Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Відмова від операції - право особи, і ніяк не може свідчити про відсутність факту непрацездатності. В той же час, лікарняний лист без дати не повинен прийматись до оплати. В даному випадку, лікар допускає порушення закону.
Доброго дня! Вказана Вами ситуація прямо законом не регламентована. Виходячи з загального розуміння права, Ви не зобов'язані платити за недбалість працівника державного органу. Ви можете письмово оскаржити дії відділу РАГСу, одержати письмову відмову і оскаржити її до суду. Не впевнений, що це коротший і дешевший шлях.
Доброго дня! Згідно ст.77 ЗУ "Про національну поліцію" - "Звільнення зі служби в поліції" 1. Поліцейський звільняється зі служби в поліції, а служба в поліції припиняється: 1) у зв’язку із закінченням строку контракту; 2) через хворобу - за рішенням медичної комісії про непридатність до служби в поліції; Таким чином, формально для прийняття рішення про звільнення потрібен саме такий висновок медичної комісії. Згідно зазначеного Вами наказу №85, комісії, серед інших, виносять постанови "непридатний до служби в органах внутрішніх справ або непридатний до служби в органах внутрішніх справ до виліковування". Вказаний Вами пункт 1.63.3.Наказу стосується тих, хто вступає до навчальних закладів МВС.
Ні. Це не відповідає дійсності.
Доброго дня! Згідно статті 79. КЗпП України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/page3 "Порядок і умови надання щорічних відпусток. Відкликання з відпустки" - "Щорічні основна та додаткові відпустки повної тривалості у перший рік роботи надаються працівникам після закінчення шести місяців безперервної роботи на даному підприємстві, в установі, організації." "У разі надання зазначених відпусток до закінчення шестимісячного терміну безперервної роботи їх тривалість визначається пропорційно до відпрацьованого часу, крім визначених законом випадків, коли ці відпустки за бажанням працівника надаються повної тривалості." Таким чином, за згодою адміністрації підприємства, Вам може бути надана відпуска відповідною тривалістю.
Доброго дня! При виникненні непрацездатності через хворобу або травму лікар відділення видає лікарняний лист до 5 календарних днів. Якщо ж одужання не відбулось і працездатність не відновилась, то лікар має право продовжити лікарняний до 10 календарних днів. Якщо ж після 10 денного терміну здоров’я не покращилось, то лікар може подовжити лист до 30 днів, але до огляду і лікування приєднується завідувач відділення. По закінченню 30 денного терміну збирається Лікувальна контрольна комісія, яка вирішує продовжувати лікарняний лист на період 10-12 місяців чи направляти до МСЕК. У випадках, коли хворий звернувся в лікарню сільської місцевості, де працює лише фельдшер, то лист непрацездатності видається фельдшером і може бути продовжений до 14 днів. Якщо працездатність не відновилась, то хворого направляють на ЛКК, де лікарняний можна подовжити на термін 10-12 місяців. Максимальний термін перебування на лікарняному без Лікувальної контрольної комісії в Україні складає 30 календарних днів. Однак, потрібно знати, що відповідно до ст. 40. КЗпП України http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/322-08/page2 , підставами для розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можуть бути
2) виявлення невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я, які перешкоджають продовженню даної роботи, а так само в разі відмови у наданні допуску до державної таємниці або скасування допуску до державної таємниці, якщо виконання покладених на нього обов'язків вимагає доступу до державної таємниці;
5) нез'явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців підряд внаслідок тимчасової непрацездатності, не рахуючи відпустки по вагітності і родах, якщо законодавством не встановлений триваліший строк збереження місця роботи (посади) при певному захворюванні. За працівниками, які втратили працездатність у зв'язку з трудовим каліцтвом або професійним захворюванням, місце роботи (посада) зберігається до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;
Доброго дня! Якщо особа є громадянином України та військовозобов'язаним, дозвіл на проживання в Канаді не є підставою для звільнення від призову на військову службу. В той же час, відповідно до ст.17 ч.2 п.4 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page2 , 2. Відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають:4) дитину віком до трьох років або дитину старшу трьох років, яка виховується без матері у зв'язку з її смертю або за рішенням суду; Таким чином, Ви маєте право на відстрочку від призову.
Якщо кошти витрачені на проїзд до місця проведення мелогляду - вони підлягають відшкодуванню. Якщо на такий проїзд кошти не витрачались, - то відповідно і відшкодовувати нічого.
На все добре!
Согласно ст. 62 Закона Украины «О пенсионном обеспечении» основным документом, подтверждающим стаж работы, является трудовая книжка. Порядок подтверждения имеющегося трудового стажа при отсутствии трудовой книжки или соответствующих записей в ней устанавливается КМУ. Согласно п.3 Постановления КМУ «Об утверждении Порядка подтверждения имеющегося трудового стажа для назначения пенсий при отсутствии трудовой книжки или соответствующих записей в ней» N 637 от 12.08.1993 при отсутствии трудовой книжки, а также в тех случаях, когда в трудовой книжке отсутствуют необходимые записи или содержатся неправильные или неточные записи о периодах работы, для подтверждения трудового стажа принимаются справки, выписки из приказов, лицевые счета и ведомости на выдачу заработной платы, удостоверения, характеристики, письменные трудовые договоры и соглашения с отметками об их выполнении и другие документы, содержащие сведения о периодах работы. В соответствии с Постановлением КМУ от 7 ноября 2014 № 595 утвержден Временный порядок финансирования бюджетных учреждений, осуществление социальных выплат населению и предоставления финансовой поддержки отдельным предприятиям и организациям Донецкой и Луганской областей лицам, перемещенных на контролируемую территорию и взяты на учет в соответствии с Порядком оформления и выдачи справки о постановке на учет внутренне перемещенного лица, утвержденного постановлением Кабинета Министров Украины от 1 октября 2014 № 509 (Официальный вестник Украины, 2014, № 81, ст. 2296), пенсии и другие социальные выплаты из бюджетов всех уровней и фондов общеобязательного государственного социального страхования выплачиваются по заявлениям таких лиц в органы (учреждения), осуществляющие такие выплаты в течение всего срока действия справки о постановке на учет внутренне перемещенного лица. ВСЕ документы, выданные на неподконтрольной Украины территории, начиная с 1 декабря 2014 года, считаются недействительными. А значит, все свидетельства, справки и другие документы, даже те, на которых стоит украинский печать, на территории Украины считаются недействительными и не имеют силы. Для того, чтобы получить законные документы, человеку обязательно необходимо выехать на подконтрольную Украины территорию и обратиться в соответствующую инстанцию. Если лицо встала на учет как внутренне перемещенное лицо, то она обращается в соответствующую структуру по месту регистрации ВПО. Все органы, организации, учреждения государственной формы собственности, в том числе, органы Пенсионного фонда Украины, были эвакуированы с территории проведения АТО еще в конце 2014 согласно Постановлению Кабинета министров Украины № 595 от 07.11.2014 на подконтрольную украинском государстве территорию и продолжили свою работу по месту эвакуации. «ДНР» и «ЛНР» являются террористическими организациями и не признаются Украиной как государственные образования. Соответственно, органы государственной власти Украины, включая Пенсионным фондом Украины, не имеют права осуществлять переписку, делать запросы и любым другим способом взаимодействовать с представителями самопровозглашенных «республик». Тем более Пенсионный фонд Украины не правового основания для использования предоставленной представителями так называемых «ДНР» и «ЛНР» информации с целью применения санкций в отношении получателей пенсионных выплат. Информация о получении денежных средств на территории проведения АТО лицами, проживающих на неподконтрольной Украины территории Донецкой, Луганской областей, не может быть основанием для прекращения выплаты пенсии, социальных выплат, лишение льгот и тому подобное. Пенсионные выплаты и социальное обеспечение в целом является конституционным правом граждан и обязанностью государства Украина, а потому не может быть отнято без наличия оснований, определенных украинским законодательством. В случае непризнания документов выданных непризнанной властями ведет за собой серьезные нарушения или ограничения прав граждан, такие документы должны признаваться. Такая позиция изложена в Консультативном заключении Международного суда ООН № 276 (1970), присутствие Южной Африки в Намибии «) -» намибийские исключения ». Согласно ст. 9 Конституции Украины действующие международные договоры, согласие на обязательность которых предоставлено Верховной Радой Украины, являются частью национального законодательства Украины. За свои права нужно бороться, в том числе через суд.