Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2969, сегодня-0; ответов: всего-2969, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня! З метою забезпечення збереження і надійності роботи електричних мереж, створення належних умов їх експлуатації, а також запобігання нещасним випадкам від впливу електричного струму Правилами охорони електричних мереж, затвердженими постановою Кабінету України від 04.03.97. №209 (далі-Правилами), передбачено встановлення відповідних охоронних зон електричних мереж.
При цьому п.5 зазначених Правил передбачено, що охоронні зони електричних мереж встановлюються:
- уздовж повітряних ЛЕП - у вигляді земельних ділянок та повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх проводів за умови невідхильного їх положення на відстань:
-
- 2 метрів - для повітряних ліній напругою до 1 кВ;
- 10 метрів - до 20 кВ;
- 15 метрів - 35 кВ;
- 20 метрів - 110 кВ;
- 25 метрів - 150, 220 кВ;
- 30 метрів - 330, 400, 500, +(-) 400 кВ;
- 40 метрів - 750 кВ.
- за периметром трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв - на відстані 3 метрів від огорожі або споруди;
- уздовж підземних кабельних ЛЕП - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, віддаленими по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 1 метра;
- уздовж підземних кабельних ЛЕП до 1 кВ, прокладених у містах під тротуарами - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами від крайніх кабелів на відстань 0,6 метра у напрямку будинків і споруд та на відстань 1 метра у напрямку проїжджої частини вулиці;
- уздовж переходів повітряних ЛЕП через водоймища (ріки, водосховища тощо) - у вигляді повітряного простору над поверхнею водоймища, обмеженого вертикальними площинами, віддаленими по обидві сторони лінії від крайніх проводів за умови невідхиленого їх положення на відстань, передбачену для встановлення охоронних зон уздовж повітряних ЛЕП, що проходять по суші.
Доброго дня! Якщо договір, укладений між Вами і "Аграрною фірмою" передбачає вказане Вами відшкодування, - Ви можете стягнути ці кошти шляхом звернення до суду.
Доброго дня! Законом України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 27 Закону № 1700 не можуть мати у прямому підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованими у зв’язку з виконанням повноважень близьким їм особам особи, зазначені у підпунктах «а», «в» – «з» пункту 1 частини першої статті 3 цього Закону. Зокрема, до них належать особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування: депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови; міністри, інші відповідні керівники; державні службовці; посадові особи органів місцевого самоврядування.
Обмеження щодо спільної роботи близьких осіб не поширюється на керівників закладів освіти, оскільки вони не належать до категорії осіб, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а саме – посадових осіб юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини 1 статті 27 Закону.
В той же час, згідно ст.251 КЗпП України власник має право запроваджувати обмеження щодо спільної роботи на одному й тому самому підприємстві, в установі, організації осіб, які є близькими родичами чи свояками (батьки, подружжя, брати, сестри, діти, а також батьки, брати, сестри й діти подружжя), коли під час виконання трудових обов'язків вони безпосередньо підпорядковані або підконтрольні один одному. У разі запровадження обмежень щодо спільної роботи родичів має бути видано відповідний наказ.
Мої батьки в селі планували приватизувати земельну ділянку на якій побудований житловий будинок зі всіма комунікаціями (там проживають більше 10 років). Після того як спеціаліст, який вимірював площу ділянки сказав що приватизувати не можливо, так як частина землі уже приватизована сусідами. Як вияснилось 7 років назад сусід приватизував свою землю, при цьому по його документації 4 м. землі забрав у батьків (виходить так що частина нашого будинку на території сусіда). Сусід за власний рахунок виправляти нічого не хоче. Як діяти в даній ситуації?
Доброго дня! На жаль, ситуація майже безвихідна. Вирішується питання виключно через суд, а враховуючи, що приватизація відбулась 7 років тому, строки давності (звернення до суду) давно збігли і навряд чи судом будуть поновлені.
Доброго дня! ПФ зобов'язаний виконати рішення суду і провести перерахунок. В той же час, кошти з пенсійного рахунку померлого є об'єктом спадщини і одержати їх зможуть тільки спадкоємці після оформлення спадщини.
Доброго дня! Раджу направити звернення за належністю, - до відповідної місцевої ради, про що повідомити автора звернення.
Доброго дня! Якщо ви перебуваєте в зареєстрованому шлюбі, то незалежно від того на кого буде оформлено договір купівлі-продажу, квартира буде вважатись спільною власністю подружжя. При цьому, ви можете укласти договір, в якому виступати покупцями будете вдвох.
Доброго дня! Для цього лікар має зареєструватись як ФОП.
Доброго дня! Факт реєстрації на житловій площі не надає зареєстрованій особі права власності на частку цієї площі. Згода зареєстрованих мешканців, власнику житла, для її його відчуження не потрібна.
Чи модлива примусова вакцинація від якоїсь хвороби? Від того самого ковіду наприклад. Наскільки це законно?
Доброго дня! Законодавство України не допускає примусового вакцинування.
На все Добре!
Тільки якщо ОСББ вказану земельну ділянку орендує, чи має право користування нею на інших засадах.
Доброго дня! Якщо відповісти просто, то зводити спорудження на землі має право власник землі.
Доброго дня! Законодавство України (ст. 34 Закону України «Про національну поліцію» та ст. 264 Кодексу про адміністративні правопорушення) дозволяє проведення огляду речей (кишень) виключно працівникам поліції. Навіть якщо працівники охорони на проходідній підозрюють особу у незаконному пронесенні речей, - самостійно проводити поверхневий огляд людини вони не в праві. Потрібно викликати поліцію. При цьому, якщо Колективний договір підприємства, передбачає таку перевірку на вході на територію підприємства, - такий огляд буде законним.
Доброго дня! Адвoкатський запит визначений закoнoдавствoм як письмoве звернення адвoката дo oргану державнoї влади, oргану мiсцевoгo самoврядування, їх пoсадoвих та службoвих осіб, пiдприємств, устанoв i oрганізацій незалежнo вiд фoрми власностi та пiдпорядкування, грoмадських oб’єднань прo надання інфoрмації, кoпій документiв, неoбхідних адвoкату для надання правoвої допoмоги клiєнту. Правo пoдавати адвoкатський запит передбачене Закoном України "Прo адвoкатуру та адвoкатську дiяльність" (далі по тексту - "Закон"). Цей Закoн надає адвoкату правo вимагати надання фактичнo будь-якoї iнфoрмації та дoкументів, крiм iнфoрмації (дoкументів) з oбмеженим дoступом. Відпoвідно до п. 7 ч. 1 ст. 20 Закону, адвoкат має правo збирати відoмості прo факти, щo мoжуть бути викoристані як дoкази.
Закон України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" надає правo адвoкату отримувати на адвoкатський запит фактичнo будь-яку інформацiю та дoкументи, необхiдні адвoкату для надання правoвої допoмоги клієнту. Однак Закoн встановлює два винятки з цьoго правила. Пo-перше, адвокатський запит не може стoсуватися надання консультацiй та рoз’яснень полoжень законoдавства. Пo-друге, не пiдлягає наданню на адвoкатський запит iнформація з oбмеженим доступом та кoпії документів, в яких міститься iнформація з обмеженим доступом. Відповідно до положень Закону України «Про інформацію», документи, в яких мiститься інформацiя з обмеженим дoступом – це дoкументи з конфіденцiйною, таємною та службовoю інформацією. Конфiденційною є інформацiя про фізичну oсобу, а такoж інформацiя, доступ до якoї обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Кoнфіденційна iнформація може пoширюватися за бажанням (згодoю) відповідної oсоби у визначенoму нею пoрядку вiдповідно до передбачених нею умoв, а також в iнших випадках, визначених закoном. Інформацiєю про фiзичну осoбу (персoнальні данi) визнаються вiдомості чи сукупність вiдомостей про фiзичну особу, яка ідентифiкована або може бути кoнкретно iдентифікована.
Таким чином, iнформація з oбмеженим доступом та кoпії документів, в яких міститься iнформація з обмеженим доступом може не надаватись на адвокатський запит.
Стаття 84 ЦПК "Витребування доказів"
1. Учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений у частинах другій та третій статті 83 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї.
Доброго дня! На піставі ухвали суду.
Доброго дня! Місцева влада (ОТГ) в особі відповідної ради, зобов'язана затвердити бюджет для вказаного навчального закладу, на підставі чого й повинна нараховуватись заробітна плата вчителів та інші витрати для функціонування школи. З Вашого питання вбачається, що місцева влада прийняла на баланс не школу, як заклад, а її майно. Безумовно, в такій ситуації затвердження бюджету школи і будь-які нарахування не є законними.
Доброго дня! Безумовно, реєструватись як безробітний право мав. При цьому, частину грошей придеться повертати. Оскільки, якщо особа одержувала пенсію, то за цей період допомга від ЦЗ не є обгрунтованою.
Доброго дня! Без попереднього дозволу клієнтів Ви не маєте права публікувати їх зображення в соцмережах, а також використовувати будь-яким іншим чином.
Доброго дня! Рекомендую звернутися до відповідного відділення ПФУ із заявою про повернення помилково перерахованих коштів. Тільки після відмови, - через суд.
Доброго дня! Рекомендую одержати роз'яснення з відповідного юридичного відділу управління, до якого належить Ваша бібліотека. Насамперед, з метою перестраховки від наслідків можливих перевірок.
Доброго дня! Без досканолого вивчення ситуації відповідь на Ваше питання надати неможливо. Не зрозуміло підстав з яких було відмовлено Вам у виконанні робіт. Взагалі, місцеві органи влади, на підставі ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 30-1, 321(1)-321(3) Кодексу України про адміністративні правопорушення, наказу Міністерства юстиції України від 19 березня 2013 року № 474/5 «Про затвердження Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно-корисних робіт», приймають рішення про порядок направлення громадян на вказані Вами роботи. Ознайомтесь з відповідним нормативним документом Вашого місцевого органу влади.
Доброго дня! Вказане питання дійсно потрібно адресовувати представникам органів місцевої влади.
Доброго дня! Після переоформлення права власності на житло, рекомендую подати до суду заяву про залучення до справи правонаступника позивача, відповідно ст.55 ЦПК України.
Доброго дня! Для того, щоб звернутися до продавця з претензією, чи до суду, Вам потрібно мати договір, на підставі якого Вам було виготовлено вікна, підтвердження сплати за них, а також висновок експерта про нвяність істотних недоліків. В разі відсутності цих документів, залишиться просто міняти склопакети.
Доброго дня! Вимоги керівництва вашого закладу однозначно незаконні, оскільки являють собою порушення Вашого права на вибір банківської установи. Ви можете просто відмовитись подавати документи до бухгалтерії.
Доброго дня! Як не дивно, я не знайшов санітарної норми, яка б регулювала вказане питання. Існують норми, що визначають тепловий режим на залізничному транспорті, а на іншому громадському транспорті я не знайшов. (Не виключаю, що вони існують, однак не були мною знайдені.) Враховуючи викладене, я пропоную виходити із ЗУ "Про захист прав споживачів", де говориться, що будь які послуги повинні надаватись належної якості, а також бути безпечними. Якщо ви маєте підстави вважати, що послуги "марштуртки" є неналежної якості та ще й небезпечними для здоров'я - це є підставою для звернення до суду.
Доброго дня! Ви можете подати заяву про припинення підприємницької діяльності в електронній формі через кабінет громадянина на Порталі Дія (diia.gov.ua)
Доброго дня! Подайте до Жек письмову заяву про здійснення нарахувань виходячи із кількості фактично проживаючих осіб, до якої долучіть довідку з РВК, що Ваш син перебуває на сроковій військовійслужбі.
Доброго дня! Якщо Ваша мама не має власної пенсії, але за станом здоров'я не може працювати, вона не може одержувати пенсію покійного чоловіка. В той же час, вона м оже претендувати на одержання пенсії за втратою годувальника. Так, згідно зі ст.. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім’ї померлого годувальника, які були на його утриманні, за наявності у годувальника на день смерті страхового стажу, який був би необхідний йому для призначення пенсії по 3 групі інвалідності, а у разі смерті пенсіонера або осіб, зазначених у ч.2 ст. 32 вказаного Закону, - незалежно від тривалості страхового стажу. До непрацездатних членів сім’ї відноситься, зокрема, дружина, якщо вона є інвалідом або досягла пенсійного віку.
До заяви про призначення пенсії у зв’язку із втратою годувальника за померлого чоловіка слід надати: паспорт, документи про місце проживання, довідку про склад сім’ї померлого годувальника та копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником; свідоцтво РАЦСу про смерть годувальника; документи про вік померлого годувальника сім’ї при відсутності таких даних у свідоцтві про смерть; документи про стаж померлого годувальника; довідку про заробітну плату за будь – які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07. 2000 (за умови підтвердження довідки первинними документами); довідку з місця проживання; довідку податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера померлому годувальнику (подається, якщо особа, що звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такий документ). У разі неможливості надати зазначені вище документи факт перебування на утриманні померлого годувальника встановлюється у судовому порядку.
Пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається в розмірі: на одного непрацездатного члена сім'ї - 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника; на двох та більше непрацездатних членів сім'ї - 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.
Доброго дня! Залучення адвоката для подання до суду позову не є обов'язковим.
Доброго дня! Так, можуть.
Доброго дня! Це не обов'язково.
Доброго дня! Однозначної відповіді на Ваше питання немає.
Чи регламентується чимось кількість печаток на документі? Мається на увазі якшо одна людина проставляє наприклад два підписи на документі, то чи достатньо однієї печатки, чи треба ставити її 2 рази?
Доброго дня! На сьогодні, законодавство взагалі не передбачає обов'язкове завірення печатками підписів (за деяким виключенням, - нотаріуси, суд і певні інші державні органи).
Доброго дня! Рекомендую завернутися до юриста, який вивчить Ваші документи і дасть конкретну пораду. Може й знайдеться поважна причина для поновлення строку вступу у спадщину. Однозначно - "чекати у моря погоди" не варто. Земля може відійти громаді.
Не повинні. Однак, для точної відповіді на Ваше питання потрібно вивчити зазначений мною наказ командира шпиталю, Вашу історію хвороби і мотивацію виписки.
Доброго дня! У Вашому питанню багато "невідомих". Ви точно не знаєте за що Вас виписали із шпиталю. Також, Ви не наводите ніяких даних, чому вважаєте, що виписано Вас передчасно. Внутрішній розпорядок любого військового шпиталю регламентується відповідним наказом командира шпиталю. Цей документ не є секретним і на Ваше проханням Вам зобов'язані його надати для ознайомлення. Також, командування шпиталем, на Ваше звернення (бажано письмове) зобов'язане надати відповідь з яких підстав Вас виписано із шпиталю.
Доброго дня! У Положенні про проходження військової служби солдатами (матросами), сержантами і старшинами Збройних сил України визначено такі види відпусток для осіб рядового, сержантського і старшинського складу, які проходять строкову службу: основна відпустка, додаткова як заохочення, відпустка для лікування у зв’язку з хворобою і за сімейними обставинами. Відпустки для поїздки на екзаменаційну сесію для військовослужбовців строкової служби не передбачені. Тому, Ви будете вимушені брати академвідпустку.
Я інвалід 2 групи і можливо моя дитина має право на позачергове зарахування в садочок? Наперед щиро дякую.
Доброго дня! На даний час, в Україні діє електронна система подачі заяв до дитячого садка. В ідеалі, основною перевагою процедури оформлення дитини в садочок через інтернет є «прозорість» електронної черги. Після реєстрації батьки отримують вільний доступ до системи, бачать попередній порядковий номер (тобто кількість дітей, записаних на ту ж дату вступу) і мають можливість відслідковувати просування свого чада в списку на зарахування. Щоб зайняти електронну чергу в дитсадок, батьки повинні пройти on-line-реєстрацію на сайті, вибрати дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) і заповнити реєстраційну форму — заяву на зарахування дитини до садочка. При реєстрації необхідно вказати достовірну інформацію про дитину (П.І.Б., дата народження, серія та номер свідоцтва про народження, місце проживання, пільгова категорія) і батьків (паспортні та контактні дані, адреса проживання). При успішній реєстрації заявці буде присвоєно статус «Зареєстровано в черзі». Дата і час реєстрації не підлягають зміні за жодних обставин, тому вплинути на черговість зарахування в дитячий садок неможливо. Бажано систематично відстежувати повідомлення, що надходять на електронну пошту про зміну статусу щодо зарахування дитини до дитячого садка і стан черги. У випадку пропуска свого місця в електронній черзі можна втратити право на зарахування до садочка.
Тепер щодо пільг: Існує дві основні групи пільг в дитячий садок — пільги по зарахуванню і пільги по оплаті. При цьому, прийом дітей пільгових категорій в дошкільні освітні установи відбувається в рамках квот — 20% від загальної кількості місць. Першочеговое право на зарахування до дитячого садочка мають:
- діти з багатодітних сімей
- діти з сімей вимушених переселенців
- діти, батьки яких є інвалідами I групи
- діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування
- діти військовослужбовців, в тому числі учасників АТО, ООС
- діти, що знаходяться під опікою або в прийомних сім’ях
- діти одиноких батьків (виключно вдів, вдівців)
- діти-інваліди, які не мають протипоказань до відвідування ДНЗ
- діти, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (1, 2, 3 категорій)
- діти, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою
Відповідно до чинного законодавства України деякі категорії осіб можуть бути повністю або частково звільнені від плати за харчування дитини у дошкільних навчальних закладах. Отримати знижку на оплату садка можна звернувшись до завідуючої. Без подачі всіх необхідних документів про звільнення від плати або зменшення її розміру, пільги на дитсадок не надаються (п. 2.10 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах).
Пільгові умови оплати харчування в державних і комунальних садках надаються:
- дітям-інвалідам та дітям з багатодітних сімей
- сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування
- дітям учасників антитерористичної операції
- дітям, які відвідують установи (групи) компенсуючого, санаторного типу
- дітям з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.
- Особисто Вам раджу стежити за електронною чергою. Якщо, на Вашу думку, вона не буде додержуватись - подайте скаргу власнику дитячого садку - до виконкому відповідної територіальної громади.
Доброго дня! На таке питання не можна надати відповідь у форматі он-лайн консультацій. Раджу звернутися до місцевих профільних фахівців.
Доброго дня! Якщо на момент смерті Вашого чоловіка Ви мали власну пенсію, - маєте право перейти з неї на пенсію чоловіка.
Доброго дня! Раджу звертатися до відділення ПФУ за місцем знаходження нерухомості.
Доброго дня! Ліквідація - це така форма припинення юридичної особи, при якій припиняються всі її права та обов’язки. У разі ліквідації вся чисельність працівників скорочується та весь штат працівників ліквідується. При реорганізації юридична особа також припиняється. Водночас, можливість для звільнення працівників у разі реорганізації підприємства, допускається тільки за умови скорочення штату або чисельності працівників. Право визначити чисельність і штат працівників належить тільки власникові або уповноваженому їм органу. У Вашому випадку мова йде про реорганізацію.
Відповідно до частини третьої статті 36 Кодексу у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (пункт 1 частини першої статті 40).
Скорочення чисельності або штату працівників може бути зумовлене, зокрема, вдосконаленням виробництва, суміщенням професій, зменшенням обсягу виробництва продукції, перепрофілюванням підприємства, установи, організації (далі – підприємство) тощо.
Скорочення чисельності та скорочення штату — це різні поняття. Так, скорочення чисельності передбачає звільнення працівників, натомість скорочення штату — зменшення кількості або ліквідацію певних посад, спеціальностей, професій тощо. При цьому одночасно можуть вводитися інші посади, спеціальності, професії тощо, в результаті чого кількість працівників може і не зменшуватися, а в окремих випадках навіть збільшуватися.
Отже, при змінах в організації виробництва і праці власник або уповноважений ним орган повинен додержуватися такого порядку дій:
1) якщо на підприємстві створена первинна профспілкова організація, власник або уповноважений ним орган має дотримуватися вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності». У разі, якщо роботодавець планує звільнення працівників з причин економічного, технологічного, структурного чи аналогічного характеру або у зв’язку з ліквідацією, реорганізацією, зміною форми власності підприємства, установи, організації, він повинен завчасно, не пізніше як за три місяці до намічуваних звільнень надати первинним профспілковим організаціям інформацію щодо цих заходів, включаючи інформацію про причини наступних звільнень, кількість і категорії працівників, яких це може стосуватися, про терміни проведення звільнень, а також провести консультації з профспілками про заходи щодо запобігання звільненням чи зведенню їх кількості до мінімуму або пом’якшення несприятливих наслідків будь-яких звільнень. Профспілки мають право вносити пропозиції органам державної влади, органам місцевого самоврядування, роботодавцям, їх об’єднанням про перенесення термінів, тимчасове припинення або скасування заходів, пов’язаних з вивільненням працівників, які є обов’язковими для розгляду. У випадку коли на підприємстві немає профспілки, зазначені питання бажано погоджувати з виборним представником від трудового колективу; слід отримати згоду від виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) на розірвання трудового договору з підстав, передбачених пунктом 1 статті 40 Кодексу, щодо кожного працівника, крім випадків, коли така згода не вимагається. Подання власника або уповноваженого ним органу розглядається в порядку, передбаченому статтею 43 Кодексу;
2) Видати відповідний наказ про внесення змін в організацію виробництва і праці, в якому розкривається зміст цих змін, утворюються комісії з проведення ліквідації або реорганізації, яким доручається здійснити заходи, пов’язані з ліквідацією або реорганізацією підприємства;
3) Скласти і затвердити в установленому порядку новий штатний розпис;
4) Видати наказ, яким уповноважити відділ кадрів або інший відділ підприємства, на який покладено здійснення функції відділу кадрів (далі – відділ кадрів) провести необхідні заходи в зв’язку зі звільненням працівників (не пізніше ніж за два місяці до їх проведення), включаючи ознайомлення працівників з наказом під розпис та вручення письмового повідомлення про звільнення (Відділ кадрів повинен підготувати письмове повідомлення про можливе звільнення працівників та за два місяці до запланованого вивільнення персонально (під розпис) ознайомити кожного працівника з наказом про внесення змін в організацію виробництва і праці та вручити письмове повідомлення. Одночасно з попередженням пропонується працівникові іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації. Протягом двох місяців від дати попередження від працівників, істотні умови праці яких зміняться, доцільно отримати письмову заяву про згоду продовжувати роботу після зміни істотних умов праці або відмову від цього).
При цьому слід зазначити, що розірвання власником або уповноваженим ним органом трудового договору з працівником відповідно до пункту 1 статті 40 Кодексу, передбачає дотримання певних гарантій для працівника.
Виходячи із положень ст.179, 184 КЗпП, Вас не мають право звільнити.
Доброго дня! Медична сестра має посадові обов'язки і є посадовою особою. Примушення медсестри виконувати роботу, що не передбачена посадовими обов'язками, - незаконне!
Доброго дня! Це заборонено ст.25 ЗУ "Про запобігання корупції". https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18#Text
Доброго дня! Вашому чоловіку заробітна плата офіційно не нараховувалась, - тому стягнути її через суд не вийде.
Доброго дня! Якщо пенсія у дружини не була оформлена, - вона не зможе одержувати пенсію померлого чоловіка. Закон допускає лише перехід із однієї пенсії на іншу.
Доброго дня! Описова частина Вашого питання не зовсім зрозуміла. Як розуміти "чоловік домовився, що буде добровільно виплачувати аліменти"? З ким, на якій стадії, яким чином домовився і яким документом це оформлено? На якій підставі було закрито виконавче провадження? (читайте ст.39 ЗУ "Про виконавче провадження) По суті у Вас 2 шляхи. Оскарження закриття виконавчого провадження (скоріш за все - ні) і повторне звернення до суду за видачею судового наказу. Врахуйте, що для звернення судового рішення до виконання стягувачу в першу чергу необхідно отримати в суді виконавчий документ. Так, відповідно до статті 348 Цивільного процесуального кодексу України за кожним рішенням місцевого суду, яке набрало законної сили або допущено до негайного виконання, за заявою особи, на користь якої постановлено рішення, тобто стягувача, видається один виконавчий лист.