Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2961, сегодня-0; ответов: всего-2961, сегодня-0
![]() |
Есть ответ Опубликовано |
![]() |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня! На сьогоднішній день законодавство Україні не містить чіткого визначення поняття «режимний об?єкт» . Відповідно до Наказу УДО України «Про затвердження Порядку забезпечення безпеки посадових осіб, щодо яких здійснюється державна охорона у місцях постійного та тимчасового перебування» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0700-11) режимна територія – місця постійного та тимчасового перебування посадових осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, на якій встановлюється та підтримується відповідний режим.
Режимним слід вважати об?єкт на якому встановлюється та підтримується відповідний режим та на якому згідно з законодавством забезпечуються охоронні заходи. Перелік таких об’єктів визначено у Постанові КМУ №615 «Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/615-93-%D0%BF). Очевидно, що вказаний перелік не є виключним і існують інші нормативні акти з обмеженим доступом.
Доброго дня!
У п. 3 Рішення КСУ від 17 липня 2018 року
№ 6-р/2018( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v006p710-18) зазначено, що ст.. 53 і 60 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/796-12#n524) слід застосовувати у такій редакції
3.1. "Стаття 53. Виплата додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, та щомісячної компенсації сім’ям за втрату годувальника
Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, та щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи виплачуються повністю незалежно від заробітку, пенсії чи іншого доходу".
3.2. "Стаття 60. Інші пільги та компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть надаватись й інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України".
Отже, враховуючи рішення КСУ для громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи передбачено виплату додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, та щомісячної компенсації сім’ям за втрату годувальника та інші пільги та компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які передбачені законодавством України.
Доброго дня!
Це питання регулюється положеннями ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2011-12#n131 зокрема ст.12 цього ЗУ передбачає, що держава забезпечує військовослужбовців жилими приміщеннями або за їх бажанням грошовою компенсацією за належне їм для отримання жиле приміщення на підставах, у межах норм і відповідно до вимог, встановлених Житловим кодексом Української РСР, іншими законами, в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Військова частина, у разі відсутності службового житла, зобов’язана орендувати його для військовослужбовців, а також членів їхніх сімей або за їхнім бажанням виплачувати грошову компенсацію за піднайом (найом) житлового приміщення. Крім того, у разі відсутності службового житлового приміщення, військовослужбовці рядового, сержантського і старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом і не перебувають у шлюбі, можуть розміщуватися безплатно у спеціально пристосованих казармах у розташуванні військової частини, а сімейні - у сімейних гуртожитках.
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ст. 10-1 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2011-12#n131) військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, надаються щорічні основні відпустки із збереженням грошового, матеріального забезпечення та наданням грошової допомоги на оздоровлення у розмірі місячного грошового забезпечення. Тривалість щорічної основної відпустки для військовослужбовців, які мають вислугу в календарному обчисленні до 10 років, становить 30 календарних днів; від 10 до 15 років - 35 календарних днів; від 15 до 20 років - 40 календарних днів; понад 20 календарних років - 45 календарних днів, без урахування часу, необхідного для проїзду в межах України до місця проведення відпустки та назад, але не більше двох діб в один кінець. Святкові та неробочі дні при визначенні тривалості щорічних основних відпусток не враховуються.
Згідно з абз.2 п. 2 ст. 10-1 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу, тривалість щорічної основної відпустки в році початку військової служби обчислюється з розрахунку 1/12 частини тривалості відпустки, на яку вони мають право відповідно до пункту 1 цієї статті, за кожний повний місяць служби до кінця календарного року. При цьому військовослужбовцям, які мають право на відпустку тривалістю 10 календарних днів і більше, оплачується вартість проїзду до місця проведення відпустки і назад в межах України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Отже, військовослужбовцям надається щорічна основна відпустка без врахування часу необхідного для проїзду в межах України до місця проведення відпустки та назад, але не більше двох діб в один кінець, святкові та неробочі дні не враховуються. Вартість проїзду до місця проведення відпустки і назад в межах України оплачується військовослужбовцям, які мають право на відпустку тривалістю 10 і більше календарних днів.
Подскажите пожалуйста, имею ли я право вести видеосьемку в военкомате, с целью фиксации правонарушений?
Доброго дня! Так, Ви маєте на це право. Однак раджу акцентувати увагу на те, що Ви здійснюєте не відеознімання особи, а фіксацію протиправних дій. Згідно ст. 55 Конституції України «…Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань…» При цьому жодний нормативний акт не містить заборону відео фіксування в приміщенні військомату, якщо це не обмежує особистих прав інших осіб, як то визначено в ст.307 ЦК України. Однак, посадовці ВК насамперед є посадовцями і їх дії пов'язані з виконанням посадових обов'язків не підпадають під ст.307 ЦК України.
Доброго дня! Раджу звернутися за правовою допомогою до професійного адвоката. Без вивчення матеріалів справи предметну пораду у Ваші ситуації давати не можна.
Підкажіть будь ласка як мені діяти
Доброго дня!
Відповідно до ч. 10 ст. 1 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 ,громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані: прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
Обставини, за якими військовозобов’язані звільняються від проходження зборів визначені у ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу».
Відповідно до ст. 42 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу», керівники, інші посадові особи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ та організацій незалежно від підпорядкування і форм власності та громадяни України, винні у порушенні порядку військового обліку, допризовної підготовки, приписки до призовних дільниць, призову на строкову військову службу, проходження служби у військовому резерві, проходження зборів, мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності, прибуття за викликом до військового комісаріату, а також у вчиненні інших порушень законодавства про військовий обов'язок і військову службу, несуть відповідальність згідно із законом.
Відповідно до ст. 210 КУпАП http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 , порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах -
тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті або частиною першою статті 211 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -
тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рекомендую з’являтись до РВК на виклики.
Доброго дня!
Відповідно до п. 269 ЗУ «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/548-14 у п.269 передбачено, що військовослужбовці-жінки, як правило, до складу добового наряду не призначаються. Військовослужбовців-жінок залежно від військового звання та посади можуть у разі потреби призначати з додержанням законодавства черговим фельдшером (санітарним інструктором), черговим штабу, їдальні, посильним, черговим чи днювальним жіночого гуртожитку. Військовослужбовці-жінки призначаються також на чергування за спеціальністю.
Отож, Вас мають право призначити в добові наряди за спеціальністю.
Доброго дня!
Нині залишається чинним Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин,сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1388-98-%D0%BF .
Цим Порядком встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.
Отож, відповідно до цього Порядку, мопеди підлягають державній реєстрації.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться
територіальними органами з надання сервісних послуг МВС.
За відсутність реєстрації (або експлуатації без номерного знаку), за кермування без відповідних документів (зокрема, водійського посвідчення категорії А1) передбачений штраф (ст. 126 Кодексу України про адміністративні правопорушення http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 ).
Доброго дня! Відповідно до ЗУ «Про Національну поліцію України» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580-19 , до повноважень поліції перелічені Вами дії не відносяться.
Відповідно до ст. 24 ЗУ «Про Національну поліцію України», виконання інших (додаткових) повноважень може бути покладене на поліцію виключно законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 38 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 ,органи Національної поліції у встановленому законом порядку зобов’язані за зверненнями військових комісаріатів або органів місцевого самоврядування, що ведуть військовий облік, проводити розшук, затримання і доставку до військових комісаріатів громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, а також надсилати у двотижневий строк до військових комісаріатів або органів місцевого самоврядування, що ведуть військовий облік, відомості про випадки виявлення громадян, які не перебувають, проте повинні перебувати на військовому обліку.
Доброго дня!
Відповідно до ч. 11 ст. 26-1 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15 , особа, яка виконала на об’єктах благоустрою земляні та/або ремонтні роботи, зобов’язана власними силами привести цей об’єкт благоустрою у належний стан або може у випадках, визначених пунктом 2 частини другої статті 19 цього Закону, сплатити його відновну вартість.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 , непрацездатні громадяни - особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону;
Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12, відстрочка за сімейними обставинами надається військовослужбовцям, які мають:
1) непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати.
Оскільки Ваші батьки офіційно не розлучені, Ваша матір не може вважатися одинокою непрацездатною особою.
Отож, відповідно до викладеного, права на відстрочку від проходження військової служби Ви не маєте.
?
Доброго дня!
Відповідно до п. 34 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008 , контракт припиняється (розривається): у день, зазначений у наказі командира (начальника) військової частини по стройовій частині про виключення військовослужбовця зі списків особового складу військової частини (у разі дострокового припинення (розірвання) контракту, звільнення з військової служби або направлення для проходження військової служби до іншого військового формування з виключенням зі списків особового складу Збройних Сил України);
Відповідно до п. 35 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, контракт припиняється (розривається), а військовослужбовець звільняється з військової служби : 2) за рішенням військовослужбовця за наявності підстав, передбачених пунктами "а", "б", "в", "д", "з", "к" та "м" частини шостої статті 26 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу".
Відповідно до ч. 6 ст. 26 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 , військовослужбовці, які проходять кадрову військову службу, звільняються з військової служби на підставах: 1) у мирний час: а) за власним бажанням.
Отож, керуючись викладеним, робимо висновок, що Ви можете розірвати контракт та звільнитися з лав ЗСУ.
Дякую)
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст. 37 ЗУ «Про військовий обов?язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 , взяттю на військовий облік призовників та військовозобов'язаних у районних (міських) військових комісаріатах підлягають громадяни України: які прибули з інших місцевостей (адміністративно-територіальних одиниць) України або з-за кордону на нове місце проживання.
Відповідно до ч. 3 ст. 37 ЗУ «Про військовий обов?язок і військову службу», призовники та військовозобов'язані після прибуття до нового місця проживання зобов'язані в семиденний строк стати на військовий облік та не раніше ніж за три дні до вибуття з місця проживання знятися із зазначеного обліку.
Відповідальність за порушення вказаного зобов’язання передбачена в стаття Кодексу України про Адміністративні правопорушення http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 , а саме:
- порушення військовозобов'язаними законодавства про військову службу - ст.210 КУпАП - штраф від 5 до 7 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85,00-119,00грн);
- порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію - ст.201-1 КУпАП - штраф від 10 до 30 нмдг (170,00 - 510,00 грн.).
Отож, згідно викладеного, при постановці на облік за новим місцем проживання військовий комісаріат стягне з Вас адміністративний штраф.
Доброго дня!
Оскільки Вашому сину 12 років, він вважається неповнолітнім.
Відповідно до ст. 188 Кодексу законів про працю http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08 , не допускається прийняття на роботу осіб молодше шістнадцяти років.
За згодою одного із батьків або особи, що його замінює, можуть, як виняток, прийматись на роботу особи, які досягли п'ятнадцяти років.
Для підготовки молоді до продуктивної праці допускається прийняття на роботу учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних і середніх спеціальних навчальних закладів для виконання легкої роботи, що не завдає шкоди здоров'ю і не порушує процесу навчання, у вільний від навчання час по досягненні ними чотирнадцятирічного віку за згодою одного з батьків або особи, що його замінює.
Отож, чинним законодавством чітко встановлений вік, з якого особа може вступати в трудові відносини. Керуючись цим, робимо висновок, що згідно законодавства Ваш син торгувати на ринку не має права.
Щодо відповідальності, то чинним законодавством передбачена лише кримінальна відповідальність за експлуатацію дитини (у даному випадку розуміється виключно примусова праця).
Доброго дня!
Відповідно до положень ст. 23 ЦКУ http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15 , особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав, що полягають у приниженні честі, та гідності фізичної особи, її ділової репутації.
Відповідно до ст. 201 ЦКУ, особистими немайновими благами, які охороняються цивільним законодавством, є: здоров'я, життя; честь, гідність і ділова репутація; ім'я (найменування); авторство; свобода літературної, художньої, наукової і технічної творчості, а також інші блага, які охороняються цивільним законодавством. Відповідно до Конституції України життя і здоров'я людини, її честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю.
Відповідно до ст. 297 ЦКУ, кожен має право на повагу до його гідності та честі. 2. Гідність та честь фізичної особи є недоторканними. Фізична особа має право звернутися до суду з позовом про захист її гідності та честі.
Доброго дня! Призовний вік в Україні в 2018 році встановлено на рівні 20-27 років. Таким чином, чоловіки цієї вікової категорії, визнані придатними до стройової підготовки і які не мають підстав для відстрочки або звільнення від армії, зобов’язані пройти службу в рядах збройних сил України. Разом з тим, незважаючи на підвищення віку призовників-строковиків, молоді люди 18-19 років вправі пройти службу в армії на добровільній основі (за контрактом). Якщо контракт ще не укладено - подайте заяву про відмову від укладення контракту.
Доброго дня! Запропонуйте надати Вам копію кредитного договору, оскільки тільки з нього буде зрозуміло щось детально.
Доброго дня! Звісно може. Однак, якщо батько буде заперечувати проти нової вартості частки, - питання знову прийдеться вирішувати в суді.
Але я маю одиноку мати, яка інвалід 3 групи. В воєнкоматі сказали, що 3 група робоча і відстрочка не дається. Підскажіть як правильно і що необхідно робити, якщо дійсно мати вважається непрацездатною. Дякую!
Доброго дня! Ваша мама дійсно вважається непрацездатною відповідно до ст.ст.1, 26 ЗУ "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 Відмовляючи Вам військовий комісар порушує Ваші права. Рекомендую подати мотивовану письмову заяву з посиланням на норми закону та в копії на адресу обласного військового та військового прокурора.
Арешт майна можна розділити на три категорії: Арешт,як вид забезпечення позову (накладається судом за клопотанням позивача); Арешт, в межах здійснення виконавчого провадження (накладається приватним чи державним виконавцем); Арешт як захід забезпечення кримінального провадження (накладається судом за клопотанням прокурора, слідчого або цивільного позивача);
Доброго дня!
Чинним законодавством не передбачено відповідальності за вчинення вказаних дій.
Відповідно до ч.3 ст. 357 ККУ http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14 передбачена відповідальність лише за незаконне заволодіння будь-яким способом паспортом або іншим важливим особистим документом.
В той же час, вказаний факт може бути використаний як доказ в кримінальному переслідування за вчинення певних злочинів, як то за ст.149 КК України та іншими.
Підкажіть, будь ласка, чи вважаюсь я непрацездатною маючи 3-ю группу інвалідності та не працюючи (т.я. за станом здоров'я не можу працювати). Дякую за відповідь!
Доброго дня!
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 , під терміном «непрацездатні громадяни», розуміються особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, в тому числі діти з інвалідністю, а також особи які мають право не пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
У Законі не визначено конкретної групи інвалідності, для визнання особи непрацездатною.
Отож, відповідно до даного положення, Ви відноситесь до непрацездатних осіб, оскільки Ви маєте інвалідність.
Доброго дня!
Відповідно до 2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12) Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством;
Згідно з ч.5 ст. 16 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» рішення призовної комісії може бути оскаржено громадянином України до призовної комісії вищого рівня або до суду в порядку, передбаченому законом
Як зазначено у ч.2 ст. 122 КАС України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15/print) для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Відповідно до ч.2 ст.26 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» Військовослужбовці строкової військової служби звільняються із служби за сімейними обставинами - у разі виникнення у них права на відстрочку чи звільнення внаслідок зміни сімейних обставин. Військовослужбовці, які мають право на звільнення зі служби за цією підставою, можуть його не використовувати.
Тобто, Ви можете оскаржити рішення призовної комісії до призовної комісії вищого рівня або до суду, але процедура оскарження може зайняти тривалий час. Або ж відповідно до положення ч.2 ст.26 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» написати рапорт на звільнення зі служби у разі якщо Ваші обставини підпадають під норми цієї статті.
Відповідно до п. 2 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/250-2003-%D0%BF) державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям призначається і виплачується у грошовій формі малозабезпеченим сім'ям, які постійно проживають на
території України, мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий
від прожиткового мінімуму для сім'ї.
Згідно з п.3 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям Призначення і виплата соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання уповноваженого представника малозабезпеченої сім’ї.
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n395) строки строкової військової служби в календарному обчисленні встановлюються:
для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;
для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.
Отже, строк строкової служби у Вашому випадку становить до 18 місяців.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10) порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті або частиною першою статті 211 цього Кодексу, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно зі ст. 335 ККУ (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n2332) ухилення від призову на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу - карається обмеженням волі на строк до трьох років. При цьому, притягнення до кримінальної відповідальності за вищевказаною статтею має певні особливості. У Вашому випадку ст.335 ККУ застосовуватись не може.
дитина?
Доброго дня!
Згідно з п. 8 розділу 7 Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого МОЗ від 24.03.2016 № 234 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16#n14) , бажано закріпити ліжко за кожною дитиною. Воно повинно бути промарковане однаково з постільною білизною, мішками для зберігання постільної білизни (при використанні розкладних ліжок), рушником, горщиком (для дітей раннього віку), шафою у приймальні та роздягальні (цифрове маркування відповідно до списку дітей групи).
Отже, законодавством не передбачено чіткої вимоги до закріплення ліжка за кожною дитиною у дошкільному навчальному закладі.
Доброго дня!
Згідно з п.174.6 ст.176 Податкового Кодексу України об’єкти дарування, зазначені в пункті 174.1 цієї статті, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими цим розділом для оподаткування спадщини.
Відповідно до 174.2.1. за нульовою ставкою: об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.
Як зазначено у пп.14.1.263 п.14.1 ст.14 Податкового Кодексу України членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розділу IVцього Кодексу вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Отже, такий договір буде обраховуватися за нульовою ставкою податку, тобто не сплачується.
Подскажите пожалуйста. У меня мать имеет удостовирение чернобыльца 2й категории. Благодаря этому 7 лет назад она пошла на пенсию в 45 лет (тогда был закон который разрешал идти на 10 лет раньше).
Сейчас она имеет пенсию за возрастом, ей 52 года.
Сходил в военкомат для получени отстрочки по семейным обстоятельствам, т.к. мама на пенсии и имеет статус одинокой.
В военкомате мне сказали что она не есть "не працездатна". Подскажите пожалуйста, как быть в данной ситуации. у нее в пенсионном даже написано что она на пенсии за возрастом. Являеться ли мама недиеспособной? Какие должны быть мои действия?
Спасибо большое за ответ!
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають: непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1058-15#n2245 непрацездатні громадяни - особи, які досягли встановленого статтею 26 цього Закону пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Стаття 26 ЗУ «Про загальнообов?язкове державне пенсійне страхування» не передбачає знижений пенсійний вік тому враховуючи вищевикладені норми, Ваша мати не вважається непрацездатною, а отже дія норми п.1 ч.2 ст.17 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу», яка надає право на відстрочку за сімейними обставинами на Вас не розповсюджується.
Дякую! На все Добре!
Доброго дня!
Норми, які стосуються відстаней між житловими будинками, спорудами, конструкціями зазначені у п. 15.2 ДБН Б.2.2-12:2018 (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/06/B-2212_InBul.pdf) що передбачають вимоги до протипожежних відстаней.
При необхідності - телефонуйте. На все Добре!
я українка , як постійно проживаю за кордоном. хочу отримати внутрішній паспорт України.
маю закордонний дісний.
які саме док-ти і яка процедура отримання внутрішнього паспорта?
дякую.
Доброго дня! Відповідно до п. 19 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затв. Постановою КМУ від 25 березня 2015 р. № 302 (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/302-2015-%D0%BF) подання документів для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта здійснюється лише до територіального підрозділу ДМС у разі: повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном.
Згідно з п. 35 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України затв. Постановою КМУ від 25 березня 2015 р. № 302 Заявник для оформлення паспорта подає такі документи:
- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави
- оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).
У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які постійно проживали за кордоном, після повернення їх в установленому порядку на проживання в Україну та для осіб, які набули громадянство України за кордоном);
- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати
- одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру.
Отже, Вам потрібно звернутися до територіального підрозділу ДМС з необхідними документами.
Мій син закінчив військову кафедру став на облік але військового квитка не отримав і у військоматі не говорять чи він готовий, а сьогодні зателефонували і повідомили щоб приїхав до них взяв направлення на медичну комісію з подальшим відправлення на військові збори. Чи несе адміністративну відповідальність син за неявку та чи правомірні дії працівників військомату. Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до абз.2 ч.10 ст. 1 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12) громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані: прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
Стаття 210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428) передбачає адміністративну відповідальність у разу неявки військовозобов?язаного за викликом до військового комісаріату без поважних причин.
Отже, у разі неявки військовозобов’язаного за викликом до військового комісаріату без поважних причин настає адміністративна відповідальність.
Відповідно до п.1 Положення
про військовий квиток офіцера запасу (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/582/2016) військовий квиток офіцера запасу є документом, що визначає належність його власника до офіцерського складу запасу та виконання ним військового обов'язку. Термін протягом, якого повинні видати військовий квиток не регламентовано законодавством.
Доброго дня!
Згідно з ст. 20 ЗУ «Про військовий обов?язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n335) на військову службу за контрактом приймаються громадяни, які пройшли професійно-психологічний відбір і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.
Відповідно до п. 1.1 Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08) Військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров'я до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов'язаних, установлює причинний зв'язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.
Додаток 1 до Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України визначає розклад хвороб, станів та фізичних вад, що визначають ступінь придатності до військової служби.
Отже, рішення про придатність до військової служби буде встановлюватися військово-лікарською експертизою, яка буде проводитися військово-лікарською комісією.
Доброго дня!
Відповідно до положень п. 6.7 ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій» (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/24.1.-DBN-B.2.2-52011.-Planuvannya-ta-zabudova-mist-sel.pdf) , дозволено проектувати огородження як окремих ділянок, так і усієї прибудинкової території садибної забудови. При цьому, висота огороджень має бути не більше ніж 2,0 м на межі сусідніх земельних ділянок та не більше ніж 2,5 м на межі з вулицею для забезпечення нормативної інсоляції та провітрювання суміжних територій.
Встановлення огорожі на межі між сусідніми землекористувачами регламентовано ДБН 360-92** "Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень" (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/14.1.-DBN-360-92.-Mistobuduvannya.-Planuvannya-i-za.pdf). Розташування і орієнтація житлових та громадських будинків повинні здійснюватись з урахуванням забезпечення норм освітленості відповідно до ДБН В.2.5-28-2006 "Природне і штучне освітлення" (http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2017/12/95.1.-DBN-V.2.5-28-2006.-Prirodne-i-shtuchne-osvitlennya.pdf) як в будинках, що будуються, так і в сусідніх житлових і громадських будинках.
Відповідно до ч.1 ст.103 Земельного кодексу України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14) Власники та землекористувачі земельних ділянок повинні обирати такі способи використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення, при яких власникам, землекористувачам сусідніх земельних ділянок завдається найменше незручностей (затінення, задимлення, неприємні запахи, шумове забруднення тощо).
Відповідно до ч.3 ст. 158 Земельного Кодексу України органи місцевого самоврядування вирішують земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства, а також спори щодо розмежування меж районів у містах.
У ч. 5 ст. 158 Земельного Кодексу України зазначено, що у разі незгоди власників землі або землекористувачів з рішенням органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, спір вирішується судом.
Отже, відповідно до законодавства Ви можете звернутися до органів місцевого самоврядування для вирішення даного спору про порушення Вашими сусідами правил добросусідства, а у разі незгоди з рішенням органів місцевого самоврядування, спір вирішується у судовому порядку. Наш офіс може на замовлення підготувати необхідний позов.
Доброго дня!
Відповідно до ст. ЗУ «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1068-14) культурні цінності - об'єкти матеріальної та духовної культури, що мають художнє, історичне, етнографічне та наукове значення і підлягають збереженню, відтворенню та охороні відповідно до законодавства України.
Згідно з ч.1 ст.201 ККУ (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n1353) контрабанда, тобто переміщення через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю культурних цінностей, отруйних, сильнодіючих, вибухових речовин, радіоактивних матеріалів, зброї або боєприпасів (крім гладкоствольної мисливської зброї або бойових припасів до неї), частин вогнепальної нарізної зброї, а також спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років.
Щоб перевезення речей за кордон пройшло без ускладнень і уникнення труднощів при проходженні митного контролю, необхідно заздалегідь отримати довідку в відділі з контролю за переміщенням культурних цінностей через митний контроль, що об’єкт не є «культурною цінністю».
У нашій установі є працівник, який прийнятий на військову службу за контрактом. Він уклав такий контракт у липні 2016 року контракт про проходження військової служби строком на 3 роки, на посаді рядового складу (приписка – зазначено не було у контракті :
на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду).
Чи треба за вказаним працівником зберігати місце роботи і виплачувати йому середній заробіток?
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 36 КЗпП http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08, підставою припинення трудового договору є призов або вступ працівника або власника - фізичної особи на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу, крім випадків, коли за працівником зберігаються місце роботи, посада відповідно до частин третьої та четвертої статті 119 цього Кодексу;
Відповідно доч. 4 КЗпП, за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову.
Особливий період настав вперше з 18 березня 2014 року та тривав по 01 травня 2014 року; з 02 травня 2014 року по 06 травня 2014 року Особливого періоду в Україні не було;
вдруге Особливий період настав з 07 травня 2014 року і діяв по 20 червня 2014 року; з 21 червня 2014 року по 23 липня 2014 року Особливий період в Україні не діяв;
втретє настав Особливий період з 24 липня 2014 року та тривав до 06 вересня 2014 року включно; починаючи з 07 вересня 2014 року і до 19 січня 2015 року Особливий період знову не діяв, в цей час мобілізація не проводилась;
останній раз Особливий період настав 20 січня 2015 року і тривав до 17 серпня 2015 року, включно, тобто задекларованих 210 діб;
З 18 СЕРПНЯ 2015 року в Україні Особливого періоду не має, оскільки чергову «хвилю» мобілізації Президентом України оголошено не було.
Отож, так як Ваш працівник пішов на військову службу у липні 2016 року, на момент коли не діяв Особливий період, тому, згідно ч. 3 ст. 36 КЗпП, за ним не зберігається місце роботи, посада та середній заробіток.
Доброго дня! Коротка відповідь - таке право у працівників військомата відсутнє. Більш за те, вказані дії можна кваліфікувати як злочин.
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 52 ЗУ «Про державну службу» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19 , виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця встановлюється керівником державної служби державному службовцю за поданням його безпосереднього керівника у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця.
Отож, відповідь на Ваше питання, - нарахування надбавки є правомірним.
Подскажите пожалуйста! Вызвали в РВК. У меня мать имеет статус одинокой и пенсонер за возрастом. Могут ли меня взять в армии по призыву и какие мои действия?
Доброго дня!
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon.rada.gov.ua/go/2232-12 , відстрочка за сімейними обставинами надається призовникам, які мають:
1) непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб - громадян України, зобов'язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством;
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» zakon.rada.gov.ua/go/1058-15, непрацездатними визнаються особи, які досягли встановленого пенсійного віку, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Отож, оскільки Ваша матір є пенсіонером за віком, у відповідності до ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» її можна вважати непрацездатною особою.
Керуючись викладеним, Ви маєте право на відстрочку від строкової військової служби за сімейними обставинами.
Ця обставина має бути документально підтверджена та розглянута військовим комісаріатом. Вам необхідно зібрати відповідну документацію та підготувати і подати до РВК мотивовану заяву з проханням надати відстрочку від призову на військову службу. При необхідності, наш офіс може підготувати подібне звернення.
Доброго дня!
Ми не знайшли у відкритому доступі нормативно-правового акту (інструкції), котрий би чітко врегульовував вказане питання. При цьому, зафіксованої заборони також не знайдено.
Крім того, рекомендую ознайомитися з Положенням про роботу навчально-методичного кабінету, затвердженого Вашим навчальним закладом, де можуть міститись вимоги до керівника навчально-методичного кабінету.
Доброго дня!
Відповідно до п. 15 розділу Х (перехідних положень) Земельного кодексу України http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2768-14/ , до набрання чинності законом про обіг земель сільськогосподарського призначення, але не раніше 1 січня 2019 року, не допускаються, угоди (у тому числі довіреності), укладені під час дії заборони на купівлю-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та "б" (сільськогосподарського призначення) цього пункту, в частині їх купівлі-продажу та іншим способом відчуження, а так само в частині передачі прав на відчуження цих земельних ділянок та земельних часток (паїв) на майбутнє є недійсними з моменту їх укладення (посвідчення).
Отож, керуючись викладеним, нотаріус не має права зазначати в довіреності право на продаж з/д в майбутньому, адже така довіреність визнається недійсною.
Доброго дня!
На підставі ч. 2 ст. 308 КУпАП http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/80732-10 у разі не сплати громадянином штрафу протягом 15 днів з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби стягується з правопорушника подвійний розмір штрафу.
Це єдина законодавчо закріплена підстава для сплати штрафу у подвійному розмірі.
Якщо Ви дійсно оплатили штраф вчасно, ДВС не має права вимагати від Вас повторно його сплатити.
Скоріш за все, платіж або помилково не було здійснено з вини банку (як приклад), або помилка сталась при його зарахуванні.
Якщо Ви маєте документи (квитанції, чеки), котрі підтверджують, що Ви сплатили штраф – надайте їх ДВС. Якщо ні – звертайтеся до фінансової установи, через яку був здійснено платіж, щоб вони Вам надали таке підтвердження.
У іншому випадку, Вам доведеться сплатити штраф ще раз (у зв’язку з пропущенням терміну – у подвійному розмірі).
Доброго дня!
На офіційному сайті Верховної Ради України http://iportal.rada.gov.ua відсутня інформація про прийняття ВРУ законопроекту та підписання закону Президентом про внесення змін до діючого Статуту внутрішньої служби Збройних сил України / про прийняття ВРУ законопроекту та підписання Президентом нового закону Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України.
Також серед зареєстрованих відсутні схожі законопроекти.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2866-14 , рішення загальних зборів може бути оскаржено в судовому порядку.
Згідно ст. 4 ЦПК України http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1618-15 кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2747-15, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та не чинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Оскільки суб’єктами владних повноважень витупають орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, ОСББ не наділена такими функціями і не виступає суб’єктом владних повноважень в розумінні КАС України.
Отож, відповідно до викладеного, оскаржити рішення ОСББ Ви можете в порядку цивільного судочинства (відповідно до ст. 4 ЦПК України).
Доброго дня!
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/ майно, придбане об’єднанням за рахунок внесків та платежів співвласників, є їхньою спільною власністю.
Отож, якщо Ви сплачуєте кошти за обслуговування ліфта – маєте право на користування ним.
Відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку» обмеження на користування спільним майном встановлюється загальними зборами співвласників.
За наявності у Вас такого обмеження на користування ліфтом, Ви не повинні сплачувати кошти за його обслуговування.
Якщо у Вас таке обмеження відсутнє – ніхто не має права обмежувати Вас у Ваших правах.
Отож, дії керівництва ОСББ є неправомірними.
Однак, варто також врахувати випадок, якщо співвласники оплачували встановлення системи чіпів на ліфт. Можливо, саме тому керівництво ОСББ видає чіпи за плату, за загальною згодою співвласників, котрі оплатили цю роботу.
Дане питання краще розглянути на наступних зборах співвласників багатоквартирного будинку і вирішити, чи зможете Ви отримати даний чіп без плати, чи щодо виключення плати за обслуговування ліфту з вартості Вашої плати на утримання будинку, відповідно до ст. 10 ЗУ «Про об?єднання співвласників багатоквартирного будинку», адже до компетенції загальних зборів співвласників відноситься питання, про порядок використання спільного майна.
Доброго дня!
Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг, розміщених на офіційному сайті «ПриватБанку» https://privatbank.ua/terms , у Тарифах Умов та правил надання банківських послуг за №17 встановлено комісію за користування кредитним лімітом (сплата щомісячно 1-го числа) від суми максимального сальдо кредиту, що існував на кінець банківського дня у будь-який з днів за попередній місяць.
Даний тариф становить 0,5 %.
Отже, якщо під час укладання кредитного договору, Ви підтвердили своїм підписом, що ознайомлені з Умовами та правилами надання банківських послух, цим самим погодились на встановлену комісію за користування кредитним лімітом, Ви зобов?язані погасити цей борг.
Однак, у випадку, якщо Вами була підписана лише анкетна частина договору (за відсутності пам’ятки клієнта та Умов та правил надання банківських послуг), у суді Ви можете посилатися на рішення Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних та кримінальних справ, де у справі №755/2307/17 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/70416361 Приватбанку було відмовлено у задоволенні позовних вимог, оскільки окрім анкети – заяви клієнтом більше не підписаний жоден документ, котрий Банк вважає частиною кредитного договору, а також на підставі того, що пам’ятка клієнта, що є складовою так званого кредитного договору – взагалі відсутня. Саме тому, надані документи вважати кредитним договором – не можна.
У цьому випадку, варто дочекатися рішення суду.
Доброго дня!
Вам варто ознайомитися зі змістом договору у частині «відповідальність сторін» та «обов’язки сторін», де має бути вказано, яким чином проводиться утримання даного МАФу.
Якщо за Вами не закріплено обов’язку замінювати вітрини на нові тощо, і цей обов’язок (якщо шкода завдана не з Вашої вини) не лежить на адміністрації ринку, відповідно, обов’язок замінити скло ні на кого не покладений.
Також, у договорі може бути вказано, у якому стані Вам даний МАФ надається, і в якому стані Ви повинні його повернути по закінченню дії договору оренди. Якщо там передбачено цей пункт, обов’язок заміни скла лежить на Вас.
Якщо ці пункти відсутні, Ви можете звернутися до адміністрації ринку з бажанням змінити умови договору.
При відмові адміністрації, у випадку повторення цієї ситуації, Ви не зможете вимагати в адміністрації ринку заміни вітрин, адже цього не передбачено в догові оренди, і заміна скла залежить виключно від Вашого бажання, та здійснюватиметься за Ваш рахунок.
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12 від проходження зборів звільняються науково-педагогічні (педагогічні) працівники вищих, професійно-технічних і середніх навчальних закладів – в період, коли у цих закладах проводиться навчання.
Отож, Вас можуть викликати на збори у тому випадку, коли у Вашому навчальному закладі не проходить навчання.