Онлайн консультації
Запитань: усього-2787, сьогодні-0; відповідей: усього-2787, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Відповідно до п.2 ч. 2 ст.2 Порядку здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України затв. Наказом Міністерства праці та соціальної політики №4 від 10.01.2007 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0057-07) у ході здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсії провадяться:
а) перевірка правильності нарахування та складання документів
для виплати пенсій через підприємства, установи, організації, що
здійснюють виплату і доставку пенсій;
б) перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями при зміні
місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та
в інших випадках;
в) перевірка правильності виплати пенсій особам, які
перебувають на повному державному утриманні;
г) перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та
утримання надміру виплачених сум пенсій;
ґ) перевірка правильності виплати допомоги на поховання та
виплати недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
д) перевірка правильності здійснення індексації пенсії.
До завдань та повноважень УСЗН жодним нормативно правовим актом не віднесено питання перевірки дотримання вимог антикорупційного законодавства суб’єктами, на яких поширюється дія закону «Про запобігання корупції» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/print Відповідальним за забезпечення формування та реалізацію державної антикорупційної політики визначено Національне агентство з питань запобігання корупції згідно з ч.1 ст.4 ЗУ «Про запобігання корупції»
Відповідно до п.4 ч. 3 ст.2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) передбачені права ЦВЛК серед, яких є перевірка роботи підпорядкованих ВЛК.
Згідно з п.5 ч.4 ст. 2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) передбачені права ВЛК регіонів серед яких також є право перевіряти роботу підпорядкованих ВЛК.
Отже, право перевірки роботи надається вищим за рангом ВЛК, але вказаним нормативним актом не передбачено обов?язковість та інтервали протягом, яких можуть здійснюватися такі перевірки.
Доброго дня!
Відповідно до п.10 ч. 4 ст.2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) Постанова ВЛК регіонів може бути оскаржена у ЦВЛК або у судовому порядку.
Згідно з п.5 ч.3 ст.2 Постанови ЦВЛК можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Пунктом 2 ч. 1 ст.19 КАС (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15#n9497) передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.
Отже, враховуючи положення законодавства, Ви можете оскаржити рішення ВЛК за територіальним принципом у ВЛК вищого рангу в залежності від того, якою ВЛК було прийнято рішення або у судовому порядку.
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428) порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, законодавством передбачено адміністративну відповідальність за несвоєчасне отримання приписного свідоцтва, адже це є порушенням правил військового обліку.
До кримінальної відповідальності притягується особа в разі вчинення діянь, передбачених особливою частиною Кримінального кодексу України. Військомат не має право притягувати будь-кого до кримінальної відповідальності.
Доброго дня!
Відповідно до ч.2 ст.1047 ЦК (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n1183) на підтвердження укладення договору позики та його умов може бути представлена розписка позичальника або інший документ, який посвідчує передання йому позикодавцем визначеної грошової суми або визначеної кількості речей.
Отже, законодавством не встановлено обов’язковість завірення нотаріусом боргової розписки.
Доброго дня!
Відповідно до п. 6.1 гл.6 Постанови правління НБУ Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03#n398) якщо фізична особа не має в цьому банку рахунків, то відкриття поточного рахунку здійснюється в такому порядку: фізична особа пред'являє уповноваженому працівнику банку паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Фізичні особи-резиденти додатково мають пред'явити документ, виданий контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Отже, у законодавстві не зазначено обов’язкову наявність прописки (реєстрації) при відкритті рахунку у банку.
В той же час, не можливо виключити наявність таких вимог у внутрішніх нормативних документах банківської установи.
Чи може тепер банк нараховувати мені якісь відсотки тощо і чи можуть бути в мене взагалі якісь проблеми з цим.
Доброго дня! Банківська картка це лише інструмент для користування банківським рахунком. Збіг строку дії картки ніяк не впливає на дійсність Вашого рахунку. Можливість нарахування плати за користування рахунком (саме рахунком а не карткою) залежить від умов Вашого договору з банком.
Доброго дня!
Відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин,сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1388-98-%D0%BF) встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС.
За відсутність реєстрації (або експлуатації без номерного знаку), за кермування без відповідних документів (зокрема, водійського посвідчення категорії А1) передбачений штраф згідно зі ст. 126 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10)
Отже, відповідно до законодавства мопеди підлягають державній реєстрації
Доброго дня! Перше Ваше питання не зрозуміле. Процедура однакова для всіх. Щодо можливості працювати в Україні особам без громадянства, то відповідно до Конституції України іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов’язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України. Ця гарантія також стосується і права на трудову діяльність іноземців та осіб без громадянства. Так, Кодексом законів про працю України передбачено, зокрема, що трудові відносини іноземних громадян, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях України, регулюються законодавством держави, в якій здійснене працевлаштування (наймання) працівника, та міжнародними договорами України. Законом України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" передбачено, що іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, а також яким надано статус біженця в Україні, мають право працювати на підприємствах, в установах і організаціях або займатися іншою трудовою діяльністю на підставах і в порядку, встановлених для громадян України. Для цього такій особі потрібно мати документ, що підтверджує право на постійне проживання в Україні.