Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Відповідно до ч.10 ст.1 ЗУ «Про військовий обов'язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page) громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
Відповідно до ч.6 ст.15 ЗУ «Про військовий обов'язок і військову службу» строки проведення призову (призовів) громадян України на строкову військову службу визначаються Указом Президента України. Такий указ публікується в засобах масової інформації не пізніш як за місяць до закінчення року, що передує року призову (призовів) громадян України на строкову військову службу, крім указу про призов (призови) громадян України на строкову військову службу в особливий період, який публікується не пізніш як за місяць до початку проведення призову (призовів) громадян України на строкову військову службу.
Отже, повістка про призив для проходження строкової військової служби вручається особам у строки визначені в Указі Президента України про проведення призиву. Військовий комісаріат не має права вручати повістки про призив на строкову військову службу в інший термін. Однак, військовий комісаріат, має право вручити повістки громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві з метою виклику таких осіб до військового комісаріату для проходження медичного огляду, оформлення військово-облікових документів.
Доброго дня!
Відповідно до п.5 ч.18 Правил реєстрації місця проживання (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/207-2016-%D0%BF) для реєстрації місця проживання особа або її представник, разом з іншими необхідними документами, подає військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
Ст. 37 ЗУ «Про військовий обов'язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran680#n680) регулює питання взяття, зняття та виключення з військового обліку.
Ч.6 вказаної статті передбачає підстави виключення з військового обліку.
Тобто, якщо Ви перебуваєте на військовому обліку або підлягаєте взяттю на військовий облік, то при реєстрації місця проживання Ви повинні подати військовий квиток.
Якщо Ви не подасте необхідні документів, то відповідно до п.11 Правил реєстрації місця проживання орган реєстрації відмовить Вам у реєстрації місця проживання.
Доброго дня!
Чинним законодавством не передбачено надання відпусток за вислугою років.
Чинним законодавством передбачена можливість виходу на пенсію за вислугою років для педагогічних працівників.
Порядок призначення пенсії педагогічним працівникам регулюється ч. «е» ст.55 ЗУ «Про пенсійне забезпечення» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1788-12/parao442#o442).
Вказана стаття передбачає, що право на пенсію за вислугу років мають працівники освіти після досягнення 55 років і за наявності спеціального стажу роботи за переліком, що затверджується у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України, станом на 1 квітня 2015 – не менше 25 років та після цієї дати:
з 1 квітня 2015 року по 31 березня 2016 року - не менше 25 років 6 місяців;
з 1 квітня 2016 року по 31 березня 2017 року - не менше 26 років;
з 1 квітня 2017 року по 31 березня 2018 року - не менше 26 років 6 місяців;
з 1 квітня 2018 року по 31 березня 2019 року - не менше 27 років;
з 1 квітня 2019 року по 31 березня 2020 року - не менше 27 років 6 місяців;
з 1 квітня 2020 року по 31 березня 2021 року - не менше 28 років;
з 1 квітня 2021 року по 31 березня 2022 року - не менше 28 років 6 місяців;
з 1 квітня 2022 року по 31 березня 2023 року - не менше 29 років;
з 1 квітня 2023 року по 31 березня 2024 року - не менше 29
років 6 місяців;
з 1 квітня 2024 року або після цієї дати - не менше 30 років.
Отже, відповідно до вказаного педагогічні працівники мають право на пенсійне забезпечення за вислугу років, після досягнення ними 55-ти років, а також за умови наявності відповідного спеціального стажу роботи, який залежить від періоду, в якому особа планує скористатись своїм правом на пенсію.
Доброго дня!
Відстрочка від призову на строкову військову службу регулюються ст.17 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran271#n271).
Відповідно до ч.8 ст. 17 вказаного Закону відстрочка від призову на строкову військову службу для здобуття освіти на весь період навчання надається громадянам призовного віку, які навчаються у вищих навчальних закладах з денною формою навчання, у тому числі під час здобуття наступного вищого освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти.
Вказана стаття не передбачає надання відстрочки від проходження строкової військової служби з вказаної Вами причини.
Окрім цього, «Порядок проведення військової підготовки громадян України за програмою підготовки офіцерів запасу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/48-2012-%D0%BF/print1493104501453553) також не передбачає надання відстрочки.
Доброго дня!
Відповідно до ч.2 ст.28 ЗУ «Про виконавче провадження» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1404-19/paran471#n471) стягнення за виконавчими документами звертається в першу чергу на кошти боржника у національній та іноземній валютах, інші цінності, у тому числі на кошти на рахунках боржника у банках та інших фінансових установах.
Відповідно до ч.6 ст.48 ЗУ «Про виконавче провадження» стягнення на майно боржника звертається в розмірі та обсязі, необхідних для виконання за виконавчим документом, з урахуванням стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених на боржника під час виконавчого провадження, основної винагороди приватного виконавця.
Відповідно до ч.5 вказаної статті - у разі відсутності у боржника коштів та інших цінностей, достатніх для задоволення вимог стягувача, стягнення невідкладно звертається також на належне боржнику інше майно, крім майна, на яке згідно із законом не може бути накладено стягнення. Звернення стягнення на майно боржника не зупиняє звернення стягнення на кошти боржника. Боржник має право запропонувати види майна чи предмети, які необхідно реалізувати в першу чергу. Черговість стягнення на кошти та інше майно боржника остаточно визначається виконавцем.
Відповідно до ч.7 ст.48 ЗУ «Про виконавче провадження» у разі якщо сума, що підлягає стягненню за виконавчим провадженням, не перевищує 20 розмірів мінімальної заробітної плати, звернення стягнення на єдине житло боржника та земельну ділянку, на якій розташоване таке житло, не здійснюється. У такому разі виконавець зобов’язаний вжити заходів для виконання рішення за рахунок іншого майна боржника.
Отже, якщо у боржника вистачає коштів та цінностей для задоволення вимог стягувача, то стягнення звертається на ці кошти та цінності. Боржник має право запропонувати види майна чи предмети, які необхідно реалізувати в першу чергу. Проте, якщо у боржника не вистачає коштів та цінностей, а сума, що підлягає стягненню за виконавчим провадженням перевищує 20 розмірів мінімальної заробітної плати, то відбувається звернення стягнення на єдине житло боржника.
Додатково, раджу Вам ознайомитись з Додатком до ЗУ «Про виконавче провадження» Перелік майна, на яке не може бути звернено стягнення за виконавчими документами» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1404-19/paran995#n995). Житло боржника не зазначено у вказаному переліку.
знайомий попросив поповнити його банківську картку на 50 000 грн., що я і зробив. В банку мене ідентифікували за номером телефону. Відповідно я вийшов платником.
так от, чи можуть в мене виникнути проблеми у звязку із цим? чи не доведеться пояснювати податковій чи іншим органам походження цих грошей? особливо якщо я стану державним службовцем? дякую
Доброго дня! В статті 3 ЗУ «Про запобігання корупції» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1700-18) вказано перелік суб’єктів, на яких поширюється дія Закону.
Відповідно до частини 1 статті 45 зазначеного закону особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
При цьому відповідно до пункту 8 частини 1 статті 46 ЗУ «Про запобігання корупції» наявні грошові активи, у тому числі готівкові кошти, кошти, розміщені на банківських рахунках, внески до кредитних спілок та інших небанківських фінансових установ, кошти, позичені третім особам, а також активи у дорогоцінних (банківських) металах. Відомості щодо грошових активів включають дані про вид, розмір та валюту активу, а також найменування та код Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України установи, в якій відкриті відповідні рахунки або до якої зроблені відповідні внески. Не підлягають декларуванню наявні грошові активи (у тому числі готівкові кошти, кошти, розміщені на банківських рахунках, внески до кредитних спілок та інших небанківських фінансових установ, кошти, позичені третім особам) та активи у дорогоцінних (банківських) металах, сукупна вартість яких не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року.
Отже, якщо Ви станете державним службовцем, то в такому випадку Вам потрібно буде щорічно заповнювати і подавати декларацію за минулий рік, в якій також вказуєте грошові активи, які перевищують 50 прожиткових мінімумів. У випадку якщо Ви не вказали дані грошові активи, то уповноважена особа може звернутись до Вас з питаннями.
Відповідно до частини 9 статті 14 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran15#n15)на районні (міські) комісії з питань приписки покладаються обов’язок щодо зняття з військового обліку призовників та взяття на військовий облік військовозобов'язаних громадян.
Тобто, особи, які знятті з військового обліку перебувають на приписці до призовних дільниць.
Відповідно до ч.10 ст.1 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran15#n15)громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов’язані прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.
Отже, громадяни України, які зняті з військового обліку зобов’язані прибути за викликом районного (міського) військового комісаріату для проходження медичного огляду. Тобто дії військового комісаріату правомірні!
Доброго дня. Відповідно до пункту 34 Розділу 2Указу Президента України «Про Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008) контракт припиняється (розривається):
у день закінчення строку контракту;
у день набрання чинності новим контрактом - у разі зміни військовослужбовцем одного виду військової служби на інший;
у день, зазначений у наказі командира (начальника) військової частини по стройовій частині про виключення військовослужбовця зі списків особового складу військової частини (у разі дострокового припинення (розірвання) контракту, звільнення з військової служби або направлення для проходження військової служби до іншого військового формування з виключенням зі списків особового складу Збройних Сил України);
у день набрання чинності контрактом про навчання у разі вступу особи рядового складу, сержантського та старшинського складу, яка проходить військову службу за контрактом, до вищого військового навчального закладу, військового навчального підрозділу вищого навчального закладу;
у день, що настає після дня смерті (загибелі) військовослужбовця або дня визнання його судом безвісно відсутнім чи оголошення померлим.
Раджу Вам звернутись до Військового прокурора та Генерального штабу Збройних Сил України з відповідною заявою.
Доброго дня!
Діяльність Інтернет провайдерів регламентується Правилами здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність з надання послуг диспуту до Інтернету) (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0207-14).
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про кооперацію» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1087-15/parao117#o117) виконавчий орган кооперативу, в тому числі житлово-експлуатаційного кооперативу, має право укладати угоди між кооперативом та іншими особами.
Тобто, ЖЕК дійсно міг укласти угоду з Інтернет провайдером, на підставі якої вони розмістили у вашому будинку ці пристрої.
Проте, Ви можете звернутись до житлово-експлуатаційного кооперативу з письмовою заявою, щодо того, чи перевіряли вони, чи приносять дані пристрої шкоду.
Разом з цим, зверніться з письмовою заявою, з проханням надати відповідні роз'яснення щодо рівня впливу на здоров'я людей до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Оскільки саме цей орган здійснює контроль за додержанням операторами, провайдерами вимог чинного законодавства.
Доброго дня!
Відповідно до пункту 2.1. Постанови першого заступника Головного державного санітарного лікаря України «Про державні санітарні правила та норми для перукарень різних типів» (http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=927) перукарні розташовуються в окремих будівлях або в будинках громадських і торговельних центрів, побутових послуг, вокзалах, лазнях; перших та цокольних поверхах житлових будинків із обладнанням входу, окремого від входів до квартир, за умови забезпечення нормативних рівнів фізичних, хімічних і біологічних факторів в приміщеннях суміжних квартир.
А також відповідно до пункту 1 статті 383 Цивільного кодексу України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran2066#n2066) власник житлового будинку, квартири має право використовувати помешкання для власного проживання, проживання членів своєї сім’ї, інших осіб і не має права використовувати його для промислового виробництва.
Отже, перукарня може розташовуватись на 0 поверхах (цокольних).
Згідно з постановою НКРЕКП "Про ринкове формування роздрібних тарифів на електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів, крім населення, на території України" (http://www.nerc.gov.ua/?id=24902), Порядком розрахунку роздрібного тарифу на електричну енергію, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1222-13) та Порядком ринкового формування роздрібних тарифів на електроенергію, що відпускається споживачам, затвердженим постановою НКРЕКП (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1199-16) роздрібні тарифи на електричну енергію, що відпускається для кожного класу споживачів відрізняються від тарифів для населення. Тарифи Ви можете дізнатись на сайті компанії, яка обслуговує Ваш дім.