Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2961, сегодня-0; ответов: всего-2961, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня! Конституція України не містить такої статті.
Просто фізично проживаю в іншій
Я все розумію. Ви проживаєте не за місцем реєстрації, тобто фактично без реєстрації.
Зараз живу в іншому місці з дружиною (про одруження собез не повідомляв), а пільги отримую за місцем реєстрації. Чи можуть мене за це оштрафувати чи ще якось покарати?
Доброго дня! В законодавстві відсутні чітко прописані підстави для притягнення до будь-якої відповідальності у подібній до Вашої ситуації. Максимум - адміністративна відповідальність за ст.197 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10
Доброго дня! Як варіант - стягнення з доходу (зарплати, пенсії, тощо)
Доброго дня! Інформація, яка міститься у Вашому питанні, через свою неконкретність і недостатніть, не дає можливості надати Вам відповідь.
Одержати письмову відмову, або підтвердження ігнорування Вашого письмового звернення, і оскаржувати бездіяльність до вищестоящого органу чи до суду.
Проте в електронному кабінеті на сайті Пенсіцного фонду я побачив, що строк служби не зарахований до страхового стажу. В пенсійному фонді по місцю проживання а також на їхній гарячій лінії мені повідомили що ніхто нічого зараховувати не буде, що строк служби в армії буде зарахований до стажу вже при виході на пенсію.
Чи правомірні такі дії? Дякую
Доброго дня! Час перебування громадян України на військовій службі зараховується до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. Це визначено абзацом 2 п. 1 ст. 8 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991 р. № 2011-XII. Час проходження військовослужбовцями військової служби в особливий період, що оголошується відповідно до Закону України «Про оборону України» від 06.12.1991 р. № 1932-XII (далі – Закон № 1932), зараховується до їх вислуги років, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби на пільгових умовах у порядку, який визначається КМУ. Страховий стаж – період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (ч. 1 ст. 24 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 р. № 1058-IV, Закон № 1058). Страховий стаж обчислюється терорганами Пенсійного фонду за даними з системи персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження цієї системи – на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом (ч. 2 ст. 24 Закону № 1058). Джерелом формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку є відомості, що надходять від роботодавців i фіскальних органів.
Питання зарахування до страхового стажу періоду проходження військової служби в особливий період, оголошений відповідно до Закону № 1932, врегульовано Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. № 2148-VIII, який набув чинності 11 жовтня 2017 р.
Цим законом до ч. 2 ст. 24 Закону № 1058 внесено доповнення, згідно з яким, у разі якщо за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р. в реєстрі застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до цього Закону, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків. Вказана довідка видається за місцем проходження військової служби. Таким чином, Вам потрібно одержати і подати відповідну довідку до територіального відділу ПФУ, посадові особи якого зобов'язані вказані дані облікувати.
Доброго дня! Необхідно укласти з нотаріусом договір на управління спадщиною.
Доброго дня! Так, це можна зробити. Однак, враховуючи нинішній стан нашої судової системи, прогнозую, що Ваш позов буде слухатись судом мінімум 1 рік, і це досить оптимістичний прогноз.
Доброго дня! Може здаватись, що це дійсно є підробленням документу, однак притягнути до кримінальної відповідальності за такі дії не вийде. Вказані дії можуть бути кваліфіковані як складова частина іншого злочину, наприклад шахрайства. Однак вони не будуть кваліфіковані як самостійний злочин. Насампреред тому, що офіційний документ - довідка, не підроблювався. Підроблювалось її електронне зображення, що не є окремим злочином.
Доброго дня! Вказане питання регулюється ст.219 "Строки досудового розслідування": 1. Строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.
Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:
1) шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку;
2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості;
3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.
Досудове розслідування повинно бути закінчено:
1) протягом одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;
2) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.
2. Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:
1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;
2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;
3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.
Можете відсилати
Доброго дня! Формально в діях відповідальної посадової особи відповідного органу поліції міститься склад злочину, передбаченого ст.382 ч.3 КК України. Однак, судова практика з винесення вироків стосовно працівників поліції за вказаною статтею відсутня. Це не побзавляє Вас права на звернення до органу розслідування з заявою про реєстрацію відповідного злочину. Також, Ви можете подати скаржу вищестоящому органу поліції, де вказати, що його підлеглими вчинюється злочин.
Доброго дня! Це явище не таке резулярне як призов на строкову службу.
Доброго дня! Згідно ст.5 ЗУ "Про вищу освіту" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 існують три рівні вищої освіти, з яких: перший (бакалаврський) рівень; другий (магістерський) рівень; третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень; Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідає сьомому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю. Тобто це є вищою освітою першого рівня.
Доброго дня! Після закінчення навчання на військовій кафедрі Вашому сину буде присвоєно офіцерське звання. На строкову службу його вже не призовуть, оскільки навчання на військовій кафедрі прирівнюється до проходження строкової військової служби. Однак, його можуть призвати на військову службу за призовом офіцерів запасу.
Доброго дня! Повідомте про факт крадіжки командира і викличіть поліцію.
Доброго дня! Звертайтесь до територіального відділення Національної поліції, а в разі їх нереагування оскаржуйте - бездіяльність поліції до суду.
Доброго дня! Не з'являтися до РВК не раджу. Однак, візміть з собою довідку з навчального закладу і заяву на ім'я Військового комісара про надання відстрочки від призову у зв'язку з навчанням.
Доброго дня! Зверніться до Сервісного центру МВС. Замість втраченого або викраденого посвідчення водія сервісний центр МВС після перевірки факту видачі раніше такого посвідчення водія особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформлює та видає нове посвідчення водія. Про втрату посвідчення водія особа повідомляє сервісному центру МВС, а в разі його викрадення — територіальному органу Національної поліції. У разі втрати посвідчення водія за кордоном, видача посвідчення водія здійснюється на загальних підставах. Документи, що надає громадянин для відновлення посвідчення водія:
- паспорта громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус (в якому зазначено відомості про реєстрацію місця проживання);
- копії довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- довідку з поліції (у разі викрадення);
- медичної довідки встановленого зразка.
Доброго дня! Ви мате право подати рапорт на ім'я командира Вашої військової частини про звільнення з військової служби за сімейними обставинами. Пошліться в рапорті на Закон України "Про військовий обов'язок і військову службу" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 ст.26 ч.2 п."В" і ст.17 ч.2 п.1. До рапорту потрібно долучити документи, що підтверджуються сімейні обставини.
У 2019 році відділ кадрів на роботі (працює офіційно та сплачує усі податки) його відправив у військкомат для проходження медичної комісії. Медичну комісію він пройшов і у військовий білет отримав штамп такого змісту «Придатний до служби в армії за ІІ розділом по статтях 64в та 67г відповідно до Наказу Міноборони України від 14.08.2008 №402»
Чи можете пояснити він придатний до служби в армії чи не придатний?
Вдячна за консультацію.
Доброго дня! Висновок - «Придатний до служби в армії за ІІ розділом по статтях 64в та 67г відповідно до Наказу Міноборони України від 14.08.2008 №402» містить посилання на наказ МО, яким затверджено "Положення про військово-длікарську експертизу в Збройних Силах України. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08 З цього положення видно, що згідно ст.64в було діагностовано "хвороби хребта (дорсопатії) та їх наслідки М40-М54 (кіфоз і лордоз, сколіоз, остеохондроз хребта, спондилоліз, спондилолістез, ураження міжхребцевих дисків, інші дорсопатії). Виключено: анкілозуючий спондилоартрит М45 (включено до статті 60)" з незначним порушенням функцій та визнано "Непридатним у мирний час і обмежено придатним у воєенний час". За Ст 67г діагностовано підозру на захворювання - "обструктивна уропатія та рефлюкс-уропатія (гідронефроз, піонефроз), вторинний пієлонефрит, сечокам'яна хвороба, інші хвороби нирки і сечоводу, зморщена, мала нирка, набута кіста нирки, цистит, хвороби сечового міхура, невенеричний уретрит, стриктура уретри, інші хвороби уретри та сечовивідної системи № 20 - № 39", без порушення функцій, та визнано придатним до військової служби. ТАКИМ ЧИНОМ: Ваш брат являється непридатним до військової служби у мирний час і обмежено придатним у воєенний час. Тобто, призвати на військову службу його можуть лише в разі оголошення воєнного стану.
Доброго дня! Ваше питання досить складне і надати відповідь на нього в даному форматі не можливо. Зауважу, що якщо підходити до нього формально, то відповідно до ст.124 ЖК УРСР, який є чинним, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5464-10 "Робітники і службовці, що припинили трудові відносини з підприємством, установою, організацією, а також громадяни, які виключені з членів колгоспу або вийшли з колгоспу за власним бажанням, підлягають виселенню з службового жилого приміщення з усіма особами, які з ними проживають, без надання іншого жилого приміщення". В той же час, сттею 125 даного кодексу визначено обставини за яких таке виселення без надання інфошого приміщення є неможливим: Без надання іншого жилого приміщення у випадках, зазначених у статті 124цього Кодексу, не може бути виселено: " осіб з інвалідністю внаслідок війни та інших осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при захисті СРСР чи при виконанні інших обов'язків військової служби, або внаслідок захворювання, зв'язаного з перебуванням на фронті; учасників Другої світової війни, які перебували у складі діючої армії; сім'ї військовослужбовців і партизанів, які загинули або пропали безвісти при захисті СРСР чи при виконанні інших обов'язків військової служби; сім'ї військовослужбовців; осіб з інвалідністю з числа осіб рядового і начальницького складу органів Міністерства внутрішніх справ СРСР, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії або каліцтва, що їх вони дістали при виконанні службових обов'язків; осіб, які пропрацювали на підприємстві, в установі, організації, що надали їм службове жиле приміщення, не менш як десять років; осіб, що звільнені з посади, у зв'язку з якою їм було надано жиле приміщення, але не припинили трудових відносин з підприємством, установою, організацією, які надали це приміщення; осіб, звільнених у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи, організації або за скороченням чисельності чи штату працівників; пенсіонерів по старості, персональних пенсіонерів; членів сім'ї померлого працівника, якому було надано службове жиле приміщення; осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання I і II груп, осіб з інвалідністю I і II груп з числа військовослужбовців і прирівняних до них осіб та осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України; одиноких осіб з неповнолітніми дітьми, які проживають разом з ними. Крім того, велике значення має чи помер Ваш батько будучи на військовій службі, чи смерть його настала після звільнення. У будь-якому випадку, для надання Вам відповіді потрібно кропітливо розбиратися у Вашому питання.
Доброго дня! Державними службовцями подається декларація шляхом заповнення суб’єктом декларування визначеної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, а в залежності від конкретних обставин, обирається один з 4-х її типів: «кандидата на посаду», «щорічна», «перед звільненням», «після звільнення». щороку до 01 квітня року, наступного за звітним, державним службовцем подається «щорічна» декларація. Вона охоплює звітний рік, що передує тому року, в якому вона подається. Інформація в ній відображається станом на 31 грудня. Перед звільненням з посади державної служби (не пізніше дня звільнення), особа, яка припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави повинна подати декларацію за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Під час заповнення декларації обирається тип «перед звільненням», інформація відображається станом на останній день такого періоду (день, що передує дню її подання). Однак, якщо суб’єкт декларування звільняється або іншим чином припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, до подання ним щорічної декларації за попередній рік (до 01 квітня), Національне агентство з питань запобігання корупції радить подавати дві декларації: «щорічну» - за попередній рік; окрему - за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.
Востаннє декларація подається особою, яка припинила діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, до 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність. Обирається тип декларації «після звільнення», а інформація відображається станом на 31 грудня року, в якому було припинено діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18 суб’єктами декларування є особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов’язані подавати декларації відповідно до цього Закону. суб’єкти, зазначені в інших положеннях статті 3 Закону, а саме суб’єкти, зазначені в підпунктах «б» та «в» пункту 2 та в пункті 3 частини першої статті 3 Закону, не є суб’єктами декларування і декларації не подають. Відповідно до пункту 3 «Роз`яснення щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю», затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11 серпня 2016 року № 3, з змінами, у цілях визначення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону (відповідно до підпункту «и» пункту 1 частини першої статті 3 Закону), під «посадовими та службовими особами інших державних органів» слід розуміти працівників державних органів, які здійснюють функції представників влади або обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій.
Визначальним при цьому є обсяг функцій (обов’язків)відповідного працівника. Так, адміністративно-господарські функції (обов’язки) - це обов'язки з управління або розпорядження державним, комунальним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації забезпечення контролю за цими операціями тощо).
Організаційно-розпорядчі функції (обов'язки) - це обов'язки щодо здійснення керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності.
Відповідно до статті 1 Закону, суб’єктами декларування є, зокрема, особи, зазначені у підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, а саме посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої статті 3.
Відповідно до статті 81 Цивільного кодексу України, юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Згідно з статями 167 та 169 цього кодексу, держава та територіальні громади можуть створювати юридичні особи
Таким чином, державні та комунальні підприємства та інші юридичні особи, які створені розпорядчим актом Президента України, органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є юридичними особами публічного права. Посадові особи таких підприємств (інших юридичних осіб) є суб’єктами декларування, на яких поширюються дія розділу V («Фінансовий контроль») Закону з урахуванням особливостей, визначених частиною 5 статті 45 Закону. Закон України «Про запобігання корупції» не визначає поняття «посадових осіб». Згідно із пунктом 3 «Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю», у цілях визначення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону, під «посадовими особами юридичних осіб публічного права» (відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону) слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції.
Водночас при визначенні посадових осіб державних чи комунальних підприємств слід враховувати також положення Господарського кодексу України. Відповідно до частини третьої статті 65 Господарського кодексу, керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.
Таким чином, суб’єктами декларування у державному чи комунальному підприємстві є керівник цього підприємства, його головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), члени виконавчого та інших органів управління підприємства, передбачені його статутом. Перелік посадових осіб, визначений кодексом, не може бути змінений статутом чи рішенням підприємства.
Крім того, статутом підприємства його посадовими особами можуть бути додатково визнані й інші особи, які, відповідно, будуть виступати суб’єктами декларування відповідно до Закону.
публічного права (державні підприємства, комунальні підприємства тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.
Доброго дня! Ні орган соцзахисту ні будь-який іншій державний орган чи орган місцевого самоврядування не мають право не прийняти заяву громадянина, оскільки це є порушенням ЗУ "Про звернення громадян". Такі неправомірні дії можна оскаржити вищестоящому органу чи до суду. В той же час, Ви можете відправити свою заяву поштою. Що стосується вказаної Вами постанови, то вона не містить умови щодо наявності будь-яких "обятжуючих обставин" чи додаткових умов.
Доброго дня! Чинне законодавство не містить положення, яке прямо передбачає надання одноразової допомоги після повернення з першого відрядження з АТО. Як правило, місцеві органи самоврядування приймають рішення, яким затверджують порядок надання такої допомоги. Рекомендую звернутися до місцевої ради за місцем Вашого проживання для одержання рішення про відповідний порядок.
Доброго дня! Наявні нормативні документи не передбачають обов'язкове ведення медичної документації у друкованому вигляді. Наказом МОЗ України від 14.02.2012 р. № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 р. за № 661/20974, затверджено форми первинної облікової документації та інструкції щодо їх заповнення та надано доручення міністру охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам інших центральних органів виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають заклади охорони здоров’я, забезпечити впровадження зазначених облікових форм та інструкцій щодо їх заповнення. МОЗ України наголошує, що всі поля бланків форм первинної облікової документації допустимо заповнювати як від руки, так і в друкованому вигляді за умови дотримання відповідних інструкцій щодо їх заповнення. Просимо звернути увагу, що, відповідно до зазначених інструкцій, записи ведуться чітко та розбірливо детально із зазначенням дат призначення та відміни лікарських засобів і засвідчуються підписом лікуючого лікаря.
При цьому, враховуючи, що історія хвороби є не тільки медичним, а й юридичним документом, вона повинна бути читабельною і інформативної, а інформація в ній не допускати подвійного читання чи трактування. Тому, раджу звернутися до лікаря щодо перероблення документа з викладенням його змісту в зрозумілій формі.
Доброго дня! Без вивчення наказу про Ваше звільнення та колективного договору надати відповідь на Ваше питння не вбачається можливим.
Доброго дня! Рекомендую оскаржити бездіяльність органу ПФУ до вищестоящого управління чи до суду. Перший варіант буде більш швидким.
Доброго дня! Згідно спільного наказу МВС, МОЗ та ГПУ від 29.09.2017 № 807/1193/279 "Про затвердження Порядку взаємодії між органами та підрозділами Національної поліції, закладами охорони здоров’я та органами прокуратури України при встановленні факту смерті людини" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1299-17 "У разі смерті людини за місцем її проживання без ознак насильницької смерті або підозри на таку на місце події виїжджає лікар, а у випадках, передбачених наказом № 545, фельдшер закладу охорони здоров’я, який констатує факт смерті, проводить огляд трупа, за результатами якого інформує органи та підрозділи Національної поліції та адміністрацію закладу охорони здоров’я, що забезпечує потреби населення у медичному обслуговуванні на відповідній території, про можливість встановлення причини смерті без патологоанатомічного розтину та видачі лікарського свідоцтва про смерть (фельдшерської довідки про смерть)."
|
|
|
Доброго дня! Ваше питання сформульовано не конкретно, однак спробую на нього відповісти. При цьому, до нього в мене є багато запитань: Що розуміти під "есть еще дом записанный на мужчину"? Він у власності цього чоловіка? Якщо так, то яким чином було набуто право власності. Чи був вказаний будинок придбаний під час шлюбу з першою дружиною і на які гроші? Якщо будинок куплявся під час перебування у першому шлюбі на гроші подружжя, то незважаючи на те, на кого зареєстровано право власності, перша дружина має право на 1/2 вказаного майна. Мова про спадщину може йтись тільки після смерті чоловіка. При цьому, враховуючи вищевикладене, об'єктом спадкування буде 1/2 будинку.
Доброго дня! Згідно ст.24 Закону України "Про відпустки" https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80 "У разі звільнення працівника йому виплачується грошова компенсація за всі не використані ним дні щорічної відпустки..." Саме так Вам може бути виплачена компенсація за всі попередні відпустки. Нічого неправомірного у звільненні і новому призначенні через день не вбачаю.
Яким тоді чином довести в суді, що мене підтопили?
Для складання акту викликайте комісію з обслуговуючої житлової організації, якщо всім займається ОСББ - з ОСББ. Якщо з ОСББ не буде відповіді - це також буде доказом умисних дій. Можна викликати міліцію для фіксаціі факту протиправних дій сусідів. Також доказами будуть покази свідків, свідчення буівельних експертів, фото матеріали, тощо.
Доброго дня! Чинне законодавство не передбачає надання солдату строкової служби відпустки у зв'язку з пологами дружини. Порядок надання відпусток військовослужбовцям визначається Законом України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2011-12 , зокрема ст.10-1. Згідно частини 9 вказаної статті Відпустка за сімейними обставинами без збереження грошового забезпечення надається військовослужбовцю у таких випадках: 1) укладення ним шлюбу - тривалістю до 10 календарних днів; 2) тяжкого стану здоров'я або смерті рідних по крові або по шлюбу: а) дружини (чоловіка), батька (матері), вітчима (мачухи), сина (дочки), пасинка (падчерки), рідного брата (рідної сестри) військовослужбовця, батька (матері) подружжя або особи, на вихованні якої перебував військовослужбовець, - тривалістю до 7 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця проведення відпустки та назад; б) інших рідних - тривалістю до 3 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця проведення відпустки та назад; 3) пожежі або іншого стихійного лиха, яке спіткало сім'ю військовослужбовця або осіб, зазначених у підпункті 2 цього пункту, - тривалістю до 15 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця проведення відпустки та назад; 4) в інших виняткових випадках, коли присутність військовослужбовця в сім'ї необхідна, за рішенням командира (начальника) військової частини - тривалістю до 3 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця проведення відпустки та назад. Така відпустка може надаватися один раз протягом календарного року. Як бачите, Ваш випадок законом не передбачено. Однак, командир військової частини має право (однак не зобов'язаний) надати Вам відпустку на 3 дні.
Доброго дня! В разі спричинення Ваш шкоди особою, яка відмовляється її відшкодовувати, шлях один, - відшкодування її в судовому порядку, шляхом звернення до суду з цивільним позовом.
Доброго дня! Чинне законодавство не містить обмеження терміну використання посвідчення водія, виданого до 2013 року і в якому не зазначено кінцевий термін дії. Посвідчення прийдеться обміняти лише в разі його пошкодження.
Від служби ніхто не ухиляється, мені 55 років, відслужив ще в СРСР
штраф
Доброго дня! В форматі он-лайн консультацій відповідь на вказане питання не надається, оскільки може бути сприйнята як консультування на предмет ухилення від призову на військову службу.
Доброго дня! З приводу скорочення роботодавець видає відповідний наказ. Наказ має бути виданий не пізніше ніж за 2 місяці до дати звільнення (частина 1 статті 492 КЗпП, пункт 19 постанови Пленуму ВСУ № 9). Звільнення у зв’язку із скороченням штату має відбуватись за попередньою згодою профспілкової організації, якщо працівник є її членом (частина 1 статті 43 КЗпП). Якщо скороченням заплановане масове вивільнення (від 10 і більше працівників), то роботодавець зобов’язаний повідомити Державну службу зайнятості про таке скорочення (пункт 4 частини 3 статті 50 Закону України «Про занятість населення»). Наказ має бути доведений до відома всіх працівників не пізніше ніж за 2 місяці до дати звільнення. Якщо на день видачі наказу працівник буде відсутній на роботі, копія наказу підлягає надсиланню йому поштою цінним листом з повідомленням про вручення.
Запитання
Доброго дня!
Дуже потрібна Ваша консультація!
Короткий опис ситуації:
4 місяці тому у мого родича викрали авто з платної автостоянки, де він зазвичай залишав своє авто вже протягом кількох років. За паркування сплачував за цілий місяць – особисто охоронцю, котрий, натомість, видавав підтверджуючу квитанцію про сплату послуг.
Відкрито кримінальне провадження за статтею 289 ККУ (Незаконне заволодіння транспортним засобом). За цей час змінилось вже кілька слідчих, а родичу так і не надали змоги ознайомитись з вилученими з камер відеоспостереження матеріалами. Колишній слідчий по цій справі розповів лише, що авто в останнє було зафіксовано за мжами міста, а далі – воно зникло з кола зору.
На даний час, вже призначено третього слідчого. Родич звернувся до нього з тим самим питанням – просив ознайомити з відеоматеріалами. Але слідчий відповів, що, скоріш за же, такої змоги не буде, оскільки всі відео з камер автоматично видаляються приблизно раз на 4 місяці і тому. скоріш за все, даних відеозаписів же немає.
Виходячи з вищезазначеного, у нас виникло 2 питання:
Чи можливо таке, що відео з камер спостереження вже могло автоматично знищитись? Адже ще триває досудове розслідування.
Чи має право мій родич подати зараз цивільний позов про відшкодування матеріальної шкоди за викрадене авто з власника автостоянки? Або потрібно дочекатися завершення досудового слідства (або того моменту, коли викрадач авто буде знайдений)? У випадку, якщо можна, то яким чином цей позов подати і які документи для цього потрібні?
Дуже вдячна Вам за будь-яку інформацію та приділену увагу!
Доброго дня! Згідно зі ст. 84 КПК України, доказами у кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження й підлягають доказуванню.Відповідно до ст. 99 КПК України, документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об’єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. До документів, за умови наявності в них відомостей, передбачених ч. 1 цієї статті, можуть належати матеріали фотозйомки, звукозапису, відеозапису та інші носії інформації (у тому числі електронні). Отже, з наведених положень стає зрозумілим, що законодавець відніс відеозапис до такого джерела доказів як документ. Таким чином, слічий який одержав записи з камер був зобов'язаний їх зафіксувати, а не чекати коли дані з них будуть автоматично стерті. До речі, законом не передбачено строк зберігання даних на вуличних камерах. Щодо заявлення позову. Так, його можна подати і зараз, оскільки власник фактично був позбавлений авто і негативні наслідки у вигляді моральної шкоди вже настали.
Доброго дня! З тексту Вашого питання можна прийти до висновку, що Вас було визнано непридатним до військової служби, однак з військового обліку не виключено. В будь-якому випадку Вам прийдеться проходити ВЛК, оскільки Ви залишаєтесь військовозобов'язаним.
Так. Ви все зрозумли вірно.
Доброго дня! Законодавство України не містить чіткого регулювання такого явища як «тимчасово виконуючий обов’язки», окрім як призначення окремих категорій працівників. Із нормативних актів існує лише роз'яснення Держкомпраці РМ СРСР «Про порядок оплати тимчасового замісництва» №30/39 від 29.12.1965р. За загальним правилом призначення ТВО можливе для виконання обов’язків працівника, що тимчасово відсутній, лише за таких умов у сукупності: 1) це викликане виробничою необхідністю; 2) робота посадової особи, яку заміщують, пов’язана з виконанням розпорядчих функцій. Отже, як видно, таке виконання обов’язків можливо лише щодо посад, що передбачають виконання розпорядчих функцій, та у разі тимчасової відсутності особи, що займає відповідну посаду (лікарняний, відпустка, відрядження), та коли виконання її функцій є необхідним для нормальної роботи підприємства, установи, організації.
Призначення виконуючим обов’язків на вакантну посаду є недопустимим, за виключенням випадку призначення на посаду, на яку має право призначати орган, вищий за керівника. Або коли призначення відбувається за згодою такого органу. Це відбувається, наприклад, коли загальні збори учасників (акціонерів) призначають голів та членів правління, координаційної ради, дирекції, тощо. Про те, на які посади призначає такий орган можна довідатися із статуту юрособи. При такому призначенні керівник протягом місяця подає відповідному органу документи для призначення тимчасово виконуючим обов’язки, а орган має протягом місяця має розглянути документи та затвердити кандидатуру або відхилити її. Отже, як видно, тимчасове виконання обов’язків не може тривати більш, ніж два місяці.
Якщо особа, працює більше двох місяців, але документ про її затвердження на посаді так і не був прийнятий, її слід вважати затвердженою на посаду на постійній основі. Якщо кандидатура особи була відхилена вищим органом, працівника слід звільнити за ч.2 ст.36КЗпП (закінчення строкового трудового договору).
Деякими законами передбачається для певних категорій посадових осіб тимчасове виконання обов’язків. А саме: — щодо посадових осіб, які призначаються Президентом України за згоди ВР України, або ж ВР за подання Президента, у законі №709/97-ВР зазначено, що їх функції тимчасово виконують заступники; — щодо керівника новоутвореного вищого навчального закладу, в законі про вищу освіту (ч.3 ст.42) зазначено, що на цю посаду засновник або уповноважена ним особа призначає виконувача обов’язків, але не більш, ніж на шість місяців. На посади керівників факультетів призначаються виконувачі обов’язків не більш, ніж на три місяці.
Покладення на особу обов’язків тимчасово виконуючого обов’язків здійснюється наказом по підприємству. Запис до трудової книжки про це не здійснюється.
І на останок слід зазначити, що викладене виключно призначення виконуючих обов’язки, що не слід плутати з тимчасовим переведенням на ін. роботу (ст.ст.33, 34 КЗпП) та переведенням на легшу роботу (статті 170, 178 КЗпП).
Доброго дня! Якщо особа призовного віку пройшла ВЛК і визнана придатною для проходження військової служби, то виклик до військового комісаріату на жовтень поточного року для проходження строкової військової служби є законним.
Доброго дня! Законодавство України не містить вимог до особистого підпису особи. Підписуйтесь як завгодно.
Доброго дня! Статтею 154 Кодексу України про адміністративні право порушення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 передбачена адміністративна відповідальність за подібні діяння. Так, Тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях - тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, що спричинили заподіяння шкоди здоров'ю людей або їх майну, а так само повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї статті - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією тварин і на посадових осіб - від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Якщо вказані дії пов'язані із жорстоким поводженням з тваринами, може настати кримінальна відповідальність, передбачена ст.299 КК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14 Жорстоке поводження з тваринами, що відносяться до хребетних, у тому числі безпритульними тваринами, що вчинене умисно та призвело до каліцтва чи загибелі тварини, а також нацьковування тварин одна на одну чи інших тварин, вчинене з хуліганських чи корисливих мотивів, публічні заклики до вчинення діянь, які мають ознаки жорстокого поводження з тваринами, а також поширення матеріалів із закликами до вчинення таких дій - караються арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років. 2. Ті самі дії, вчинені у присутності малолітнього чи неповнолітнього, - караються обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років. 3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені з особливою жорстокістю або у присутності малолітнього чи неповнолітнього, або щодо двох і більше тварин, або повторно, або групою осіб, або вчинені активним способом, - караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років.
З вказаного приводу потрібно звертатись до органів Національної поліції.
Доброго дня! Я розумію вказане Вами положення договору так, що договір буде автомативно пролонгований якщо про його розірвання не буде письмо заявлено, або заявлено в термін, що буде меншим ніж місяць до дати завершення його чинності. Тобто заявити можна в будь-який час, але не пізніше ніж місяць до дати завершення чинності договору, визначеної в тексті договору.
Доброго ранку! Він може написати заяву, яку потрібно засвідчити підписом і печаткою командира військової частини. Однак, перед цим раджу підійти до реєстраційного відділу і погодити з його адміністрацією текст заяви.
Доброго дня! Все залежить від того, якого числа рішення про розірвання шлюбу вступило в силу. Точніше, чи сплили 10 місяців від вступу судового рішення в силу до моменту народження дитини. Ви пишете фразу "рішення видали 18.10.18, однак Вам потрібно дізнатись коли рішення вступило в законну силу. Ваше питання регулюється ст.122 Сімейного кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2947-14. Якщо пройшло менше 10 місяців між вказаними датами - Ваша дружина разом х її колишнім чоловіком можуть право подати до органу державної реєстрації актів цивільного стану спільну заяву про невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини. Така вимога може бути задоволена лише у разі подання іншою особою та матір'ю дитини заяви про визнання батьківства. Якщо пройшло більше 10 місяців - при реєстрації народження дитини Ви можете разом, відповідно ст.125 СК, подати заяву про реєстрацію Вас батьками дитини.