Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2940, сегодня-0; ответов: всего-2940, сегодня-0
Есть ответ Опубликовано |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня!
Чинним законодавством не передбачено відповідальності за вчинення вказаних дій.
Відповідно до ч.3 ст. 357 ККУ http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14 передбачена відповідальність лише за незаконне заволодіння будь-яким способом паспортом або іншим важливим особистим документом.
В той же час, вказаний факт може бути використаний як доказ в кримінальному переслідування за вчинення певних злочинів, як то за ст.149 КК України та іншими.
Підкажіть, будь ласка, чи вважаюсь я непрацездатною маючи 3-ю группу інвалідності та не працюючи (т.я. за станом здоров'я не можу працювати). Дякую за відповідь!
Доброго дня!
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 , під терміном «непрацездатні громадяни», розуміються особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, в тому числі діти з інвалідністю, а також особи які мають право не пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
У Законі не визначено конкретної групи інвалідності, для визнання особи непрацездатною.
Отож, відповідно до даного положення, Ви відноситесь до непрацездатних осіб, оскільки Ви маєте інвалідність.
Доброго дня!
Відповідно до 2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12) Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством;
Згідно з ч.5 ст. 16 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» рішення призовної комісії може бути оскаржено громадянином України до призовної комісії вищого рівня або до суду в порядку, передбаченому законом
Як зазначено у ч.2 ст. 122 КАС України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15/print) для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Відповідно до ч.2 ст.26 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» Військовослужбовці строкової військової служби звільняються із служби за сімейними обставинами - у разі виникнення у них права на відстрочку чи звільнення внаслідок зміни сімейних обставин. Військовослужбовці, які мають право на звільнення зі служби за цією підставою, можуть його не використовувати.
Тобто, Ви можете оскаржити рішення призовної комісії до призовної комісії вищого рівня або до суду, але процедура оскарження може зайняти тривалий час. Або ж відповідно до положення ч.2 ст.26 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» написати рапорт на звільнення зі служби у разі якщо Ваші обставини підпадають під норми цієї статті.
Відповідно до п. 2 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/250-2003-%D0%BF) державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім'ям, які постійно проживають на
території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий
від прожиткового мінімуму для сім'ї.
Згідно з п.3 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям Призначення і виплата соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання уповноваженого представника малозабезпеченої сім’ї.
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n395) строки строкової військової служби в календарному обчисленні встановлюються:
для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;
для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.
Отже, строк строкової служби у Вашому випадку становить до 18 місяців.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10) порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті або частиною першою статті 211 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно зі ст. 335 ККУ (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n2332) ухилення від призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу - карається обмеженням волі на строк до трьох років. При цьому, притягнення до кримінальної відповідальності за вищевказаною статтею має певні особливості. У Вашому випадку ст.335 ККУ застосовуватись не може.
дитина?
Доброго дня!
Згідно з п. 8 розділу 7 Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого МОЗ від 24.03.2016 № 234 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16#n14) , бажано закріпити ліжко за кожною дитиною. Воно повинно бути промарковане однаково з постільною білизною, мішками для зберігання постільної білизни (при використанні розкладних ліжок), рушником, горщиком (для дітей раннього віку), шафою у приймальні та роздягальні (цифрове маркування відповідно до списку дітей групи).
Отже, законодавством не передбачено чіткої вимоги до закріплення ліжка за кожною дитиною у дошкільному навчальному закладі.
Доброго дня!
Згідно з п.174.6 ст.176 Податкового Кодексу України об’єкти дарування, зазначені в пункті 174.1 цієї статті, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими цим розділом для оподаткування спадщини.
Відповідно до 174.2.1. за нульовою ставкою: об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.
Як зазначено у пп.14.1.263 п.14.1 ст.14 Податкового Кодексу України членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розділу IVцього Кодексу вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Отже, такий договір буде обраховуватися за нульовою ставкою податку, тобто не сплачується.
Подскажите пожалуйста. У меня мать имеет удостовирение чернобыльца 2й категории. Благодаря этому 7 лет назад она пошла на пенсию в 45 лет (тогда был закон который разрешал идти на 10 лет раньше).
Сейчас она имеет пенсию за возрастом, ей 52 года.
Сходил в военкомат для получени отстрочки по семейным обстоятельствам, т.к. мама на пенсии и имеет статус одинокой.
В военкомате мне сказали что она не есть "не працездатна". Подскажите пожалуйста, как быть в данной ситуации. у нее в пенсионном даже написано что она на пенсии за возрастом. Являеться ли мама недиеспособной? Какие должны быть мои действия?
Спасибо большое за ответ!
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15#n2245 непрацездатні громадяни - особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Стаття 26 ЗУ «Про загальнообов?язкове державне пенсійне страхування» не передбачає знижений пенсійний вік тому враховуючи вищевикладені норми, Ваша мати не вважається непрацездатною, а отже дія норми п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу», яка надає право на відстрочку за сімейними обставинами на Вас не розповсюджується.
Дякую! На все Добре!
Доброго дня!
Норми, які стосуються відстаней між житловими будинками, спорудами, конструкціями зазначені у п. 15.2 ДБН Б.2.2-12:2018 (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/06/B-2212_InBul.pdf) що передбачають вимоги до протипожежних відстаней.
При необхідності - телефонуйте. На все Добре!
я українка , як постійно проживаю за кордоном. хочу отримати внутрішній паспорт України.
маю закордонний дісний.
які саме док-ти і яка процедура отримання внутрішнього паспорта?
дякую.
Доброго дня! Відповідно до п. 19 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затв. Постановою КМУ від 25 березня 2015 р. № 302 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/302-2015-%D0%BF) подання документів для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта здійснюється лише до територіального підрозділу ДМС у разі: повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном.
Згідно з п. 35 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затв. Постановою КМУ від 25 березня 2015 р. № 302 Заявник для оформлення паспорта подає такі документи:
- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави
- оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).
У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які постійно проживали за кордоном, після повернення їх в установленому порядку на проживання в Україну та для осіб, які набули громадянство України за кордоном);
- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати
- одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру.
Отже, Вам потрібно звернутися до територіального підрозділу ДМС з необхідними документами.
Мій син закінчив військову кафедру став на облік але військового квитка не отримав і у військоматі не говорять чи він готовий, а сьогодні зателефонували і повідомили щоб приїхав до них взяв направлення на медичну комісію з подальшим відправлення на військові збори. Чи несе адміністративну відповідальність син за неявку та чи правомірні дії працівників військомату. Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до абз.2 ч.10 ст. 1 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12) громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані: прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
Стаття 210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428) передбачає адміністративну відповідальність у разу неявки військовозобов?язаного за викликом до військового комісаріату без поважних причин.
Отже, у разі неявки військовозобов’язаного за викликом до військового комісаріату без поважних причин настає адміністративна відповідальність.
Відповідно до п.1 Положення
про військовий квиток офіцера запасу (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/582/2016) військовий квиток офіцера запасу є документом, що визначає належність його власника до офіцерського складу запасу та виконання ним військового обов'язку. Термін протягом, якого повинні видати військовий квиток не регламентовано законодавством.
Доброго дня!
Згідно з ст. 20 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n335) на військову службу за контрактом приймаються громадяни, які пройшли професійно-психологічний відбір і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.
Відповідно до п. 1.1 Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08) Військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров'я до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов'язаних, установлює причинний зв'язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.
Додаток 1 до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України визначає розклад хвороб, станів та фізичних вад, що визначають ступінь придатності до військової служби.
Отже, рішення про придатність до військової служби буде встановлюватися військово-лікарською експертизою, яка буде проводитися військово-лікарською комісією.
Доброго дня!
Відповідно до положень п. 6.7 ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій» (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/24.1.-DBN-B.2.2-52011.-Planuvannya-ta-zabudova-mist-sel.pdf) , дозволено проектувати огородження як окремих ділянок, так і усієї прибудинкової території садибної забудови. При цьому, висота огороджень має бути не більше ніж 2,0 м на межі сусідніх земельних ділянок та не більше ніж 2,5 м на межі з вулицею для забезпечення нормативної інсоляції та провітрювання суміжних територій.
Встановлення огорожі на межі між сусідніми землекористувачами регламентовано ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень" (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/14.1.-DBN-360-92.-Mistobuduvannya.-Planuvannya-i-za.pdf). Розташування і орієнтація житлових та громадських будинків повинні здійснюватись з урахуванням забезпечення норм освітленості відповідно до ДБН В.2.5-28-2006 "Природне і штучне освітлення" (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/95.1.-DBN-V.2.5-28-2006.-Prirodne-i-shtuchne-osvitlennya.pdf) як в будинках, що будуються, так і в сусідніх житлових і громадських будинках.
Відповідно до ч.1 ст.103 Земельного кодексу України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14) Власники та землекористувачі земельних ділянок повинні обирати такі способи використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення, при яких власникам, землекористувачам сусідніх земельних ділянок завдається найменше незручностей (затінення, задимлення, неприємні запахи, шумове забруднення тощо).
Відповідно до ч.3 ст. 158 Земельного Кодексу України органи місцевого самоврядування вирішують земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства, а також спори щодо розмежування меж районів у містах.
У ч. 5 ст. 158 Земельного Кодексу України зазначено, що у разі незгоди власників землі або землекористувачів з рішенням органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, спір вирішується судом.
Отже, відповідно до законодавства Ви можете звернутися до органів місцевого самоврядування для вирішення даного спору про порушення Вашими сусідами правил добросусідства, а у разі незгоди з рішенням органів місцевого самоврядування, спір вирішується у судовому порядку. Наш офіс може на замовлення підготувати необхідний позов.
Доброго дня!
Відповідно до ст. ЗУ «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1068-14) культурні цінності - об'єкти матеріальної та духовної культури, що мають художнє, історичне, етнографічне та наукове значення і підлягають збереженню, відтворенню та охороні відповідно до законодавства України.
Згідно з ч.1 ст.201 ККУ (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n1353) контрабанда, тобто переміщення через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю культурних цінностей, отруйних, сильнодіючих, вибухових речовин, радіоактивних матеріалів, зброї або боєприпасів (крім гладкоствольної мисливської зброї або бойових припасів до неї), частин вогнепальної нарізної зброї, а також спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років.
Щоб перевезення речей за кордон пройшло без ускладнень і уникнення труднощів при проходженні митного контролю, необхідно заздалегідь отримати довідку в відділі з контролю за переміщенням культурних цінностей через митний контроль, що об’єкт не є «культурною цінністю».
У нашій установі є працівник, який прийнятий на військову службу за контрактом. Він уклав такий контракт у липні 2016 року контракт про проходження військової служби строком на 3 роки, на посаді рядового складу (приписка – зазначено не було у контракті :
на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду).
Чи треба за вказаним працівником зберігати місце роботи і виплачувати йому середній заробіток?
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 36 КЗпП http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08, підставою припинення трудового договору є призов або вступ працівника або власника - фізичної особи на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу, крім випадків, коли за працівником зберігаються місце роботи, посада відповідно до частин третьої та четвертої статті 119 цього Кодексу;
Відповідно доч. 4 КЗпП, за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову.
Особливий період настав вперше з 18 березня 2014 року та тривав по 01 травня 2014 року; з 02 травня 2014 року по 06 травня 2014 року Особливого періоду в Україні не було;
вдруге Особливий період настав з 07 травня 2014 року і діяв по 20 червня 2014 року; з 21 червня 2014 року по 23 липня 2014 року Особливий період в Україні не діяв;
втретє настав Особливий період з 24 липня 2014 року та тривав до 06 вересня 2014 року включно; починаючи з 07 вересня 2014 року і до 19 січня 2015 року Особливий період знову не діяв, в цей час мобілізація не проводилась;
останній раз Особливий період настав 20 січня 2015 року і тривав до 17 серпня 2015 року, включно, тобто задекларованих 210 діб;
З 18 СЕРПНЯ 2015 року в Україні Особливого періоду не має, оскільки чергову «хвилю» мобілізації Президентом України оголошено не було.
Отож, так як Ваш працівник пішов на військову службу у липні 2016 року, на момент коли не діяв Особливий період, тому, згідно ч. 3 ст. 36 КЗпП, за ним не зберігається місце роботи, посада та середній заробіток.
Доброго дня! Коротка відповідь - таке право у працівників військомата відсутнє. Більш за те, вказані дії можна кваліфікувати як злочин.
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 52 ЗУ «Про державну службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19 , виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця встановлюється керівником державної служби державному службовцю за поданням його безпосереднього керівника у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця.
Отож, відповідь на Ваше питання, - нарахування надбавки є правомірним.
Подскажите пожалуйста! Вызвали в РВК. У меня мать имеет статус одинокой и пенсонер за возрастом. Могут ли меня взять в армии по призыву и какие мои действия?
Доброго дня!
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/go/2232-12 , відстрочка за сімейними обставинами надається призовникам, які мають:
1) непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством;
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» zakon.rada.gov.ua/go/1058-15, непрацездатними визнаються особи, які досягли встановленого пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Отож, оскільки Ваша матір є пенсіонером за віком, у відповідності до ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» її можна вважати непрацездатною особою.
Керуючись викладеним, Ви маєте право на відстрочку від строкової військової служби за сімейними обставинами.
Ця обставина має бути документально підтверджена та розглянута військовим комісаріатом. Вам необхідно зібрати відповідну документацію та підготувати і подати до РВК мотивовану заяву з проханням надати відстрочку від призову на військову службу. При необхідності, наш офіс може підготувати подібне звернення.
Доброго дня!
Ми не знайшли у відкритому доступі нормативно-правового акту (інструкції), котрий би чітко врегульовував вказане питання. При цьому, зафіксованої заборони також не знайдено.
Крім того, рекомендую ознайомитися з Положенням про роботу навчально-методичного кабінету, затвердженого Вашим навчальним закладом, де можуть міститись вимоги до керівника навчально-методичного кабінету.
Доброго дня!
Відповідно до п. 15 розділу Х (перехідних положень) Земельного кодексу України http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/ , до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше 1 січня 2019 року, не допускаються, угоди (у тому числі довіреності), укладені під час дії заборони на купівлю-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та "б" (сільськогосподарського призначення) цього пункту, в частині їх купівлі-продажу та іншим способом відчуження, а так само в частині передачі прав на відчуження цих земельних ділянок та земельних часток (паїв) на майбутнє є недійсними з моменту їх укладення (посвідчення).
Отож, керуючись викладеним, нотаріус не має права зазначати в довіреності право на продаж з/д в майбутньому, адже така довіреність визнається недійсною.
Доброго дня!
На підставі ч. 2 ст. 308 КУпАП http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/80732-10 у разі не сплати громадянином штрафу протягом 15 днів з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягується з правопорушника подвійний розмір штрафу.
Це єдина законодавчо закріплена підстава для сплати штрафу у подвійному розмірі.
Якщо Ви дійсно оплатили штраф вчасно, ДВС не має права вимагати від Вас повторно його сплатити.
Скоріш за все, платіж або помилково не було здійснено з вини банку (як приклад), або помилка сталась при його зарахуванні.
Якщо Ви маєте документи (квитанції, чеки), котрі підтверджують, що Ви сплатили штраф – надайте їх ДВС. Якщо ні – звертайтеся до фінансової установи, через яку був здійснено платіж, щоб вони Вам надали таке підтвердження.
У іншому випадку, Вам доведеться сплатити штраф ще раз (у зв’язку з пропущенням терміну – у подвійному розмірі).
Доброго дня!
На офіційному сайті Верховної Ради України http://iportal.rada.gov.ua відсутня інформація про прийняття ВРУ законопроекту та підписання закону Президентом про внесення змін до діючого Статуту внутрішньої служби Збройних сил України / про прийняття ВРУ законопроекту та підписання Президентом нового закону Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України.
Також серед зареєстрованих відсутні схожі законопроекти.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2866-14 , рішення загальних зборів може бути оскаржено в судовому порядку.
Згідно ст. 4 ЦПК України http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1618-15 кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2747-15, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та не чинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Оскільки суб’єктами владних повноважень витупають орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, ОСББ не наділена такими функціями і не виступає суб’єктом владних повноважень в розумінні КАС України.
Отож, відповідно до викладеного, оскаржити рішення ОСББ Ви можете в порядку цивільного судочинства (відповідно до ст. 4 ЦПК України).
Доброго дня!
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/ майно, придбане об’єднанням за рахунок внесків та платежів співвласників, є їхньою спільною власністю.
Отож, якщо Ви сплачуєте кошти за обслуговування ліфта – маєте право на користування ним.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» обмеження на користування спільним майном встановлюється загальними зборами співвласників.
За наявності у Вас такого обмеження на користування ліфтом, Ви не повинні сплачувати кошти за його обслуговування.
Якщо у Вас таке обмеження відсутнє – ніхто не має права обмежувати Вас у Ваших правах.
Отож, дії керівництва ОСББ є неправомірними.
Однак, варто також врахувати випадок, якщо співвласники оплачували встановлення системи чіпів на ліфт. Можливо, саме тому керівництво ОСББ видає чіпи за плату, за загальною згодою співвласників, котрі оплатили цю роботу.
Дане питання краще розглянути на наступних зборах співвласників багатоквартирного будинку і вирішити, чи зможете Ви отримати даний чіп без плати, чи щодо виключення плати за обслуговування ліфту з вартості Вашої плати на утримання будинку, відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку», адже до компетенції загальних зборів співвласників відноситься питання, про порядок використання спільного майна.
Доброго дня!
Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг, розміщених на офіційному сайті «ПриватБанку» https://privatbank.ua/terms , у Тарифах Умов та правил надання банківських послуг за №17 встановлено комісію за користування кредитним лімітом (сплата щомісячно 1-го числа) від суми максимального сальдо кредиту, що існував на кінець банківського дня у будь-який з днів за попередній місяць.
Даний тариф становить 0,5 %.
Отже, якщо під час укладання кредитного договору, Ви підтвердили своїм підписом, що ознайомлені з Умовами та правилами надання банківських послух, цим самим погодились на встановлену комісію за користування кредитним лімітом, Ви зобов?язані погасити цей борг.
Однак, у випадку, якщо Вами була підписана лише анкетна частина договору (за відсутності пам’ятки клієнта та Умов та правил надання банківських послуг), у суді Ви можете посилатися на рішення Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, де у справі №755/2307/17 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/70416361 Приватбанку було відмовлено у задоволенні позовних вимог, оскільки окрім анкети – заяви клієнтом більше не підписаний жоден документ, котрий Банк вважає частиною кредитного договору, а також на підставі того, що пам’ятка клієнта, що є складовою так званого кредитного договору – взагалі відсутня. Саме тому, надані документи вважати кредитним договором – не можна.
У цьому випадку, варто дочекатися рішення суду.
Доброго дня!
Вам варто ознайомитися зі змістом договору у частині «відповідальність сторін» та «обов’язки сторін», де має бути вказано, яким чином проводиться утримання даного МАФу.
Якщо за Вами не закріплено обов’язку замінювати вітрини на нові тощо, і цей обов’язок (якщо шкода завдана не з Вашої вини) не лежить на адміністрації ринку, відповідно, обов’язок замінити скло ні на кого не покладений.
Також, у договорі може бути вказано, у якому стані Вам даний МАФ надається, і в якому стані Ви повинні його повернути по закінченню дії договору оренди. Якщо там передбачено цей пункт, обов’язок заміни скла лежить на Вас.
Якщо ці пункти відсутні, Ви можете звернутися до адміністрації ринку з бажанням змінити умови договору.
При відмові адміністрації, у випадку повторення цієї ситуації, Ви не зможете вимагати в адміністрації ринку заміни вітрин, адже цього не передбачено в догові оренди, і заміна скла залежить виключно від Вашого бажання, та здійснюватиметься за Ваш рахунок.
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 від проходження зборів звільняються науково-педагогічні (педагогічні) працівники вищих, професійно-технічних і середніх навчальних закладів – в період, коли у цих закладах проводиться навчання.
Отож, Вас можуть викликати на збори у тому випадку, коли у Вашому навчальному закладі не проходить навчання.
Доброго дня! Якщо коротко: 1) Чи входить до обов'язків прикордонної служби затримання всіх чоловіків до 27 років, які не служили в армії? - Ні. 2) Які для цього є юридичні підстави? - Підстави відсутні.
Доброго дня!
Відповідно до ч.6 ст. 2 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 , видами військової служби є: військова служба за контрактом осіб рядового складу; військова служба за контрактом осіб сержантського і старшинського складу.
Отже, Вами буде змінено вид військової служби.
Відповідно до ч.3 ст.19 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу», у разі зміни військовослужбовцем одного виду військової служби на інший, укладений з ним контракт припиняється, а з таким військовослужбовцем укладається новий контракт для проходження відповідного виду військової служби на строк, передбачений законом.
Відповідно до викладеного, за логікою речей, Вам потрібно укладати новий контракт, оскільки ви переходите з рядового складу до сержантського.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про оборону України» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1932-12/ , особливий період – це період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.
Таке визначення закріплено і в ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/3543-12 .
Чіткого законодавчого закріплення моменту закінчення особливого періоду в нормативно-правових актах на сьогодні немає.
Однак, відповідно до Ухвали Київського апеляційного адміністративного суду у справі №826/18425/15 від 04.04.2016 р. http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/55514762 , дія особливого періоду обмежується строками, встановленими для проведення мобілізації, або часом, протягом якого діє воєнний стан і частково відбудовний період воєнних дій.
В умовах відсутності рішення про оголошення війни або мобілізації чи закінчення строків, встановлених для проведення мобілізації, особливий період не діє.
Таким чином, особливий період в Україні діяв: з 18.03.2014 по 02.05.2014, з 07.05.2014 по 21.06.2014, з 24.07.2014 по 07.09.2014, 20.01.2015 по 22.08.2015.
Починаючи з 23.08.2015 р. особливий період не діє, оскільки 22 серпня 2015 року закінчилась остання хвиля мобілізації, відповідно до Указу Президента України «Про часткову мобілізацію» від 20.01.2015 р. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/15/2015
Якщо вважати моментом закінчення особливого періоду момент оголошення рішення про демобілізацію, то особливий період закінчився 26 вересня 2016 року, коли Президентом України було підписано Указ «Про звільнення в запас військовослужбовців військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, призваних під час третьої черги часткової мобілізації» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/411/2016 .
У будь-якому випадку, станом на сьогодні, особливий період в Україні не діє.
Доброго дня!
Питання про прийом дитини у дитсадок, школу, яка не має щеплення, вирішується лікарсько-консультативною комісією, згідно затвердженого наказом МОЗ «Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу» http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MOZ2253.html .
За наявності батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження, керівник зобов’язаний прийняти дитину до закладу освіти.
Відповідно до роз’яснення від 29.09.2014 р. № 1/9-500 / № 04.01.16/28103 «Щодо вирішення окремих питань про зарахування до дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів дітей, у яких відсутні обов’язкові профілактичні щеплення» https://dniokh.gov.ua/?p=3765 питання щодо відвідування навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується індивідуально лікарсько-консультативною комісією.
Отож, для дітей у яких відсутні обов’язкові профілактичні щеплення (незалежно від причин), додатково подається висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу, у якому зазначено, що дитина здорова і може відвідувати навчальний заклад.
Якщо лікарсько-консультативна комісія приймає рішення щодо заборони відвідування дитиною, у якої відсутні профілактичні щеплення, навчального закладу (при складній епідеміологічній ситуації та (або) індивідуальних показниках), то питання щодо форм здобуття освіти такими дітьми вирішується місцевими органами управління освітою.
Отож, за наявності відмови лікарсько-консультативної комісії, питання про форму здобуття освіти Вашої дитини має вирішувати місцевий орган управління освітою, адже до школи таку дитину прийняти не можуть.
Однак, варто також з’ясувати чи була скликана лікувально-консультативна комісія для вирішення питання про відвідування Вашою дитиною навчального закладу. Якщо ні, і рішення завідувач поліклініки прийняла самостійно, – її дії не є правомірними.
Доброго дня!
Згідно листа Міністерства юстиції України від 22.02.2013 №1332-0-26-13/11 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v13_1323-13 , для визначення поняття «посадова особа» необхідно виходити з правозастосовної практики, яка зазначає, що головним критерієм віднесення особи до кола посадових осіб є наявність в неї організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій.
Згідно Постанови Пленуму ВСУ від 26.04.2002 року № 5 «Про судову практику у справах про хабарництво», організаційно-розпорядчими обов'язками є обов'язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності.
Згідно п.99 Статуту внутрішньої служби ЗСУ http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/548-14 , помічник командира полку з правової роботи (юрисконсульт полку) у мирний і воєнний час відповідає за організацію і стан правової роботи в полку.
У п. 100 Статуту внутрішньої служби ЗСУ перелічені повноваження юрисконсульта, з яких виходить, що юрисконсульт здійснює організацію правової роботи військової частини, бере участь в організації та проведенні заходів з правової підготовки та правового виховання особового складу полку.
Таким чином, юрисконсульт вважається посадовою особою.
Доброго дня!
Відповідно до п.20 «Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/340-93-%D0%BF , повернення посвідчень водія особам, позбавленим права на керування транспортними засобами, проводиться після складення теоретичного і практичного іспитів.
Особам, які позбавлені права на керування транспортними засобами за керування такими засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, посвідчення водія повертається після обов’язкового проходження позачергового медичного огляду та складення теоретичного і практичного іспитів.
Отож, відповідно до чинного законодавства, повернення водійського посвідчення відбувається тільки після успішного складання теоретичного та практичного іспиту (у наведеному випадку також необхідним є проходження медичного огляду).
Доброго дня!
Відповідно до ст. 56 ГПК України юридична особа бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Відповідно до ст. 16 ГПК України, представництво у суді, як вид правничої допомоги, здійснюється виключно адвокатом (професійна правнича допомога), крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до ч.1 ст.58 ГПК України, представником у суді може бути адвокат або законний представник.
Відповідно до ст. 58 ГПК, при розгляді справ у малозначних спорах (малозначні справи) представником може бути особа, яка досягла вісімнадцяти років, має цивільну процесуальну дієздатність.
Отож, відповідно до викладеного, представником юридичної особи в судах може бути лише адвокат. Однак, у малозначних спорах залучення адвоката не є обов’язковим.
Відповідно до ч.5 ст.12 ГПК, малозначними справами є справи, у яких ціна позову не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до ст.7 ЗУ «Про Державний бюджет України», прожитковий мінімум на працездатну особу становить - 1841 грн.
Отож, представником юридичної особи має бути адвокат, якщо ціна позову перевищую 184100 грн. Самопредставництво юридичної особи можливе, якщо ціна позову менша за 184100 грн.
Доброго дня!
Пункт 64 «Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/352-2002-%D0%BF повідомляє, що оповіщення громадян про призов на строкову військову службу та їх прибуття на призовні дільниці відбувається за наказами районних військових комісарів і повістками, врученими призовникам через житлово-експлуатаційні організації, домовласників, відповідні виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, де немає військових комісаріатів, керівників підприємств, установ, організацій, навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності. У необхідних випадках повістки можуть вручатися громадянам безпосередньо за місцем їх проживання.
Отож, ОСББ може і зобов’язане вручати повістки.
Доброго дня! Рекомендую зареєструвати Ваше і Вашої дитини місце проживання в Бучі. Це знімить багіто складнощів. Також, рекомендую самій подати позов до суду, але вже Ірпінського. Слідкувати за призначенням справ в Харківському суді можна на судовому сайті.
Доброго дня! Особи, які пройшли навчання на військовий кафедрі (ВК) і одержали офіцерське військове звання, не можуть бути призвані на строкову службу, оскільки навчання на ВК прирівнюється до проходження строкової військової служби. В той же час, вказані особи можуть бути призвані на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, відповідно до ст.2 ч.6 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12
Доброго дня!
Згідно ст. 264 КУпАП http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/80732-10 особистий огляд може провадитись уповноваженими на те посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів.
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності (володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі, предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час відсутності власника (володільця).
Ця стаття передбачає також умови проведення такого огляду.
Очевидно, виходячи з того, що проводити огляди можуть тільки уповноважені особи зазначених в статті відомств, а також відомств, які зазначені в інших законах, то Державна служба охорони (ДСО), як підрозділ МВС України, керуючись ЗУ «Про охоронну діяльність» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/4616-17 , «Про Національну поліцію» zakon.rada.gov.ua/go/580-19 має такі повноваження.
Інші служби охорони (приватні) такого права не мають.
Але й ДСО не може просто так проводити огляди. Їхня діяльність керується Інструкцію про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0989-17 .
Отож, огляди речей та особисті огляди можуть проводити лише уповноважені на те особи. Якщо охоронець - приватна охоронна фірма, не ДСО, не має статусу працівника поліції - то може лише запропонувати дочекатися когось, хто наділений правом проводити огляд. Навіть уповноважені особи ДСО можуть проводити огляд лише у передбачених законом випадках.
Однак, вищевказане стосується лише примусових дій по огляду.
На підприємстві повинна існувати певна внутрішнея інструкція, яка регламентує вказані дії, яка не можуть бути примусовими, а вчиняються на підставі домовленості між працівником і адміністрацією. Простою мовою, працівник погоджується на те, що йому прийдеться показати свою сумку, або заходити та виходити без неї.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1700-18 , до осіб, за якими закріплено обов’язок подання е-декларацій належать: військові посадові особи Збройних Сил України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, крім військовослужбовців строкової військової служби, курсантів вищих військових навчальних закладів, курсантів вищих навчальних закладів, які мають у своєму складі військові інститути, курсантів факультетів, кафедр та відділень військової підготовки;
Згідно цього положення, Ви звільняєтесь від подачі е-декларації.
Однак, в п.3 цієї статті закріплено обов’язок подачі е-декларації за державними службовцями.
Пряма вказівка в законодавстві на звільнення від подачі е-декларації держслужбовцю на час проходження ним строкової військової служби відсутня. Отже, незважаючи на статус військовослужбовця строкової служби, Вам необхідно подати е-декларацію, за період перебування на посаді держслужбовця.
Доброго дня!
Абзац дев’ятий пункту 9 розділу І Наказу Міністерства юстиції України Про затвердження Правил державної реєстрації актів громадянського стану в Україні http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00 вказує, що органи державної реєстрації актів цивільного стану повідомляють районні (міські) військові комісаріати про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені призовників і військовозобов’язаних, їх смерті, вилучення військово-облікових документів, пільгових посвідчень, а також про зміну прізвища, імені, по батькові та інших даних зазначених осіб.
Згідно пункту 25 глави 2 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів громадянського стану в Україні, органи державної реєстрації актів цивільного стану зобов’язані у семиденний строк після проведення державної реєстрації шлюбу військовозобов'язаних або призовників надіслати про це повідомлення районним (міським) військовим комісаріатам за місцем перебування таких осіб на військовому обліку.
Саме тому, у затвердженому Правилами державної реєстрації актів цивільного стану типової форми заяви про державну реєстрацію шлюбу наявна ця графа.
Законодавець не обґрунтовує вимогу вказувати інформацію про відношення до військової служби, однак обов’язок повідомляти військкомат про укладення шлюбу лежить на органах РАЦС. У той же час жоден нормативно-правовий не встановлює обов’язку особи заповнювати всі графи, проте орган РАЦСу може цю заяву не прийняти.
Доброго дня!
Відповідно до ч. 8 ст. 17 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 відстрочка від призову на строкову військову службу для здобуття освіти на весь період навчання надається громадянам призовного віку, які навчаються: в інтернатурі, аспірантурі або докторантурі з відривом або без відриву від виробництва.
Законодавець не встановлює обмежень за формою навчання. Отож, аспіранти та докторанти на період навчання мають відстрочку від призову на строкову військову службу.
Також, згідно ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» аспіранти та докторанти звільняються від проходження зборів - в період екзаменаційних сесій.
Доброго дня!
Якщо дані об’єкти знаходяться на земельній ділянці, яка належить Вам, та побудовані за Ваш рахунок, то дані об’єкти належать Вам на праві власності.
У іншому випадку, згідно ч.1 ст.4 ЗУ «Про приватизацію державного та комунального майна» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2269-19 , до об’єктів державної і комунальної власності, що підлягають приватизації, належать усі об’єкти права державної і комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена цим Законом та іншими законами України. Згідно ч.2 ст.4 ЗУ «Про приватизацію державного та комунального майна» приватизації не підлягають об’єкти інженерної інфраструктури та благоустрою міст, інших населених пунктів, включаючи мережі, споруди, устаткування, які пов’язані з постачанням споживачам води, газу, тепла, а також відведенням і очищенням стічних вод.
Отож, у такому випадку, оформлення водогіну та каналізаційної системи у власність неможливо.
Доброго дня!
Відповідно до п. 269 ЗУ «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/548-14 у п.269 передбачено, що військовослужбовці-жінки, як правило, до складу добового наряду не призначаються. Військовослужбовців-жінок залежно від військового звання та посади можуть у разі потреби призначати з додержанням законодавства черговим фельдшером (санітарним інструктором), черговим штабу, їдальні, посильним, черговим чи днювальним жіночого гуртожитку. Військовослужбовці-жінки призначаються також на чергування за спеціальністю.
У даному випадку «як правило» не означає заборони на призначення жінок до складу добового наряду.
Відповідно до положень цього пункту, Вас можуть призначити у добовий наряд по штабу.
Відповідно до п. 283 ЗУ «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України», у ніч напередодні заступання в наряд підрозділи та особи, призначені в добовий наряд, звільняються від усіх занять і робіт. Офіцерам, військовослужбовцям військової служби за контрактом надається час для відпочинку та підготовки до наряду.
Відповідно по п. 284 у день заступання в наряд у години, зазначені в розпорядку дня, особовому складові надається не менше 3 годин для підготовки до несення служби і не менше однієї години для відпочинку (сну).
Відповідно до п.293 ЗУ «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» Черговому частини та його помічникові по черзі, черговим рот, черговим парку, контрольно-пропускного пункту та черговому їдальні, черговому фельдшерові (санітарному інструкторові), черговому штабу військової частини дозволяється відпочивати лежачи (спати) за час чергування по 4 години кожному у визначений командиром військової частини час, без взуття, не скидаючи спорядження й не роздягаючись. Вільній зміні днювальних по черзі та сигналістові дозволяється відпочивати лежачи (спати), роздягаючись, тільки в час від відбою до підйому.
У Статуті внутрішньої служби Збройних Сил України і інших нормативно-правових актах не закріплено положення, яке б чітко визначало час, який відводиться на відпочинок військовослужбовцям після добового наряду.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2262-12, передбачено право на пенсію в разі втрати годувальника, яке мають непрацездатні члени сімей осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, які перебували на їх утриманні.
Незалежно від перебування на утриманні годувальника пенсія призначається: непрацездатним дітям; непрацездатним батькам і дружині (чоловікові), якщо вони після смерті годувальника втратили джерело засобів до існування.
Відповідно до ст. 61 ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», суми пенсії, що підлягали виплаті пенсіонерові і залишилися недоодержаними у зв’язку з його смертю, не включаються до складу спадщини і виплачуються тим членам його сім’ї, які належать до осіб, що забезпечуються пенсією у разі втрати годувальника. Проте батьки і дружина (чоловік), а також члени сім’ї, які проживали разом із пенсіонером на день його смерті, мають право на одержання цих сум і в тому разі, якщо вони не належать до осіб, які забезпечуються пенсією у разі втрати годувальника.
У чинному законодавстві не передбачено інших випадків, коли Ви у даній ситуації маєте право на отримання пенсії свого померлого чоловіка, крім отримання пенсії у зв’язку з втратою годувальника та недоодержаної пенсії померлого чоловіка.
Доброго дня! Я можу підготувати звернення в будь-якій формі (заява, пояснення, заперечення) від Вашого імені на адресу військового комісара. Воно буде вмотивоване і грунтуватись на положеннях закону. Вартість 600 грн.
Доброго дня!
Відповідно до ст.42 Кодексу законів про працю, при скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці.
Однак, при рівних умовах продуктивності праці і кваліфікації перевага в залишенні на роботі надається:
3) працівникам з тривалим безперервним стажем роботи на даному підприємстві, в установі, організації.
10) працівникам, яким залишилося менше трьох років до настання пенсійного віку, при досягненні якого особа має право на отримання пенсійних виплат.
У даному випадку, умови кваліфікації не рівні, оскільки інший вчитель не має вищої освіти. Саме тому керівництво навчального закладу не має права звільнити Вас, оскільки Ви маєте переважне право на залишення на роботі. За наявності вищої освіти в іншого працівника – скороченню підлягали б Ви, адже інший вчитель має перевагу у п.3, 10 ч.2 ст.42 КЗпП.
2) Чи потрібно залучати у якості 3 особи чи заінтересованої орган опіки і піклування? (у нас 2 неповн. дітей, але ж спору нема про проживання дітей..і т). дякую
Доброго вечора! Подається позов про розлучення, а не спільна заява. Хтось з подружжя зазначається як позивач, інший - відповідач. Окремо до суду можна подати заяву від відповідача про визнання позову. До позову можна, але не обов'язково, долучити копії вказаних договорів. (Не обов'язково нотаріально завірених) Якщо позов тільки про розлучення, орган опіки і піклування залучати не потрібно. Звісно бажано щоб позов писала фахова людина. Наш офіс може також надати таку послугу. 067-7008820 (Протягом 1-2 діб текст буде надіслано на Вашу ел.пошту.) Звертаю увагу, що розлучення недопустиме, якщо дружина вагітна, або комусь з дітей менше 1 року.
Доброго дня! Наявними у відкритому доступі нормативними документами обов'язкове проведення правової підготовки з військовослужбовцями не передбачено.