Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
чи правомірно, що резервістів/військовозобовязаних відправляють на збори без проведення медкомісії? дякую
Доброго дня!
Частиною 1 ст.29 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n613) Військовозобов'язані призиваються на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори. Резервісти проходять підготовку та збори відповідно до програм у порядку, встановленому положеннями про проходження громадянами України служби у військовому резерві. Про початок та закінчення зборів військовозобов'язаних та резервістів видається відповідний наказ командира військової частини.
Відповідно до п.3.3 Наказу Мін Оборони «Про затвердження Інструкції з організації і проведення навчальних зборів з військовозобов'язаними у військових частинах і установах Збройних Сил України» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1162-09 ) Військовозобов’язані, які призиваються на навчальні збори, підлягають медичному огляду, що проводиться відповідно до вимог Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року № 402, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 року за № 1109/15800 (зі змінами) (далі - Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України).
Обов’язковості медичного огляду резервістів, які відправляються на збори законодавством не передбачено відповідно до «Положення
про проходження громадянами України служби у військовому резерві Збройних Сил України» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/618/2012)
Однак, кожен має право з власної ініціативи бути направленим для проходження медичної комісії на підставі обгрнутованої заяви.
Доброго дня!
Відповідно до абз.16 п.27 Постанови КМУ №1317 від 3.12.2009 року «Питання медико-соціальної експертизи» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1317-2009-%D0%BF) підставою для встановлення II групи інвалідності є стійкі, вираженої важкості функціональні порушення в організмі, зумовлені захворюванням, травмою або вродженою вадою, що призводять до значного обмеження життєдіяльності особи, при збереженій здатності до самообслуговування та не спричиняють потреби в постійному сторонньому нагляді, догляді або допомозі.
Згідно з абз.25 п.27 Постанови КМУ №1317 від 3.12.2009 року «Питання медико-соціальної експертизи» Особи з інвалідністю II групи з вираженим обмеженням життєдіяльності можуть навчатися та провадити різні види трудової діяльності, зокрема шляхом створення відповідних умов праці із забезпеченням засобами компенсації фізичних дефектів чи порушених функцій організму, здійснення реабілітаційних заходів.
Враховуючи положення законодавства особи з 2 групою інвалідності можуть провадити різні види трудової діяльності, зокрема шляхом створення відповідних умов праці із забезпеченням засобами компенсації фізичних дефектів чи порушених функцій організму.
Таким чином, я не вбачаю підстав для відмови в продовженні праці на посаді механіка внаслідок зміни групи інвалідності, якщо це не передбачено конкретним нормативним документом стосовно даної посади.
У мене до Вас таке запитання. Чи вважається посада керівною, якщо людина працює керівником гуртка?
Щиро дякую.
Доброго дня!
Професійні назви робіт керівників зазначені у розділі 1 Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого і введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327.
Керівниками підрозділів у сфері культури, відпочинку та спорту є керівник гуртка, тобто це є керівною посадою.
Доброго дня!
Фізичні особи підприємці за результатами календарного року подають два звіти до контролюючого органу, який здійснює податкову політку та органів доходів і зборів . Це податкова декларація відповідно до ПКУ http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17) та річний звіт як платника єдиного соціального внеску http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0460-15 .
Виходячи з Вашого запитання неможливо надати конкретну відповідь оскільки Вами не вказано, який саме державний орган надіслав листа та який саме звіт Ви маєте на увазі. У разі, якщо Вами не було надано річний звіт як платника єдиного соціального внеску до органів доходів та зборів, тоді вимога є правомірною, оскільки враховуючи надану інформацію у питанні до 2018 року ФОП не було ліквідовано та Ви повинні були надавати самостійно вказаний річний звіт.
Якщо Ви маєте на увазі податкову декларацію тоді згідно зі ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку. У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.
вчитель загальноосвітнього закладу, за умови введення воєнного стану.Стаття 30 ЗУ "Про військову службу.." звільняє, але ж воєнний стан?
Доброго дня!
Відповідно до п.5 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу»( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n787) від проходження зборів звільняються (крім резервістів): науково-педагогічні (педагогічні) працівники вищих, професійно-технічних і середніх навчальних закладів - в період, коли у цих закладах проводяться заняття.
Тобто, враховуючи положення законодавства, вчитель загальноосвітнього закладу, звільняється від проходження зборів в період, коли у закладі проводяться заняття, оскільки це є закладом середньої освіти відповідно до ЗУ «Про загальну середню освіту» ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/651-14). Введення воєнного стану не впливає на дію вказаного положення.
Доброго дня!
Виходячи з Вашого питання неможливо надати конкретну відповідь стосовно законності вручення повісток, оскільки Вами не вказану про яку саме повістку йде мова.
Відповідно до законодавства повістки у військкомат можуть бути для : уточнення облікових даних, проходження медкомісії (ВЛК), призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних, призову під час мобілізації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 р. № 352 «Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/352-2002-%D0%BF) передбачений лише порядок вручення повістки при призові на строкову військову службу, проте, він є загальним і не встановлює деталі та особливості вручення повістки. Інші випадки призову на військову службу, зокрема у зв’язку із мобілізацією законом, не врегулюванні взагалі.
Відповідно до абз. 2 ч.10 ст.1 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n787) громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані: прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
У випадку відмови від підпису повістки, особою, що вручає таку повістку можливе складання акту відмови від отримання повістки. Складений акт про відмову від отримання повістки може можу бути направлений до правоохоронних органів для притягнення до кримінальної або адміністративної відповідальності щодо ухилення від військової служби.
На сьогоднішній день, оскаржити дії військкомату можна у судовому порядку або до звернувшись до військкомату зі скаргою.
Я до Вас учора писала по питанню конкурсу на директора будинку культури. Так от керівництво посилається на закон України № 955 ВІД 24.02.2016 Року, про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури, конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури.
Виникає запитання, чи правомірні дії керівництва, щодо такого конкурсу, для людини, яка пропрацювала 17 років на цій посаді і до пенсії залишилося 4 роки ?
Щиро дякую.
Доброго дня!
Відповідно до Пункту 2 розділу II Прикінцевих положень ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/955-19 ) Набрання чинності цим Законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних та комунальних закладів культури, а також з професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) державних та комунальних закладів культури згідно з пунктом 9 статті 36 Кодексу законів про працю України. Ця норма не поширюється на професійних творчих працівників комунальних закладів культури у територіальних громадах з населенням до 5 тисяч жителів.
Згідно зі ст.21 ЗУ «Про культуру» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2778-17 керівники державних та комунальних закладів культури призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту строком на п’ять років за результатами конкурсу.
Отже, дії керівництва є правомірними оскільки набрання чинності ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» є підставою для припинення безстрокового трудового договору.
Доброго дня! Моблізація не оголошена, тому ніхто під неї не підпадає.
Я перепрошую, будинок культури належить державі, це бюджетна основа і мій чоловік там директор. Але є такий закон, що кожного року поводиться конкурс на заміну керівників тобто директорів ( тобіш схоже на тендер) це також стосується і директорів шкіл. Отже у мене і виникло таке запитання; чи правомірні дії керівництва? Якщо мій чоловік на цій посаді тут пропрацював 17 років і до пенсії залишилося 4 роки.
Щиро дякую.
Я вже пояснив, що мені потрібен Наказ про проведення конкурсу, з посиланням на норму закону.
Неодноразово до Вас зверталася за допомогою, спасибі Вам за Ваші роз’яснення. Ось і сьогодні мені вкрай потрібна Ваша допомога. У мене така ситуація. Мій чоловік 17 років займає посаду директора будинку культури, до пенсії йому залишилося 4 роки, а ось учора йому повідомили щоб він подав свої документи на конкурс на займану посаду ( це означає що ще є кандидатури на директора будинку культури). Чи законні дії керівництва?
Щиро дякую.
Доброго дня! Для наданням Вам відповіді, потрібно знати на яких підставах проводиться конкурс. З цього приводу пропоную звернутися до представника власника "Клубу".