Он-Лайн консультации
Вопросов: всего-2793, сегодня-0; ответов: всего-2793, сегодня-0
Есть ответ Опубликовано |
Ожидает ответа Опубликовано |
Доброго дня! Не буду вдаватись у подробиці, але на мою думку потрібно. Відповідно до закону, одержувач субсидії зобов’язаний повідомити орган соціального захисту населення про склад мешканців, соціального статусу, джерела доходів, модифікації переліку одержуваних ЖКГ послуг або умов їх надання, а також про придбання товару або оплати послуг на суму понад 50 000 гривень. Інформування органу соцзахисту про зміни, що сталися відбувається у встановлений Законом термін (один місяць), шляхом подання відповідних документів. У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб подаються також нові заява та декларація. Якщо Ви не вкажите в декларації всіх мешканців - це можна трактувати як подання неправдивої інформації.
з 1 травня 2018 р. призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є:
— особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;
Буду вдячна за допомогу.
Добрий день! Згідно ст.3 Сімейного кодексу України, Ви визнаєтесь однією сім'єю, оскільки «Сім'ю складають особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2947-14
Батько повинен зазначити Вас та Вашого чоловіка у декларації для отримання субсидії, адже Мінсоцполітики з 1 травня 2018 року змінює форму Декларації про доходи. Відтепер декларувати необхідно буде доходи всіх членів сім'ї, навіть тих, які зареєстровані за іншими адресами, відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальнихпослуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF/page
Доброго дня! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 329:
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-deyakih-postanov-kabinetu-ministriv-ukrayini-ta-viznannya-takoyu-sho-vtratila-chinnist-postanovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-28-grudnya-2016-r-1022 З 1 травня 2018 року діє нове правило щодо нарахування субсидій: право на призначення субсидії втрачається, якщо площа квартири перевищує 120 кв. метрів, а будинку – 200 кв. м, крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей. Тобто, відповідно до Постанови, Ви втратили право на субсидію.
На все добре!
Ви самі знайшли рішення суду, який посилається в аналогічній ситуації на Трудовий кодекс, а не на норми ЦК. Норму ЦК потрібно було б застосовувати, якщо б Ви самовільно взяли авто і вчинили ДТП. Так як Ви спричинили пошкодження авто під час виконання службових обов'язків - застосовуються норми КЗпП.
Доброго дня! Відповідно згідно ч.2 ст. 321 КУпАП "після закінчення призначеного строку позбавлення спеціального права особі, щодо якої застосовано даний захід адміністративного стягнення, повертаються в установленому порядку вилучені в неї документи. Згідно абз.3 р. 6 Порядку тимчасового вилучення посвідчення водія на транспортний засіб та його повернення, http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1086-2008-%D0%BF затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. N 1086 (в редакції 2015 року), у разі винесення судом постанови про позбавлення водія права керування транспортним засобом після закінчення визначеного строку позбавлення права керування транспортним засобом, тимчасово вилучене посвідчення повертається водієві лише після проходження в установленому порядку позачергового медичного огляду щодо придатності до керування транспортним засобом та успішного складення в територіальному органі з надання сервісних послуг МВС теоретичного і практичного іспиту для отримання права на керування транспортним засобом відповідної категорії. При цьому, не можу не сказати, що постанова КМ суперечить КУпАП, який передбачає повернення прав без будь-яких іспитів і довідок.
( 127/22669/17). у цьому рішенні аналогічна ситуація. Дякую. Чекаю вашої відповіді.
Доброго дня! Якщо Ви здійснили пошкодження майна саме під час виконання службових обов'язків, то вказані Вами рішення суду можна використовувати як аналогію, зокрема посилатись на п. 18 Постанови Пленуму ВСУ від 29 грудня 1992 року № 14 «Про судову практику у справах про відшкодування шкоди, заподіяної підприємствам, установам, організаціям їх працівниками» "...під час заподіяння шкоди працівниками самовільним використанням у корисливих цілях технічних засобів підприємства (автомобілів, автокранів тощо) відповідальність має наставати за нормами не трудового, а цивільного права. У такому разі шкода відшкодовується в повному обсязі, включаючи й неотримані підприємством прибутки від використання зазначених технічних засобів..." В разі виконання службових обов'язків - застосовується трудове законодавство. Зокрема, ст. 132 КЗпП України, "за шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації при виконанні трудових обов'язків, працівники, крім працівників, що є посадовими особами, з вини яких заподіяно шкоду, несуть матеріальну відповідальність у розмірі прямої дійсної шкоди, але не більше свого середнього місячного заробітку. Матеріальна відповідальність понад середній місячний заробіток допускається лише у випадках, зазначених у законодавстві."
Самовільне перепланування, переобладнання жилих будинків (квартир) або жилих приміщень тягне за собою адміністративну або кримінальну відповідальність.
ст. 150 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Порушення правил користування жилими приміщеннями, санітарного утримання місць загального користування, сходових кліток, ліфтів, під’їздів, придомових територій, порушення правил експлуатації жилих будинків, жилих приміщень та інженерного обладнання, безгосподарне їх утримання, а також самовільне переобладнання та перепланування жилих будинків і жилих приміщень, використання їх не за призначенням, псування жилих будинків, жилих приміщень, їх обладнання та об’єктів благоустрою
· штраф від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17-51 грн.)
Протоколи про адміністративне правопорушення складаються посадовими особами (майстрами, інженерами) балансоутримувача будинку. Розглядає справу адміністративна комісія при виконавчому комітеті.
Стаття 2701 Кримінального кодексу України
Умисне знищення або пошкодження об’єктів житлово-комунального господарства (якщо незаконне перепланування призвело або могло призвести до неможливості експлуатації, порушення нормального функціонування таких об’єктів, що спричинило небезпеку для життя чи здоров’я людей або майнову шкоду у великому розмірі)
· штраф від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.
Доброго дня! Підняте Вами питання регулюється "Порядком призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги" , затвердженим Постановою КМУ №558 від 29.04.2004 року http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/558-2004-%D0%BF . Згідно вказаного Порядку, право на забезпечений державою Постійний сторонній догляд мають: громадяни похилого віку, інваліди,
діти-інваліди, хворі, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, які мають висновок ЛКК про необхідність такого догляду. Людина, яка оформлюється, як особа, яка надаватиме такий догляд повинна бути непрацюючою та постійно перебувати поруч з особою, що підлягає догляду. Тому, вимоги працівника соціальної служби є законними.
Доброго дня! Будівельний генеральний план представляє собою план майданчика об'єкта, що будується або комплексу об'єктів , на який нанесені, крім існуючих і запроектованих об'єктів постійного призначення, тимчасові склади, обладнання, комунікації, необхідні для виробництва будівельно-монтажних робіт, а також тимчасові адміністративні та побутові будівлі. Призначення будгенплану полягає в науковій організація робіт на будівельному майданчику, яка повинна забезпечити: найкращі умови для праці робітників, максимальну механізацію процесів виконання будівельно-монтажних робіт, зниження витрат на тимчасові будівлі і споруди, виконання вимог техніки безпеки, охорони праці та протипожежних заходів. Якщо у Вашому питання мова йде про проект будівництва та упорядкування придомової території, то закон допускає їх зміни на стадії будівництва.
Доброго дня! У вказаному Вами випадку, фактична купівля відбулась при укладенні основного договору купівлі-продажу, тобто в травні 2018 року. Саме з цього й потрібно виходити.
Доброго дня! Одержувати дозвіл сусідів потрібно лише у випадку, якщо реконструкція порушує їх права. Наприклад, внаслідок реконструкції відбувається порушення певних санітарних норм, тощо. Якщо проект реконструкції повністю відповідати всім будівельним правилам і нормам (ДБН "Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт") https://kga.gov.ua/files/doc/normy-derjavy/dbn/DBN-V23-2-2009-Zhytlovi-budynky-Rekonstrukcija-ta-kapitalnyj-remont.pdf
Для початку реконструкційних робіт необхідно одержати дозвіл інспекції державного архітектурно - будівельного контролю. Для одержання такого дозволу необхідно подати до відповідного територіального відділення держархбудконтролю заяву про надання дозволу на виконання будівельних робіт. Відповідно до Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0945-00
Виконання будівельних робіт без вищезазначеного дозволу
забороняється. Виконання будівельних робіт на об'єктах без одержання
дозволу або його завчасної перереєстрації, а також виконання не
зазначених у дозволі будівельних робіт вважається самовільним і
тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.
Доброго дня! Відповідь на Ваше питання буде надана протягом дня!
Доброго дня! Відповідно до ч.13,ст.17 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу»; http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page2 «Відстрочка від призову на строкову військову службу для продовження професійної діяльності надається таким громадянам призовного віку: педагогічним працівникам з повною вищою освітою, основним місцем роботи яких є загальноосвітні навчальні заклади, за умови повного навантаження на займаній посаді, - на весь період їх роботи за спеціальністю .» ДНЗ – дошкільний навчальний заклад не відноситься до загальноосвітніх навчальних закладів, тому вказані підстави на директора ДНЗ не розповсюджуються.
Доброго дня! Позиція директора школи є надуманою. Жодним нормативним актом, в т.ч. Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/375-17 не встановлено обмежень у оздоровлення дитини. Рекомендую подати письмову заяву директору, а в разі відмови, - ВИМАГАТИ ЇЇ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ з посиланням на норми закону.
Прошу Вас допомогти в такому питанні, якщо працівник вийшла з лікарняного по вагітності та пологам, то оформлює заяву йти в декретну відпустку до досягнення дитиною 3-років, але керівництво, в данному випадку вже ліквідатор, не підписує наказ. Що робити в данному випадку?
дякую, заздалегідь, за відповідь.
Доброго дня! Відповідно до «Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що має найманих працівників», затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 03.04.2012 № 16 http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0923-12 У випадку, якщо роботодавець відмовив підписати відповідний наказ, Ви маєте право звернутися зі скаргою за місцем реєстрації підприємства до робочого органу відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, чи до Територіальної державної інспекції з питань праці у вашій області, або до профспілки.
Добрий день! Відповідно до ч.3 ст.19 Закону України «Про Національну поліцію» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/580-19 «Держава відшкодовує шкоду, завдану фізичній або юридичній особі рішеннями, дією чи бездіяльністю органу або підрозділу поліції, поліцейським під час здійснення ними своїх повноважень.»
В той же час, вимоги Департаменту ПП про стягнення з Вас коштів базуються на ст. 1191 ЦК України http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page19 - «Особа, яка відшкодувала шкоду, завдану іншою особою, має право зворотної вимоги (регресу) до винної особи у розмірі виплаченого відшкодування, якщо інший розмір не встановлений законом». Тобто, Департамент відшкодувавши спричинені Вами збитки, має право на стягнення їх з Вас в порядку регресу.
Якщо Ви не згодні з оцінкою спричинених Вами збитків, відповідно до ст.ст.43, 103 Цивільного процесуального кодексу України http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1618-15/page3 Ви маєте право заявити суду клопотання про призначення відповідної експертизи. Також, рекомендую подати клопотання про допит свідків, які б могли підтвердити реальний обсяг спричинених збитків.
Доброго дня в мене дуже важливе питання я хочу перевестись з одного коледжу в інший на ту ж саму спеціальність тільки я навчаюсь в м.Вінниці а хочу перевестись м.Київ чи можливо таке і як це зробити????
Доброго дня! Порядок переведення на інший факультет або до іншого навчального закладу регулюється затвердженим Наказом МОН України. «Положенням про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0427-96
Для переведення Вам потрібно отримати академічну довідку в деканаті. Там буде зазначено всі прослухані дисципліни й кількість кредитів ЄКТС, які Ви одержали. Цю довідку потрібно подати до деканату в той заклад, куди треба переводитися. Коли Ваша академрізниця менша за 20 кредитів (для студентів останнього року – 10), то далі рішення потрібно узгодити з керівництвом. Процедура узгодження на вигляд доволі проста: студент має звернутися до керівника свого вишу із заявою про переведення. Коли той дає згоду, то він направляє свою заяву до керівника ВНЗ, куди переводиться. Якщо Ви отримуєте обидва підписи, Вас можуть офіційно перевести. Уже в новому деканаті вам призначать час на усунення академрізниці: це роблять до початку нового семестру.
Доброго дня! Порядок проходження військової служби офіцерами запасу регулюється Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.1992 року, Указом Президента України від 10.12.2008 року «Про Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України» та Наказом Міністерства оборони України від 10.04.2009 року № 170 «Про затвердження Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України». Виходячи з положень вказаних нормативних актів, можна прийти до висновку, що офіцера запасу при призові на в/с призначають на посаду відповідно його спеціальності, а в разі відсутності відповідної посади проводять перенавчання.
Доброго дня! На період проходження практики Вас можуть табелювати на роботі лише коли Ви "проходите практику" на місці своєї основної діляності і в повній мірі виконуєте посадові обов'язки. Оплачувана відпустка на період проходження практики ЗУ "Про відпустки" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80 не передбачена. Що стосується щорічної оплачуваної відпустки, то згідно ст.10 вищевказаного закону "Право працівника на щорічні основну та додаткові відпустки повної тривалості у перший рік роботи настає після закінчення шести місяців безперервної роботи на даному підприємстві."
Доброго дня! В описаній Вами ситуації вбачаються ознаки корупційного правопорушення і розкрадання бюджетних коштів. Зверніться до територіального підрозділу поліції з заявою.
Доброго дня! Вказана особа не мала права відділяти собі парковочне місце без погодження з власником (користувачем) земельної ділянки. Якщо власник (користувач) землі ОСББ - потрібно погоджувати з ним.
Доброго дня! Якщо Ви не є резервістом, відповідно до ст.30 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу", як особа, яка має дитину віком до 3-х років, Ви маєте праву на звільнення від військових зборів.
1. Від проходження зборів звільняються (крім резервістів): 1) працівники Збройних Сил України та інших військових формувань; 2) працівники підприємств, установ і організацій цивільної авіації, які безпосередньо забезпечують перевезення, обслуговування та ремонт повітряних суден і аеродромної техніки; 3) плавучий склад суден морського і річкового транспорту та суден рибної промисловості в період навігації; 4) особи, які працюють у сільському господарстві, а також зайняті на підприємствах з ремонту сільськогосподарської техніки, - в період посівних і збиральних робіт, за винятком перевірочних зборів; 5) науково-педагогічні (педагогічні) працівники вищих, професійно-технічних і середніх навчальних закладів - в період, коли у цих закладах проводяться заняття; 6) студенти вищих навчальних закладів з денною і вечірньою формами навчання - на весь строк навчання, а студенти вищих навчальних закладів із заочною формою навчання і такі, що здають іспити екстерном, а також аспіранти та докторанти - в період екзаменаційних сесій; 7) військовозобов'язані-жінки, за винятком перевірочних зборів; 8) особи, звільнені з військової служби, - протягом року після звільнення в запас, за винятком перевірочних зборів; 9) військовозобов'язані, які мають дітей віком до трьох років або трьох і більше дітей віком до 16 років; 10) військовозобов'язані - у зв'язку з депутатською діяльністю; 11) військовозобов'язані, заброньовані за органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та воєнний час; 11-1) військовозобов'язані, які уклали контракт про перебування у резерві служби цивільного захисту, - з метою підготовки резерву служби цивільного захисту; 12) студенти, які навчаються у вищих і середніх духовних навчальних закладах; 13) священнослужителі, які займають посаду в одній з релігійних організацій, що діє за статутом (положенням), зареєстрованим у встановленому порядку; 14) кандидати в народні депутати України, зареєстровані в установленому порядку, за їх заявою - до дня опублікування результатів виборів включно.
2. В окремих випадках, за наявності інших поважних причин і подання військовозобов'язаними відповідних документів, рішення про звільнення від проходження зборів приймається районним (міським) військовим комісаріатом, де вони перебувають на військовому обліку.
3. Резервісти звільняються від проходження навчальних та перевірочних зборів у порядку, встановленому положеннями про проходження громадянами України служби у військовому резерві.
Доброго дня! Рекомендую ознайомитись з ПОРЯДКом формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/219552861
Доброго дня! Бажано, щоб "обіцянки" забудовника були закріплені у Вашому інвестиційному договорі. Як правило це не робиться. Вплинути на ситуацію може місцева влада, яка контролює питання впорядкування прилеглої до будинку території.
Доброго дня! Питання пов'язані з військовим квитком регулюються Положенням про військовий квиток рядового, сержантського і старшинського складу та Положення про військовий квиток офіцера запасу http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/263/94Вказане положення передбачає підстави для вилучення військового квитка, а саме * У разі виїзду за кордон на строк більш як три місяці військовослужбовець (військовозобов'язаний) повинен здати військовий квиток до штабу військової частини (військового
комісаріату за місцем обліку) і одержати про це довідку за зразком, затвердженим Міністерством оборони України. * Військовий квиток особи, яка припинила громадянство України відповідно до статті 18 Закону України "Про громадянство України" ( 1636-12 ), підлягає здачі до військового комісаріату за місцем обліку. ( Абзац перший пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Указом Президента N 70/99 від 27.01.99 ) * Військовий квиток померлого здають до штабу військової частини, де проходив службу військовослужбовець (органу реєстрації актів громадянського стану, який після реєстрації смерті надсилає квиток до військового комісаріату, де військовозобов'язаний перебував на обліку). * В особи, взятої під варту або засудженої до позбавлення волі, військовий квиток вилучає орган дізнання, попереднього слідства чи суд. Після набрання вироком законної сили суд надсилає його до військового комісаріату за місцем обліку засудженого.
Доброго дня! Згідно до Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/999-97-%D0%BF/parao104#o104 ), а саме пунктів:
7. Інвалід може мати в своєму користуванні лише один
автомобіль, отриманий через структурний підрозділ соціального
захисту населення за рахунок коштів державного та місцевих
бюджетів або через управління виконавчої дирекції за рахунок
коштів, передбачених у бюджеті Фонду соціального страхування.
8. Інвалід може бути достроково взятий на облік на підставі
рішення структурного підрозділу соціального захисту населення за
погодженням з Мінсоцполітики, а інваліду внаслідок трудового
каліцтва - за рішенням правління Фонду соціального страхування у
разі: Викрадення автомобіля, якщо протягом року з моменту
оголошення про розшук автомобіль не знайдено, що підтверджується
довідкою, виданою підрозділом МВС; Неможливості відновлення автомобіля та непридатності його для подальшої експлуатації внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, щосталася не з вини інваліда або особи, яка керувала автомобілем у присутності інваліда, або нещасного випадку чи стихійного лиха, що підтверджуються відповідними довідками, виданими підрозділами МВС чи ДСНС.
14. Для вирішення питання про заміну автомобіля інваліди (крім
тих, кому групу інвалідності встановлено безстроково) проходять
повторний огляд в обл. МСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) після закінчення
встановленого строку експлуатації автомобіля.
У разі заміни автомобіля, інвалід або член сім'ї, якому
передано право користування автомобілем, законний представник
недієздатного інваліда, дитини-інваліда на підставі письмової
довідки структурного підрозділу соціального захисту населення або
управління виконавчої дирекції, форма якої затверджується
Мінсоцполітики, знімає автомобіль з обліку в підрозділі МВС за
місцем його реєстрації (номерні знаки і реєстраційні документи
здаються до підрозділу МВС).
Після цього інвалід, законний представник недієздатного інваліда, дитини-інваліда повертає придатний до подальшої експлуатації автомобіль, що перебував у користуванні, структурному підрозділу соціального захисту населення, що забезпечує інваліда новим автомобілем, а інвалід унаслідок трудового каліцтва - управлінню виконавчої дирекції.
18. У разі повернення автомобіля структурному підрозділу
соціального захисту населення або управлінню виконавчої дирекції
він підлягає зняттю з обліку в підрозділі МВС за місцем його
реєстрації на підставі довідки, форма якої затверджується
Мінсоцполітики (номерні знаки і реєстраційні документи здаються до
підрозділу МВС).
Повернутий структурному підрозділу соціального захисту
населення або управлінню виконавчої дирекції автомобіль підлягає
огляду в установленому порядку для визначення його придатності для
подальшої експлуатації, ступеня зносу та розрахункової вартості.
27. У порядку загальної черговості автомобілями
забезпечуються:
- інваліди II групи з числа учасників ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської
катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з
Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у
ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових
навчаннях із застосуванням ядерної зброї (категорія 1), за
відсутності медичних показань для забезпечення автомобілем;
- інші інваліди, які мають відповідні медичні показання.
Отже,вам доведеться повернути автомобіль у будь-якому випадку,тому що Законодавством не передбачено те,що автомобіль може бути не повернено. Вам потрібно повернути автомобіль і представити його на огляд, де і вирішать що з ним далі робити. Ви ж в цей час маєте право стати на облік знову або подати додаткові документи для отримання автомобіля позачергово (якщо такі підстави є). Щодо поновлення черги,то Законодавством не передбачено такої процедури.
У мене до Вас таке запитання. Біля мого часного будинку хочуть побудувати медичну амбулаторію. Будь ласка скажіть мені, чи це таке можливе, а якщо і так, то скільки повинна бути відстань між будівлями по санітарним нормам.
Щиро вдячна.
Доброго дня! Законодавство допускає будівництво амбулаторно-поліклінічних закладів у приватному секторі. Відповідно до Державних Будівельних норм України, а саме прДБН В.2.2-10:2018 Заклади охорони здоров'я. Будинки і споруди (https://drive.google.com/file/d/1y6HwqHxKo82V1s13ZvzLFULomvNNtnfG/view)
в підрозділі третьому Розділу сьомого вказується,що :
Амбулаторно-поліклінічні заклади мають розміщуватись в окремих будинках, зблокованих з будинками стаціонарів, в одному об?ємі зі стаціонаром чи вбудованими у будинки громадського і житлового призначення. Лікувально-діагностичні приміщення, корпуси, блоки слід передбачати спільними, але з окремими входами для стаціонарних і амбулаторних хворих. Таке будівництво буде здійснюватися на окремій земельній ділянці.
Отже, особливих санітарних норм та відстані між будинками Законом не передбачається,тому до такого будівництва будуть застосовуватись стандартні норми як до житлових будинків та/або споруд.
Доброго дня! Європейська хартія прав пацієнтів, а саме ст.6 вказує, що: «Кожен має право на конфіденційність особистої інформації, включаючи інформацію про свій стан здоров’я і можливі діагностичні чи терапевтичні процедури, а також на захист своєї приватності під час проведення діагностичних оглядів».
Також, Конституція України, а саме ст.32 говорить,що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання і поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ЗУ «Про інформацію», а саме ч.2 ст.11 забороняється збирання, використання та поширення конфіденційної інформації про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Тут же і вказується,що до конфіденційної інформації належать: дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я( в тому числі і перебіг вагітності), а також адреса, дата і місце народження
Згідно з Положенням про фельдшерсько-акушерський/фельдшерський пункт
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1169-16/stru/paran4#n4), а саме з Розділом ІІ, де вказані основні завдання та напрямки діяльності ФАП/ФП, не передбачено нагляд та контроль за перебігом вагітності. Якщо медсестра з метою піклування просить такі відомості ви маєте право, але не зобов?язані надавати таку інформацію.
Отже, такій медсестрі,що знаходиться на ФАП/ФП Ви маєте право не розголошувати свої дані, адже Положенням про фельдшерсько-акушерський/фельдшерський пункт НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО такого завдання, а це означає, що жодний облік не ведеться і такі відомості не повинні з вас вимагатися. Слід пам?ятати, що якщо виникне критична ситуація за місцем вашого проживання/реєстації, то первинна невідкладна допомога буде надаватися вам на місці саме цим персоналом, а їм будуть необхідні такі відомості про вас, щоб вчасно та якісно виконати свою роботу та допомогти в першу чергу вам.
Доброго дня!
Згідно з ч.1 ст.183 Сімейного кодексу України
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2947-14/paran905#n905), суд визначає розмір аліментів залежно від заробітку (доходу) матері, батька дитини. Такий перелік доходів є закріпленим у законодавстві, а саме в Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 26 лютого 1993 р. N 146 «Перелік видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів на одного з подружжя, дітей, батьків, інших осіб»
Також, відповідно до ч.1 ст. 182 СКУ (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2947-14/paran905#n905) при визначенні розміру аліментів суд враховує:
-
стан здоров?я та матеріальне становище дитини
-
стан здоров?я та матеріальне становище платника аліментів
-
наявність у платника аліментів інших дітей, непрацездатних чоловіка, дружини, батьків, дочки, сина
-
доведені стягувачем аліментів витрати платника аліментів, у тому числі на придбання нерухомого або рухомого майна, сума яких перевищує десятикратний розмір прожиткового мінімуму для працездатної особи, якщо платником аліментів не доведено джерело походження коштів
-
інші обставини, що мають істотне значення
Згідно до ч.2 ст 182 СКУ (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2947-14/paran905#n905) Розмір аліментів має бути необхідним та достатнім для забезпечення гармонійного розвитку дитини.
Мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку
Прожитковий мінімум на 01.01.2018 року відповідно до Закону України «Про Державний бюджет» :
-
на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2018 року - 1700 гривень, з 1 липня - 1777 гривень, з 1 грудня - 1853 гривні
-
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2018 року - 1492 гривні, з 1 липня - 1559 гривень, з 1 грудня - 1626 гривень;
-
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2018 року - 1860 гривень, з 1 липня - 1944 гривні, з 1 грудня - 2027 гривень;
-
працездатних осіб: з 1 січня 2018 року - 1762 гривні, з 1 липня - 1841 гривня, з 1 грудня - 1921 гривня;
-
осіб, яків тратили працездатність: з 1 січня 2018 року - 1373 гривні, з 1 липня - 1435 гривень, з 1 грудня - 1497 гривень.
Отже, на даний момент Законом не передбачено обмежень на виплату аліментів осіб,що мають працездатні групи інвалідності, тому ви будете виплачувати загальну суму відповідно від своїх доходів. Суд має врахувати ваш стан здоров?я та матеріальний стан і відповідно до цього має призначити розмір аліментів. Мінімальний їх розмір на дитину 10 років становитиме :
з 1 січня 2018 року - 1860 гривень,
з 1 липня - 1944 гривні,
з 1 грудня - 2027 гривень.
Доброго дня! Почитайте позицію Міністерства Юстиції з Вашого питання. https://www.just.gov.ua/online/consultation/view/896/
Визнано дії Пенсійного фонду щодо відмови в перерахунку додаткової пенсії та підвищення за проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю в розмірах, передбачених ст. ст. 39, 51 Закону України №796, протиправними, та зобов'язано Пенсійний фонду нарахувати та виплачувати мені додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров'ю, в розмірах, встановлених ст. 51 Закону України 796, та підвищення за проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю в розмірах, встановлених ст. 39 Закону України №796,
Враховуючи те, що рішення суду апеляційної інстанції прийнято після 01.01.2013 воно не підлягає виконанню у порядку ПКМУ №440 від 03.09.2014.
Підкажіть будь-ласка, яким чином можна отримати кошти нараховані по рішенню суду.
Дякую!
Доброго дня! Для надання Вам предметної відповіді потрібно вивчати рішення суду. Рекомендую звернутися до юриста у звичайному порядку.
Доброго дня! "Знятий з обліку" і "Виключений з обліку" - це різні правові поняття. Насамперед з'ясуйте це питання. Якщо Вас виключено з обліку - поновити можуть виключно за Вашим бажанням.
Насамперед дізнайтесь у чиїй юрисдикції знаходиться земля, на якій Ви хочете одержати земельну діялнку. Після цього звертайтесь до відповідного органу з заявою про надання дозволу на виготовлення проекту відведення.
Доброго дня! Що таке Київське КЕУ - можу тільки гадати, але не буду цього робити. Однак, будь хто несе відповідальність за майно на яке має права. Згідно ст.5 ЗУ "Про власність" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/697-12 Власник, здійснюючи свої права, зобов'язаний не завдавати шкоди навколишньому середовищу, не порушувати права та охоронювані
законом інтереси громадян, юридичних осіб і держави.
Доброго дня! Відповідь на Ваше питання можна знайти в тексті "Положення про ВЛК Збройних сил України". http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/page2 Зокрема у розділі 3 "Медичний огляд військовозобов'язаних у мирний час та під час мобілізації, на особливий період". Так, ст.3.1. визначає, що "Медичний огляд військовозобов'язаних проводиться за рішенням військового комісара ВЛК військових комісаріатів.", а ніяк ні кадровича підприємства. Також, згідно ст.3.2. "Повторний медичний огляд військовозобов’язаних, які перебувають у запасі 1 і 2 розрядів, раніше визнаних придатними до військової служби або непридатними до військової служби в мирний час за станом здоров’я, а також військовозобов’язаних плавскладу ВМС Збройних Сил України проводиться один раз на 5 років ВЛК військових комісаріатів, а льотного складу - ЛЛК військових комісаріатів." Тобто, до 2019 року Вас ніхто не може направити на повторну ВЛК.
Доброго дня! Догана є одним із заходів стягнення (ст. 147 Кодексу законів про працю України ; КЗпП). Відповідно до статті 151 КЗпП протягом строку дії дисциплінарного стягнення до працівника не застосовуються заходи заохочення. Премія ж не належить до заходів заохочення. А належить вона до фонду заробітної плати. Порядок її виплати передбачений у колдоговорі, положенні про преміювання або трудовій угоді. Тож якщо у перелічених документах передбачено позбавлення працівника премії під час дії догани, то саме на цій підставі працівник може залишитись без премії. Або керівник може окремим наказом позбавити працівника преміювання за догану, в тому числі частково.
Доброго дня! Закон не передбачає часткового прийняття спадщини. Приймається або все, або нічого (відмова від спадщини). Розберіться, що відбулося у Вашому випадку, звернувшись до нотаріуса, який оформляв спадщину.
Доброго дня! Рекомендую подати письмову скаргу теритріальному інспектору праці.
Доброго дня! Відповідно ст.46 ч.10. ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/page4 Рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.
Доброго дня! Облгеокадакстр не правомочний виділяти земельні ділянки. Приватизація землі здійснюється на підставі рішення відповідної місцевої ради в межах її повноважень. Землі за межами села, за рідким виключенням, не знаходяться у віданні місцевих рад. Ними відають відповідні державні адміністрації.
Доброго дня! Насамперед, на Вашу письмову заяву повинна бути надана письмова відповідь, відповідно ЗУ "Про звернення громадян". http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80 Відмова у прийнятті на посаду повинна бути мотивованою. Не можна виключати, що на посаду повинен проводитись конкурс, однак про це Вам також повинні повідомити.
Доброго дня! Якщо працівник не ходить на роботу, а адміністрація підприємства його табелює і сплачує заробітну плату, в діях керівництва наявні ознаки службового підроблення та зловживання службовим становищем, в діях працівника наявні ознаки розкрадання коштів підприємства. Зверніться з заявою про вчинення вказаних злочинів до поліції.
Доброго дня! З Вашого запитання я можу зробити висновок, що робота у сільській раді на сьогодня у Вас є основною. Тому, інше місце роботи бути основним не може. Для початку, погодьте з Головою ради, чи зможуть Вас прийняти на роботу "за сумісництвом". Якщо Ви хочете, щоб основним місцем роботи залишалась рада - спочатку офіційно погодьте графік своєї роботи в Раді (якщо його немає), після цього звертайтесь до іншого місця роботи для влаштування за сумісництвом, виходячи з графіку на основній роботі. Якщо Ви займаєте в Раді посаду, яка визначена у ст.3 ЗУ "Про запобігання корупції" http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1700-18 , обов'язково врахуйте обмеження встановлені вказаним законом щодо Вашої роботи за сумісництвом.
Доброго дня! Згідно вимог чинного законодавства, Ви успадкували не лише майно, а й обов'язки стосовно нього. Почитайте умови договору оренди, зокрема прописані підстави для його розірвання. Поки договір оренди залишається чинним - орендар має право його використовувати.
Мого сина взяли строковиком в армію. В нього часто пускається кров з носа,має скривлену перегородку. Чи беруть з таким до армії? Чи можна,його забрати?
Доброго дня! Звільнити з військової служби за станом здоров'я можна лише на підставі відповідного висновку ВЛК. Рекомендую ознайомитись з "Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України" http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08 Відповідно до п.6.1. даного положення, Ваш син має право звернутися з рапортом до командира своєї ВЧ про направлення його для проходження ВЛК у зв'язку з поганим станом здоров'я.
Доброго дня! На жаль, за відсутності документів, Вам буде складно довести, що Ви подавали заяву в 2013 році. В той же час, не може не викликати сумнів зненацьке накладення штрафу одразу за 5 років, насамперед виходячи із обмежених строків притягнення до адміністративної відповідальності. Рекомендую звернутися до адвоката, з метою вивчення Вашого питання і підготовки оскарження до суду вказаних штрафних санкцій.
Доброго дня! Рекомендую ознайомитись з "Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України" http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08 Відповідно до п.6.1. даного положення, Ви маєете право звернутися з рапортом до командира своєї ВЧ про направлення Вас для проходження ВЛК.
Доброго дня! Згідно ст.10 ч.11 ЗУ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2011-12/page2 "11. У зв'язку з хворобою військовослужбовця йому надається відпустка для лікування із збереженням грошового та матеріального забезпечення на підставі висновку військово-лікарської комісії. Тривалість такої відпустки визначається характером захворювання. Загальний час безперервного перебування військовослужбовця в закладах охорони здоров'я та у відпустці для лікування у зв'язку з хворобою не повинен перевищувати 4 місяців підряд (крім випадків, коли законодавством передбачено більш тривалі строки перебування на лікуванні). Після закінчення встановленого безперервного перебування на лікуванні у закладах охорони здоров'я та у відпустці для лікування у зв'язку з хворобою військовослужбовець підлягає огляду військово-лікарською комісією для вирішення питання про придатність його до військової служби." Тобто, законом передбачена відпустка на час проходження лікування, але не реабілітації.
Доброго дня! Все залежить від того яку посаду займала особа, що передає справи. Існує безліч інструкцій по різним відомствам, які регулюють ці питання.