Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2961, сегодня-0; ответов: всего-2961, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Закон зазначає лише пенсії за віком. Також текст закону містить положення про укладення саме директором контракту з вчителем.
Доброго дня! Дійсно, Верховна Рада України 16.01.2020 року ухвала новий Закон України «Про повну загальну середню освіту». Однією з положень закону є необхідність припинення безстрокових трудових договорів з усіма керівниками закладів загальної середньої освіти та педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком та укладення з ними строкових контрактів. Закон зобов'язує засновників державних і комунальних закладів загальної середньої освіти до 1 липня 2020 року мають припинити дію безстрокових трудових договорів з керівниками закладів освіти та одночасно укласти з ними трудові договори строком на шість років без проведення конкурсу. З керівниками, які отримують пенсію за віком, трудові договори мають бути укладені строком на один рік. Після завершення строку трудового договору керівники шкіл зможуть обиратись на посаду керівника того самого закладу освіти ще на один строк. Окрім цього, до 1 липня 2020 року керівники державних і комунальних закладів загальної середньої освіти будуть зобов’язані припинити безстрокові трудові договори з педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком, з одночасним укладенням з ними трудових договорів строком на один рік. Після закінчення строку трудового договору з учителями-пенсіонерами можуть укладатись нові трудові договори на строк від одного до трьох років. У разі незгоди з продовженням трудових відносин на умовах строкового трудового договору, керівники шкіл та учителі-пенсіонери мають бути звільнені. Якщо Ви не будете отримувати пенсію за віком - Вас вказана вимога закону не стосуватметься.
Доброго ранку! Ні, це не правда. Це чутки, які розносяться у зв'язку з переділом ринку послуг оцінювання майна.
Доброго дня! Здогадуюсь, що мова йде про військову службу по контракту. Основним нормативним актом, який регулює підняте Вами питання є "Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008 Згідно п.28 вказаного Положення 28. У випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 27 цього Положення, новий контракт про проходження військової служби укладається не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії чинного контракту. Відповідно: 2) прибуття для проходження військової служби у Збройних Силах України з інших військових формувань із виключенням зі списків особового складу цих військових формувань; 4) зміни військовослужбовцем одного виду військової служби на інший; Інші обмеження Положенням не передбачені. Однак, враховуючи надзвичайну локанічність Вашого питання, рекомендую ретельно ознайомитись з вищевказаним Положенням.
Вопрос - имеют ли право забрать материалку обратно?
Доброго дня! згідно зі ст. 21 Закону України «Про відпустки» від 15.11.96 р. № 504/96-ВР відпускні мають бути виплачені за 3 дні до початку відпустки. Тоді ж виплачується і матеріальна допомога на оздоровлення.Чинним законодавством повернення коштів виплаченої допомоги на оздоровлення у разі невикористання щорічної відпустки у зв’язку з хворобою працівника та його наступним звільненням не передбачене. Тому у ситуації, що розглядається, про жодне повернення виплаченої матеріальної допомоги на оздоровлення мови бути не може. Таке роз'яснення надається Мінсоцполітики. Ваша ситуація цікава тим, що матеріальну допомогу нарахували, але не виплатили. При цьому, Ваше підприємство порушило вимоги закону не виплативши за 3 дні до початку відпустки вказану допомогу, за що може бути оштрафоване органом Держпраці
Підкажіть будь-ласка, якщо я комісований по хворобі чи повинен військомат списати мене. При звернені у військомат сказали, що в них таких даних немає.
Дякую.
Доброго дня! Факт звільнення з військової служби за станом здоров'я не є беззаперечною підставою для виключення з військового обліку. Підставою може бути висновок ВЛК, яким особу визнають непридатною до військової служби з виключенням з військового обліку (ст.37 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу")
Доброго дня! Історія знає подібні випадки.
Доброго дня! До суду оскаржується не витяг з ЄРДР, а відповідна постанова слідчого. Тому, потрібно одержати останову і саме її оскаржувати.
Допоможіть у такому питанні - які документи потрібно для відкриття ФОПу і чи потрібно звертатись у військкомат щодо окремих документів?
Буду вдячний за Вашу відповідь.
Доброго дня! Перелік документів прописаний у статті 42 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV. Перелік наступний:
- Заповнена реєстраційна картка за формою 10.
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ІПН).
- Заява про застосування спрощеної системи оподаткування (за бажанням).
- Заява про реєстрацію платником податку на додану вартість (за бажанням, детальніше трохи нижче).
- Звернення до військомату законом не передбачено.
-
Подати заяву про реєстрацію ФОП можна реєстратору райдержадміністрації за місцем прописки. Жителям Києва – будь-якому держреєстратору міста, незалежно від району. Реєстрація безкоштовна. У документі буде потрібно вказати свої ім'я та прізвище, дату народження, ідентифікаційний номер, громадянство, адресу прописки, КВЕДи, номер телефону та електронну пошту. Якщо обійшлося без помилок – протягом трьох робочих днів з моменту подачі документів вас повинні внести в державний реєстр і видати відповідну виписку. Якщо ви надсилали документи листом, то і виписку отримаєте поштою.
Далі необхідно принести власноруч документи до підрозділів податкової інспекції:
- копію паспорта та ідентифікаційного коду
- заяву про застосування єдиного податку
- отриману вами раніше виписку з єдиного державного реєстру
- книгу обліку доходів
- заяву на ім'я начальника податкової інспекції або по Ф. 5-ОПП
При цьому книгу обліку доходів потрібно буде реєструвати навіть в разі онлайн-реєстрації ФОП. Крім того, ви отримаєте свідоцтво про те, що є платником єдиного податку, та реквізити банківського рахунку, на який будете платити цей податок.
Доброго дня! На жаль, я не знайшов нормативного МОЗ регулювання піднятого Вами питання. Одночасно, пропоную ознайомитись з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0105203-04
Для визначення норми обслуговування прибиральниками службових приміщень визначено такий перелік робіт: прибирання службових приміщень, сходів; витирання пилу, підмітання вручну та миття вручну або за допомогою машин і пристроїв стін, підлоги, стелі, віконних рам, жалюзі та скла, дверних блоків, меблів та килимових виробів; чищення та дезінфікування раковин та іншого санітарно-технічного устаткування: очищення урн від паперу і промивання їх дезінфікуючими розчинами; збирання сміття та винесення його до встановленого місця; додержання правил санітарії та гігієни в приміщеннях, що прибираються.
Коефіцієнт заставленості визначається з відношення площі, яку займають предмети, які розташовані у приміщенні одного призначення, до всієї площі приміщень, що відображено в таблиці 1.
Таблиця 1
Норма обслуговування для прибиральника за зміну
Заставленість |
0,2 |
0,21–0,40 |
0,41–0,60 |
0,60 |
Площа, м. кв. |
560 |
480 |
400 |
320 |
Якщо у зміну прибирають більше разу, то норма обслуговування та норма часу обслуговування перераховуються. Перерахунок виконується множенням норми обслуговування на поправочний коефіцієнт або діленням на нього норми часу обслуговування. У Типових нормах обслуговування для прибиральників виробничих приміщень промислових підприємств містяться поправочні коефіцієнти для перерахування норм для різної повторюваності прибирання приміщень, які не мають відходів, наведені у таблиці 2.
Таблиця 2
Поправочні коефіцієнти
Повторюваність прибирання у зміну |
1,2 |
1,4 |
1,6 |
1,8 |
2,0 |
2,2 |
2,4 |
2,6 |
2,8 |
3,0 |
Поправочні коефіцієнти |
0,83 |
0,71 |
0,62 |
0,55 |
0,5 |
0,45 |
0,41 |
0,38 |
0,35 |
0,33 |
У Міжгалузевих нормах зазначено, що періодичність прибирання службових приміщень встановлюється роботодавцем згідно з місцевими організаційно-технічними умовами.
Отже, обсяг робіт із прибирання приміщення за восьмигодинного робочого дня, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати встановлюється роботодавцем для розроблення робочої інструкції прибиральника службових приміщень, з урахуванням вищенаведених норм і специфіки прибирання.
Доброго дня! Безперешкодно тимчасово поїхати з дитиною в іншу країну тому з батьків, який проживає з дитиною, можна, якщо інший з батьків, має заборгованість з аліментів 4 місяці. А для дітей з інвалідністю та тяжко хворих дітей – цей строк скорочено до 3 місяців. Для цього потрібно звернутися до органів державної виконавчої служби Мін’юсту або приватного виконавця, щоб отримати довідку про наявність в іншого з батьків заборгованості зі сплати аліментів.При перетині державного кордону України необхідно пред’явити довідку про наявність заборгованості у другого з батьків зі сплати аліментів
Ні. Такого обов'язку немає.
Доброго дня! Якщо Ви не проживаєте у квартирі - реєструватись у ній не потрібно. Після того як будете в ній жити - потрібно буде зареєструватись
Доброго дня! Будучи студентом духовної семінарії Ви маєте право на одержання пенсії по втраті годувальника до закінчення навчання, однак не більше як до виповнення Вам 23-х років.
Доброго дня! Порядок внесеня записів до трудової книжки регулюється Інструкцією "Про порядок ведення трудових книжок" № 58 від 29.07.93 затвердженою Міністерством праці України, Міністерством Юстиції і Міністерством соцзахисту наседення. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0110-93 однак вказана інструкція не дає відповіді на поставлене Вами питання. Виходячи із змісту інструкції можна допустити, що пропущені записи можна внести до трудової книжки шляхом вклеювання вкладиша. При цьому потрібно враховувати, що пропущений запис може бути внесений тільки тею організацією де Ви працювали, в разі її ліквідації - правоприємником, а за його відсутності вищестоящою організацією чи архівом.
Доброго дня! Скорочена тривалість робочого часу передбачена ст.51 КЗпП України. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08 Згідно ч.5 даної статті, "Скорочена тривалість робочого часу може встановлюватись за рахунок власних коштів на підприємствах і в організаціях для жінок, які мають дітей віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю". Таким чином, дане положення не носить імперативний характер, а розраховано на власну кадрову політику кожного підприємства.
Доброго дня! На жаль, безкоштовні консультації надаються виключно фізичним особам з їх особистих питань. Консультування з питань, пов'язаних з діяльністю підприємств, організацій та установ здійснюється на платних засадах.
Доброго дня! Вам у будь-якому випадку не будуть платити заробітню плату, оскільки вказане положення дійсне на час особливого періоду, який завершився із завершенням мобілізації.
Доброго дня! На жаль, безкоштовні консультації надаються виключно фізичним особам з їх особистих питань. Консультування з питань, пов'язаних з діяльністю підприємств, організацій та установ здійснюється на платних засадах.
Доброго дня! Підставою для відкриття виконавчого провадження по виконанню судового рішення є пред’явлений до відповідного відділу державної виконавчої служби виконавчий документ разом із заявою стягувача про відкриття виконавчого провадження. Тобто, перед зверненням до виконавчої служби зверніться в суд за судовим наказом.
Вас переведуть з моменту написання Вами відповідної заяви, а не з моменту повідомлення.
А сьогодні начальник мого управління сказала написати мені заяву про прийняття мене на роботу на посаду провідного спеціаліста.
Чи можуть перевести мене на меншу посаду - коли змінюється штатний розпис але не змінюються посадові обов"язки і чи правомірна буде моя заява.
Дякую.
Доброго дня! В описаній Вами ситуації я не вбачаю неправомірності в діях Вашого керівництва.
Згідно статті 181 ЦК України "Нерухомі та рухомі речі" До нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення. Режим нерухомої речі може бути поширений законом на повітряні та морські судна, судна внутрішнього плавання, космічні об'єкти, а також інші речі, права на які підлягають державній реєстрації.
2. Рухомими речами є речі, які можна вільно переміщувати у просторі.
Таким чином, автомобіль є рухомим майном.
Доброго дня! Для виконання судового рішення воно повинно бути не лише оголошено, а й вступити в законну силу. Для звернення судового рішення до виконання стягувачу в першу чергу необхідно отримати в суді виконавчий документ. Підставою для відкриття виконавчого провадження по виконанню судового рішення є пред’явлений до відповідного відділу державної виконавчої служби виконавчий документ разом із заявою стягувача про відкриття виконавчого провадження. При цьому стягувачу необхідно вирішити питання щодо місця виконання судового рішення. Відповідно до частини 1 статті 20 Закону України "Про виконавче провадження" виконавчі дії провадяться державним виконавцем за місцем проживання, роботи боржника або за місцезнаходженням його майна. Якщо боржник є юридичною особою, то виконання провадиться за місцезнаходженням його постійно діючого органу або майна. Право вибору місця виконання між кількома відділами державної виконавчої служби, які можуть вчиняти виконавчі дії по виконанню рішення на території, на яку поширюються їх функції, належить стягувачу.
У разі, якщо не закінчився строк пред’явлення виконавчого документу до виконання, для рішень місцевих та господарських судів це 3 роки, і цей документ відповідає вимогам, передбаченим статтею 19 Закону України "Про виконавче провадження", державний виконавець зобов’язаний у 3-денний строк з дня надходження до нього виконавчого документа винести постанову про відкриття виконавчого провадження.
Так. Звісно краще щоб її склав юрист.
Доброго дня! Згідно ст.165 ч.4 КПК України, "На вимогу володільця особою, яка пред’являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів. Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред’являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів. Таким чином, Ви не були зобов'язані здійснювати таке копіювання за власний рахунок. При цьому, Ви маєте право звернутися до слідчого органу із заявою про відшкодування понесених Вами витрат, а в разі відмови - заявити відповідний позов до суду.
Доброго ранку! Дійсно, не будучи адвокатом, Ви не можете представляти інтереси позивача в суді.
Доброго дня! Суд може розглянути подібне клопотання, лише якщо Ви доведете поважну причину яка завадила це зробити на стадії підготовчого засідання.
Доброго дня! Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон), пенсія по інвалідності призначається в разі настання інвалідності, що спричинила повну або часткову втрату працездатності за наявності страхового стажу, визначеного статтею 32 Закону. Пенсія по інвалідності призначається незалежно від того, коли настала інвалідність: у період роботи, до влаштування на роботу чи після припинення роботи. Причина, група, час настання інвалідності, строк, на який вона встановлюється, визначаються органом медико-соціальної експертизи згідно із законодавством. Документом, який підтверджує встановлення інвалідності, є акт огляду медико-соціальної експертної комісії (далі – МСЕК) про визнання особи інвалідом.
Для більш детальної інформацій раджу звернутись до територіальної МСЕК та відділення Пенсійного фонду.
Доброго дня! За бажанням жінки або осіб, які фактично здійснюють догляд за дитиною, у період перебування їх у відпустці для догляду за дитиною вони можуть працювати на умовах неповного робочого часу або вдома (частина восьма ст. 179 КЗпП).
Статтею 56 Кодексу визначено, що на прохання вагітної жінки, жінки, яка має дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, в тому числі таку, що знаходиться під її опікуванням, або здійснює догляд за хворим членом сім’ї відповідно до медичного висновку, роботодавець зобов’язаний встановлювати їй неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
При цьому чинним законодавством не встановлено, де саме жінка чи інша зазначена особа має право працювати на умовах неповного робочого дня: на підприємстві, з яким вона перебуває у трудових відносинах, чи на іншому підприємстві.
Отже, жінка або інша зазначена особа має право працювати і на тому самому, і на іншому підприємстві або вдома.
Якщо жінка приступає до роботи на іншому підприємстві, то відповідний трудовий договір на умовах неповного робочого часу має ознаки трудового договору про роботу за сумісництвом.
Слід зазначити, що робота за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій регулюється постановою № 245 та Положенням № 43.
Тривалість роботи за сумісництвом не може перевищувати 4 год на день і повного робочого дня у вихідний день. Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не повинна перевищувати половини місячної норми робочого часу.
Для роботи за сумісництвом згода адміністрації за місцем основної роботи не потрібна.
Відповідь надано завдячуючи матеріалам http://www.visnuk.com.ua/
Доброго дня! Законодавство не містить обмеження щодо кількості необхідних філій для створення Опорного закладу.
Доброго дня! Згідно п.9 "Порядку працевлаштування випускників вищіх медичних (фармацефтичних) закладів освіти, підготовка яких здійснювалась за державним замовленням", затвердженого наказом МОЗ №357 від 26.12.97, розірвати угоду випускник має право, серед іншого, в разі служби чоловіком (дружиною) в органах внутрішніх справ поза місцем розташування замовника. Рекомендую звернутися до обласного управління охорони здоров'я з письмовою заявою, до якої долучити підтвердження Вашого шлюбу та служби чоловіка у відповідному підрозділі МВС.
Дякую.
Доброго дня! Раджу звернутись до нотаріуса за місцем мешкання. Він Вам детально все пояснить.
Доброго дня! На загальнодержавному рівні прямо не передбачена допомога погорільцям. Однак, на рівні обласних рад приймаються програми щодо одноразової матеріальної допомоги особам, які потрапили у скрутне матеріальне становщите, в т.ч. і внаслідок пожежі. Раджу звернутись до відповідної за територіальністю обласної районної ради та адміністрації.
відстрочку
На все ДОБРЕ!
Доброго дня! Згідно зі ст.17 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 " Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством;
Згідно зі ст.1 ЗУ "Про загальнобов'язкове державне пенсійне страхування" непрацездатні громадяни - особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону;
Таким чином, Ваш син має право на відстрочку від призову на військову службу.
коли можна подавати документи для призначення пенсії у 2020 р(дата мого народження-12 грудня 1965р)?
Доброго дня! Так, Ви зможете оскаржити судове рішення в касаційному порядку. Зауважу, що після винесення рішення судом апеляційної інстанції, воно одразу вступає в силу. Тому, при подачі касаційної скарги потрібно одночасно подавати клопотання про зупинення виконання рішення, яке оскаржується.
Доброго дня! Згідно зі ст. 210 КУпАП "Порушення військовозобов'язаними чи призовниками законодавства про військовий обов'язок і військову службу" Порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах -
тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті або частиною першою статті 211 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Кримінально караним порушенням законодавства про військову службу є ухилення від призову на строкову військову (ст. 335 КК України), Ухилення від призову за мобілізацією ( ст. 336 КК України), Ухилення від військового обліку або спеціальних зборів ( ст. 337 КК України), покараннями є: обмеженням волі на строк до трьох років, позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, відповідно.
До кримінальної відповідальності може бути притягнута особа, яка пройшла ВЛК, визнана придатною для проходження військової служби і одержала повістку.
Змінами від 27.03 та 22.07.14 року до ст. 28 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" не вказано механізм, яким повертати знятих з військового обліку громадян назад на облік.
Підкажіть, на сьгодні є якась ясність по цьому питанню чи ні і як бути кадровику між працівником і військоматом?
Доброго дня! Якщо Ви працівник відділу кадрів то логічно звернутися з вказаним питання до юриста Вашого підприємства. Якщо коротко: 1) законом даний механізм не врегульовано; 2) Згідно судової практики, якщо особа була виключена з обліку у зв'язку досягнення граничного віку перебування в запасі (відмітка у ВК) - поновити не можливо. Якщо особа підлягала виключенню з обліку, але не була виключена (будь-які причини) суди відмовіляють у виключенні з військового обліку.
Доброго дня! Якщо стисло, то для відкриття ветеринарної аптеки потрібно :
- висновок СЕС щодо придатності приміщення та його обладнання;
- ліцензію на даний вид діяльності (у перший раз вона видається на 5 років, а після вторинної перевірки має безстроковий період дії);
- контракти зі спеціалізованими фірмами на виконання дезінсекції, дезінфекції та дератизації в профілактичних цілях;
- дозвільний документ на розміщення;
- договір, що підтверджують регулярний вивіз та утилізацію медичних відходів;
- сертифікати якості на медикаменти, які реалізуються в даній точці продажів;
- договір про здійснення дезінфекційної обробки систем вентиляції та кондиціонування.У разі, якщо планується відкрити ветаптеку як ІП (індивідуальний підприємець), знадобиться вищу або середню ветеринарну або фармацевтичну освіту, а крім цього — стаж 3 роки. Знадобиться також сертифікат фахівця.
У разі, якщо планується відкрити ветаптеку як ПП (приватний підприємець), потрібно мати вищу або середню ветеринарну або фармацевтичну освіту, а крім цього — стаж 3 роботи роки. Знадобиться також сертифікат фахівця.
Доброго дня! Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (пункти 1.1., 1.4, 1.8 розділу ІІ Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31 січня 2013 р. № 65/80).Відповідно до п. 3 Листа МОЗ України від 14 липня 2016 р. № 3.23-Г-5457/7765-зв проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів — це вид діяльності, що відповідно до чинного законодавства України потребує ліцензії на медичну практику, оскільки згідно з п. 15 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» медична практика є видом господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Таким чином, до укладення відповідного договору з АТП, Вам потрібно зареєструватись як суб'єкт підприємницької діяльності та отримати ліцензію на ведення медичної практики.
Моя двоюрідна сестра є громадянкою Росії, в серпні цього року у неї помер батько, який залишив їй спадщину( квартиру). 6 років назад у неї померла мама, вони із братом ( який теж є громадяном Росії), прийняли спадщину, але не оформили її. Після смерті батька вони також прийняли спадщину, але не оформили ще. Зараз вона знаходиться у Києві, сплачує всі рахунки по квартирі і її цікавить питання оформлення цієї спадщини, брат ніякої участі не приймає у утриманні квартири і сплачуванні рахунків, квитанції у неї є.
У квартирі прописаний лише мій дядько (її тато)
Що робиит в такій ситуації? Як це зробити?
Доброго дня! Не зовсім зрозуміло Ваше питання. Деталізуйте на якій стадії процесс оформлення спадщини. Які існують проблеми?
Доброго дня! Ви можете розірвати шлюб і в Україні і у ФРН. Однак я не можу сказали де це зробити простіше, оскільки не являюсь фахівцем шлюбного права Німеччини.
Доброго дня! Як би я представляв його інтереси, я б порадив подати позов про стягнення наданих Вам коштів на придбання квартири. Як доводити такий факт питання окреме. У Вашому випадку основною підставою для визнання особи такою, що втратила право проживання у квартирі є непроживання в ній строком більше 6 місяців без поважних причин. Крім того, стаття 116 ЖК передбачає "Якщо наймач, члени його сім'ї або інші особи, які проживають разом з ним, систематично руйнують чи псують жиле приміщення, або використовують його не за призначенням, або систематичним порушенням правил соціалістичного співжиття роблять неможливим для інших проживання з ними в одній квартирі чи в одному будинку, а заходи запобігання і громадського впливу виявились безрезультатними, виселення винних на вимогу наймодавця або інших заінтересованих осіб провадиться без надання іншого жилого приміщення.
Виселити через те, що батько Вашого чоловіка не вносить свою частку комунальних платежів буде майже нереально.
Доброго дня! Необхідно звернутись до вищестоящої організації чи до органу, який відає розпорядженням відповідними бюджетними виплатами, або до суду.
Доброго дня! Рекомендую звернути увагу на частину 2 згаданої Вами статті 182 КУпАП " Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від п'ятнадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією звуковідтворювальної апаратури, піротехнічних засобів, інших предметів порушення тиші або без такої і на посадових осіб та громадян - суб'єктів господарської діяльності - від п'ятдесяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією звуковідтворювальної апаратури, піротехнічних засобів, інших предметів порушення тиші."
Таким чином, при повторному складанні адмінпротоколу, якщо Ваш сусід раніше був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.1 вказаної статті, працівники міліції повинні вилучити відповідну апаратуру, а суд постановлюючи рішення у справі її конфіскує.
Кримінально-карна відповідальність за вказані дії не настає.
Доброго дня! Якщо вказана Вами квартира була придбана на ім'я Вашого чоловіка під час Вашого шлюбу, - вона перебуває у Вашій спільній власності, навіть якщо у витязі на право власності зазначено лише його одного. Квартири Вас позбавити не можуть. Примусити Свекра платити комунальні платежі можна виключно в судовому порядку. Однак, заявляючи подібний позов Ви ризикуєте одержати позов від Свекра про стягнення грошей, які були ним доплачені до вартості житла. Рекомендую рухів по продажу квартири не робити, а зі Свекром домовлятись.
Доброго дня! Не можуть бути опікунами та піклувальниками дитини особи, які:
1) обмежені у дієздатності;
2) визнані недієздатними;
3) позбавлені батьківських прав, якщо ці права не були поновлені;
4) були опікунами та піклувальниками іншої дитини, але було припинено опіку, піклування або визнано недійсним з їхньої вини;
5) перебувають на обліку або на лікуванні у психоневрологічному чи наркологічному диспансері;
6) зловживають спиртними напоями або наркотичними засобами;
7) не мають постійного місця проживання та постійного заробітку (доходу);
8) страждають на хвороби, перелік яких затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;
9) є іноземцями, які не перебувають у шлюбі, крім випадків, коли іноземець є родичем дитини;
10) були засуджені за злочини проти життя і здоров'я, волі, честі та гідності, статевої свободи та статевої недоторканості особи, проти громадської безпеки, громадського порядку та моральності, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів, а також за злочини, передбачені статтями 148, 150, 150-1, 164, 166, 167, 169, 181, 187, 324, 442 Кримінального кодексу України , або мають непогашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення інших злочинів;
11) за станом здоров'я потребують постійного стороннього догляду;
12) є особами без громадянства;
13) перебувають у шлюбі з особою, яка відповідно до пунктів 3-6, 8 і 10 цієї статті не може бути опікуном чи піклувальником.
За виключенням обставин, зазначених в даному переліку, бабця може бути опікуном.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/233-20 Вказані зміни внесено в КУпАП, Водний та Земельний кеодекси України.