Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-2940, сьогодні-0;    відповідей: усього-2940, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
До запитання 13-02-2017 11:42:10 , так в тому й справа наш нотаріус повідомила цей банк що змінився власник,в неї це є в вихідній документації,час йде а банк не як не реагує вот у чому річ чому з новим спадкоємцем банк не зв'язується,хоча мав зв'язатися в термін до 35 днів ,як в цій ситуації нам поступати вот яку хочу пораду Вашу,вибачте за назойливість але дуже це все турбує!дякую.
Автор запитання: марина - 13-02-2017 14:43:50
Доброго дня! Чисто з правової точки зору Ви можете самостійно направити до банківської установи листа про відкриття спадщини, аби мати 100% докази того, що Вами вживалися заходи щодо оповіщення кредитора. З моменту отримання листа банк має в строк 6 місяців пред`явити свої вимоги. Якщо банк не вчинить жодних дій, право вимоги ними втрачається, а саме зобов`язання припиняється.
Доброго дня.
У мене до Вас таке запитання. Мій син закінчує останній курс університету. Хоче виїхати на роботу за границю. При оформленні загран паспорту потрібно надати довідку із військкомату про дозвіл на виїзд. Чи надасть військкомат йому таку довідку, так як він є призовного віку?
Щиро дякую.
Автор запитання: Оксана - 13-02-2017 14:41:11
Доброго дня! Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон» від від 7 травня 2014 р. № 152 довідка з військового комісаріату не є обов’язковим документом для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон. http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/152-2014-%D0%BF/page
Доброго дня! 28.02.2017 року мене попередили про зміну істотних умов державної служби у зв’язку із проведенням реорганізації нашої установи. Посаду яку мені запропонували після реорганізації є відмінною від тієї яку я займав до цього і відповідно із значно меншою заробітною платою. Ця зміна є неприйнятною для мене. Згідно до ч.4. ст..43 ЗУ „Про державну службу” по повинен подати відповідну заяву про звільнення на підставі п.6.ч.1 ст.83 ЗУ „Про державу службу”. Підкажіть будь ластка, який порядок виплати допомоги по безробіттю в разі мого звільнення відповідно до п.6.ч.1 ст.83 ЗУ „Про державу службу”.
Завчасно вдячний Вам за допомогу.
Автор запитання: Сергій Іванович - 13-02-2017 14:05:49
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання Вам слід ознайомитися з Порядком надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності затвердженим Наказом Міністерства соціальної політики України від 15.06.2015 № 613 http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0821-15
Доброго дня! При заповненні електронної декларації виникли такі питання: 1. Що потрібно розуміти під датою набуття права власності на об’єкт нерухомості – дату підписання договору купівлі-продажу (дату оформлення свідоцтва про спадщину) чи дату реєстрації цих об’єктів в БТІ з присвоєнням реєстраційного номера? Якщо це земельна ділянка по спадщині, то вказувати дату свідоцтва про право на спадщину чи дату оформлення земельного акта на спадкоємця? 2. Що таке вартість об’єкта нерухомості на дату набуття у власність – ринкова вартість, за якою було куплено квартиру, гараж, земельну ділянку тощо чи оціночна їх вартість БТІ (земельним управлінням), які можуть суттєво відрізнятися? Дякую.

Автор запитання: Олексій - 13-02-2017 13:44:43
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Законом України «Про запобігання корупції», ст. 334 Цивільного кодексу України. Щодо вартості майна на момент набуття – Вам необхідно зазначати ту вартість за яку Ви реально придбавали майно.
Добрий день,чоловік успадкував квартиру від батьків, ця квартира у кредиті кредит оформила ще мати ,вона померла потім успадкував батька ,який теж згодом помер ,тепер мій чоловік успадкував цю квартиру разом з кредитом,наш нотаріус який оформлював спадщину цей банк (ЕРСТЕ зараз в стадії ліквідації) повідомленням повідомив про зміну власника,і вже пройшло 3 місяці банк ніяк з нами не зв'язується,нам радять самим не звертатись до банку,радять чекати відповіді та пропозицій від банку!!,чи є якісь терміни в які банк мав з нами зв'язатись,дуже буду вдячна за відповідь Допоможіть будь -ласка.
Автор запитання: Марина - 13-02-2017 11:42:10
Доброго дня! Згідно ст. 1281 ЦК України, спадкоємці зобов'язані повідомити кредитора спадкодавця про відкриття спадщини, якщо їм відомо про його борги. Кредиторові спадкодавця належить протягом шести місяців від дня, коли він дізнався або міг дізнатися про відкриття спадщини, пред'явити свої вимоги до спадкоємців, які прийняли спадщину, незалежно від настання строку вимоги. Якщо кредитор спадкодавця не знав і не міг знати про відкриття спадщини, він має право пред'явити свої вимоги до спадкоємців, які прийняли спадщину, протягом одного року від настання строку вимоги. Кредитор спадкодавця, який не пред'явив вимоги до спадкоємців, що прийняли спадщину, у строки, встановлені частинами другою і третьою цієї статті, позбавляється права вимоги. Враховуючи вищевикладене, повідомити банк про відкриття спадщини Ваш обов’язок. Звісно Ви можете й не повідомляти банк про ці обставини, однак врахуйте, що так як квартира кредитна, скоріш за все майно перебуває в обтяженні застави чи іпотеки. Тобто уникнувши виконання зобов’язання за кредитом, Ви не матимете можливості розпоряджатися даною квартирою.
Скажіть, будь ласка, чи повинна я подати е декларацію в цьому році, якщо я звільнилась в лютому 2016 року з посади заступника директора коледжу?
Автор запитання: Оксана - 13-02-2017 11:39:04
Доброго дня! Згідно ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. Особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Особи, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Враховуючи вищевикладене, Ви зобов’язані подавати декларацію після звільнення за період не охоплений раніше поданими деклараціями, крім того, Ви зобов’язані подавати декларацію ще й на наступний рік.
Здравствуйте.Вот купил в селе для себя дюралевую лодку "Язь" у родственников.Лодка покупалась дедом ещё при СССР в 80-х годах.Уже давно и деда нет и никаких бумаг на лодку нет.Плавали родственники возле села и горя не знали.Я хочу плавать на Киевском море и тут нужна регистрация.У лодки длина 3,2 м ,а всё что длиннее 2,5 м подлежит регистрации.Подскажите пожалуйста,можно ли как законно зарегистрировать эту лодку.Ведь никаких документов на нее нет и хозяин что покупал пр СССР умер.Спасибо за ответ.
Автор запитання: Роман - 13-02-2017 11:35:48
Доброго дня! Якщо моторний човен не був успадкований родичами померлого, вчиняти будь які дії з його відчуження вони не має права. Як зазначає п. 6.1 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України затвердженого Наказом міністерства юстиції України від 22.02.2012 року № 296/5, договори про відчуження транспортних засобів, інших самохідних машин і механізмів (далі – транспортні засоби) посвідчуються за умови подання документів, які підтверджують право власності цього майна на ім’я відчужувачів, та перевірки відсутності обтяжень за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна. Від так, для того щоб здійснити відчуження майна, обов’язковим фактором є наявність у продавця права власності на дане майно. В даному випадку визнати право власності на майно померлого можливо лише в судовому порядку, в противному випадку нотаріус відмовить Вам в укладенні договору купівлі продажу. Однак, якщо продавець категорично відмовляється здійснювати оформлення нотаріальних документів, від покупки ліпше відмовитись, адже оформити право власності на човен буде не можливо, так як будуть відсутні юридичні підстави набуття права власності.
Добрый день! Скажите пожалуйста, 7 лет назад моя мама подарила мне квартиру. Все оформлено нотариально. Но в БТИ зарегистрировано не было по какой-то причине.Не потерял ли свою силу договор дарения и могу ли я зарегистрировать его сейчас через регистрационную службу и можно ли это сделать чуть позже. Повлияет ли регистрация договора на получение субсидии мной в моей нынешней квартире и мамой на квартиру с договором дарения (она прописана там и лицевые счета на ней). Спасибо
Автор запитання: Олег - 13-02-2017 10:48:49
Доброго дня! В разі якщо за договором дарування Ви не зареєстрували своє право власності, сам договір не скасовується. Однак і ви юридично не являєтесь його власником, аже у відповідності до ст. 334 ЦК України якщо договір про відчуження майна підлягає державній реєстрації, право власності у набувача виникає з моменту такої реєстрації. Саме тому, Вам варто здійснити реєстрацію права власності за собою на підставі цього договору. Щодо субсидії зауважу, що набуття Вами у власність квартири за договором дарування жодним чином не вплине на її призначення. Але Ви матимете право на субсидію лише за одним місцем проживання.
Я був кандидатом в поліцію. Пройшовши ВЛК в поліклініці МВС.-у всіх лікарів придатний.Один лікар визнав не придатним через тещо мене комісували з армії через хворобу яка була в дитинстві зараз я здоровий.Чи має право голова ВЛКмвс преносити статтю хвороби з військово квитка ???і наголошувати не придатний до армії значіть не придатний до поліції??хоча я їх просив відправити мене на додаткове обстеження щоб доказати що я здоровий
Автор запитання: Олег - 13-02-2017 10:19:05
Доброго дня! Згідно до п. 2 ст. 61 ЗУ «Про національну поліцію» не може бути поліцейським: 1) особа, визнана недієздатною або обмежено дієздатною особою; 2) особа, засуджена за умисне вчинення тяжкого та особливо тяжкого злочину, у тому числі судимість якої погашена чи знята у визначеному законом порядку; 3) особа, яка має непогашену або незняту судимість за вчинення злочину, крім реабілітованої; 4) особа, щодо якої було припинено кримінальне провадження з нереабілітуючих підстав; 5) особа, до якої були застосовані заходи адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) особа, яка відмовляється від процедури спеціальної перевірки під час прийняття на службу в поліції або від процедури оформлення допуску до державної таємниці, якщо для виконання нею службових обов’язків потрібен такий допуск; 7) особа, яка має захворювання, що перешкоджає проходженню служби в поліції. Перелік захворювань, що перешкоджають проходженню служби в поліції, затверджується Міністерством внутрішніх справ України спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я; 8) особа, яка втратила громадянство України та/або має громадянство (підданство) іноземної держави, або особа без громадянства; 9) особа, яка надала завідомо неправдиву інформацію під час прийняття на службу в поліції. Тобто, сам по собі факт того, що раніше Вас було визнано не придатним до військової служби не може бути причиною для відмови Вам на взятті на роботу до поліції, однак якщо станом на сьогоднішній день у Вас є певні захворювання, що перешкоджають проходженню служби в поліції, то Вам цілком правомірно може бути відмовлено в прийнятті на службу. Однак, відмова з підстав того, що раніше у Вас були певні захворювання, за умови, що нині у Вас ці захворювання відсутні є протиправною та може бути Вами оскаржена до вищестоящих органів чи до суду.
Доброго дня! Виникла така ситуація: сусід поверхом вище не правильно поклав ламінат (без шумоізоляції) і тепер я чую кожен крок, наче не ходять а кірпічи кидають! Що в такому випадку робить? Куди писать скарги? Коли наприклад я лягаю спать в 23:00, а вони 24:00 то я прокидаюсь! Яким чином його змусити покласти шумоізоляцію? Розмови з ним ні результату не дали, говорить що все зроблено нормально!
Автор запитання: Мирослав - 13-02-2017 10:02:50
Доброго дня! Відповідно до буквальних положень Санітарних норм допустимого шуму в приміщеннях жилих і громадських будівель та на території житлової забудови, затверджених головним державним санітарний лікар СРСР П.Н.Бургасов від 03.08.1984 N 3077-84, допустимий рівень шуму в день 55 дБА, а в нічний час 45 дБА. Від так, у разі якщо сусіди дійсно перевищують допустимий рівень шуму в квартирі, Ви маєте право звернутись до органів поліції для врегулювання даної ситуації.
Yandex.Metrika