Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-2940, сьогодні-0;    відповідей: усього-2940, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Здравствуйте! Я имею ребенка 3-х лет и ушла в декрет по уходу за ребенком до 6-ти лет. Военнослужащая. Возможно ли как-то платить ежемесячно деньги в пенсионный фонд, чтобы мне защитывался стаж за то время, пока я сижу с ребенком и пока я не выйду на службу? Если можно- то куда обращаться?
Автор запитання: Марина - 19-09-2017 22:16:33

Доброго дня!

Відповідно до пункту 4 статті 9 Закону України «Про відпустки» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80/paran70#n70) до стажу роботи, що дає право на щорічну основну відпустку (стаття 6 цього Закону), зараховуються:

час, коли працівник фактично не працював, але за ним зберігалося місце роботи (посада) і йому не виплачувалася заробітна плата у порядку, визначеному статтями 25 і 26 цього Закону, за винятком відпустки без збереження заробітної плати для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку, а в разі якщо дитина хвора на цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), - до досягнення дитиною шістнадцятирічного віку, а якщо дитині встановлено категорію "дитина-інвалід підгрупи А" - до досягнення дитиною вісімнадцятирічного віку;

Отже, в даному випадку відпустка без збереження заробітної плати для догляду за дитиною до досягненню нею шестирічного віку НЕ буде враховуватись до стажу роботи. 

Добрый день. Купили путевку на свадьбу в Доминиканскую республику несколько недель назад( авиа отель). Вышло около 4500$.
И вот неделю назад прошёл один ураган Ирма(повезло, что рядом только), а на этой неделе прогнозируют ещё один более мощный, который зацепит город отдыха( Пунта Кана).
Сегодня мид Украины запостил у себе на сайте предупреждение об опасности отдыха в этом районе.
Как быть? Вернут ли деньги? Или перенесут просто поездку? Самолёт рейсовый, через Париж. Как себя вести с турагентом? На что есть право?
Автор запитання: Станіслав - 19-09-2017 20:06:15

Доброго дня!

Відповідно до статті 20 Закону України «Про туризм» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80/parao349#o349) за   договором  на  туристичне  обслуговування  одна  сторона (туроператор,   який   укладає  договір  безпосередньо  або  через турагента)  зобов’язується  надати  за  замовленням  іншої сторони (туриста)  комплекс  туристичних  послуг  (туристичний продукт), а турист зобов'язується оплатити його.

Отже, Ви повинні були б підписувати договір з турагентом або туроператором, в якому зазначаються всі істотні умови!

Також, відповідно до абзацу 12 статті 20 Закону України «Про туризм» туроператор   несе   перед   туристом   відповідальність   за невиконання  або  неналежне  виконання умов договору на туристичне обслуговування, крім випадків, якщо:

невиконання   або   неналежне   виконання  умов  договору  на туристичне обслуговування сталося з вини туриста;

невиконання   або   неналежне   виконання  умов  договору  на туристичне   обслуговування   сталося   з  вини  третіх  осіб,  не пов'язаних  з  наданням  послуг,  зазначених  у цьому договорі, та жодна  із  сторін  про  їх  настання  не  знала  і  не могла знати заздалегідь;

невиконання   або   неналежне   виконання  умов  договору  на туристичне обслуговування сталося внаслідок настання форс-мажорних обставин  або  є  результатом подій, які туроператор (турагент) та інші  суб'єкти  туристичної  діяльності,  які  надають  туристичні послуги, включені до туристичного продукту, не могли передбачити.

Згідно з рекомендаціями Міжнародної торгової палати (МТП) форс-мажорні обставини поділяються на такі категорії(http://www.uaa.org.ua/uploads2/2014/06/23/001.pdf):

а) повінь (але щорічний розлив річок не є форс-мажорною обставиною), землетрус, шторм, осідання грунту, цунамі, інші стихійні лиха природи;

б) пожежі, вибухи, вихід з ладу чи пошкодження машин та устаткування тощо.

Отже, туроператор не буде нести відповідальності за невиконання   або   неналежне   виконання  умов  договору, у разі настання форс-мажорних обставин.

Тобто, в даному випадку Вам потрібно ще раз ознайомитися з договором та виходячи з цього звертатись до туроператора для вирішення даного питання.

Окрім цього, раджу Вам ознайомитись зі змістом статті 20 ЗУ «Про туризм», в якій передбачено можливості відмови від виконання договору на туристичне обслуговування, а також порядок розрахунків при такі відмові.

Дуже велике спасибі за відповідь.( Пенсія про втрату годувальника).
Автор запитання: Альона - 19-09-2017 17:13:02

Будь ласка! 

Здравствуйте! Можно ли создать ОСББ в двух подъездах пяти-подъездного дома? Дом стоит буквой "Г". С тремя подъездами мы не имеем общего двора, на наши два подъезда установлен отдельный теплосчетчик, водоснабжение тоже отдельное. Спасибо.
Автор запитання: Наталия - 19-09-2017 14:28:59

Доброго дня!

Відповідно до п.3 ст.6  ЗУ «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2866-14) для створення об’єднання скликаються установчі збори.

Відповідно до п. 10 вказаної статті Закону рішення про створення об’єднання співвласників багато квартирного будинку вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості усіх співвласників.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 зазначеного Закону співвласники багатоквартирного будинку – це власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку.

Окрім цього, відповідно до п.3 ст.4 вказаного Закону в одному багатоквартирному будинку може бути створено тільки одне об’єднання.

Тобто, в одному багатоквартирному будинку може бути створене виключно одне об’єднання співвласників багатоквартирного будинку. Для його створення необхідно провести ряд підготовчих дій, а також провести установчі збори. Для того, щоб прийняти рішення про створення ОСББ, необхідно, щоб за нього проголосувало більше половини загальної кількості усіх співвласників.  Тому створити об’єднання співвласників декількох під’їздів неможна, оскільки це суперечить вимогам чинного законодавства.

Доброго дня! У новій постанові 921, є зразок нової картки первинного обліку, підкажіть будьласка чи потрібно переписувати всі старі картки на картки нового зразка? Відповіді на це питання у Постанові не має, а військовий комісаріат забажав, щоб все було переписано, хочу знати де підстава для виконання такого обсягу роботи ( на обліку 4000 військовозобовязаних)

Автор запитання: Алина - 19-09-2017 13:17:21

Доброго дня! Ми не надаємо безкоштовних он-лайн консультацій підприємствам, установам та організаціям.

Добрий день! Мені 57років, військове звання ст. лейтенант, у 50 років (2011р.)був виключений із військового обліку, про ,що мені в усній формі було повідомлено нач. від. кадріві,відмітки про виключення немає. У зв'язку з ліквідацією підприємства влаштувався на нову роботу. Там вимагають копію військового квитка, мотивуючи це вимогою військомату подати списки усіх чоловіків до 60р.з постановкою на військовий облік.Ставати на військовий облік бажання немаю.підскажіть будь-ласка ,як діяти у такій ситуації. Як,що виявиться,що відомості у військоматі про моє виключення із обліку відсутні,як діяти тоді?
Автор запитання: Андрій - 19-09-2017 10:18:29

Доброго дня!

Виходячи з описаної Вами ситуації, на той час, коли Вам виповнилось 50 років, діяла редакція Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 04.04.2006 року (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3597-15/parao441#o441). Відповідно до пп.2 п.2 ч.3 ст.28 вказаного Закону граничний вік перебування молодшого офіцерського складу другого розряду у запасі становив 50 років.

Отже, посадові особи військового комісаріату, на обліку якого Ви перебували, повинні були вчинити всіх необхідних дій для того, щоб виключити Вас з військового обліку як особу, яка досягла граничного віку перебування в запасі. За таких умов статус військовозобов’язаного втрачається.

Особу, яка втратила статус військовозобов’язаної особи, не можуть ні викликати до військового комісаріату, ні проводити щодо неї ВЛК, ні тим більше призивати для проходження військової служби. А так зване поновлення на військовому обліку та призов для проходження військової служби, осіб які раніше були виключені з військового обліку, можливий лише з ініціативи чи добровільної згоди колишнього військовозобов’язаного.

Зараз, Вам необхідно, керуючись ст. 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслати запит до місцевого військового комісаріату з проханням надати інформацію стосовно того, чи виключено Вас з військового обліку та чи є наказ, який це підтверджує.

Адже, у разі, якщо у військовому комісаріаті є наказ про виключення Вас з військового обліку, відсутність відмітки «невійськовозобов’язаний» хоч і є порушенням правил військового обліку, однак ніяких негативних наслідків не спричинить.

За умови наявності наказу про виключення Вас з військового обліку, Ви має право звернутися до військового комісаріату для того, щоб Вам поставили  відповідну відмітку.

У такому випадку, ніяких проблем при працевлаштуванні у Вас не буде.

У разі, якщо Вам не нададуть відповідь, або нададуть відповідь, у якій зазначать, що у них немає відомостей про те, що Ви виключені з військового обліку, раджу Вам звертатись за роз’ясненнями до вищестоящого органу , або зі скаргою до суду.

Доброго дня. Дякую за відповідь.( Запитання про доплату до пенсії по втраті годувальника ). Мабуть я неправильно поставила запитання. Отже, чи має право мій син отримувати доплату до пенсії згідно Постанови КМУ від 26,03,2008 року № 265 "Деякі питання пенсійного забезпечення громадян". Дякую.
Автор запитання: Альона - 18-09-2017 14:34:18

Доброго дня.

Відповідно до пункту 1 Постанови КМУ «Про деякі питання пенсійного забезпечення громадян» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/265-2008-%D0%BF) у разі,  коли щомісячний розмір  пенсійних виплат,  державної  соціальної  допомоги  інвалідам  з дитинства і дітям-інвалідам,   особам,  які  не  мають  права  на  пенсію,  та інвалідам  не    досягає   в   інвалідів    прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які  втратили  працездатність,  та  в осіб, яким призначено пенсію у зв'язку з втратою годувальника, на одного непрацездатного члена  сім'ї  100  відсотків,  на двох - 120 відсотків, на трьох і більше   -  150  відсотків  прожиткового  мінімуму,  встановленого законом  для  осіб,  які  втратили працездатність,  таким  особам надається   щомісячна  державна  адресна  допомога  до  пенсії  та державної соціальної допомоги у сумі, що не вистачає до зазначених розмірів.

Отже, Ваш син має право отримувати щомісячну державну адресну допомогу, якщо щомісячні виплати не досягають розміру прожитковий мінімуму встановленого законом. 

Доброготдня я стою в оперативному військовому резерві приходила повістка на одноденні навчальні збори я не явився бо хворів що робити чи потрібно якусь довітку в військомат заносити чи ні...? .
І ще піткажіть будь-ласка як що я хочу виїхати за кордон чи потрібна довідка з військомату ... Бо я в резерві
Автор запитання: Петро - 18-09-2017 13:38:25

Доброго дня!

Відповідно до абзацу 3 частини 9 статті 29 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran613#n613) поважними причинами неприбуття чи несвоєчасного прибуття військовозобов'язаного до військового комісаріату для призову на збори в пункт і в строк, установлені військовим комісаріатом, які підтверджені відповідними документами, визнаються перешкоди стихійного характеру, сімейні обставини та інші поважні причини, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Отже, Ви повинні надати військовому комісаріату відповідні документи, які підтверджуватимуть поважність причин неприбуття в пункт.

А також відповідно до статті 2 Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадянам України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3857-12/parao12#o12) документами, що дають право громадянину України на виїзд з
України і в’їзд в Україну, є:

паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

дипломатичний паспорт України;

службовий паспорт України;

посвідчення особи моряка;

посвідчення члена екіпажу;

посвідчення особи на повернення в Україну (дає право на в’їзд в Україну).

     Тобто, до переліку документів, що надають право на виїзд з України НЕ входить довідка з військового комісаріату.

Підкажіть будь ласка, я живу в п’ятиповерховому будинку в обласному центрі, у ньому створено ОСББ. До моєї квартири примикає аварійний (евакуаційний) вихід – окреме приміщення, яке знаходиться в межах периметру несучих стін, тобто воно знаходиться всередині будинку, про те, що це аварійний вихід вказано в плані будинку. Таким чином, це приміщення є нежилим.
ОСББ хоче влаштувати в цьому приміщенні свій офіс. З цією метою ОСББ своїм рішенням змінило цільове призначення даного приміщення – тепер воно для господарських потреб.
Який орган вправі змінювати цільове призначення таких приміщень, яким нормативним актом це встановлено?
Чи існує нормативний акт який би забороняв ліквідовувати існуючі еваковиходи?
Автор запитання: Даша - 18-09-2017 09:15:32

Доброго дня!

У ЗУ «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/417-19) визначено такі поняття як «житлові приміщення», «нежитлові приміщення» та «допоміжні приміщення в багатоквартирному будинку».

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 1 вказаного Закону «допоміжні приміщення багатоквартирного будинку - приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення)».

Відповідно до п.3 ч.1 ст.1 зазначеного Закону «нежитлове приміщення - ізольоване приміщення в багатоквартирному будинку, що не належить до житлового фонду і є самостійним об’єктом нерухомого майна».

Тобто, евакуаційний вихід відноситься не до нежитлових приміщень, а до допоміжних приміщень в багатоквартирному будинку.

Відповідно до п.11 ч.1 ст.16 ЗУ «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/parao177#o177» об’єднання має право відповідно до законодавства та статуту об’єднання використовувати допоміжні приміщення у багатоквартирному будинку для потреб управління об’єднання.

 Тобто, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків має право використовувати допоміжні приміщення лише у тому разі, якщо це не суперечить вимогам чинного законодавства.

Відповідно до Розділу 5 ДБН В 1.1.-7.2002 С 14
Пожежна безпека об’єктів будівництва (file:///C:/Users/Pc75/Desktop/%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D0%A2%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf) забороняється улаштовувати на шляхах евакуації: пристрої, які перешкоджають вільній евакуації людей; захаращувати шляхи евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами та готовою продукцією, навіть якщо вони не зменшують нормативну ширину;  забивати, заварювати, замикати на навісні замки, болтові з’єднання та інші запори, що важко відчиняються зсередини, зовнішні евакуаційні двері будівель тощо.

Тобто, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку має право використовувати для своїх потреб допоміжні приміщення, лише в тому випадку, якщо це не заборонено законом. Оскільки, облаштування офісу в евакуаційному виході суперечить вимогам державних будівельних норм, а саме вимогам щодо пожежної безпеки об’єктів будівництва, то відповідно об’єднання співвласників багатоквартирного будинку немає права на використання вказаного приміщення для своїх потреб.

Додатково зазначу, що відповідно до п.1.5. ДБН В. 2.2. – 15-2005 Житлові будинки. Основні положення - магазини адміністративні приміщення та інші нежитлові приміщення масового відвідування розміщуються на першому поверсі багатоквартирного будинку.

А також, для того, щоб облаштувати такий тип нежитлового приміщення, в будь-якому іншому місці, щодо якого законодавством не встановлено заборон, окрім рішення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку необхідно підготувати пакет документів та звернутись до органів місцевого самоврядування.

Доброго дня. Мій син має отримувати пенсію по втраті годувальника з виділенням долі , так як від другого шлюбу є ще двоє дітей. Сину 18 років , навчається у ВНЗ на денній формі. Підкажіть, будь ласка, якщо сума пенсії буде менша ніж 150% прожиткового мінімуму - так як троє дітей то чи належить йому ще якась доплата. Дякую.
Автор запитання: Альона - 17-09-2017 15:54:09

Доброго дня!

Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 36 Закону України «Про згальнообовязкове державне пенсійне страхування» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/paran575#n575) діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, та діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні.

А також відповідно до статті 2 Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам" (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1727-15) громадяни України, які є дітьми померлого годувальника або
досягли віку, встановленого статтею 1 цього Закону, і не мають
права на пенсію, або є інвалідами і не мають права на пенсію по
інвалідності або державну допомогу у зв’язку з інвалідністю та
постійно проживають на території України, мають право на державну
соціальну допомогу у випадках та на умовах, передбачених цим
Законом та іншими законами України
.

Отже, якщо Ваш син отримує пенсію по втраті годувальника, то в такому випадку він не має права отримувати додатково державну соціальну допомогу. Для розрахунків рекомендую звернутися до територіального відділення пенсійного фонду.

Yandex.Metrika