Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2961, сегодня-0; ответов: всего-2961, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Заочне рішення можна не тільки оскаржити, а й переглянути тим самим судом, який його виносив.
Доброго дня! Вказані дії абсолютно незаконні! Звертайтесь у поліцію та до органу місцевої влади.
Доброго дня! Рекомендую звернутися до юриста. Тільки вивчивши матеріали кредитного договору та судового рішення можна щось предметно Вам порадити. Якщо рішення суду було заочним, - його можна оскаржити.
Чи можуть правові органи отримати записи розмов та смс корпоративного мобільного телефону за попередній період? якщо так то у якому випадку?
Доброго дня! За попередній період записи розмов не одержати не можна, оскільки всі розмови в мережі не записуються. Можна одержати інформацію про з'єднання між абонентами, що відбувались раніше. Однак законним це буде виключно за рішенням суду.
Доброго дня! В разі заявлення колишнім чоловіком до Вас позову про розподіл майна, Вам потрібно буде доводити в суді факт фінансування квартири за особисті кошли і поза шлюбом. Для цього потрібно насамперед підготувати відзив на позов та надати суду фінансові документи, які будуть підтверджувати Вашу позицію. Це досить реально. В разі необхідності, наш офіс може надати Вам допомогу у підготовці таких документів, в т.ч. і на відстані.
Дякую!
Доброго дня! Фізична особа може бути оголошена судом померлою якщо: в місці її постійного проживання немає відомостей про місце її перебування протягом трьох років; якщо вона пропала безвісти за обставин, що загрожували смертю або дають підставу припускати її загибель від певного нещасного випадку протягом шести місяців; за можливості вважати фізичну особу загиблою від певного нещасного випадку або інших обставин внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру протягом одного місяця після завершення роботи спеціальної комісії, утвореної внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (це може бути, наприклад, землетрус у місці проживання фізичної особи, загибель повітряного судна, членом екіпажу або пасажиром якого була особа, тощо). Справи про оголошення особи померлою розглядаються судом в порядку, встановленому Цивільним процесуальним кодексом України. Так, відповідно до статті 246 ЦПК України, заява про визнання фізичної особи померлою подається до суду: за місцем проживання заявника, за останнім відомим місцем проживання (перебування) фізичної особи, місцеперебування якої невідоме, за місцезнаходженням її майна. У заяві про визнання фізичної особи померлою повинно бути зазначено, зокрема, для якої мети необхідно заявникові визнати померлою особу. Згідно Постанови Пленуму Верховного суду України № 4 від 31.03.1995 р. «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення» суди повинні звертати увагу, що на відміну від факту смерті особи, який встановлюється судом за умови підтвердження доказами, що ця подія мала місце у певний час та за певних обставин, громадянин може бути оголошений в судовому порядку померлим у разі встановлення обставин, зазначених у Цивільному кодексі України, на підставі яких суд робить вірогідне припущення про смерть громадянина, коли немає доказів про факт його смерті. У цих справах суд визнає днем смерті громадянина, оголошеного померлим, день його гаданої смерті, якщо він пропав без вісті за обставин, які загрожували смертю або давали підстави припускати його загибель від певного нещасного випадку, а в інших випадках днем смерті вважається день набрання законної сили рішення суду про оголошення громадянина померлим. Після набрання законної сили рішенням про оголошення фізичної особи померлою суд надсилає рішення відповідному органу державної реєстрації актів цивільного стану для реєстрації смерті фізичної особи, а також до нотаріуса за місцем відкриття спадщини, а в населеному пункті, де немає нотаріуса, - до відповідного органу місцевого самоврядування для вжиття заходів щодо охорони спадкового майна. У разі наявності в населеному пункті кількох нотаріусів, а також у випадках, коли місце відкриття спадщини невідоме, рішення надсилається до державного нотаріального архіву з метою передачі його за належністю уповноваженому нотаріусу для вжиття заходів з охорони спадкового майна. За правовими наслідками оголошення фізичної особи померлою прирівнюється до правових наслідків, які настають у разі смерті фізичної особи, а саме: на майно такої особи відкривається спадщина. Спадкоємці фізичної особи, яка оголошена померлою, не мають права відчужувати протягом п'яти років нерухоме майно, що перейшло до них у зв'язку з відкриттям спадщини. Нотаріус, який видав спадкоємцеві свідоцтво про право на спадщину на нерухоме майно, накладає на нього заборону відчуження.
Законом України „Про внесення змін до деяких законів України щодо надання допомоги дітям померлого годувальника” від 07.02.2017 № 1836-УІІІ врегульовано питання призначення державної соціальної допомоги дітям померлого годувальника, який за життя не набув права на пенсію. Зокрема, внесено такі зміни до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”. Право на соціальну допомогу на дітей померлого годувальника (у тому числі народжені до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника), який на день смерті не мав страхового стажу, необхідного для призначення пенсії для інвалідів III групи, має мати (батько), яка (який) не одержує допомогу на дітей одиноким матерям, що призначається відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”.
Соціальна допомога встановлюється виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, у такому розмірі: 150 відсотків - на трьох і більше дітей померлого годувальника; 120 відсотків - на двох дітей померлого годувальника; 100 відсотків - на одну дитину померлого годувальника.
Для призначення соціальної допомоги подаються такі документи: заява за формою, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 21.04.2015 №441, при пред’явленні паспорта, трудової книжки та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Мінпраці від 22.07.2003 № 204 (зі змінами), (при необхідності); копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною); копія посвідчення біженця або тимчасової посвідки на постійне проживання (при необхідності); довідка про склад сім’ї, виданої уповноваженим органом за місцем постійного проживання особи, в тому числі органом місцевого самоврядування (при необхідності).
Для призначення соціальної допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються: свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається соціальна допомога; документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога, та померлого годувальника (якщо особа, яка звернулась із заявою, має такі документи); копії документів, що засвідчують родинні зв’язки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності); свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим; довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що діти навчаються за денною формою навчання (при необхідності).
Соціальна допомога дитині померлого годувальника призначається з дати, що настає за днем смерті годувальника, якщо звернення за соціальною допомогою надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня смерті годувальника.
Відповідно до статті 18-1 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини) відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.
Право на допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) має мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію.
Допомога на дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матерям (батькам) у разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.
Доброго дня! Якщо Ваш будинок знаходиться в межах села, - Вам пострібно звертатися до місцевої сільської ради. Саме до її компетенції віднесено вказане питання.
Питання наступне: чи зможу я звернутися до сільської ради з заявою про надання дозволу на виготовлення проету відведення земельної ділянки, площею 0.2500га, для обслуговування цього будинку (своє право згідно ст.116 ЗКУ не використав), адже на цьому місці знаходиться зареєстрована земельна ділянка, площею 0.0550га, з кадастровим номером, комунальної власності, яку я раніше орендував. Дякую.
Доброго дня! Якщо на вказаному місці є вільна ділянка площею 0,25 Га, і її цільове призначення відповідає житловій забудові, - можете подати до сільської ради заяву про надання дозволу на виготовлення проекту відведення.
Доброго дня! Питання відносин Центру зайнятості з безробітними регулюються ЗУ "Про зайнятість населення" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5067-17 Зокрема, ст.43 Закону визначає статус безробітного, а ст.44 - права і обов'язки безробітних. Ст.45 визначає підстави, з яких безробітний втрачає свій статус і відповідно права, а т.ч. на матеріальне забезпечення та соціальні послуги. Тепер конкретніше до Вашого питання: 1) В будь-якому випадку Вас не можуть направити на навчання примусово; 2) В разі відмови від проходження курсів також не можуть зняти з обліку. Оскільки це передбачено лише стосовно осіб, які не мають спеціальності. "4) дворазової відмови від пропонування підходящої роботи, а для безробітного, який вперше шукає роботу та не має професії (спеціальності), дворазової відмови від пропонування проходження професійного навчання;" Якби Ви погодились на певне навчання і його покинули, Вас могли б зняти з обліку на підставі ст.45, ч.1, п.6. Тому, раджу Вам наполягати на пошук для Вас роботи за спеціальністю, або перекваліфікацію яка Вас задовольнить.
Доброго дня! Так, Ви маєте право одержати в пільговому порядку ще 3 земельних ділянки інших призначень. Відповідно до статті 12 (пункт 14) Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій надаються, серед інших, такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва. Надання у власність земельних ділянок здійснюється у порядку, визначеному статтею 118 Земельного кодексу України, за умови, що учасник бойових дій не скористався своїм правом на безоплатне отримання у власність земельної ділянки та надав відповідний документ, що посвідчує його участь в антитерористичній операції (посвідчення, довідка, наказ тощо). Земельні ділянки можуть бути надані військовослужбовцям у власність у межах норм безоплатної приватизації, визначених статтею 121 Земельного кодексу України, а саме у таких розмірах: для ведення садівництва — не більше 0,12 га; для ведення особистого селянського господарства — не більше 2,0 га; для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах — не більше 0,25 га, в селищах — не більше 0,15 га, в містах — не більше 0,10 га; для індивідуального дачного будівництва — не більше 0,10 гектара.
Доброго дня! Надати повноцінну консультацію без вивчення позову майже не можливо. Коротко поясню наступне: Механізм спрощеного оформлення ДТП (складання Європортоколу) запроваджено в Україні з 19 вересня 2011 року, коли вступив в силу Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплати страхового відшкодування» від 17.02.2011 №3045-VI. Важливо пам’ятати, що незважаючи на суму страхового полісу при оформленні Європротоколу страхове відшкодування є додатково лімітованим. Зараз, відповідно до Розпорядження Нацкомфінпослуг від 29.12.2016 №3471, такий ліміт складає 50 000 грн. При цьому, Страховик винної у ДТП особи відшкодовує витрати, пов’язані з відновлювальним ремонтом, в межах сум, зазначених у полісі, а різницю — особа, яка завдала збитків. Такий висновок зробив ВСУ в постанові №914/1319/16
Доброго дня! Виправлення Вашої ситуації в більшості питань залежить від забудовника. 1) Електроенергія. По суті, ви платите забудовнику за комерційними тарифами, які було встановлено йому як особі, що здійснює підприємницьку діяльність - будівництво Вашого будинку. РЕС - напевне найпаскушніша організація (за виключенням теплопостачальних організацій у велитких містах), якій, будучи монополістом, вигідно одержувати кошти за завищеними тарифами. Перехід з единого комерційного рахунку на персональні рахунки мешканців, навіть при великому бажанні забудовника, - складний і тривалий процес, який постійно на всіх єтапах штучно тормозиться РЕС. Сторонами в цьому процесі, на превеликий жаль, є забудовник і РЕС. Власники квартир як суб'єкти до укладення окремих договорів РЕС не сприймаються 2) Недоліки будівництва. З цього приводу відповідальність моє нести забудовник, в разі, якщо недоліки допущені з причини не додержання проектної документації при будівництві. Питання повинно вирішуватись позовним шляхом. З урахуванням фактично повного паралічу нашої системи правосуддя - це єдиний законний, але довгий і малоефективний шлях. Що робити? Створити ефективне ОСББ. Якщо в будинку половину квартир не мають власників, - скоріш за все ОСББ у Вас не створено. Послуги Вам надає обслуговуюча організація. Якщо ОСББ всеж-таки є - зробіть ініціативну групу. Одержіть інформацію про власників всіх квартир. Збирайте більшість власників (не має значення заселені вони чи ні) і переобирайте голову. Таким чином Ви зможете розуміти куди витрачаються кошти і іх контролювати. Далі. Дізнайтесь в кого на балансі (у власності) перебуває електрична підстанція. Скоріш за все вона належить забудовнику. Не виключено, що він передав її РЕС чи місцевій громаді. Пробуйте перевести її на баланс ОСББ. Прокуратура такими питаннями не займається. Податкова?! Хіба що в плані впливу на забудовника можна ініціювати податкові перевірки його діяльності.
Доброго дня! Головним організатором навчального процесу і механізму по його забезпеченню є особа, яка визначена стутутом відповідного закладу, як правило це директор. Директор призначає осіб, відповідальних за ті чи інші питання, видаючи з цього приводу відповідний наказ. Якщо така відповідальна особа тимчасово не виконує обов'язки (відпустка, хвороба, тощо) директор призначає особу, яка буде виконувати (тимчасово виконувати) такі обов'язки. В разі не призначення такої особи, Директор сам залишається відповідальним за їх виконання.
Доброго дня! Згідно Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, надмірний шум прирівняно до фізичних факторів, які можуть мати негативний вплив на здоров’я людини і навіть майбутніх поколінь. 24-та стаття цього закону передбачає, що органи місцевого самоврядування повинні забезпечувати дотримання прописаних у законі норм. Тому раджу звернутись до органів місцевого самоврядування в особі адміністративної комісії та поліції. Можуть бути різні причини того, що собака себе так веде у нічний час, серед них може бути й порушення власником правил утримання домашніх тварин, а це вже є порушенням ст.154 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 І як привінтивний захід - придбати свисток для собак. Про нього можна зустріти саму суперечливу інформацію. Одні вважають його досить ефективним, а інші – марним. Однак людей, які вважають свисток корисним, більшість. Є ймовірність, що він буде працювати не з усіма тваринами. Звук, який видає свисток, не чутний людині, але доступний собаці. Про те, що ви використовуєте його, не впізнають навіть самі сусіди. Якщо пес почне гавкати, слід відразу дути в свисток. Процедуру потрібно повторювати регулярно. Коли собака запам’ятає причинно-наслідковий зв’язок між своїм гавкотом і неприємним звуком, вона вгамується.
1.Чи є це порушенням санітарних норм?
2.Чи повинен сусід брати згоду у сусідів на свою діяльність? Будь-ласка дайте відповідь на два питання. Заздалегідь дякую.
Доброго дня! Згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів підприємства, їх окремі будівлі та споруди з технологічними процесами, що є джерелами забруднення навколишнього середовища хімічними, фізичними чи біологічними факторами, при неможливості створення безвідходних технологій повинні відокремлюватись від житлової забудови санітарно-захисними зонами (СЗЗ). Розмір санітарно-захисної зони визначають безпосередньо від джерел забруднення атмосферного повітря до межі житлової забудови. Джерелами забруднення повітря є: організовані (зосереджені) викиди через труби і шахти; розосереджені — через ліхтарі промислових споруд; неорганізовані — відкриті склади та підвали, місця завантаження, місця для збереження промислових відходів. Для підприємств, що є джерелами забруднення атмосфери промисловими викидами (залежно від потужності, умов здійснення технологічного процесу, кількісного та якісного складу шкідливих виділень тощо), встановлені такі розміри санітарно-захисних зон відповідно до класу шкідливості підприємств: І клас — 1000 м, II клас — 500 м, III клас — 300 м, IV клас — 100 м, V клас — 50 м. До І, II та НІ класу відносяться в основному підприємства хімічної та металургійної промисловості, деякі підприємства по видобутку руди, виробництву будівельних матеріалів. До IV класу, поряд з підприємствами хімічної та металургійної промисловості, відносяться підприємства металооброблювальної промисловості з чавунним (в кількості до 10000 тон/рік) та кольоровим (в кількості до 100 тон/рік) литвом, ряд підприємств по виробництву будівельних матеріалів, обробці деревини, багато підприємств текстильної, легкої, харчової промисловості. До V класу, крім деяких виробництв хімічної та металургійної промисловості, відносяться підприємства металооброблювальної промисловості з термічною обробкою без ливарних процесів, великі друкарні, меблеві фабрики. Санітарно-захисні зони повинні бути озеленені, адже саме тоді вони повною мірою можуть виконувати роль захисних бар'єрів від виробничого пилу, газів, шуму. Чи відноситься до вищевказаного переліку підприємство Вашого сусіда сказати важко. Однак, на зовнішній межі санітарно-захисної зони зверненої до житлової забудови, концентрації та рівні шкідливих факторів не повинні перевищувати їх гігієнічні нормативи (ГДК, ГДР), на межі курортно-рекреаційної зони — 0,8 від значення нормативу. Тому рекомендую звернутися до СЕС для здійснення відповідних замірів в тому числі й замірів рівня шуму. Крім того, має значення чи зареєстроваений Ваш сусід як СПД. Якщо ні - в його діях вбачається адміністративне правопорушення, передбачене ст. 164. КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 "Порушення порядку провадження господарської діяльності". "Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов'язані з отриманням доходу у великих розмірах, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.
Вища рада правосуддя затвердила та розмістила на своєму офіційному сайті зразки дисциплінарної скарги та заяви про порушення суддею (суддями) вимог щодо несумісності. Завантажити їх можна за адресою: http://www.vru.gov.ua/add_text/155
Закон України "Про судоустрій і статус суддів" (далі – Закон) визначає порядок притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності. Відповідно до ст. 106 Закону суддю може бути притягнуто до дисциплінарної відповідальності в порядку дисциплінарного провадження з таких підстав: 1) умисне або внаслідок недбалості: а) незаконна відмова в доступі до правосуддя (у тому числі незаконна відмова в розгляді по суті позовної заяви, апеляційної, касаційної скарги тощо) або інше істотне порушення норм процесуального права під час здійснення правосуддя, що унеможливило реалізацію учасниками судового процесу наданих їм процесуальних прав та виконання процесуальних обов’язків або призвело до порушення правил щодо юрисдикції або складу суду; б) незазначення в судовому рішенні мотивів прийняття або відхилення аргументів сторін щодо суті спору; в) порушення засад гласності і відкритості судового процесу; г) порушення засад рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом, змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості; ґ) незабезпечення обвинуваченому права на захист, перешкоджання реалізації прав інших учасників судового процесу; д) порушення правил щодо відводу (самовідводу); 2) безпідставне затягування або невжиття суддею заходів щодо розгляду заяви, скарги чи справи протягом строку, встановленого законом, зволікання з виготовленням вмотивованого судового рішення, несвоєчасне надання суддею копії судового рішення для її внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень; 3) допущення суддею поведінки, що порочить звання судді або підриває авторитет правосуддя, зокрема в питаннях моралі, чесності, непідкупності, відповідності способу життя судді його статусу, дотримання інших норм суддівської етики та стандартів поведінки, які забезпечують суспільну довіру до суду, прояв неповаги до інших суддів, адвокатів, експертів, свідків чи інших учасників судового процесу; 4) умисне або внаслідок грубої недбалості допущення суддею, який брав участь в ухваленні судового рішення, порушення прав людини і основоположних свобод або інше грубе порушення закону, що призвело до істотних негативних наслідків; 5) розголошення суддею таємниці, що охороняється законом, у тому числі таємниці нарадчої кімнати, або інформації, що стала відомою судді під час розгляду справи у закритому судовому засіданні; 6) неповідомлення суддею Вищої ради правосуддя та Генерального прокурора про випадок втручання в діяльність судді щодо здійснення правосуддя, у тому числі про звернення до нього учасників судового процесу чи інших осіб, включаючи осіб, уповноважених на виконання функцій держави, з приводу конкретних справ, що перебувають у провадженні судді, якщо таке звернення здійснено в інший, ніж передбачено процесуальним законодавством спосіб, упродовж п’яти днів після того, як йому стало відомо про такий випадок; 7) неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Ради суддів України про реальний чи потенційний конфлікт інтересів судді (крім випадків, коли конфлікт інтересів врегульовується в порядку, визначеному процесуальним законом); 8) втручання у процес здійснення правосуддя іншими суддями; 9) неподання або несвоєчасне подання для оприлюднення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в порядку, встановленому законодавством у сфері запобігання корупції; 10) зазначення в декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, завідомо неправдивих відомостей або умисне незазначення відомостей, визначених законодавством;11) використання статусу судді з метою незаконного отримання ним або третіми особами матеріальних благ або іншої вигоди, якщо таке правопорушення не містить складу злочину або кримінального проступку;12) допущення суддею недоброчесної поведінки, у тому числі здійснення суддею або членами його сім’ї витрат, що перевищують доходи такого судді та доходи членів його сім’ї; встановлення невідповідності рівня життя судді задекларованим доходам; непідтвердження суддею законності джерела походження майна;13) ненадання інформації або надання завідомо недостовірної інформації на законну вимогу члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та/або члена Вищої ради правосуддя;14) непроходження курсу підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України відповідно до направлення, визначеного органом, що здійснює дисциплінарне провадження щодо суддів, або непроходження подальшого кваліфікаційного оцінювання для підтвердження здатності судді здійснювати правосуддя у відповідному суді, або непідтвердження здатності судді здійснювати правосуддя у відповідному суді за результатами цього кваліфікаційного оцінювання;15) визнання судді винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, у випадках, установлених законом;16) неподання або несвоєчасне подання декларації родинних зв’язків суддею в порядку, визначеному цим Законом;17) подання у декларації родинних зв’язків судді завідомо недостовірних (у тому числі неповних) відомостей;18) неподання або несвоєчасне подання декларації доброчесності суддею в порядку, визначеному цим Законом;19) декларування завідомо недостовірних (у тому числі неповних) тверджень у декларації доброчесності судді.
Доброго дня! На превеликий жаль, процесуально оскаржити такі рішення судді неможливо. Згідно ст.36 ЦПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15 1. "Суддя не може розглядати справу і підлягає відводу (самовідводу), якщо: 1) він є членом сім’ї або близьким родичем (чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, брат, сестра, дід, баба, внук, внучка, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, член сім’ї або близький родич цих осіб) сторони або інших учасників судового процесу, або осіб, які надавали стороні або іншим учасникам справи правничу допомогу у цій справі, або іншого судді, який входить до складу суду, що розглядає чи розглядав справу; 2) він брав участь у справі як свідок, експерт, спеціаліст, перекладач, представник, адвокат, секретар судового засідання або надавав стороні чи іншим учасникам справи правничу допомогу в цій чи іншій справі; 3) він прямо чи побічно заінтересований у результаті розгляду справи; 4) було порушено порядок визначення судді для розгляду справи; 5) є інші обставини, що викликають сумнів в неупередженості або об’єктивності судді. 2. Суддя підлягає відводу (самовідводу) також за наявності обставин, встановлених статтею 37 цього Кодексу. 3. До складу суду не можуть входити особи, які є членами сім’ї, родичами між собою чи родичами подружжя." Таким чином, Ви можете заявити відвод судді, якщо маєте підстави вважати, що перенесення слухання є обставинами, що викликають сумнів в неупередженості або об’єктивності судді.
Доброго дня! На всіх членів сім’ї, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника, призначається одна спільна пенсія. що розподіляється між ними рівними частками. Пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається:
на одного непрацездатного члена сім’ї | 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника |
на двох та більше непрацездатних членів сім’ї | 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника |
дітям-сиротам | в указаних вище розмірах виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків |
На вимогу члена сім’ї із загальної суми пенсії виділяється його частка, яка виплачується окремо. Виділення частки пенсії провадиться з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому надійшла заява про виділення частки пенсії. Згідно з постановою КМУ від 26.03.2008 №265 «Деякі питання пенсійного забезпечення громадян» мінімальний розмір пенсійної виплати у зв’язку з втратою годувальника з урахуванням щомісячної державної допомоги становить:
на одного непрацездатного члена сім’ї | 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність |
на двох непрацездатних членів сім’ї | 120 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність |
на трьох і більше непрацездатних членів сім’ї | 150 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність |
Доброго дня!
Положення Цивільного процесуального кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15 не передбачають обов?язок подання перекладу позовної заяви у вказаному випадку.
Доброго дня! Штраф буде стягнутий виконавчою службою з будь-яких (за незначним виключенням) доходів особи.
Доброго дня!
Як передбачено п. 13.15 Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженого наказом Мін’юсту від 19.03.13 р. № 474/5 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0457-13) відповідно до визначеного ОМС переліку об’єктів, на яких порушники відбувають суспільно корисні роботи, уповноважений орган із питань пробації, на якого покладається виконання такого стягнення, у десятиденний строк із дня отримання постанови суду (судді) видає порушнику направлення на один із цих об’єктів.
Власник підприємства видає наказ або розпорядження про початок відбування порушником суспільно корисних робіт (п. 13.16 Порядку № 474/5). У наказі (розпорядженні) наводяться відомості про закріплення за порушником відповідальної особи, ознайомлення порушника з правилами техніки безпеки при виконанні робіт.
На строк виконання суспільно корисних робіт власник підприємства складає графік виходу на роботу особи, до якої застосовано адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт), у якому зазначаються час та місце виконання цих робіт.
Витяг із наказу (розпорядження) та графік завіряються підписом керівника та печаткою підприємства і не пізніше наступного дня надсилаються до уповноваженого органу з питань пробації. Ці документи долучаються до особової справи порушника.
Отож, законом не передбачено обов’язкове укладення ЦПД. В той же час, Ви маєте право такий договір укласти.
Доброго дня!
Раджу вам звернутися безпосередньо до суду для отримання необхідної інформації про стадію розгляду Вашої справи. Також Ви можете знайти вказану інформації на офіційному сайті судової влади https://court.gov.ua/ у розділі «Стан розгляду справ»
Відповідно до законодавства суд відкладає розгляд справи в разі неявки у засідання однієї зі сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, про яких немає відомостей щодо вручення їм повісток.
Дякую
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.66 КЗпП (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08/print) працівникам надається перерва для відпочинку і харчування тривалістю не більше двох годин. Перерва не включається в робочий час. Перерва для відпочинку і харчування повинна надаватись, як правило, через чотири години після початку роботи.
Отож, враховуючи положення законодавства перерва не включається в робочий час.
Доброго дня!
У відповідності до ЗУ «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2612-19) пільговий період розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією подовжено до 24 серпня 2019 року.
Доброго дня! Ваше питання не конкретне. Відповідь на нього надати досить складно.
Ситуация следующая: я подала в суд на алименты от бывшего мужа(подавала судовой приказ). Суд удовлетворил мои требования и присудил выплачивать 1/4 з/п или не менее 50% от прожиточного минимума на ребенка.
Бывший муж сообщил мне, что собирается подать на уменьшение алиментов, т.к. от первого брака у него есть еще 1 ребенок (16 лет).
В данный момент я нахожусь в отпуске по уходу за ребенком до 3-х лет(от другого мужа), получаю всего 860 грн. Так же получаю субсидию. Ребенок (на которого выплачиваются алименты) имеет ряд заболеваний (изменения в щитовидке, лимфоденопатия), но на диспансерном учете не состоит. На старшего алименты официально не выплачиваются (переводит деньги на карту Приватбанка). Бывший муж трудоустроен официально.
Подскажите, имеет ли смысл подготавливать "відзив на позовну заяву". Реально ли в моем случае оставить 1/4 от его зарплаты.
Заранее вам спасибо.
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.192 СК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2947-14#n987 розмір аліментів, визначений за рішенням суду або домовленістю між батьками, може бути згодом зменшено або збільшено за рішенням суду за позовом платника або одержувача аліментів у разі зміни матеріального або сімейного стану, погіршення або поліпшення здоров'я когось із них та в інших випадках, передбачених цим Кодексом.
Тобто, Ваш колишній чоловік має право звернутися до суду з вимогою щодо зменшення аліментів. У разі якщо він доведе, що неспроможний сплачувати суму визначену судом, сума аліментів буду зменшена.
У відповідності до ст. 178 ЦПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#n7367 Ви маєте право подавати відзив на позовну заяву, де викласти заперечення та свої аргументи проти позовної заяви.
Для більш змістовної відповіді та оцінки Вашої ситуації раджу звернутися за особистою консультацією, оскільки формат онлайн-консультації не надає можливості всебічного аналізу питання. Також бажано вивчити текст позову Вашого чоловіка.
Бывшая жена приобрела недвижимость(квартиру)4 года назад. На эту жилплощадь захотела прописать ребенка, т.к. ребенок в тот момент нигде прописан не был. Согласие на прописку я не дал (не подписывал никакие документы, и нотариального документа не давал). Так же бывшая супруга не подавала на прописку через суд или опекунский совет. В решении суда о браке не внесена информация с кем будет проживать ребенок.
Дом в котором купила жена жилплощадь, на тот момент был кооперативным, со своим председателем и паспортисткой. Насколько я понял, она сумела как-то договорится с паспортисткой и сумела прописать ребенка, поставив за мня свою роспись.
Вопрос: если бывшая супруга так прописала ребенка есть ли за это ответственность? Насколько я понимаю это подделка документов. Возможно ли в судебном порядке наказать бывшую супругу? Если да, не истек ли срок давности? (произошло все 4 года назад, узнал обо всем на днях).
Спасибо за ответ!
В даній ситуації Ви не зможете ніяк "наказати" дружину. Це реалії.
Ранее состоял в браке, с женой развелись 6 лет назад. От брака имеем совместную дочь 9 лет. На днях узнал, что моя бывшая жена прописала ребенка на свою жилпощадь 4 года назад. От меня никакого согласия на прописку ребенка она не получала (не составлялся ни нотариальный договор, не я ни подписывал согласия на прописку). Ранее ребенок не был нигде прописан. т.е. это его первая прописка.
Подскажите как можно законно наказать бывшую жену? Под какие статьи это подпадает? И не истек ли срок исковой давности?(прописан ребенок 4 года назад).
Спасибо за ответ!
Доброго дня! Взагалі не зрозумів за що Ви хочете "наказати" колишню дружину. Скажіть, цією дією спричинено шкоду чи порушено права дитини чи Ваші? Якщо так, то в чому полягає така шкода?
- до суду усі необхідні документи, а саме копії свідоцтва про шлюб, рішення про розірвання шлюбу, копію свідоцтва про народження, копію свого паспорту та коду, та довідки з місця реєстрації.
- а чоловіку відправлю копії свідоцтва про шлюб, рішення про розірвання шлюбу, копію свідоцтва про народження (тобто не всі копії).
Не хочу САМА видавати колишньому чоловіку копії своїх документів. Наскільки я зрозуміла, якщо він захоче зможе їх взяти сам(якщо вони йому знадобляться).
Хочу написати так:
Додатки:
1) копія свідоцтва про шлюб;
2)рішення про розірвання шлюбу;
3)копію свідоцтва про народження;
4) копії паспорта та картки платника податків заявника /лише для суду/;
5)довідки про реєстрацію місця проживання (2)/лише для суду/;
6)копія заяви з додатками.
Так буде вірно? Дякую Вам за відповідь!
Згідно статті 177 ЦПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15 "Документи, що додаються до позовної заяви" - "1. Позивач повинен додати до позовної заяви її копії та копії всіх документів, що додаються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб." "2. Правила цієї статті щодо подання копій документів не поширюються на позови, що виникають з трудових правовідносин, а також про відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок злочину чи каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю фізичної особи, незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, досудове розслідування, прокуратури або суду." Таким чином, Ви зобов'язані надати суду примірники заяви з додатками до кожної, в кількості відповідної кількості учасників процесу. Ці документи надаються суду, а суд їх направляє сторонам. Вам особисто не потрібно нічого надсилати Вашого чоловіку.
Вибачаюсь. Прогледів. Написане вище стосується позовного провадження.
Судовий наказ про стягнення аліментів є особливою формою судового рішення, що видається судом за результатами розгляду вимог відповідно до п.4 ч.1 ст.161 ЦПК
- про стягнення аліментів у розмірі на одну дитину - однієї чверті, на двох дітей - однієї третини, на трьох і більше дітей - половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину, якщо ця вимога не пов’язана із встановленням чи оспорюванням батьківства (материнства) та необхідністю залучення інших заінтересованих осіб;
- про стягнення аліментів у твердій грошовій сумі в розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, якщо ця вимога не пов’язана із встановленням чи оспорюванням батьківства (материнства) та необхідністю залучення інших заінтересованих осіб.
Якщо Ваша ситуація відповідає вказаним вимогам - можете подати до суду заяву про видачу судового наказу. В такому разі до заяви Ви додаєте: 1. Копія власного паспорта. 2. Копія паспорта боржника. 3 Копія свідоцтва про шлюб між сторонами (рішення суду про розлучення) 4. Копія свідоцтва про народження дитини. Все це в 1 примірнику. Боржнику нічого надсилати не потрібно.
Я збираюся подати на аліменти судовим наказом. Наскільки мені відомо, я повинна додати до заяви Додатки (копію свого паспорту, ідентифікаційний код і довідку з місця реєстрації мого і дитини). Чи можна надати дані документи тільки для суду? (В заяленні вкажу, "лише для суду").
Дуже не хочу щоб копії даних документів були у колишнього чоловіка
Доброго дня! Вся річ в тому, що Ваш чоловік має право ознайомитись з усіма документами, які будуть подані Вами до суду і зробити з них фотокопії.
Доброго дня!
На сьогоднішній день, указ, який би містив положення про рекомендації щодо зовнішнього вигляду співробітників та відвідувачів Адміністрації (офісу) Президента України у офіційних електронних джерелах у відкритому доступі немає.
Для отримання більш детальної інформації з приводу вказаного питання раджу звернутися до Офісу (адміністрації) Президента України з відповідним звернення для роз’яснення даного питання у порядку встановленому ЗУ «Про доступ до публічної інформації» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17)
Доброго дня!
По-перше, Відповідно до Додатку №4 до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. N 173 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0379-96) заводи лісопильні, фанерні та деталей дерев'яних стандартних будівель відносять до класу ІV. Санітарно - захисна зона 100 м.
По-друге, деревообробне виробництво повинно відповідати вимогам Правил охорони праці в деревообробній промисловості затв. Наказом Держнаглядохоронпраці України 31.01.2005 №20 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0306-05 )
По-третє, вказана діяльність підлягає державній реєстрації юридичної особи у порядку визначному законодавством України в залежності від обраної організаційно-правової форми.
Отож, враховуючи вищевикладені положення, тільки у разі дотримання вказаних норм законодавства діяльність вашого сусіда буде законною.
Доброго дня! Рекомендую шукати свідків пригоди і наполягати на їх допиті під час розгляду судом адміністративної справи. Не виключаю, що певна технічна експертиза могла б підтвердити Вашу позицію відносно іншого авто, однак суд не буде чекати на її проведення, оскільки обмежений процесуальними строками.
Согласно вышенаписанному, п.5 я имею статус одинокая мать, несмотря на то что вышла замуж.
Доброго дня! Незважаючи на Вашу впевненість, - дане питання залишається спірним, оскільки на законодавчому рівні не врегульовано. Вказані Вами листи не сприймаються всіми роботодавцями і Ваше звернення за консультацією лишній раз це підтверджує. Вам залишається звернутись з офіційною заявою до свого роботодавця і в разі відмови - оскаржити її до суду.
Я имею двух детей. С первым мужем развелась и он никак не участвует (и не участвовал) в жизни дочери. На работе я оформляла дополнительный отпуск (10 дней), как одинокая мать.
Я родила второго ребенка от другого мужа, вышла на работу. Подскажите, пожалуйста, какое количество дней дополнительного отпуска я теперь имею? По-идее я должна иметь 17 дней, т.к. имею 2 основания для получения доп отпуска: как одинокая мать для первого ребенка(1), и то что имею двух детей до 15 лет(2). Новый муж не удочерял первую дочь.
Доброго дня! Статтею 18-1 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" визначено поняття "одинока мати", а саме, що "право на допомогу на дітей одиноким матерям мають одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновителі, якщо у свідоцтві про народження дитини (рішенні про усиновлення дитини) відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку державним органом реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновителя) дитини." Крім того, пунктом 9 постанови Пленуму Верховного Суду України від 6 листопада 1992 року N 9 ( v0009700-92 ) "Про практику розгляду судами трудових спорів" визначено, що одинокою матір'ю є жінка, яка не перебуває в шлюбі і у свідоцтві про народження дитини якої відсутній запис про батька дитини або запис про батька зроблено в установленому порядку за вказівкою матері; вдова; інша жінка, яка виховує і утримує дитину сама. Якщо Ви на даний час перебуваєте у шлюбі, Ви не вважаєтесь одинокою матір'ю. Роз'яснення щодо поняття "Одинока мати" було надано у листі Міністерства Юстиції України 21.03.2005 N 21-45-430 на адресу Київської міської організації профспілки працівників хімічних та нафтохімічних галузей промисловості України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v-430323-05
Доброго дня! Базовим законом для розв'язання більшості суперечок в сфері обслуговування є Закон України "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 Однак, замовивши доставку товару певною поштовою службою, Ви по погодились з правила такого сервісу. Ці правила є сталими як для одержувача товару, так і для його відправника. Сервіс несе відповідальність перед обома сторонами за додержання цих правил. Особисто я не вважаю, що встановлені правила порушують Ваші права як споживача. Тим більше, що в разі якщо товар по будь-якій причині Вам не підходить, - Вам, також згідно правил, одразу повертають кошти.
Доброго дня! Законодавство України для боржників по сплаті аліментів останнім часом стало значно жорстокішим. Передбачено ряд обмежень, - від заборони виїзду за кордон до виправних робіт. Однак, якщо особа вже виїхала на постійне місце мешкання за кордон і не має на території України рухомого чи нерухомого майна, банківських вкладів, тощо, діючого механізму стягнення боргів фактично не існує.
Доброго дня! Питання надання відпусток регулюється законом України "Про відпустки" https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80 - раджу з ним ознайомитись. Стаття 12 вказаного закону визначає, що щорічну відпустку на прохання працівника може бути поділено на частини будь-якої тривалості за умови, що основна безперервна її частина становитиме не менше 14 календарних днів. Закон не передбачає поділення основної відпустки за ініціативи роботодавця.
Доброго дня! Авто розмитнити можна. Далі посилання на калькулятор вартості розмитнення http://rastamozhki.net/%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80-%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%BA%D0%B8/
Подскажите, могу я подать на 1/4 его дохода? Или только на 16,5%? (т.к. есть старший ребенок, от другой женщины). Или подавать на 25%, а он пусть подает ответный иск об уменьшении?
Доброго дня!
Відповідно до ч.5 ст.183 СК України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2947-14#n407) той із батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі на одну дитину - однієї чверті, на двох дітей - однієї третини, на трьох і більше дітей - половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину.
Отже, проаналізувавши положення законодавства, слід зазначити, що Ви маєте право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі ? заробітку на дитину.
Мати має статус одинокої, їй 53 роки (на пенсії згідно закону "Про статус і соціальний захист громадян потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи ст.55 та ст.26 про зменшення пенсійного віку"), не працює. Чи мають право призвати мене до армії так як вона пенсіонер?
Дякую за відповідь!
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «По військовий обов’язок та військову службу» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n271) відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 непрацездатні громадяни - особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Стаття 26 ЗУ «Про загальнообов?язкове державне пенсійне страхування» не передбачає знижений пенсійний вік тому враховуючи вищевикладені норми, Ваша мати не вважається непрацездатною, а отже дія норми п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» , яка надає право на відстрочку за сімейними обставинами на Вас не розповсюджується.
Доброго дня!
Відповідно до ч. 11 ст 14 Закону України "Про військовий обов'язок та військову службу" Громадянам України, приписаним до призовних дільниць, видаються посвідчення про приписку, роз'яснюються права та обов'язки, правила військового обліку та відповідальність за порушення цих правил.
Таким чином, дії посадової особи, яка відмовляє Вам у наданні посвідчення про приписку є неправомірними. Раджу Вам письмово звернутися до військомату, з вимогою видати посвідчення про приписку на підставі ч.11 ст.14 вказаного Закону.
В разі необхідності, наш офіс може підготувати для Вас відповідну заяву.
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ч.1 ст.303 КПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4651-17#n2036 на досудовому провадженні можуть бути оскаржені такі рішення, дії чи бездіяльність слідчого або прокурора: бездіяльність слідчого, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, у неповерненні тимчасово вилученого майна згідно з вимогами статті 169 цього Кодексу, а також у нездійсненні інших процесуальних дій, які він зобов’язаний вчинити у визначений цим Кодексом строк, - заявником, потерпілим, його представником чи законним представником, підозрюваним, його захисником чи законним представником, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, володільцем тимчасово вилученого майна, іншою особою, права чи законні інтереси якої обмежуються під час досудового розслідування;
Згідно з ч.1 ст.306 КПК України скарги на рішення, дії чи бездіяльність слідчого чи прокурора розглядаються слідчим суддею місцевого суду згідно з правилами судового розгляду, передбаченими статтями 318-380цього Кодексу, з урахуванням положень цієї глави.
Отож, враховуючи положення законодавства, бездіяльність слідчого, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань може бути оскаржена шляхом подання скарги слідчому судді місцевого суду, за місцем знаходження відповідного слідчого органу.
Така скарга пишеться не у довільній формі, а у відповідності до положень КПК. В разі необхідності, - на офіс може допомогти в її підготовці.
Доброго дня! Ірпінський відділ Києво-Святошинської місцевої прокуратури знаходиться за адресою вул. Києво-Мироцька, 106, м. Буча, Київська обл., 08292, телефон 04597 40003
Доброго дня!
Відповідно до п.3 Типових штатних нормативів
закладів загальної середньої освіти затв. наказом Міністерства
освіти і науки України 06.12.2010 № 1205 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1308-10) при визначенні штатного розпису школи кількість учнів шестирічного віку, навчання яких організовано в закладі дошкільної освіти, не враховується. До школи з єдиним штатним розписом належить й опорна школа з її філіями, при формуванні штатного розпису якої враховується також кількість учнів (класів тощо) її філій.
Згідно з п.5 Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти посада чисельність посади секретар (секретар-друкарка) встановлено при кількості 8 - 10 класів - 0,5 штатної одиниці, при кількості 11 і більше класів - 1 штатна одиниця.
Тобто, у такому випадку у опорної школи та її філій встановлюється єдиний штатний розпис, при формуванні якого враховується також кількість учнів (класів) у філіях опорної школи. Посада секретаря у даному випадку буде встановлено єдиним штатним розписом опорної школи. У такому випадку Вашу посаду у філії школи скоріш за все буде скорочено.
Доброго дня!
Загальні положення, що визначають порядок збору ЄСВ, встановлені Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2464-17)
На сьогоднішній день починаючи з 01.01.2019 року мінімальна ставка ЄСВ становить 918,06 грн. Квартал становить 3 місяці, тому розмір ЄСВ за 2 квартал 2019 року буде становити 918,06*3 =2754,18 грн.
Статтею 10 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" передбачена добровільна сплата єдиного внеску. З особою, яка подала заяву про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, органом доходів і зборів в строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь відповідно до типового договору.
Згідно з Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-15 передбачено форму Типового договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску, що містить дані про розмір єдиного внеску та період, за який він сплачується.
У такому випадку у договорі вказується його строк дії, тобто період за який особа будете постійно сплачувати ЄСВ.
Також законодавством передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, тобто у такому випадку особа сама визначає за який період вона буде сплачувати ЄСВ.
Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо у складі домогосподарства або у складі сім'ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі - особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.
Враховуючи зазначене, з метою призначення субсидії непрацюючим працездатним особам, які (за яких) не сплатили єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії. Інші вимоги закондавством не встановлені.
На підставі укладеного договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, оформленого в установленому порядку у якому зазначається період, та платіжного документу про сплату такого внеску, житлова субсидія призначається із урахуванням вимог Положення
Доброго дня!
Відповідно до ст. 15 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт.
Відповідно до ст. 45 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про дисциплінарний статут Збройних Сил України» від 24.03.99 № 551-XІV (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/551-14), за вчинення адміністративних правопорушень військовослужбовці несуть дисциплінарну відповідальність за цим Статутом, за винятком випадків, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Згідно зі ст. 83 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України на військовослужбовця, який порушує військову дисципліну або громадський порядок, можуть бути накладені лише ті дисциплінарні стягнення, які визначені цим Статутом і відповідають військовому званню військовослужбовця та дисциплінарній владі командира, що вирішив накласти на винну особу дисциплінарне стягнення.
Отож, проаналізувавши вказані положення, Ви не можете притягатися до відповідальності за одне і те саме правопорушення двічі. Однак, на Вас можуть накласти дисциплінарне стягнення передбачене Дисциплінарним Статутом ЗСУ у разі порушення Вами військової дисципліни або громадського порядку, під час вчинення адміністративного правопорушення, що не передбачено ст. 124 КУпАП.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 15 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт.
Відповідно до ст. 45 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про дисциплінарний статут Збройних Сил України» від 24.03.99 № 551-XІV (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/551-14), за вчинення адміністративних правопорушень військовослужбовці несуть дисциплінарну відповідальність за цим Статутом, за винятком випадків, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Згідно зі ст. 83 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України на військовослужбовця, який порушує військову дисципліну або громадський порядок, можуть бути накладені лише ті дисциплінарні стягнення, які визначені цим Статутом і відповідають військовому званню військовослужбовця та дисциплінарній владі командира, що вирішив накласти на винну особу дисциплінарне стягнення.
Отож, проаналізувавши вказані положення, Ви не можете притягатися до відповідальності за одне і те саме правопорушення двічі. Однак, на Вас можуть накласти дисциплінарне стягнення передбачене Дисциплінарним Статутом ЗСУ у разі порушення Вами військової дисципліни або громадського порядку, під час вчинення адміністративного правопорушення, що не передбачено ст. 124 КУпАП.
Добрий день!
Виплату допомоги при народженні дитини передбачає Закон «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2811-12) , відповідно до якого громадяни України, що у них виховуються і проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу.
Для призначення цієї допомоги до органу праці і соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу, подаються такі документи: заява одного з батьків чи опікуна, що складається за встановленою формою; копія свідоцтва про народження дитини; витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження дитини для виплати допомоги у зв’язку з народженням дитини, виданий органом РАЦС.
Жінки, які постійно проживають (зареєстровані) на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Отже, керуючись положеннями законодавства України, жінки, які постійно проживають( зареєстровані) на території України у разі народження дитини під час тимчасового перебування за межами України мають право звернутися до компетентних органів для призначення допомоги у зв’язку з народженням дитини.
Доброго дня!
За правилами ч. 1 ст. 360 ЦПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#n8627 інші учасники справи мають право подати до суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу в письмовій формі протягом строку, встановленого судом апеляційної інстанції в ухвалі про відкриття апеляційного провадження. До відзиву додаються докази надсилання (надання) копій відзиву та доданих до нього документів іншим учасникам справи.
У відповідності до ст. 179 ЦПК України особа, яка подала апеляційну скаргу, вправі подати відповідь на відзив протягом строку, встановленого судом.
Отож, у відповідності до законодавства, Ви можете подати відповідь на відзив на апеляційну скаргу протягом строку встановленого судом.