Он-Лайн консультации

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Он-Лайн консультации

   Вопросов: всего-2798, сегодня-0;    ответов: всего-2798, сегодня-0


Порядок
Есть ответ  
Опубликовано  
Ожидает ответа  
Опубликовано  
Доброго дня!Допоможіть будь ласка, як саме має подати військовослужбовець за контрактом е-декларацію, якщо він сидить в окопі іне має можливості подати її?І які строки для цього передбачені для цієї категорії осіб?Дякую!
Автор вопроса: Николай - 01-03-2017 16:16:12
Доброго дня! По-перше, зауважу, що відповідно до абз «Г» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб’єктами, на яких поширюється обов’язок подання декларації: військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби. Від так, у разі якщо особа являється військовою посадовою особою, то на неї буде покладений обов’язок декларувати свої доходи, а якщо ні, та особа являєтесь звичайним військовослужбовцем який проходить військову службу по контракту декларувати свої доходи не потрібно. По-друге, згідно ч. 1 ст. 45 даного Закону, особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. Враховуючи вищевикладене, якщо особа, дійсно, являєтесь суб’єктом декларування свого майнового стану, то подання електронної декларації можливе до 01 квітня 2017 року. Крім того, щоб подати електронну декларацію про майновий стан, необхідно отримати персональний електронний цифровий підпис для входу на офіційний сайт НАБ України.
Доброго дня!Хочу дитину віддати в дитячий садок,пройшли мед комісію,за висновком якої динита здорова,Та коли прийшли до медсестри яка працює у садку,отримали відмову так як у нас не зроблені деякі прививки.нас просто поставили перед фактом ящо небудуть зроблені прививки дитина в садок не піде!Як мені вирішити це питання?
Автор вопроса: Алла - 01-03-2017 09:45:44
Доброго дня! Ситуація, яка склалася у Вас є непоодинокою, з цього приводу Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, своїм листом №1/9-389 від 25 травня 2011 року «Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу» було надано роз’яснення. Так, відповідно до ст. 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» медичні працівники, які проводять профілактичні щеплення, зобов'язані надавати об'єктивну інформацію особам, яким проводять щеплення, або їх законним представникам про ефективність профілактичних щеплень і можливі післявакцинальні ускладнення. Особам, що не досягли п'ятнадцятирічного віку, профілактичні щеплення проводяться за згодою їх об'єктивно інформованих батьків, які мають право відмовитися від щеплень за відсутності повної об'єктивної інформації про вплив щеплень на стан здоров'я і подальші наслідки. Питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень вирішується лікарсько- консультативною комісією, згідно наказу Міністерства охорони здоров'я України від 29.11.2002 № 434 та затвердженого цим наказом примірного «Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу». Враховуючи вище зазначене, відмова керівника дошкільного навчального закладу у прийнятті дитини до закладу без відповідних профілактичних щеплень суперечать діючому законодавству України. За наявності відповідних медичних довідок встановленого зразка із висновком лікаря, у якому зазначено, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, керівник закладу зобов’язаний прийняти дитину до закладу. Для початку зверніться в письмовій формі до керівника ДНЗ з вимогою прийняти дитину на навчання до садочку. В разі відмови - вимагайте письмової відповіді та оскаржуйте їх дії до вищестоящих органів чи до суду.
Доброго ранку. Я планую укласти строковий контракт на 2 роки про проходження військової служби. Наразі я працюю на підприємстві. У військкоматі запевняють, що надішлють роботодавцю листа з посиланням на ст. 119 КЗОТ для збереження за мною робочого місця і середнього заробітку. Розтлумачте, будь ласка, чи не звільнять мене з роботи у випадку укладення строкового контракту? Дякую Вам за роз'яснення.
Автор вопроса: Віктор - 01-03-2017 09:33:08
Доброго дня! Згідно ст. 119 КЗпП України, на час виконання державних або громадських обов'язків, якщо за чинним законодавством України ці обов'язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку. Працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу" і "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів. За працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". За таких умов, у випадку укладення контракту на проходження військової служби в особливий період, за Вами дійсно зберігається місце роботи та середній заробіток. Однак, я раджу Вам самостійно направити звернення до роботодавця про збереження за Вами робочого місця та заробітку, до звернення приєднайте докумети які підтверджують прийняття Вас на службу за контрактом.
Добрий день мене звати Ваня, я закінчую аспірантуру 31 березня 2017 року, а призов в строкову службу (квітень-травень 2017), а з 1 квітня 2017, Я беру творчу відпустку (для завершення написання кандидатської роботи) на два місяці (1 квітня по 1 червня), мене заберуть на строкову службу весною (квітень-травень), якщо я буду у творчій відпустці ?
Автор вопроса: Ваня - 01-03-2017 08:33:42
Доброго дня! Згідно ч. 8 ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», відстрочка від призову на строкову військову службу для здобуття освіти на весь період навчання надається громадянам призовного віку, які серед іншого, навчаються в інтернатурі, аспірантурі або докторантурі з відривом або без відриву від виробництва. Саме тому, якщо строк навчання в аспірантурі закінчується в березні 2017 року, Ви втрачаєте право на відстрочку з цих підстав.
Доброго дня! Чи маю право на тимчасову відстрочку у зв'язку тим, що мій брат навчається у вищому військовому навчальному закладі на 3-му курсі? Наскільки мені відомо, еквіввалентом строкової півторарічної військової служби є три роки в такому закладі.
Автор вопроса: Дмитро - 28-02-2017 23:21:06
Доброго дня! Викладені Вами обставини не надають Вам права на відстрочку в розумінні ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
Доброго дня!
Є таке питання - чоловік 1971-го року народження, служив в армії, був рядовим. По факту, в 2011 році він повинен був знятись з обліку, проте військовий білет все рівно залишився на руках. Я читав у аналогічних прикладах Ваші відповіді, то виходить військкомат і без людини повинен зняти її з обліку чи не так? І ось на днях прийшла повістка, щоб явитись у військкомат для проходження ВЛК, але хіба чоловіків, які до 2014 року були зняті з обліку, не повинні чіпати? Як правильно діяти в такій ситуації і на які закони посилатись? Також Ви колись згадували про те, що можна написати заяву, що "не хочу на добровільній основі вступати в лави ЗСУ", як її правильно оформляти? Буду вдячний за розгорнуту відповідь.
Автор вопроса: Дмитро - 28-02-2017 14:02:08
Доброго дня! Першочергово не можу не відмітити те, що Ви не вірно зрозуміли чи не уважно читали раніше надані мною консультації. За загальним правилом визначеним ст. 58 Конституції України, закон зворотної сили не має, від так, на сьогоднішній день, законодавчо не встановлено правової можливості військових комісаріатів автоматично поновлювати осіб на військовому обліку керуючись прийнятими змінами до законодавства. Так зване поновлення можливе виключно з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного. Особу, яка втратила статус військовозобов’язаної особи, не можуть ні викликати до військового комісаріату, ні проводити щодо неї ВЛК, ні тим більше призивати до військової служби. Так зване поновлення на військовому обліку та призов до військової служби, осіб які раніше були виключені з військового обліку, можливе лише з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного. Однак, варто наголосити, що виключеною з військового обліку є особа щодо якої було прийнято відповідне розпорядження щодо її виключення. Особа, яка згідно приписів закону підлягала виключенню, але щодо якої не було прийнято відповідного розпорядження, не вважається такою, що була виключена. Якщо через недбалість посадовців щодо особи не було прийнято наказу про виключення з військового обліку, цілком очевидно, що в послідуючому - виключення з обліку не може проводитися минулими числами або ж за редакцією закону, що втратила законну силу. Нажаль за таку халатність до виконання обов’язків посадовими особами військових комісаріатів, максимум, що може їм загрожувати – це дисциплінарна відповідальність. Однак, винними в допущенні таких неточностей в військово – облікових документах є не лише посадовці, а й самі військовозобов’язані. Адже, на власника військового квитка покладається першочерговий обов’язок слідкувати за своєчасним внесенням змін стосовно військово – облікового статусу особи. Якщо у Вас наявна 100% інформація про те, що Вашого чоловіка було виключено з військового обліку, однак не проставлено відмітки до військового квитка, він маєте право звернутися до військового комісаріату з вимогою привести у відповідність облікові дані та проставити необхідні відмітки до військового квитка. Якщо ні згоди, ні бажання поновлюватись на військовому обліку не має, а Вашому чоловіку надійшло повідомлення про необхідність з’явитися до військкомату - раджу одразу подавати до ВК запит про надання інформації щодо дійсності виключення з військового обліку за віком. Окремо, в такому зверненні керуючись нормами чинного законодавства, слід висловити своє відношення до можливості поновлення на військовому обліку, відправлення у військо на добровільних засадах та відношення до проходження ВЛК. Практика свідчить, що бажано це робити письмово і заяву офіційно реєструвати. В тому ж разі, якщо з’ясується, що з військового обліку Вашого чоловіка виключено не було, відповідного наказу щодо цього не приймалося - він не позбавлявся статусу військовозобов’язаного, а від так, на нього розповсюджуються всі зміни внесені до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», в тому числі й щодо підвищення граничного віку перебування в запасі.
Згідно з рішенням НАЗК до переліку посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків віднесено, зокрема, посади керівників державних підприємств, установ, організацій, інших суб’єктів господарювання державної форми власності та їх заступників, призначення яких здійснюється державними органами. Скажіть, будь ласка, які органи входять до переліку державних органів і чи належать до них вищі навчальні заклади? Дякую.


Автор вопроса: Олексій - 28-02-2017 12:08:33
Доброго дня! З буквального змісту Переліку посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків затвердженого Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 17.06.2016 № 2 керівники державних вищих навчальних закладів підпадають під дію даного положення, так як призначення керівників здійснюється засновниками навчальних закладів. Згідно п. 10 ст. 1 Закон України «Про вищу освіту», засновник вищого навчального закладу - органи державної влади від імені держави, відповідна рада від імені територіальної громади (громад), фізична та/або юридична особа, рішенням та за рахунок майна яких засновано вищий навчальний заклад. Права засновника, передбачені цим Законом, набуваються також на підставах, передбачених цивільним законодавством. Саме тому, так як призначення керівника здійснюється державним органом, ця посада визначається з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків.
Підкажіть, будь ласка, яке місце роботи вказати у декларації якщо я проходжу військову службу за контрактом у ЗСУ та одночасно за мною зберігається робоче місце і зарплата на іншому підприємстві?
Автор вопроса: Володимир - 28-02-2017 09:55:05
Доброго дня! Відповідно Вашого питання, чинне законодавство України, а саме: Закон України «Про запобігання корупції» та методичні рекомендації щодо заповнення декларацій про майновий стан, не містять положень, які б регулювали дане питання. Від так, для уникнення негативних наслідків, за роз’ясненнями щодо заповнення декларації Вам варто звернутись до безпосереднього керівництва або до місцевих управлінь ДФС України.
Доброго дня! Щиро вдячна Вам, що не залишили моє запитання від 21.02.2017 без уваги . Відповідно до п.2.11 зазначеного Порядку №22-1, саме Довідка органів місцевого самоврядування є документом, що засвідчує факт перебування на утриманні померлого годувальника (або отриманні допомоги, яка була джерелом засобів до існування), та додається до заяви про призначення пенсії по втраті годувальника (п.п.9 п.2.3 Порядку). Питання в тому, чи правомірні дії сільської ради вимагати документи, які підтверджують той факт, що я дійсно отримувала від свого сина допомогу, так як він зі мною спільно не проживав, але постійно приїздив та допомагав. Адже ст. 202 Сімейного Кодексу України передбачає утримання повнолітніми дітьми своїх батьків, які є непрацездатними та потребують матеріальної допомоги, як обов’язок. Від так не маючи паперових доказів отримання допомоги від сина, сільська рада відмовляє в довідці, а я за відсутності цієї довідки втрачаю право на пенсію по втраті годувальника? Допоможіть.
Автор вопроса: Ганна - 28-02-2017 09:07:49
Доброго дня! Відповідно до абз. 2 п. 2.11 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, у разі неможливості надати такі документи факт перебування на утриманні померлого годувальника встановлюється у судовому порядку. Враховуючи вищевикладене, так як Вам сільською радою було відмовлено у видачі довідки з підстав відсутності доказів, Ви маєте право встановити факт утримання Вас сином у судовому порядку. У разі якщо немає жодних паперових (фіксованих) доказів що Ви були на утриманні сина, в такому випадку як докази, можуть слугувати показання свідків.
Доброго дня Вам!!! проконсультуйте мене будь-ласка!!! ситуація наступна, в нас в містечку є гаражний кооператив, якому міськарада колись виділила землю, в мене в тому кооперативі є власний гараж, право власності на мене оформлене згідно чинного законодавства. Але, спірний момент, голова гаражного кооперативу всіх власників гаражів змушує вступати в кооператив, і в ОБОВЯЗКОВОМУ порядку згідно акту передавати майновий пай (власний гараж) в кооператив. Проконсультуйте будь-ласка, чи законно це, чи передбачена законами України відмова від передачі майнового паю (гаража) в володіння кооперативу (я наприклад боюсь передавати свій гараж в кооператив)???
Автор вопроса: Рома - 28-02-2017 08:54:09
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання слід ознайомитися безпосередньо зі статутом кооперативу, інакше вказати на правомірність чи протиправність таких дій, особисто я не матиму можливості. Крім того, раджу Вам ознайомитися з Законом України «Про кооперацію».
Доброго дня.живу на першому поверсі 5 -поверховому домі.Сусід з 5 поверху захопив кладовку на першому поверсі повісивши свій замок.при запиту також користуватись кладовою(є маленька дитина і її велосипед і коляска) відмовив сказавши шо так завжди було шо це його.У мене квартира без балкона,переселились рік назад.ЧИ можу і якщо можу то яким шляхом добитись справедлості на користування кладовкою.дякую
Автор вопроса: Віталій - 27-02-2017 22:26:41
Добрий день! Згідно п. 6 ст. 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія. Згідно п. 2 даноїї статті, допоміжні приміщення багатоквартирного будинку - приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення); Враховуючи вищевикладене, комора являється допоміжним приміщенням багатоквартирного будинку та належить до спільного майна мешканців будинку. Згідно ст. 6 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», співвласники, серед іншого, мають право вільно користуватися спільним майном багатоквартирного будинку з урахуванням умов та обмежень, встановлених законом або рішенням співвласників. Реалізація співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників. Враховуючи вищевикладене, за умови, що Ваш сусід раніше не набував права власності на дану комору у встановленому законодавством порядку, Ви на рівні з усіма іншими мешканцями маєте право на її використання. Для вирішення Вашого питання я раджу Вам першочергово звернутися до органу управління будинком, який і вирішить дане питання. Крім того, якщо сусід не погодиться з рішенням органу управління будинок чи не захоче добровільно зняти замки чи надати ключ, Ви можете скликати зібрання мешканців будинку, запросити правоохоронні органи, органи управління будинком та зрізати їх в примусовому порядку.
Доброго дня. Якщо в мене діагноз обмежено придатний по зору (ст.30в), був мобілізований і вже демобілізувався, чи можу я відмовитись від призову на місячні збори резервістів
Автор вопроса: Володимир - 27-02-2017 16:07:05
Доброго дня! Підстави для звільнення від проходження військових перевірочних та навчальних зборів викладені в ст. 30 ЗУ "Про військовий обов`язок і військову службу". http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran651#n651
Доброго дня. Чи маю я право на субсидію у разі якщо я є керівником і підписантом юридичної особи (фермерське господарство), маю встановлену мінімальну заробітню плату. Восени 2016 року юридичною особою здійснено купівлю транспортного засобу що зареєстрований на неї. Адміністрація відмовляє з цього приводу.Але ж даний транспортний засіб куплено для цілей підприємства, за його рахунок та зареєстрований на підприємство. Чи є такі дії законними, в розрізі діючого порядку надання субсидій!?
Автор вопроса: Іванна - 27-02-2017 14:20:45
Доброго дня! Дії працівників управління соціального захисту населення є неправомірними та такими, що суперечить як Закону України "Про фермерське господарство" - в частині визначення правового статусу майна ФГ, а також Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. За таких умов їх дії можуть бути оскаржені до вищестоящого органу чи до суду.
На території «ДНР» і «ЛНР» зараз не можна провести законні операції з продажу або передачі власності — землі, будинків, квартир. Це є способом захисту українських громадян від незаконного відчуження майна на користь будь-яких третіх осіб.

Реєстри права власності на території «ДНР» і «ЛНР» заблоковані всі і не працюють. Теоретично угоди купівлі-продажу можуть бути здійснені тільки на території, яка підконтрольна Україні. Але це не можна здійснити, тому що для укладення угоди нотаріусу потрібно отримати документи, які сьогодні знаходяться на окупованих територіях і фактично їх не можна отримати.
Чи є на сьогодні можливість продати нерухоме майно, що знаходиться в ДНР?
Автор вопроса: Валерія - 27-02-2017 10:52:37
Доброго дня! Офіційної заборони здійснювати відчуження майна на окупованій території так званих ДНР і ЛНР встановлено не було. На питання практичної можливості здійснення таких дій, особисто я надати відповідь не можу.
Доброго дня!
Чи потрібно у е-декларації звичайного держслужбовця вказувати дохід та майно чоловіка, якщо він не прописаний та не проживає зі мною, але шлюб не розірвано, а також дорослої дитини, яка прописана, але не проживає зі мною, проте ще не має власної сім'ї.
Заздалегідь дякую.
Автор вопроса: Тамара - 27-02-2017 08:11:59
Доброго дня! Зі змісту положень ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" приходимо до висновку, що Ви повинні вказувати в декларації й сина, й чоловіка, як членів родини та їх дохід.
Доброго дня. Якщо чоловікові приносять повістку до військомату, а у нього маленька дитина (1 міс.) чи має він право на відстрочку і на який термін?
Автор вопроса: Ольга - 26-02-2017 19:22:52
Доброго дня! Згідно п. 4. ч. 2 ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, серед іншого, які мають дитину віком до трьох років. (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran271#n271) Враховуючи вищевикладене, батько дитини до досягнення нею трьох років матиме право на одержання відстрочки від призову на строкову службу. Для цього йому слід подати до військового комісаріату клопотання про надання відстрочки до якого приєднати свідоцтво про народження дитини.
Доброго дня! Я учасник АТО. Підкажіть будь-ласка на якого розміру земельну ділянку я маю право? І з яким цільовим призначенням? (Чи тільки для засіву чи і для забудови). І так само чи маю я право для отримання житла (бо зараз із житлом проблеми). У якому випадку місцева влада може законно мені відмовити? Заздалегідь вдячний за відповідь.
Автор вопроса: Роман - 26-02-2017 15:18:22
Доброго дня! Відповідно до п. 14 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасники бойових дій, серед іншого, мають право на першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва. (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3551-12/page) Згідно ст. 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району; б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара; в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара; г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара; ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара; д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара. Враховуючи вищевикладене, Ви, як і всі інші громадяни, маєте право безоплатно отримати земельні ділянки в межах норми, за умови, що раніше земельна ділянка з даним цільовим призначенням Вами не приватизовувалася. Єдине, що статус учасника бойових дій встановлює для Вас першочерговість у виділенні земельної ділянки.
Добрий день. У 2016 році моя мама купила квартиру та зразу зробила договір дарування мені. Повинен я відображати в декларації це майно?
Автор вопроса: Олексій - 26-02-2017 09:48:24
Доброго дня! Зі змісту ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" Ви зобов`язані зазначати інформацію про належне Вам майно, саме тому, заповнюючи декларацію Ви повинні вказувати прийняту в дарунок від матері квартиру.
Що буде коли ухиляєшся від армії на строкову службу ? Якщо я не живу по прописці, і не бачив повісток?. Який інтервал між повістками, який видає військкомат, під час призову на строкову службу .
Автор вопроса: Коля - 25-02-2017 21:34:15
Добрий день! Відповідь на Ваше питання не надається з етичних міркувань.
Добрий день.В мене таке питання,земля знаходилась на балансі сільської ради там був будинок зробили магазин на території ції ділянки знаходиться дорога до мого будинку зараз підприємець сказав що земля приватизована але я не підписувала ніяких згод на приватизацію скоріше мій підпис підробили на актах про приватизацію за дорогою ділянка що межує лиш зі мною теж приватизована чи можуть мені закрити дорогу,чи могли без моєї згоди приватизувати ділянку,як діяти в такій ситуації,дякую.
Автор вопроса: Марія - 25-02-2017 19:09:22
Доброго дня! Встановлення та погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами передбачено ст. 198 Земельного кодексу України при кадастровій зйомці як комплексу робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. Як зазначає ч.1 ст.106 Земельного кодексу України, власник земельної ділянки має право вимагати від власника сусідньої земельної ділянки сприяння встановленню твердих меж, а також відновленню межових знаків у випадках, коли вони зникли, перемістились або стали невиразними. Слід зазначити, що державний комітет із земельних ресурсів (Держкомзем) України своїм наказом від 18.05.2010 р. N 376 затвердив Інструкцію про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками. Відповідно до п. 3.12. зазначеної Інструкції закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється виконавцем у присутності власника (користувача) земельної ділянки, власників (користувачів) суміжних земельних ділянок або уповноваженою ним (ними) особою. Повідомлення власників (користувачів) суміжних земельних ділянок про дату і час проведення робіт із закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється виконавцем завчасно, не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку робіт із закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Повідомлення надсилається рекомендованим листом, кур'єрською поштою, телеграмою чи за допомогою інших засобів зв'язку, які забезпечують фіксацію повідомлення. Закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) може здійснюватися за відсутності власників (користувачів) суміжних земельних ділянок у випадку їх нез'явлення якщо вони були належним чином повідомлені про час проведення вищезазначених робіт, про що зазначається у акті прийомки-передачі межових знаків на зберігання. Враховуючи викладене, встановлення меж земельної ділянки в натурі може здійснюватися за відсутності власників (користувачів) суміжних земельних ділянок у випадку їх нез'явлення, якщо вони були належним чином повідомлені про час проведення вищезазначених робіт. Ви можете оскаржити процедуру встановлення меж, а також приватизації до суду, однак це не вирішить Вашого питання, адже сусіди матимуть право звернутися повторно та провести процедуру приватизацію уже згідно вимог законодавства. У Вашому випадку доцільніше вести переговори з сусідами про встановлення безоплатного земельного сервітуту з метою проїзду.
Доброго дня! Я працюю в пту з повним навантаженням викладачем. Чи маю право на відстрочку від призову до збройних сил?
Автор вопроса: Михайло - 25-02-2017 15:39:06
Доброго дня! Ви не зауважили відстрочка від призову до якого виду служби Вас цікавить, однак, зі змісту ст. 17 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" та ст. 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" права на відстрочку з цих підстав Ви не матимете.
Доброго дня.
Поясніть будь-ласка. Ми з дружиною розлучились в 2002 році, є рішення суду. За Свідоцтвом про розірвання шлюбу не звертались, штампів про розірвання шлюбу в паспортах не ставили. З того часу проживаємо разом, а в 2006 році в нас народилась дитина.
Скажіть, що потрібно зробити, щоб поновити наш шлюб? Чи можливо відмінити судове рішення про розірвання шлюбу, чи потрібно знову реєструвати шлюб?
Автор вопроса: Микола - 25-02-2017 07:28:12
Доброго дня! Згідно діючої редакції Сімейного кодексу України станом на 2002 р. , а саме ст. 114, у разі розірвання шлюбу судом шлюб припиняється у день набрання чинності рішенням суду про розірвання шлюбу. Згідно ст. 115 СК України, розірвання шлюбу, здійснене за рішенням суду, має бути зареєстроване в державному органі реєстрації актів цивільного стану, за заявою колишньої дружини або чоловіка. Розірвання шлюбу засвідчується Свідоцтвом про розірвання шлюбу, зразок якого затверджує Кабінет Міністрів України. Враховуючи вищевикладене, припускаю, що юридично шлюб між вами не розірваний. За таких умов повторно укладати шлюб не потрібно. Однак, за для з’ясування цих обставин Вам слід звернутися безпосередньо до органу РАЦС.
Я продала мобільний телефон через сайт олх. Відправила з оплатою після огляду по новій почті. Покупець забрала телефон. На наступний день виявила притензії що телефон не включається. Хоч відправила повністю робочий телефон. Тепер до мене пише і дзвонить з погрозами, щоб я повернула кошти. На чиї стороні в даному випадку закон???
Автор вопроса: Оксана - 24-02-2017 23:20:54
Доброго дня! Згідно ст. 679 Цивільного кодексу України, продавець відповідає за недоліки товару, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки, якщо він не доведе, що вони виникли після його передання покупцеві внаслідок порушення покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили. Саме тому, Ви зобов’язані відповідати за недоліки проданого Вами товару лише в разі, якщо покупець доведе, що недоліки товару існували до продажу майна.
Доброго дня. Скажіть будь ласка, інвалід 3 групи може працювати в дитячому садку на 1.25 ставки і бути при цьому тарифікований на 1.25? Дякую за відповідь.
Автор вопроса: Юрій - 24-02-2017 13:43:51
Доброго дня! Розділ IV Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" гарантує всім інвалідам право на працю. Саме тому, лише з підстав того, що Ви являжтесь інвалідом відмовити у прийнятті на роботу чи звільнити Вас не можуть. Однак, навантаження такого працівника встановлюється згідно медичного висновку. Саме тому, особисто я не можу вказувати чи можете Ви бути працевлаштовані на 1,25 ставки.
Доброго дня! Документи на оформлення субсидії подали в листопаді, проте субсидія не була призначена із початком опалювального сезону згідно Пункт 14, абзац 6 Постанови КМУ №848 якщо заява подається протягом двох місяців з початку опалювального сезону здійснюється компенсація за попередні місяці. Соц працівникі мотивують що ця норма не діє АВТОМАТИЧНО а лише якщо в заяві додатково вписано що є бажання отримати субсидію від початку опалювально сезону і здійснити перерахунок відмовляються. У них ніби є нормативні акти які це регулюють, хоча постанова КабМіну №848 це не передбачає. Чи можливо якось вплинути у вирішенні цього питання, до кого треба звертатись, чи такі соц працівникі діють законно і вина лише наша що не вказалі в заяві додатково що отримати субсидію хочемо від початку опалювально сезону а не від дати подання заяви? дякуємо
Автор вопроса: Костянтин - 24-02-2017 13:33:17
Доброго дня! Згідно п. 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848,у разі звернення із заявою про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону. Враховуючи вищевикладене, працівники управління соціального захисту населення отримавши від Вас заяву про призначення субсидії в листопаді, повинні били своїм рішенням призначити субсидію з початку отоплювального періоду, без будь – яких додаткових прохань відносно цього. Враховуючи вищевикладене, не погоджуючись з рішенням посадовців Ви маєте право оскаржити його до вищестоящого органу чи до суду.
Доброго дня. Я дуже вдячна Вам за відповідь. Будьте всі живі і здорові. Хай Вас і Ваші сімї бог оберігає і сопутствує удача.Удачного дня.
Автор вопроса: Раїса - 24-02-2017 13:04:25
Дякуємо! На все добре!
Доброго дня! Мій син служить у Державній службі виконання покарань. Чи має він право на відстрочку від служби в армії?
Автор вопроса: Оксана - 24-02-2017 11:40:51
Доброго дня! Відповідно до ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», вказана Вами підстава не дає Вашому сину права на відстрочку.
Доброго дня Вам! проконсультуйте будь-ласка, під час дії особливого періоду мене було мобілізовано до лас ЗСУ, через три місяці служби (в АТО участь не брав) мене було комісовано за станом здоровя (не придатний в мирний, обмежено придатний у воєнний час). На даний час, у разі визнання мене ВЛК придатним до в/с, чи можу я, як такий що був звільнений з в/с в час дії особливого періоду, укласти контракт на службу в ЗСУ на шість місяців??? дякую Вам!
Автор вопроса: Рома - 24-02-2017 09:25:30
Доброго дня! Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, які під час дії особливого періоду вислужили не менше 11 місяців, осіб, звільнених з військової служби під час дії особливого періоду, які приймаються на військову службу за контрактом у період з моменту оголошення мобілізації до часу введення воєнного стану або оголошення рішення про демобілізацію, строк військової служби в календарному обчисленні встановлюється шість місяців. Строк проходження військової служби для таких військовослужбовців може бути продовжено за новими контрактами на шість місяців або на строки, визначені частиною четвертою цієї статті. У разі закінчення особливого періоду або оголошення рішення про демобілізацію дія таких контрактів припиняється достроково. Враховуючи вищевикладене, підставою для укладання військового контракту строком на шість місяців є вислуга військовослужбовця на військовій службі, а саме не менше 11 місяців під час особливого періоду. Саме тому, дана норма не розповсюджується на Вас, та не дає Вам права на укладання військового контракту строком на шість місяців. Від так,прийняття на військову службу за контрактом можливо лише за підстав передбачених у стаття 19 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
я військовослужбовець за контрактом. чи потрібно мені подавати електронну декларацію?
Автор вопроса: віталій - 24-02-2017 08:51:36
Доброго дня! Відповідно до абз. «г» ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону, є: військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби. Враховуючи вищевикладене, суб’єктами декларування будуть виключно військові посадові особи. Саме тому, у разі якщо Ви займаєте відповідну військову посаду Ви будете являтись декларантом, а у разі не займання військової посади, Ви не будете підлягати декларуванню.
Добрый день. Могу ли Я уволиться с работы,при этом лично не присутствовать. К примеру нашел работу за границей и там решил остаться,а на нынешней нахожусь якобы на больничном. Можно ли кому-то из родных вместо меня присутствовать и пройти обходной лист?
Автор вопроса: Андрей - 24-02-2017 07:22:54
Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 38 Кодексу законів про працю в Україні, працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це власника або уповноважений ним орган письмово за два тижні. У разі, коли заява працівника про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу (переїзд на нове місце проживання; переведення чоловіка або дружини на роботу в іншу місцевість; вступ до навчального закладу; неможливість проживання у даній місцевості, підтверджена медичним висновком; вагітність; догляд за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку або дитиною-інвалідом; догляд за хворим членом сім'ї відповідно до медичного висновку або інвалідом I групи; вихід на пенсію; прийняття на роботу за конкурсом, а також з інших поважних причин), власник або уповноважений ним орган повинен розірвати трудовий договір у строк, про який просить працівник. Однак, при написанні даної заяви необхідно вказати досить вагомі причини для звільнення без 2-тижневого відпрацювання. З приводу заяви про звільнення за власним бажанням, Вам необхідно самостійно написати та подати роботодавцю або надіслати поштою. Щодо обхідного листа, то чинне законодавство України не передбачає умов його підписання. Однак приходимо до висновку, що такі дії можуть бути вчинені Вашим представником, на підставі нотаріально посвідченого доручення.
Вітаю!Скажіть будь-ласка,чи може розраховувати на пільгові відрахування з заробітної платні людина у якої двоє дітей,але одна дитина проживає окремо(тобто від першого шлюбу)???
Автор вопроса: Вікторія - 23-02-2017 23:12:40
Доброго дня! Відповідно до п. 169.1.2 ст. 169 Податкового кодексу України, з урахуванням норм абзацу першого підпункту 169.4.1 пункту 169.4 цієї статті платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги: у розмірі, що дорівнює 100 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, - для платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, - у розрахунку на кожну таку дитину. Враховуючи вищевикладене, податкова соціальна пільга можлива лише у разі фактичного утримання двох чи більше дітей до 18 років. Від так, якщо особа дійсно здійснює безпосереднє утримання дитини(належне підтвердження факту утримання), яка не проживає спільно, вона матиме право на отримання даної пільги.
Здравствуйте.
Подскажите сколько в месяц я должна получать декретных.
Если до декрета не работала -по уходу за ребенком инвалидом 9лет.
16,01,17 дата выдачи листа нетрудоспособности.
Спасибо.
Автор вопроса: НАСТЯ - 23-02-2017 21:18:26
Доброго дня! Зауважу, що так як Вами не було достатньо описано ситуацію, надати вичерпну відповідь не являється можливим. Адже, при розрахунку суми виплати існують певні нюанси, а саме: чи зареєстровані Ви в центрі зайнятості чи ні. Згідно ст. 5 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», всі види державної допомоги сім'ям з дітьми, крім допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону, призначають і виплачують органи соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника). Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону, призначається і виплачується за місцем основної роботи (служби). Саме тому, раджу Вам ознайомитись з Порядком призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1751, Порядком обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1266, Інструкцією щодо заповнення облікової статистичної форми N 147/о "Довідка для призначення і виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування", затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України 18.03.2002 N 93.
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, 1) чи належить посада заступника директора коледжу, який є структурним підрозділом університету, до посад з високим рівнем корупційних ризиків, якщо призначення здійснюється наказом ректора університету? 2) в електронній декларації потрібно вказувати суму річної заробітної плати нараховану чи з усіма відрахуваннями (ПДФО, пенсійний, військовий, профспілковий збір)? Дякую.


Автор вопроса: Тетяна - 23-02-2017 12:10:31
Доброго дня! За для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Законом України "Про заробігання корупції". http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/page
Доброго дня! Син з травня 2016 року проходить срочну службу в ЗСУ, прописаний з батьками, мама державний службовець подає е декларацію. Чи потрібно вказувати дохід сина?
Автор вопроса: Ольга - 23-02-2017 11:11:57
Доброго дня! Зі змісту положень ст. 46 Закону України "Про запобігання корупції" приходимо до висновку, що Ви повинні вказувати в декларації й сина, як члена родини, й його дохід.
Доброе утро, моего брата суд приговорил по ст. 185 ч. 3 УК, осужден за тайное хищение чужого имущества (кража) совершенное повторно, соединенное с проникновением в помещение. В обвинительном акте было указано, что отягчающим обстоятельством является совершение преступления повторно. Однако, суд мотивировал в приговоре, что этого отягчающего обстоятельства нет, поскольку «повторность» является квалифицирующим признаком, зато указал, что у брата есть другое отягчающее обстоятельство «рецидив преступлений» (брата несколько лет назад осудили за наркотики). В обвинительном акте о «рецидиве» указано не было. Имеет ли право суд по собственной инициативе признавать отягчающим обстоятельством то, что не было указано в обвинительном акте? Не будет ли это выходом за пределы предъявленного обвинения? Заранее благодарны.
Автор вопроса: Артур - 23-02-2017 10:30:50
Доброго дня! Для надання Вам об`єктивної та конструктивної відповіді, яка б в подальшому могла б бути використана Вами для захисту Ваших прав необхідним є ознайомлення як з обвинувальним актом, так і з вироком суду. Саме тому, Ви можете замовити персональну консультацію.
Дякую за відповідь. Підскажіть, чи треба проходити медогляд за повісткою, якщо настоїш навійськовому обліку. Чи не поновлють, якщо його пройдеш? Дякую!!!
Автор вопроса: Олена - 22-02-2017 18:23:38
Доброго дня! В тому разі, якщо Ваш чоловік не являється військовозобов’язаним, військовий комісаріат не має права ні викликати його до військового комісаріату для уточнення облікових даних, проходження ВЛК, ні призивати до військової служби. На сьогоднішній день, законодавчо не встановлено правової можливості військових комісаріатів автоматично поновлювати осіб на військовому обліку. Так зване поновлення можливе виключно з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного.
Доброго дня!Моєму чоловікові 45 років, не служив, працює вчителем в школі, прийшла повістка пройти медогляд.Сказали, що вийшов наказ про відновлення на військовий облік всіх, навіть без згоди людини. Скажіть, будь ласка, чи прада це ічи правомірно? Як діти втакій ситуації. Дякую!
Автор вопроса: Олена - 22-02-2017 17:21:01
Доброго дня! На сьогоднішній день, законодавчо не встановлено правової можливості військових комісаріатів автоматично поновлювати осіб на військовому обліку. Так зване поновлення можливе виключно з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного. Такий висновок випливає, зокрема, зі ст. 58 Конституції України, згідно якої закон не має зворотної сили. Вказаної Вами інформації не достатньо для того, аби надати Вам рекомендації для подальших дій. Саме тому, Вам доцільно замовити персональну консультацію.
Добрий день. Дякую за Вашу допомогу людям.
Якщо можливо, проконсультуйте з наступних питань:
1. Якщо різні частки нерухомого майна були отримані в різний час (Наприклад, 1/8 житлового будинку отримана в квітні 2015 у спадщину, а 5/16 того ж будинку в серпні 2015 шляхом дарування) - як їх показувати в декларації за 2016 рік в розділі "нерухомість" - окремо, чи разом?
2. Якщо при спадкуванні земельної ділянки не здійснювалась оцінка вартості - як показати її у розділі "дохід" декларації?
Автор вопроса: Роман - 22-02-2017 11:44:10
Доброго дня! Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про запобігання корупції», у декларації зазначаються відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають: а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування; б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Від так, очевидно, що потрібно зазначати кожну отриману частину нерухомого майна у відповідному порядку, адже набуття права власності відбувалась різними шляхами. А щодо земельної ділянки, то можливе зазначення без її вартості, а лише вказавши підставу її отримання.
Я військова за контрактом зв'язку з державною таємницею не маю виїжджали на 1 тиждень за кордон без РАПОРТУЕТ ПРО ВИЇЗД ЗА КОРДОН який вид покарання до мене застосувати?
Автор вопроса: Оля - 21-02-2017 17:57:37
Доброго дня! Ваші дії можуть бути кваліфіковані за п. 6 ч. 1 ст. 212-2 КУПАП. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran2488#n2488
Доброго дня.
Підскажіть, мене цікавить таке питання.
Як можна законно передати гроші тварині (собаці)? Чи дозволено це в Україні. Можливо це можна зробити через договір дарування з умовою?
Дякую.
Автор вопроса: МАРИНА - 21-02-2017 16:45:15
Доброго дня! Враховуючи вказані Вами обставини, а саме укладання договорів являються цивільними правовідносинами, а від так, відповідно до ст. 2 Цивільного кодексу України, учасниками цивільних відносин є фізичні особи та юридичні особи (далі - особи). Учасниками цивільних відносин є: держава Україна, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права. Враховуючи вищевикладене, законодавство України чітко визначає коло суб’єктів цивільних відносин, а від так, тварина жодним чином не може бути їх учасником. Також зауважу, що договір дарування не передбачає за обдарованим обов’язку вчинення будь-яких дій (умов) на користь дарувальника майнового чи немайнового характеру (ст. 717 ЦК України). Саме тому, договір дарування також не буде слугувати вирішенням Вашого питання.
Доброго дня. У фізичної особи-підприємця в документах записано його режим роботи. Чи потрібно додатково на конкретному робочому місці встановлювати йому режим роботи?
Автор вопроса: петро - 21-02-2017 13:33:25
Доброго дня! Зауважу, у разі якщо у Вас наявна інформаційна вивіска про ФОП, то зазначення режиму роботи є обов’язковим реквізитом, відповідно до ч. 6 ст. 9 Закону України «Про рекламу». Однак, у разі відсутності такої вивіски, вказувати режим робочого часу не є обов’язковим.
Доброго дня! Дякую за Ваш чудовий сервіс. Скажіть, будь ласка, чи потрібно подавати декларацію про доходи заступнику директора з наукової роботи національного природного парку?
Автор вопроса: Андрій - 21-02-2017 10:17:06
Доброго дня! Згідно до п. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» «особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.» Відповідно до п. 1 п.2 ст. 3 вищезазначеного Закону «суб’єктами, на яких поширюються дія цього Закону є особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування: посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.» Саме тому, якщо за Вашою посадою Ви відноситесь до посадових осіб, Ви зобов’язані подавати декларацію у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції».
Доброго дня. Вийшла на пенсію в черні 2010 року як державний службовець працювала в КРУ після 2010 року 2 рази змінювалися посадові оклади при зверненні до ПФО про перерахунок песії мені відмовлено. Вірно це чи ні. Дякую за відповідь. Удачного дня.
Автор вопроса: Раїса - 21-02-2017 10:00:59
Доброго дня! Згідно п. 5 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 02.03.2015р. №213-VIII, у разі неприйняття до 1 червня 2015 року закону щодо призначення всіх пенсій, у тому числі спеціальних, на загальних підставах з 1 червня 2015 року скасовуються норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії, щомісячне довічне грошове утримання призначаються відповідно до Законів України «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про судоустрій і статус суддів», «Про статус народного депутата України», «Про Кабінет Міністрів України», «Про судову експертизу», «Про Національний банк України», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про дипломатичну службу», «Податкового та Митного кодексів України, Положення про помічника-консультанта народного депутата України. Однак, враховуючи факт того, що пенсія Вам була призначена у 2010 році, а отже саме тоді і виникли відносини щодо пенсійного забезпечення. Від так, на час призначення пенсії питання пенсійного забезпечення державних службовців врегульовувалось, зокрема ст. 37-1 Законом України «Про державну службу» від 1993 року, що передбачав наступне: у разі підвищення розміру заробітної плати працюючим державним службовцям, а також у зв'язку із набуттям особою права на пенсійне забезпечення державного службовця за цим Законом відповідно здійснюється перерахунок раніше призначених пенсій. Перерахунок пенсії здійснюється виходячи із сум заробітної плати, на які нараховуються страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування працюючого державного службовця відповідної посади та рангу на момент виникнення права на перерахунок пенсії. Відповідно до ст. 22 Конституції України, конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав та свобод. Згідно ч. 1 ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Крім того, згідно статей 22, 64 Конституції України право на пенсійне забезпечення відповідних категорій громадян, встановлене законами України (у тому числі і Законом України «Про державну службу») є таким, що не підлягає звуженню та обмеженню. Враховуючи вищевикладене, Ви можете відновити своє право на перерахунок пенсії лише у судовому порядку. Саме тому, раджу, подати позовну заяву до суду про визнання дій управління Пенсійного фонду України протиправними та зобов’язати їх вчинити дії щодо перерахунку пенсії.
яка вартість Ваших послу?
Автор вопроса: Раїса - 21-02-2017 09:55:28
Доброго дня! Оперативна телефонна консультація вартує 200 грн.
якщо в закладі працює працівник в січні на 0,5 ст.електрика і отримує зарлату з загального фонду та на 0,5 ст. робітника і отримує зарплату з спецфонду де нараховано поточну премію, як вірно провести донарахування до МЗП
Автор вопроса: Раїса - 21-02-2017 08:21:51
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні он лайн консультації з кадрових питань, а також з питань нарахування заробітної плати та інших виплат.
Мій син, інвалід 2 групи, категорія 1 постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, помер. Є експертний висновок про те, що захворювання, що призвело до смерті, пов’язане з роботами по ліквідації наслідків на ЧАЕС. Проживала в іншому селі за 15 км. від місця його проживання. По день смерті сина отримувала від нього матеріально допомогу та морально підтримку. Сільська рада, де я проживаю, відмовила у наданні довідки про отримання допомоги, як основного джерела засобів до існування, так як ніякими документами його допомога не підтверджена(чеки, розписки і т.д.) Мені 79 років, проживаю одна та маю невеликий розмір пенсії. Чи правомірні дії сільської ради і чи матиму я в даному випадку право на отримання пенсії по втраті годувальника? Дякую.
Автор вопроса: Ганна - 21-02-2017 06:57:06
Доброго дня! Згідно п. 2.3 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, затвердженого Постанова правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, до заяви про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника подаються документи померлого годувальника, перелічені в підпунктах 2, 3 пункту 2.1 цього розділу. Також надаються такі документи: 1) документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається у разі, якщо особа, яка звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи); 2) свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається пенсія; 3) довідка про склад сім’ї померлого годувальника та копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності); 4) свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 5) документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім або оголошення його померлим; 6) довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що особи, зазначені в абзаці другому пункту 2 частини другої статті 36 Закону, навчаються за денною формою навчання; 7) довідка про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності - один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років; 8) документи про місце проживання (реєстрації); 9) документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника; 10) експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Відповідно ч. 1 ст. 37 Закону України «Про пенсійне забезпечення», право на пенсію в разі втрати годувальника мають непрацездатні члени сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні (стаття 38). При цьому дітям пенсії призначаються незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника. Згідно абз. «б» ч. 3 ст. 37 Закону, непрацездатними членами сім'ї вважаються: батько, мати, дружина, чоловік, якщо вони є інвалідами або досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Крім цього, згідно ч. 2 ст. 38 Закону, члени сім'ї померлого, для яких його допомога була постійним і основним джерелом засобів до існування, але які й самі одержували яку-небудь пенсію, мають право перейти на нову пенсію. Враховуючи вищевикладене, відмова сільської ради є досить правомірною, адже у її повноваження не входить видача такої довідки. Щодо призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальники, то Ви маєте право на її призначення. Однак, з приводу призначення даної пенсії необхідно звертатись до безпосереднього місцевого управління Пенсійного фонду України.
Якщо у мене в приписному свідоцтві зазначено "не придатний до служби у мирний час, обмежено придатний у воєний". Я можу служити у поліції?
Автор вопроса: Денис - 20-02-2017 17:25:38
Доброго дня! Згідно до п. 2 ст. 61 ЗУ «Про національну поліцію» не може бути поліцейським: 1) особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою; 2) особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку; 3) особа, яка має непогашену або незняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої; 4) особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав; 5) особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск; 7) особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я; 8) особа, яка втратила громадянство України та/або має громадянство (підданство) іноземної держави, або особа без громадянства; 9) особа, яка надала завідомо неправдиву інформацію під час прийняття на службу в поліції. (http://www.golos.com.ua/article/257729) Тобто, сам по собі факт Вашої не придатності до військової служби не може бути причиною для відмови Вам на взятті на роботу до поліції, однак якщо у Вас є певні захворювання, що перешкоджають проходженню служби в поліції, то Вам цілком правомірно може бути відмовлено в прийнятті на службу.
Чи можу я по-сумісництву бути директором ТОВ якщо працюю(основне місце роботи) майстром виробничого навчання в державному ліцеї профтехосвіти. Дякую.
Автор вопроса: Олександр - 20-02-2017 16:50:51
Доброго дня! Нами не надаються безкоштовні консультації з кадрових питань. За необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
Працюю на посаді завввідділенням,вчитель реабілітолог у Центрі.Чи можлива мені доплата за завввідділенням,бо мені сказали ,що я тарифікуюсь по 12 розряду як вчитель і доплата менінепередбачена Дякую
Автор вопроса: Ірина - 20-02-2017 16:38:15
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Наказом Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557 http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1130-05/page а також Інструкцію про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затверджену наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. N 102 за погодженням з Мінпраці, ЦК профспілки працівників освіти і науки України, Мінфіном http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0056-93
доброго дня. хочемо подати заяву до РАЦСу на реєстрацію шлюбу, але працівники його спочатку направляють у військкомат для того, аби повідомити його про зміну мого сімейного стану. чи правомірно це? чи не маю я повідомляти про таку зміну після реєстрації?
Автор вопроса: Василь - 20-02-2017 12:28:12
Доброго дня! Згідно частини 10 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», призовники та військовозобов'язані в раз зміни їх сімейного стану, стану здоров'я, адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади зобов'язані особисто в семиденний строк повідомити про це орган, де вони перебувають на військовому обліку. Виходячи зі змісту даної статті, так як лише одружившись, Ваш сімейний стан буде змінено, Вам необхідно буде в семиденний строк з моменту реєстрації шлюбу повідомити про це військовий комісаріат, де Ви перебуваєте на обліку. Сам факт подання заяви про укладення шлюбу, не гарантує реального настання цих обставин. Саме тому дії працівників відділу РАЦС є протиправними.
Yandex.Metrika