Онлайн консультації
Запитань: усього-2787, сьогодні-2; відповідей: усього-2787, сьогодні-2
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Порядок здійснення виплат військовослужбовцям у зв’язку з травмуванням під час проходження військової служби передбачено ст. 40-41 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page4), ст. 16, 16-1, 16-2, 16-3 та 16-4 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/975-2013-%D0%BF), а також Постановою КМУ від 25.12.2013 року №975 «Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/975-2013-%D0%BF).
Розмір, та підстави надання такої допомоги залежать від декількох факторів.
По-перше, від того, чи проходила особа військову строкову службу, чи військо службу за контрактом.
По-друге, який характер отриманої особою травми. Призвело це до призначення інвалідності чи ні.
По-третє, за яких умов сталось травмування особи.
Для того, щоб розібратись у Вашому питанні, раджу Вам ознайомитись з інформацією, яка міститься за наданими посиланнями.
Доброго дня!
Відповідно до пункту 2 статті 1243 Цивільного кодексу України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran5803#n5803) У разі складення спільного заповіту частка у праві спільної сумісної власності після смерті одного з подружжя переходить до другого з подружжя, який його пережив. У разі смерті останнього право на спадкування мають особи, визначені подружжям у заповіті.
Тобто вступити у володіння цим майном Ви зможете лише після смерті обох з подружжя і лише тоді Ви зможете розпоряджатись, у тому числі відмовлятись від прийняття спадщини.
Доброго дня!
З Вашого запитання не зовсім зрозуміло, що саме було укладено між Вашими батьками. Припускаю, що це був заповіт подружжя. Якщо так, то в такому разі відповідно до статті 1243 Цивільного кодексу України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran5803#n5803)
1. Подружжя має право скласти спільний заповіт щодо майна, яке належить йому на праві спільної сумісної власності.
2. У разі складення спільного заповіту частка у праві спільної сумісної власності після смерті одного з подружжя переходить до другого з подружжя, який його пережив. У разі смерті останнього право на спадкування мають особи, визначені подружжям у заповіті.
3. За життя дружини та чоловіка кожен з них має право відмовитися від спільного заповіту. Така відмова підлягає нотаріальному посвідченню.
4. У разі смерті одного з подружжя нотаріус накладає заборону відчуження майна, зазначеного у заповіті подружжя.
Отже, якщо мова йде про заповіт подружжя, то в такому разі після смерті одного з подружжя другий з подружжя вже НЕ матиме права скасувати зроблений подружжям заповіт.
Доброго дня!
Відповідно до п. 64 Постанови КМУ «Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службуза контрактом» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/352-2002-%D0%BF/page3) оповіщення громадян про призов на строкову військову службу та їх прибуття на призовні дільниці відбувається за наказами районних військових комісарів і повістками, врученими призовникам через житлово-експлуатаційні організації, домовласників, відповідні виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, де немає військових комісаріатів, керівників підприємств, установ, організацій, навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності.
З огляду на те, що порядок вручення повісток для проходження медичного огляду законом не визначений, повинен застосовуватись п. 64 вищезазначеної Постанови за аналогією закону, відповідно до якого повістки можуть вручатись через ЖЕКи, домовласників, відповідні сільські, селищні і міські ради на випадок де немає військових комісаріатів, роботодавця та навчальні заклади.
Також відповідно до п.1 ч.10 ст.1 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran15#n15)громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов’язані прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних. А також відповідно до п.2 ч.1 ст.10 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» зазначені категорії осіб зобов’язані проходити медичний огляд та лікування в лікувально-профілактичних закладах згідно з рішеннями комісії з питань приписки, призовної комісії або військово-лікарської комісії районного (міського) військового комісаріату.
Отже, громадяни України, які перебувають у запасі Збройних Сил України, зобов’язані прибути за викликом районного (міського) військового комісаріату для проходження медичного огляду.
Мене це підвищення не торкнулось, бо як пояснили в адміністрації школи я не являюсь пед.працівником. Підкажіть, будь ласка, якими нормативно-правовими
актами чи законами це регулюється (чи є концертмейстер педагогічним працівником)? Чи це просто вигадка місцевої адміністрації?
Доброго дня!
Адміністрація Вашого навчального закладу порушила Ваші права. Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/963-2000-%D0%BF) до посад педагогічних працівників відносяться:
Вчителі, викладачі всіх спеціальностей, асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням, асистент вчителя-реабілітолога, старший викладач вищого навчального закладу I і II рівня акредитації, майстер виробничого навчання, педагог професійного навчання, старший вихователь, вихователь, асистент вихователя дошкільного навчального закладу, соціальний педагог по роботі з дітьми-інвалідами, логопед закладу охорони здоров'я та соціального забезпечення, методист, педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог, керівник гуртка, секції, студії, інших форм гурткової роботи; концертмейстер, художній керівник, культорганізатор, акомпаніатор, екскурсовод, інструктор з туризму закладів освіти …
Отже, концертмейстер являється педагогічним працівником, що підтверджує вищезазначена Постанова!
Питання таке - чи потрібно включати до доходів та оподатковувати податком на прибуток надміру сплачене пдв або мито, яке повернуто платнику податків за рішенням суду ?
Доброго дня! Питання таке виходить за межі формату безкоштовних он-лайн консультацій. Зверніться до юриста за платною консультацією.
Доброго дня!
Відповідно до ч.11 ст.15 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/print1493104501453553) громадянам України, приписаним до призовних дільниць, видаються посвідчення про приписку, роз'яснюються права та обов'язки, правила військового обліку та відповідальність за порушення цих правил.
Щодо військового квитка, то відповідно до п.3.1. Положення про військовий квиток осіб рядового, сержантського і старшинського складу (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/582/2016), військові квитки видаються районними (міськими) військовими комісаріатами під час призову або прийняття громадян на військову службу, зарахування в запас, поновлення військового квитка у разі його втрати або пошкодження, зарахування до військового навчального закладу, звільнення у запас або зняття з військового обліку за станом здоров'я.
Ч.1 ст.212 КУпАП (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran2440#n2440) передбачає відповідальність за умисне зіпсуття або недбале зберігання військовозобов'язаними і призовниками обліково-військових документів (військових квитків і посвідчень про приписку до призовних дільниць), яке спричинило їх втрату у вигляді накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вказана стаття передбачає відповідальність за умисне зіпсуття або недбале зберігання військовозобов’язаними і призовниками виключно військових квитків і посвідчень про приписку до призовних дільниць.
Чинним законодавством не передбачено відповідальність за втрату військовозобов’язаними і призовниками будь-яких інших документів, в тому числі «розписок про одержання військового квитка».
Отже, дії військового комісаріату є неправомірними, Ви не повинні платити штраф, який не передбачений чинним законодавством. Окрім цього, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є протокол про адміністративне правопорушення, з Вашого запитання, можна зробити висновок, що Вас з таким протокол не ознайомлювали.
Для вирішення Вашого питання раджу Вам звернуться зі скаргою до вищестоящого органу.
На мою домашню адресу зареєстрована громадська організація, яка фактично не діє. Голова організації - стороння особа.
Чи можу я без згоди голови виписати організацію зі своєї квартири чи це треба звертатися до суду?
Дякую за роз'яснення.
Доброго дня!
Існує два варіанти внесення змін щодо місця реєстрації громадського об’єднання:
-
за власним бажанням організації;
-
шляхом звернення до суду.
Відповідно до пункту 3 статті 19 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/755-15/page) для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі, подаються заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, і примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру.
Отже, без згоди голови громадської організації Ви не зможете здійснити зміну місця реєстрації громадського об’єднання. Вам потрібно звертатись або до керівника даного об’єднання, або подавати позовну заяву до суду!
Доброго дня! Виходьте з того, кому належить земельна ділянка на якій розташовано об'єкт, у Вашому випадку канава. Скоріш за все ця земля у комунальній власності і тому перебуває у віданні відповідної місцевої громади в особі відповідної ради та її виконавчого органу.
Доброго дня! Питання, які піднімаються у Вашому зверненні регулюються положеннями ЗУ "Про охорону праці" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2694-12 Рекомендую ретельно ознайомитись з зазначеним документом. Висновок контролюючого органу ні в якому разі не може бути таємницею від трудового колективу підпиємства. Тому, рекомендую звернутися письмово з заявою (бажано колективною) до керівництва підприємства про надання висновків перевірки. При цьому пошліться на ЗУ "Про доступ до публічної інформації". В разі відмови в наданні матеріалів, чи не розгляді звернення - є моєливість звернутися до суду. Раніше з такого приводу досить ефективно реагувала прокуратура. На превеликий жаль тепер вона позбавлена такої функції. Одночасно рекомендую написати звернення на адресу обласної державної адміністрації.