Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Стаття 35 ЗУ «Про Національну поліцію» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19 передбачає вичерпний перелік підстав для зупинення транспортного засобу поліцейським. Серед підстав для зупинки є порушення Правил Дорожнього Руху.
Відповідно пп. а п. 2.9 ПДР України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF) водієві забороняється: керувати транспортним засобом у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.
Згідно з п.6 гл.І розділу VIII Інструкції про організацію патрульно-постової служби Військовою службою правопорядку у Збройних Силах України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ru/z1429-16) Адміністративне затримання застосовується у разі, якщо вичерпано всі інші заходи впливу. Адміністративне затримання застосовується у разі дрібного хуліганства, злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі посадової особи Служби правопорядку, публічних закликів до невиконання вимог посадової особи Служби правопорядку, порушення правил зберігання, носіння або перевезення вогнепальної, холодної чи пневматичної зброї і бойових припасів, дрібної крадіжки, розпивання алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях, появи в громадських місцях у стані сп’яніння, порушення правил обігу наркотичних засобів або психотропних речовин, порушення правил дорожнього руху водіями чи іншими особами, які керують військовими транспортними засобами.
У такому випадку під час керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння Ви порушуєте ПДР України тому зупинка автомобіля буде законною у разі якщо поліцейським було дотримано всіх вимог проведення зупинки транспортного засобу у визначений законодавством порядок. Адміністративне затримання можливе лише за наявності раніше зазначених підстав.
Доброго дня!
Згідно з ч.9 ст.24 ЗУ «Про вибори Президента України» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/474-14#n345) До складу дільничної виборчої комісії можуть входити громадяни України, які мають право голосу. Громадянин України може входити до складу лише однієї виборчої комісії, що здійснює підготовку та проведення виборів Президента України, а також виборів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, комісії всеукраїнського або місцевого референдуму, якщо виборчий процес зазначених виборів чи процес референдуму проводиться одночасно з виборчим процесом виборів Президента України.
Відповідно до ч.10 ст.24 ЗУ «Про вибори Президента України» до складу дільничної виборчої комісії не можуть входити кандидати на пост Президента України, їх уповноважені представники, довірені особи, посадові та службові особи органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, а також громадяни, які утримуються в установах виконання покарань і слідчих ізоляторах або мають судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку. У разі якщо одночасно з виборами Президента України проводяться інші вибори, до складу дільничної виборчої комісії не можуть входити кандидати, які балотуються на цих виборах, їх довірені особи, уповноважені особи партій - суб’єктів відповідних виборчих процесів, офіційні спостерігачі.
Згідно з Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/93-15 ) депутат сільської, селищної ради є представником інтересів територіальної громади села, селища, який відповідно до Конституції України і Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» обирається на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на чотири роки.
Отже, членом дільничної виборчої комісії може бути особа, яка є громадянином України та має право голосу. До переліку осіб, які не можуть входити до складу дільничної виборчої комісії не відноситься депутат сільської ради, оскільки він не є посадовою чи службовою особою органів місцевого самоврядування.
Доброго дня!
Згідно з ч.6 Ст.79-1 ЗК України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/print) формування земельних ділянок шляхом поділу та об'єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок.
Відповідно до ч.4,5 ст. 89 ЗК України співвласники земельної ділянки, що перебуває у спільній сумісній власності, мають право на її поділ або на виділення з неї окремої частки, крім випадків, установлених законом. Поділ земельної ділянки, яка є у спільній сумісній власності, з виділенням частки співвласника, може бути здійснено за умови попереднього визначення розміру земельних часток, які є рівними, якщо інше не передбачено законом або не встановлено судом.
Процедуру поділу земельної ділянки можна поділити на такі етапи відповідно до законодавства України:
-
Складання власниками заяви чи договору про поділ земельної ділянки посвідчений нотаріусом
-
Звернення до землевпорядної організації для межування та оформлення межових справ
-
Після проведення межування потрібно оформити план кожної земельної ділянки
-
Кожен власник повинен звернутися до Держгеокадастру з технічними документами, де відбувається зняття з обліку первісної площі та реєстрація новоутворених земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та присвоюється кожній ділянці кадастровий номер
-
На підставі витягу з Державного земельного кадастру, кожен з власників звертається до державного реєстратора чи нотаріуса для реєстрації права власності на земельну ділянку та отримання свідоцтва про право власності відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1952-15
Доброго дня!
Відповідно до ст. 18-2 ЗУ «Про допомогу сім?ям з дітьми» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2811-12 допомога на дітей одиноким матерям призначається за наявності витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданого відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідки про народження, виданої виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України ( 2947-14 ), або документа
про народження, виданого компетентним органом іноземної держави, в
якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в
установленому законодавством порядку.
Згідно зі ст.18-3 ЗУ «Про допомогу сім?ям з дітьми» допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері (батьку) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, а також вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23
років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Середньомісячний сукупний доход сім'ї - обчислений у
середньому за місяць доход усіх членів сім'ї з усіх джерел надходжень, крім допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, протягом шести місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги.
Враховуючи положення законодавства, подарований будинок Вашому синові дійсно буде враховуватися у сукупний дохід сім?ї. Підсумовується заробітна плата або інші доходи за останні півроку. Потім знаходиться середнє значення. У загальну суму не включається одноразова допомога при народженні дитини. Якщо отримане значення доходу на кожного члена сім’ї перевищує норму прожиткового мінімуму, то виплати матерям-одиначкам в Україні не нараховуються.
Доброго дня!
Відповідно до ст.7 ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1382-15) Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:
-
заяви особи або її представника, що подається до органу реєстрації;
-
судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
-
свідоцтва про смерть;
-
паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
-
інших документів, які свідчать про припинення:
-
підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;
-
підстав для проживання або перебування особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;
-
підстав на право користування житловим приміщенням.
Враховуючи положення законодавства, зняти з місця реєстрації особу без її згоди можливо виключно у судовому порядку. У такому разі Вам, як власниці вказаного житлового будинку потрібно звернутися до суду з відповідною позовною заявою.
В разі необхідності, наш офіс може підготувати для Вас заяву і надати додаткові інструкції щодо її подачі до суду та судового процесу.
Доброго дня!
Дійсно положення Податкового кодексу України у пп.166.3.3 п.166.3 ст.166 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n965) містять інформацію стосовно податкової знижки у разі сплати суми коштів платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Проте, у разі, якщо Ви (студент) вже набули повної цивільної дієздатності ( ст.34 ЦК України( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15 )), стороною у Договорі виступаєте саме та сплата за Договором здійснена від Вашого імені у такому разі відмова ДФС є правомірною, оскільки саме Ви виступаєте платником податку, а не Ваш батько.
Доброго дня!
Виходячи з Вашого питання неможливо надати конкретну відповідь, оскільки Вами не вказано, яку саме посаду займає вказана Вами особа та чи розповсюджується на неї дія ст.8 ЗУ «Про відпустки».
Відповідно до п.2 ч.1 ст.8 ЗУ «Про відпустки» (https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80) щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці надається: працівникам з ненормованим робочим днем - тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективним договором, угодою. Конкретна тривалість щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці встановлюється колективним чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах.
Ведомости о криминальном правонарушении в ЕРДР внесены по ст. 125 УК Украины,
хотя имело место хулиганство в применением газового баллончика по ч. 4 ст. 296 УК
Украины.
Несмотря на подачу потерпевшим ходатайства о переквалификации на ст. 296 и
заключение судмедэкспертизы, следователь его проигнорировал (не рассмотрел).
Следователь намерен закрыть дело по ст. 125 УК Украины в связи с окончанием
сроков давности в два года.
Что должен сделать потерпевший, чтобы восстановить досудебное расследование
с переквалификацией на ч. 4 ст. 296 УК Украины как хулиганство?
Доброго дня! Рекомендую подати заяву про вчинення злочину, передбаченого ст.296 ч.4 КК. В разі відмови у внесенні його в ЄРДР, в порядку ст.303 ч.1 п.1 оскаржити до суду бездіяльність слідчого.
Порадьте як поступити в даній ситуації. Біля багатоповерхового будинку є паркомісця для авто жителів даного будинку. Тобто, я як житель даного будинку можу спокійно поставити своє авто на вільне місце. Одного разу склалася ситуація коли моє авто було заблоковано іншим на два дні. На питання чому він це зробив відповідь була наступна: «я тут завжди ставлю і хто буде ставити авто на це місце буду їх брокувати для виїзду». Які я можу вчинити законі дії, коли моє авто заблоковане іншим для виїду, коли з власником немає зв’язку? Який закон порушує власник блокуючого авто?
Дякую.
Доброго дня!
Враховуючи обставини зазначені у Вашому питанні, можна зробити висновок, що власник авто порушує пп. Д п.15.10 Правил дорожнього руху (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF) у якому зазначено, що стоянка забороняється у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів.
Відповідно до ч.1 ст. 122 КУпАП (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n1020) перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 50 штрафних балів.
Згідно з ч.1 ст.222 КУпАП вказане правопорушення є підвідомчим Органам Національної поліції України. Тобто, у разі порушення вказаного положення ПДР власником авто, раджу звернутися до уповноваженого органу шляхом виклику авто патрульної поліції.
Доброго дня!
З метою підвищення престижності праці педагогічних працівників постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I – II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/373-2011-%D0%BF передбачено установлення педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I – II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування надбавки у граничному розмірі 20% посадового окладу (ставки заробітної плати).
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 373 розмір надбавки встановлюється керівником закладу.
Органи місцевого самоврядування такими повноваженнями не наділені.
Згідно з частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80 органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Частиною четвертою статті 77 Бюджетного кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-17 обласні, міські, районні, селищні, сільські ради при затвердженні відповідних бюджетів зобов’язано враховувати у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати.
Враховуючи вищезазначені положення, дії керівника відділу освіти є неправомірними, оскільки така надбавка повинна нараховуватися всім працівникам закладів освіти зазначених у постанові КМУ.