щоб ми зробили оцінку землі. Але я не зрозуміла для чого це потрібно, ми ж є першими правонаступниками на спадщину? Невже буде удержаний податок? Якщо це так, то не підкажете скільки % від оціненого? І чи не змогли б ви повідомити скільки коштуватиме цей договір поділ? Чи не краще робити землю пополам?
Щиро дякую.
Доброго дня!
Згідно ст. 7 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», проведення оцінки майна є обов'язковим у випадках оподаткування майна згідно з законом, крім випадків визначення розміру податку при спадкуванні власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою.
Враховуючи вищевикладене, так як Ви являєтесь спадкоємцями першого рівня спорідненості, прийнята спадщина буде оподатковуватися за ставкою 0%, відповідно й проводити оцінку не обов’язково.
Щодо вартості договору про поділ майно Вам слід проконсультуватися безпосередньо з нотаріусом
Здравствуйте.Я нахожусь в браке.У нас с женой есть квартира.2/3 её были приобретены по договору пожизненного содержания.Договор оформлен на меня,но так как в браке,то это совместная собственность с женой.А остальная 1/3 часть квартиры была выкуплена у прежнего владельца через суд по ст.365 Гражданского кодекса мною.Деньги на выкуп довали мои родители,жена не участвовала.Но никаких расписок с родителями я не писал.Родителей уже нет в живых.В суд подавал я сам и деньги на счёт суда вносил я сам.Есть чек с банка на моё имя.Теперь вопрос.Эта 1/3 часть квартиры считается моей личной собственностью или совместной собственность с женой?Спасибо за ответ.
Доброго дня!
Згідно ст. 57 Сімейного кодексу України, особистою приватною власністю дружини, чоловіка є майно, набуте нею, ним за час шлюбу, але за кошти, які належали їй, йому особисто.
Саме тому, в разі якщо у Вас будуть наявні докази того, що кошти на придбання цього майна були Ваші особисті, то й майно може бути визнано Вашою особистою приватною власності. Однак, якщо довести ці обставини не вдасться майно рахуватиметься як спільне майно подружжя.
Добрий день! Я працюю в лікарні медичною сестрою і мене цікавить таке питання чи потрібно мені заповняти е-декларацію і допоможіть розібратись хтож її всеж має подавати в медичній сфері...Дякую
Доброго дня! За для вирішення даного питання раджу ознайомитися з Законом України "Про запобігання корупції".
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1700-18
Доброго дня! Чи має право людина, якій ампутували праву ногу вище коліна, але з хорошим протезом управляти авто з механічною коробкою? Або якщо поставити дублюючі педалі газ-тормоз ручні, які не змінюють конструкцію авто? Потрібні якісь дозволи, щоб потім не мати проблем?
Доброго дня!
Згідно п. 15 до Переліку захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами (Категорія "В" транспортних засобів - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кг (7700 фунтів) і кількість сидячих місць яких, крім сидіння водія, не перевищує восьми) відносяться відсутність однієї верхньої чи нижньої кінцівки, кисті чи стопи, а також деформація кисті чи стопи, що значно ускладнює їх рухи. Як виняток можуть допускатися особи з однією ампутованою гомілкою і протезом, якщо ампутаційна кукса не менше 1/3 гомілки і рухомість у колінному суглобі ампутованої кінцівки повністю збережена.
Саме тому, за медичними показниками, Вас скоріш за все не допустять до керування автотранспортом.
Однак для остаточного вирішення даного питання Вам слід звернутися все ж до медичної установи.
Щодо переобладнання, зауважу, що згідно Порядку переобладнання транспортних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 для переобладнання системи гальмового і рульового керування необхідно отримувати дозвіл.
Ми приватне підприємство у місті,де є військомат.Чи зобовязані ми сповіщати наших працівників про виклик до військкомату,враховуючи ст.38 ЗУ"Про війс.обов.і вій.службу"?Військкомат каже,що зобовязані на підставі Постанови 921 та Інструкції 660.Але ж Закон має вищу юридичну силу.То чому військкомати не беруть до уваги статтю із закону?
Доброго дня!
Викладене Вами питання є досить спірним.
Так, Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» говорить про те, що підприємства, оповіщають громадян на вимоги військкомату лише в разі, якщо в даній місцевості відсутній військовий комісаріат.
Порядок організації організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. № 921, говорить про те, що підприємства оповіщають громадян не залежно від того чи є на даній території військкомат чи ні.
Саме тому, вбачається існування колізії.
Згідно п. 4 Листа Міністерства юстиції України від 26.12.2008 р. № 758-0-2-08-19 «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії», при розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Враховуючи вищевикладене, так як з питань ведення військового обліку Порядок є спеціальним законодавством порівняно з Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу», застосуванню підлягає саме Порядок.
Саме тому, дії військкомату цілком правомірні і законні.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чиможе державний службовець відмовитись від курсів підвищення кваліфікації, якщо щороку проходжу курси по соєму профілю а це йдуть як курси просто держсужбовця в якому конкретно не пише хто має їхати,назвіть будь ласка причини по яких можна не поїхати, відрядження не платять Дякую
Доброго дня!
Стаття 48 Закону України «Про державну службу» не передбачає підстав звільнення від проходження курсів підвищення кваліфікації.
Добрый день!
Подскажите, пожалуйста, при увольнении по п.5 ст. 41 - за какой срок необходимо предупредить руководителя?
Кто должен подписать приказ - получается, как бы не правильно что он сам себя увольняет в связи с ПРЕКРАЩЕНИЕМ ПОЛНОМОЧИЙ
Подскажите, пожалуйста, при увольнении по п.5 ст. 41 - за какой срок необходимо предупредить руководителя?
Кто должен подписать приказ - получается, как бы не правильно что он сам себя увольняет в связи с ПРЕКРАЩЕНИЕМ ПОЛНОМОЧИЙ
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні онлайн консультації з кадрових питань. За необхідності Ви можете замовити персональну консультацію.
Здравствуйте.
Подскажите как следить на сайте Верх.Рады о проекте О внесении изменений в Закон Украины "О государственной помощи семьям с детьми" относительно размера помощи при рождении ребенка и порядка ее выплаты в целях повышения рождаемости в Украине
Проект закона Украины от 24.01.2017 № 5709
Если его подтвердят это просматривать колонку-результаты голосования?
Спасибо.
Подскажите как следить на сайте Верх.Рады о проекте О внесении изменений в Закон Украины "О государственной помощи семьям с детьми" относительно размера помощи при рождении ребенка и порядка ее выплаты в целях повышения рождаемости в Украине
Проект закона Украины от 24.01.2017 № 5709
Если его подтвердят это просматривать колонку-результаты голосования?
Спасибо.
Доброго дня! Слідкувати за станом законопроекту Ви можете за посиланням http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=60998
Здравствуйте! Скажите можно ли получить отсрочку после окончания бакалавриата, при том,что поступительные єкзамены на магистратуру только через полгода?
Доброго дня!
Відповідно до п. 2 ч. 8 ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», відстрочка від призову на строкову військову службу для здобуття освіти на весь період навчання надається громадянам призовного віку, які навчаються, в тому числі, у вищих навчальних закладах з денною формою навчання, у тому числі під час здобуття наступного вищого освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 61 Закону України «Про вищу освіту», студент - особа, зарахована до вищого навчального закладу з метою здобуття вищої освіти ступеня молодшого бакалавра, бакалавра чи магістра.
Враховуючи зазначене, до моменту зарахування до ВНЗ, особа може бути призвана на проходження строкової військової служби.
Доброго дня! Чи можна поновитися на перший курс (2 півріччя) якщо є успішно закрита зимова серія(за минулий рік на 1 курсі) але після неї відрахувалася з университету?
Доброго дня!
Згідно п. 21 Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти затвердженого Наказом Міністерства освіти України N 245 від 15.07.96 р., поновлення студентів на перший курс вищих закладів освіти забороняється. Ректор (директор) вищого закладу освіти має право поновити на другий курс студентів, які були виключені з першого курсу, за умови ліквідації ними академічної заборгованості до початку навчальних занять.
З урахуванням вищевикладеного, Вас може бути поновлено лише на другий курс, за умови ліквідації академічної різниці за другий семестр 1 курсу.
Здравствуйте. Получил письмо от некоей организации ООО "ВЭЛФИНН" о необходимости погасить якобы полученный от них онлайн кредит. О такой организации услышал впервые, никаких денег от них никогда не получал. Попытки встретиться с ними и прояснить вопрос не увенчались успехом - ни одну договорённость о встрече они так и не подтвердили,всё время не было необходимых начальников. Просто прийти по адресу и попасть к ним офис не удалось - дверь закрыта, по переговорному устройству никто не отвечает. В дальнейшем вроде бы всё затихло, но вот через год пришло новое письмо от этой "конторы" с требованием оплатить на указанные ими реквизиты уже возросшую сумму якобы задолженности. В письме присутствуют угрозы обращения взысканий на мою собственность. Считаю такую их деятельность мошенничеством и вымогательством. Подскажите, в какие органы и в какой форме обратиться, чтобы это прекратить и принять необходимые меры по отношению к данной организации.
Спасибо за ответ.
Спасибо за ответ.
Доброго дня!
З метою припинення телефонних дзвінків та листів даної установи, яка являється кредитором, Вам слід попередити їх про те, що їхні дії є безпідставними, так як Ви не являєтесь ні позичальником, ні поручителем за кредитним зобов’язанням, крім того слід зауважити, що їх дії порушують громадський порядок та підпадають під кваліфікацію статті 296 Кримінального кодексу України -, а саме телефонне хуліганство. Як один з можливих варіантів Ви можете написати заяву до міського відділу поліції та поскаржитися на протиправні дії з боку даною організації.
Доброго дня.
Будь ласка допоможіть у вирішенні такого питання. У моєї дочки на момент коли вона робила закордонний паспорт було одне місце реєстрації, а тепер у внутрішньому паспорті друге місце реєстрації, тобто місця реєстрації різні, що в закордонному, що у внутрішньому. Зараз вона збирається їхати за кордон. Чи можливо в її ситуації виїхати? Чи не буде ніяких перешкод на кордоні?
Дякую.
Будь ласка допоможіть у вирішенні такого питання. У моєї дочки на момент коли вона робила закордонний паспорт було одне місце реєстрації, а тепер у внутрішньому паспорті друге місце реєстрації, тобто місця реєстрації різні, що в закордонному, що у внутрішньому. Зараз вона збирається їхати за кордон. Чи можливо в її ситуації виїхати? Чи не буде ніяких перешкод на кордоні?
Дякую.
Доброго дня! Викладені Вами обставини не створюють жодних перешкод для перетину кордону.
До запитання 13-02-2017 11:42:10 , так в тому й справа наш нотаріус повідомила цей банк що змінився власник,в неї це є в вихідній документації,час йде а банк не як не реагує вот у чому річ чому з новим спадкоємцем банк не зв'язується,хоча мав зв'язатися в термін до 35 днів ,як в цій ситуації нам поступати вот яку хочу пораду Вашу,вибачте за назойливість але дуже це все турбує!дякую.
Доброго дня! Чисто з правової точки зору Ви можете самостійно направити до банківської установи листа про відкриття спадщини, аби мати 100% докази того, що Вами вживалися заходи щодо оповіщення кредитора. З моменту отримання листа банк має в строк 6 місяців пред`явити свої вимоги. Якщо банк не вчинить жодних дій, право вимоги ними втрачається, а саме зобов`язання припиняється.
Доброго дня.
У мене до Вас таке запитання. Мій син закінчує останній курс університету. Хоче виїхати на роботу за границю. При оформленні загран паспорту потрібно надати довідку із військкомату про дозвіл на виїзд. Чи надасть військкомат йому таку довідку, так як він є призовного віку?
Щиро дякую.
У мене до Вас таке запитання. Мій син закінчує останній курс університету. Хоче виїхати на роботу за границю. При оформленні загран паспорту потрібно надати довідку із військкомату про дозвіл на виїзд. Чи надасть військкомат йому таку довідку, так як він є призовного віку?
Щиро дякую.
Доброго дня!
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон» від від 7 травня 2014 р. № 152 довідка з військового комісаріату не є обов’язковим документом для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/152-2014-%D0%BF/page
Доброго дня! 28.02.2017 року мене попередили про зміну істотних умов державної служби у зв’язку із проведенням реорганізації нашої установи. Посаду яку мені запропонували після реорганізації є відмінною від тієї яку я займав до цього і відповідно із значно меншою заробітною платою. Ця зміна є неприйнятною для мене. Згідно до ч.4. ст..43 ЗУ „Про державну службу” по повинен подати відповідну заяву про звільнення на підставі п.6.ч.1 ст.83 ЗУ „Про державу службу”. Підкажіть будь ластка, який порядок виплати допомоги по безробіттю в разі мого звільнення відповідно до п.6.ч.1 ст.83 ЗУ „Про державу службу”.
Завчасно вдячний Вам за допомогу.
Завчасно вдячний Вам за допомогу.
Доброго дня!
Для вирішення Вашого питання Вам слід ознайомитися з Порядком надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності затвердженим Наказом Міністерства соціальної політики України від 15.06.2015 № 613
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0821-15
Доброго дня! При заповненні електронної декларації виникли такі питання: 1. Що потрібно розуміти під датою набуття права власності на об’єкт нерухомості – дату підписання договору купівлі-продажу (дату оформлення свідоцтва про спадщину) чи дату реєстрації цих об’єктів в БТІ з присвоєнням реєстраційного номера? Якщо це земельна ділянка по спадщині, то вказувати дату свідоцтва про право на спадщину чи дату оформлення земельного акта на спадкоємця? 2. Що таке вартість об’єкта нерухомості на дату набуття у власність – ринкова вартість, за якою було куплено квартиру, гараж, земельну ділянку тощо чи оціночна їх вартість БТІ (земельним управлінням), які можуть суттєво відрізнятися? Дякую.
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Законом України «Про запобігання корупції», ст. 334 Цивільного кодексу України.
Щодо вартості майна на момент набуття – Вам необхідно зазначати ту вартість за яку Ви реально придбавали майно.
Добрий день,чоловік успадкував квартиру від батьків, ця квартира у кредиті кредит оформила ще мати ,вона померла потім успадкував батька ,який теж згодом помер ,тепер мій чоловік успадкував цю квартиру разом з кредитом,наш нотаріус який оформлював спадщину цей банк (ЕРСТЕ зараз в стадії ліквідації) повідомленням повідомив про зміну власника,і вже пройшло 3 місяці банк ніяк з нами не зв'язується,нам радять самим не звертатись до банку,радять чекати відповіді та пропозицій від банку!!,чи є якісь терміни в які банк мав з нами зв'язатись,дуже буду вдячна за відповідь Допоможіть будь -ласка.
Доброго дня!
Згідно ст. 1281 ЦК України, спадкоємці зобов'язані повідомити кредитора спадкодавця про відкриття спадщини, якщо їм відомо про його борги.
Кредиторові спадкодавця належить протягом шести місяців від дня, коли він дізнався або міг дізнатися про відкриття спадщини, пред'явити свої вимоги до спадкоємців, які прийняли спадщину, незалежно від настання строку вимоги.
Якщо кредитор спадкодавця не знав і не міг знати про відкриття спадщини, він має право пред'явити свої вимоги до спадкоємців, які прийняли спадщину, протягом одного року від настання строку вимоги.
Кредитор спадкодавця, який не пред'явив вимоги до спадкоємців, що прийняли спадщину, у строки, встановлені частинами другою і третьою цієї статті, позбавляється права вимоги.
Враховуючи вищевикладене, повідомити банк про відкриття спадщини Ваш обов’язок. Звісно Ви можете й не повідомляти банк про ці обставини, однак врахуйте, що так як квартира кредитна, скоріш за все майно перебуває в обтяженні застави чи іпотеки. Тобто уникнувши виконання зобов’язання за кредитом, Ви не матимете можливості розпоряджатися даною квартирою.
Скажіть, будь ласка, чи повинна я подати е декларацію в цьому році, якщо я звільнилась в лютому 2016 року з посади заступника директора коледжу?
Доброго дня!
Згідно ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.
Особи, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Враховуючи вищевикладене, Ви зобов’язані подавати декларацію після звільнення за період не охоплений раніше поданими деклараціями, крім того, Ви зобов’язані подавати декларацію ще й на наступний рік.
Здравствуйте.Вот купил в селе для себя дюралевую лодку "Язь" у родственников.Лодка покупалась дедом ещё при СССР в 80-х годах.Уже давно и деда нет и никаких бумаг на лодку нет.Плавали родственники возле села и горя не знали.Я хочу плавать на Киевском море и тут нужна регистрация.У лодки длина 3,2 м ,а всё что длиннее 2,5 м подлежит регистрации.Подскажите пожалуйста,можно ли как законно зарегистрировать эту лодку.Ведь никаких документов на нее нет и хозяин что покупал пр СССР умер.Спасибо за ответ.
Доброго дня!
Якщо моторний човен не був успадкований родичами померлого, вчиняти будь які дії з його відчуження вони не має права.
Як зазначає п. 6.1 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України затвердженого Наказом міністерства юстиції України від 22.02.2012 року № 296/5, договори про відчуження транспортних засобів, інших самохідних машин і механізмів (далі – транспортні засоби) посвідчуються за умови подання документів, які підтверджують право власності цього майна на ім’я відчужувачів, та перевірки відсутності обтяжень за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна.
Від так, для того щоб здійснити відчуження майна, обов’язковим фактором є наявність у продавця права власності на дане майно. В даному випадку визнати право власності на майно померлого можливо лише в судовому порядку, в противному випадку нотаріус відмовить Вам в укладенні договору купівлі продажу. Однак, якщо продавець категорично відмовляється здійснювати оформлення нотаріальних документів, від покупки ліпше відмовитись, адже оформити право власності на човен буде не можливо, так як будуть відсутні юридичні підстави набуття права власності.
Добрый день! Скажите пожалуйста, 7 лет назад моя мама подарила мне квартиру. Все оформлено нотариально. Но в БТИ зарегистрировано не было по какой-то причине.Не потерял ли свою силу договор дарения и могу ли я зарегистрировать его сейчас через регистрационную службу и можно ли это сделать чуть позже. Повлияет ли регистрация договора на получение субсидии мной в моей нынешней квартире и мамой на квартиру с договором дарения (она прописана там и лицевые счета на ней). Спасибо
Доброго дня! В разі якщо за договором дарування Ви не зареєстрували своє право власності, сам договір не скасовується. Однак і ви юридично не являєтесь його власником, аже у відповідності до ст. 334 ЦК України якщо договір про відчуження майна підлягає державній реєстрації, право власності у набувача виникає з моменту такої реєстрації.
Саме тому, Вам варто здійснити реєстрацію права власності за собою на підставі цього договору.
Щодо субсидії зауважу, що набуття Вами у власність квартири за договором дарування жодним чином не вплине на її призначення. Але Ви матимете право на субсидію лише за одним місцем проживання.
Я був кандидатом в поліцію. Пройшовши ВЛК в поліклініці МВС.-у всіх лікарів придатний.Один лікар визнав не придатним через тещо мене комісували з армії через хворобу яка була в дитинстві зараз я здоровий.Чи має право голова ВЛКмвс преносити статтю хвороби з військово квитка ???і наголошувати не придатний до армії значіть не придатний до поліції??хоча я їх просив відправити мене на додаткове обстеження щоб доказати що я здоровий
Доброго дня!
Згідно до п. 2 ст. 61 ЗУ «Про національну поліцію» не може бути поліцейським:
1) особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою;
2) особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку;
3) особа, яка має непогашену або незняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої;
4) особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав;
5) особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск;
7) особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
8) особа, яка втратила громадянство України та/або має громадянство (підданство) іноземної держави, або особа без громадянства;
9) особа, яка надала завідомо неправдиву інформацію під час прийняття на службу в поліції.
Тобто, сам по собі факт того, що раніше Вас було визнано не придатним до військової служби не може бути причиною для відмови Вам на взятті на роботу до поліції, однак якщо станом на сьогоднішній день у Вас є певні захворювання, що перешкоджають проходженню служби в поліції, то Вам цілком правомірно може бути відмовлено в прийнятті на службу.
Однак, відмова з підстав того, що раніше у Вас були певні захворювання, за умови, що нині у Вас ці захворювання відсутні є протиправною та може бути Вами оскаржена до вищестоящих органів чи до суду.