Он-Лайн консультации

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Он-Лайн консультации

   Вопросов: всего-3314, сегодня-7;    ответов: всего-3314, сегодня-9


Порядок
Есть ответ  
Опубликовано  
Ожидает ответа  
Опубликовано  
Добрий день. У мене ось яке питання: я працюю в університеті за контрактом,який закінчується в березні 2017 року. Але я б хотіла розірвати цей контракт. Підкажіть,будь ласка,як правильно це зробити і коли: до початку відпустки,під час відпустки чи в кінці відпустки? І ще я працюю два тижні в липні в приймальній комісії. Чи можу я їх вважати за відпрацювання тих двох тижнів,які зазвичай відпрацьовують при звільненні? Дякую
Автор вопроса: Тетяна - 07-06-2016 16:05:01
Доброго дня! Так як Ви працевлаштовані за умовами контракту, всі питання та умови його розірвання слід вирішувати саме відповідно до контракту. Саме тому, раджу Вам звернутися за розьясненнями до кадрової служби.
Доброго Дня! Підкажіть будь ласка чи може став, який являється комунальною власністю сільської ради не передаватися в оренду, а залишитися в користуванні громадян села без укладення договору оренди?
Автор вопроса: Андрій - 07-06-2016 15:34:46
Доброго дня! Звичайно, орган місцевого самоврядуванння може не передавати водойму в оренду, однак, якщо до органу місцевого самоврядування звернувся громадян з заявою про передачу даного об`єкта в оренду то відмовити йому можуть лише з встановлених законом підстав.
Доброго дня.
Підскажіть будь-ласка, чи діє на даний момент "Особливий період", а відповідно і гарантії, що передбачені ст. 119 КЗПП відносно збереження робочого місця і середнього заробітку?
Дякую.
Автор вопроса: Сергій - 07-06-2016 15:19:49
Доброго дня! Згідно до статті 1 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію» особливий період - період функціонування національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами України свого конституційного обов'язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій. (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3543-12) Враховуючи вищевикладене поняття, станом на сьогоднішній день дія особливого періоду продовжується, гарантії передбачені ст. 119 КЗпП України також діють.
Добрый день! Интересует следующий вопрос. Военнослужащий. Более 25 лет выслуги. В 2001 участвовал в приватизации родительской квартиры, которую они продали 2003. Право на бесплатную приватизацию использовал в полном обьеме. Жилье снимаю. Сейчас подошла очередь на квартиру. ЖБК требует справку об участии в приватизации и грозится снять с очереди. Насколько это правильно?
Автор вопроса: Сергей - 07-06-2016 15:19:13
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з Інструкцією про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями затверджену Наказом Міністерства оборони України 30.11.2011 № 737
Добрий день. Допоможіть, будь-ласка,розібратись у ситуації. Я орендую приміщення під магазин у держ.підприємства. Рік тому підприємство з енергопостачання(РЕС)винесло нам лічильник електроенергії на вулицю. Його відразу пошкодили, але пошкодження було незначне, полагодили. Недавно лічильник знову побили, зірвали пломби. Працівники РЕСу полагодили лічильник, але видали припис на заміну(мовляв вже застарілий). Довелось заплатити 1500 грн за новий. Цього разу я просила поставити його всередині приміщення, адже магазин працює щодня, доступ працівників для зняття показників відкритий. Вони не погодились. Підкажіть, будь-ласка, чи законні дії працівників РЕСу, і чи можу я вимагати поставити лічильник усередині магазину, адже я лише винаймаю приміщення, а не власник. Я не маю змоги щоразу оплачувати ремонт лічильника. А нашому директору аби платили оренду, він відмовляється вирішувати це питання, каже, що нічого не може зробити. Дякую наперед за відповідь.
Автор вопроса: Оксана - 07-06-2016 15:13:27
Доброго дня! Першочергово необхідно зазначити, відповідно до п. 2.2 Порядку користування електричною енергією затверджені Постанова НКРЕ 31.07.96 № 28 (у редакції постанови НКРЕ від 17.10.2005 № 910 «межа експлуатаційної відповідальності між споживачем і електропередавальною організацією за технічний стан і обслуговування електроустановок напругою до 1000 В встановлюється: 1) у разі повітряного відгалуження - у точці кріплення проводів лінії електропередачі до перших ізоляторів на будівлі або на трубостояку, або на ввідних клемах першого комутаційного апарата, встановленого на ввідному пристрої будівлі споживача; 2) у разі кабельного вводу - на наконечниках кабелю живлення, приєднаних до ввідних клем першого комутаційного апарата, встановленого у ввідному пристрої будівлі споживача. За технічний стан контактних з'єднань на межі балансової належності та на межі експлуатаційної відповідальності електромережі в будинках, що належать житловим організаціям, установам та іншим невиробничим споживачам, відповідає електропередавальна організація.» Враховуючи зазначене, у разі якщо у Вас електрична напруга до 1 кВт до відповідальності електропостачальної організації відноситься, зокрема лічильник, встановлений на фасаді будівлі. Від так, всі пошкодженні, які завдані не з Вашої вини повинні ліквідуватись безкоштовно. Крім того, відповідно до абз. 2-3 п. 3.7 вищезазначених Правил «місця та умови встановлення розрахункових засобів обліку визначаються згідно з ПУЕ та проектними рішеннями. Засоби обліку мають бути встановлені таким чином, щоб для контролю за обсягом споживання електричної енергії забезпечити технічну можливість безперешкодного доступу до засобів обліку: 1) які встановлені на об'єктах електропередавальної організації, - відповідальних працівників Держенергонагляду, постачальника електричної енергії та споживача; 2) які встановлені на об'єктах споживача (основного споживача), - відповідальних працівників Держенергонагляду, постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) та субспоживача; 3) які встановлені на об'єктах субспоживача, - відповідальних працівників Держенергонагляду, постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) та основного споживача.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0417-96/print1448654400558942) Отже, хоча встановлення лічильника в приміщенні допустимо, однак, якщо затвердженою проектною документацією передбачено розташування лічильника ззовні будівлі, електропередавальна організація не має права встановити його в іншому місці.
Мені виповнилося в травні 2016 повних 27 років чи попадаю я під призов в армію?
Чи можуть мобілізувати, якщо я не служив?
Автор вопроса: Антон - 07-06-2016 14:17:01
Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст. 15 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» «на строкову військову службу призиваються придатні для цього за станом здоров'я громадяни України чоловічої статі, яким до дня відправлення у військові частини виповнилося 18 років, та старші особи, які не досягли 27-річного віку і не мають права на звільнення або відстрочку від призову на строкову військову службу (далі - громадяни призовного віку).» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/print1460958892257334) Враховуючи зазначене, на строкову військову службу можуть бути призвані особи, яким на час відправлення не виповнилось 27 років. Так як, Вам вже виповнилось 27 років, Вас не можуть призвати на проходження військової строкової служби. Крім того повідомляю, що Вас повинно бути знято з обліку призовників та зараховано у запас військовозобов’язаних.
Чи може відмовитися від спадщини спадкоємець 1 черги, якщо він стоїть на обліку у психдиспансері, але не признаний недієздатною особою?
Автор вопроса: Олена - 07-06-2016 12:57:56
Доброго дня! Відповідно до ч. 1-2 ст. 1273 Цивільного кодексу України «спадкоємець за заповітом або за законом може відмовитися від прийняття спадщини протягом строку, встановленого статтею 1270 цього Кодексу. Заява про відмову від прийняття спадщини подається нотаріусу або в сільських населених пунктах - уповноваженій на це посадовій особі відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини. Фізична особа, цивільна дієздатність якої обмежена, може відмовитися від прийняття спадщини за згодою піклувальника і органу опіки та піклування. .(http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/435-15/print1460958892062068) Перебування особи на обліку психоневрологічного закладу не є підставою для обмеження її у праві особисто подати заяву про відмову у прийнятті спадщини. Таке обмеження може бути встановлено лише судом шляхом обмеження дієздатності. Враховуючи те, що дієздатність спадкоємця в установленому законом порядку не обмежена, відмовитись від спадщини особа може лише за власною заявою.
Доброго дня! Підкажіть, хочуть забрати на проходження військової служби (вже отримав кінцевий висновок і направлення у частину), але в компанії де я працюю я є унікальним співробітником, заміни не зможуть знайти, бо моїми знаннями, на моєму рівні не володіє зараз ніхто. І для підприємства це накладно, так як без мене воно простоюватиме.
Підкажіть, чи можливо при наявності відповідної довідки і підписаного контракту на 10 років з цим підприємством, що мене не зможуть забрати?
Дякую
Автор вопроса: Ігор - 07-06-2016 12:57:05
Доброго дня! З викладених Вами обставин не можливо встановити, на який саме вид військової служби Вас призвали, а тому надати об’єктивну відповідь на Ваше питання я не маю змоги. У разі, якщо Вас було призвано на проходження строкової військової служи, то відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» «у випадках, не передбачених цим Законом, відстрочка від призову на строкову військову службу може бути надана призовникам згідно з рішеннями призовної комісії Автономної Республіки Крим, обласних та Київської міської призовних комісій за поданням районних (міських) призовних комісій.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/print1460959172568757) Від так, у разі якщо Ваше підприємство направить клопотання до військкомату про надання Вам відстрочки від строкової служби, за рішенням відповідного обласного військкомату, Вам така відстрочка може бути надана. У разі, якщо Ви перебуваєте в запасі військовозобов’язаних та Вас було призвано на проходження військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, підстав для надання Вам відстрочки немає. Додатково повідомляю, що у разі, якщо підприємству, на якому Ви працюєте, встановлено мобілізаційні завдання (замовлення), у разі, якщо це необхідно для забезпечення функціонування зазначених органів та виконання мобілізаційних завдань (замовлень, Вас може бути заброньовано. З порядком бронювання раджу Вам ознайомитись з Розділом V Закону України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію». (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3543-12/print1452605298676324)
Добрий день. Я працюю продавцем в магазині-кіоску, але не офіцфійно тому, що власник не бажає мене законним чином оформляти. Час від часу проводить ревізії товару, проте доступ до товару має крім мене ще 3-4 чоловік, чи може він вимагати в мене відшкодування (оплату)товару, якого бракує на законних підставах? Дякую.
Автор вопроса: Ірина - 07-06-2016 10:34:36
Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України «трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/322-08/print1460958892062068) Притягнення до відповідальності в даному випадку за неналежне виконання обов’язків та компенсацію за втрачений товар, нічим не обумовлені, адже в дійсності, такі обов’язки не обумовлені жодним підтверджуючим документом.
Скажіть будь ласка якщо апеляційний суд постановив віддати з митниці конфіскований автомобіль!Ми приїжаємо на митницю,спочатку сказали написати заяву начальнику щоб той дозволив забрати зі складу...заява чотири дні не розглядається і ніхто до нас діла немає ..сказали чекати!Що робити?А постанова вступила в силу ще два тижні назад.
Автор вопроса: Тетяна - 07-06-2016 08:09:37
Доброго дня! Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про виконавче провадження» «примусове виконання рішень покладається на державну виконавчу службу, яка входить до системи органів Міністерства юстиції України.» Відповідно до ч. 1 ст. 61 Закону України «Про виконавче провадження» «у разі присудження стягувачу предметів, зазначених у виконавчому документі, державний виконавець вилучає ці предмети у боржника і передає їх стягувачу, про що складає акт передачі. У разі знищення предмета, що має бути переданий стягувачу в натурі, державний виконавець складає акт про неможливість виконання рішення, що є підставою для закінчення виконавчого провадження.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/606-14/print1448654400558942) Враховуючи зазначене виконання судових рішень покладається на державну виконавчу службу. Від так, першочергово, Вам необхідно звернутись до відповідного відділу державної виконавчої служби.
Доброго дня, скажіть будь-ласка після закінчення війскової кафедри моуть мене забрати в армію на строкову службу?
Автор вопроса: Андрій - 07-06-2016 08:08:54
Доброго дня! Згідно ч. 1 ст. 18 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», від призову на строкову військову службу в мирний час звільняються громадяни України, серед іншого, яким після закінчення вищих навчальних закладів присвоєно військові (спеціальні) звання офіцерського (начальницького) складу. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran271#n271) Враховуючи вищевикладене та викладене Вами в листі, цілком очевидно, що після завершення підготовки на військовій кафедрі Вам буде присвоєно звання молодшого офіцера, а від так Ви звільнятиметесь від призову на строкову військову службу.
Добрий вечір!Чи можу отримати у спадок майно тата, не заявляючи на протязі шести місяців після його смерті (автоматично).Якщо я мешкав з померлим в одній квартирі і приймав участь у приватизації житла.Дякую!
Автор вопроса: Сергій - 06-06-2016 23:56:42
Доброго дня! Згідно ст. 1268 ЦК України, спадкоємець, який постійно проживав разом із спадкодавцем на час відкриття спадщини, вважається таким, що прийняв спадщину, якщо протягом строку, встановленого статтею 1270 цього Кодексу, він не заявив про відмову від неї. Від так, якщо Ви дійсно проживали і були зареєстровані з померлим, Ви вважатиметесь таким, що прийняли спадщину, якщо на протязі 6 місяців не відмовитесь від її прийняття. Однак, все ж раджу Вам проконсультуватися з нотаріусом який веде дану спадкову справу.
Чи можуть мобілізувати людину яка не служила (по причині хвороби), і якщо так то на який срок призивають???
Дякую за відповідь.
Автор вопроса: Микола - 06-06-2016 22:40:29
Доброго дня! У разі, якщо Вас не було знято з обліку військовозобов’язаних та відповідно до ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію» підстав для відстрочки немає, Вас мають право призвати на військову службу під час мобілізації. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3543-12/print1460959940803665) Крім того, згідно ч. 3 ст. 39 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» «за громадянами України, які призвані на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, або прийняті на військову службу за контрактом, у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію, не припиняється державна реєстрація підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців. У разі непровадження ними підприємницької діяльності у період проведення мобілізації нарахування податків і зборів таким фізичним особам - підприємцям не здійснюється.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/print1460958892257334) Від так, чіткого терміну служби за призовом під час мобілізації немає.
Доброго дня! Я працюю в приватній фірмі
по трудовій угоді. власник закриває магазин та хоче здавати в оренду. Як мені правильно звільнитись, щоб стати на біржу та отримати допомогу по безробіттю? За згодою сторін?
Автор вопроса: ольга - 06-06-2016 20:24:46
Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону України «Про зайнятість населення» «статусу безробітного може набути особа працездатного віку до призначення пенсії (зокрема на пільгових умовах або за вислугу років), яка через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів, готова та здатна приступити до роботи.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/5067-17/print1460958892062068) Враховуючи зазначене, не в залежності від підстави звільнення з роботи, Ви вправі зареєструватись та отримати статус безробітного. Щодо отримання допомоги по безробіттю, то згідно п. 1 розділу ІІ Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України 15.06.2015 № 613 «допомога по безробіттю призначається центрами зайнятості з восьмого дня після реєстрації безробітного за його особистою заявою за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку. Розмір допомоги по безробіттю визначається на підставі відомостей Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) залежно від страхового стажу, заробітної плати (доходу), а також довідок про грошове забезпечення, виданих особі військовими комісаріатами, де така особа перебувала на обліку, військовими частинами, органами, де особа проходила службу.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0821-15) Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» «допомога по безробіттю особам, які звільнилися з останнього місця роботи за власним бажанням без поважних причин, призначається відповідно до частин першої та другої цієї статті, і її виплата починається з 91-го календарного дня.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1533-14/print1460958892257334) Враховуючи зазначене, у разі якщо Вас буде звільнено за згодою сторін, виплати по безробіттю будуть призначені Вам з 8 – го дня з отримання статусу безробітного. У разі, якщо Вас буде звільнено за власним бажанням, виплата допомоги почнеться лише з 91-го календарного дня.
Мій чоловік був мобілізований в липні 2015 р ( працював у школі вчителем фізкультури на повний оклад) та 4 червня демобілізувався для повернення на основне місце роботи в школу. Написав заяву на щорічну відпустку,але директор відмовляє в підписанні заяви та нарахування відпукних. Чи правомірні її дії?Якими пільгами чоловік може користуватися як участник бойових дій на роботі?
Автор вопроса: Людмила - 06-06-2016 14:59:49
Доброго дня! Згідно ч. 2 ст. 9 Закону країни «Про відпустки» «до стажу роботи, що дає право на щорічну основну відпустку (стаття 6 цього Закону), зараховуються час, коли працівник фактично не працював, але за ним згідно з законодавством зберігалися місце роботи (посада) та заробітна плата повністю або частково (в тому числі час оплаченого вимушеного прогулу, спричиненого незаконним звільненням або переведенням на іншу роботу).» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80/print1460958892257334) Відповідно до п. 5 Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам зав затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 «за бажанням керівних працівників навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічних, науково-педагогічних працівників та наукових працівників частина щорічної основної відпустки, якщо вона надається за 1996-1997 і наступні робочі роки, замінюється грошовою компенсацією за можливості забезпечення їх у відповідний період роботою. При цьому тривалість наданої працівникові щорічної основної відпустки не повинна бути менша ніж 24 календарних дні.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/346-97-%D0%BF/print1460959172568757) Враховуючи зазначене, Ваш чоловік має право на отримання компенсації за частину невикористаної щорічної основної відпустки. У разі не погодження з рішенням керівництва закладу, Ваш чоловік вправі оскаржити до вищестоящого органу або до суду. Щодо пільг під час трудових відносин, то відповідно до підп.. 5 п. 3 ст. 42 Кодексу законів про працю України «При рівних умовах продуктивності праці і кваліфікації перевага в залишенні на роботі надається учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".» Крім того, ст. 77-2 Кодексу законів про працю України передбачено, що «учасникам бойових дій, інвалідам війни, статус яких визначений Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", надається додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/322-08/print1460958892257334)
Доброго дня! Мій брат на початку квітня повернувся з зони АТО де перебував більше року, та сьогодні йому зателефонували з військомату та повідомили про явку для проходження медкомісії та подальшої відправки у військову частину для підготовки. Яка мета підготовки не повідомляли. До його мобілізації у 2015 році він не був військовозобов'язаний (в армії не служив). Питання: чи має він право відмовитися? Якщо так, то що для цього потрібно?
Автор вопроса: Світлана - 06-06-2016 13:23:29
Доброго дня! Указом Президента України № 274/2015 від 18.05.2015 до Положення про проходження громадянами України служби у військовому резерві Збройних сил України затвердженого Указом Президента України від 29 жовтня 2012 року № 618/2012 було внесено зміни. Зокрема, п. 3 було викладено в наступній редакції. Громадяни проходять службу у військовому резерві у добровільному порядку, а в особливий період військовослужбовці, які звільнені із строкової військової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, - в обов'язковому порядку. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/618/2012/page) Внесені зміни означають, що саме особи, які звільняються в особливий період з строкової військової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на період дії особливого режиму в обов’язковому порядку зараховуються до резерву. Від так, так як Ваш брат являється резервістом, він зобов’язаний виконувати всі обов’язки пов’язані зі службою в резерві. Звільнення від призову на навчання можливе з підстав визначених ст. 30 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу»
Доброго дня, якщо я загубив паспор, чи можуть мене забрати на строкову військову службу, до момента відновлення ?
Автор вопроса: Олег - 06-06-2016 13:05:17
Доброго дня! Викладені Вами обставини не являються підставою для надання відстрочки чи звільнення від проходження військової служби згідно Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу".
Доброго дня. Я лікар-інтерн, цього року закінчую інтернатуру. З 1 серпня маю вийти на роботу в сільську місцевість сімейним лікарем з терміном відпрацювання 3 роки, так як вчився на бюджетній формі. Чи можуть за цей термін призвати мене на строкову службу в армії?
Автор вопроса: Любомир - 06-06-2016 12:50:39
Доброго дня! Згідно п. 13 ст. 17 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» відстрочка від призову на строкову військову службу для продовження професійної діяльності надається таким громадянам призовного віку медичним працівникам, за умови повного навантаження на займаній посаді, - на весь період їх роботи за фахом у сільській місцевості. Враховуючи вищевикладене, якщо строк Вашого навчання закінчиться після 30.06.2016 р., а до початку осіннього призову Ви будете офіційно працевлаштовані в медичному закладі сільської місцевості з повним навантаженням, Вам буде надано відстрочку від призову на строкову службу.
Я договорился с гражданином РФ, которому принадлежит квартира в Украине, на обмен его квартиры в Киеве на мою квартиру в Крыму (я гражданин

Украины), доставшейся мне по наследству в 2012 году и оформленной на меня по законам Украины.

Подскажите, пожалуйста, как правильно оформить такую сделку?

Какие нужны документы?
Сколько это займёт времени?
Сколько примерно будет стоить оформление?
Автор вопроса: Анатолий - 06-06-2016 12:26:07
Доброго дня! Питаннями укладання та посвідчення договорів - в тому числі й договору міни займаються нотаріуси, саме тому за для вирішення даного питання Вам слід звернутися безпосередньо до того нотаріуса, який посвідчуватиме даний правочин.
добрий день. яка може бути відповідальність, якщо я засклив балкон в квартирі і при цьому нічого офіційно не погоджував? погодив лише усно з забудовником (новобудова)
Автор вопроса: Микола - 06-06-2016 11:14:03
Доброго дня! Конкретний алгоритм дій пов`язаних переобладнанням профінансованого Вами житлового приміщення повинен бутти передбачений безпосередньо в договорі. За порушення таких умов відповідальність встановлюється теж згідно умов договору. Застеклення балкону не є видом робіт на який потрібен дозвіл компетентних органів в сфері будівництва.
чи правда що зараз під час первинної реєстрації права власності на нерухоме майно видають лише інформаційну довідку? (без витягів та свідоцтв) і чи правда що таку реєстрацію здійснюють нотаріуси? дякую
Автор вопроса: Василь - 06-06-2016 11:12:38
Доброго дня! Інформація вказана Вами відповідає діючим нормам законодавства. Для більш детального розгляду даного питання ознайомтесь з Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127
доброго дня. другові за ухилення від мобілізації крім самого строку погрожують також конфіскацією майна. чи мають право на це? наскільки відомо мені, то за таке майно не конфіскують
Автор вопроса: Ігор - 06-06-2016 10:55:32
Доброго дня! Згідно ст. 336 КК України, ухилення від призову за мобілізацією карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років. Відповідно до ст. 59 КК України, покарання у виді конфіскації майна полягає в примусовому безоплатному вилученні у власність держави всього або частини майна, яке є власністю засудженого. Якщо конфіскується частина майна, суд повинен зазначити, яка саме частина майна конфіскується, або перелічити предмети, що конфіскуються. Конфіскація майна встановлюється за тяжкі та особливо тяжкі корисливі злочини, а також за злочини проти основ національної безпеки України та громадської безпеки незалежно від ступеня їх тяжкості і може бути призначена лише у випадках, спеціально передбачених в Особливій частині цього Кодексу. Враховуючи вищезазначені положення про порядок конфіскації майна, за злочином передбаченим ст.336 КК України не може бути здійснена конфіскація майна.
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи має право завідувач методичним кабінетом бути куратором академічної групи. Наперед дякую.
Автор вопроса: Ольга - 06-06-2016 10:47:20
Доброго дня! Положення про кураторів затверджуються внутрішніми розпорядженнями навчальних закладів, саме тому надати відповідь на Ваше питання особисто я не маю можливості.
Чи має право багатодітна сімя, не здавати на ремонт школи.?
Автор вопроса: тоня - 06-06-2016 10:45:00
Доброго дня! Якщо Ваші діти навчаються в комунальному закладі освіти, фінансування даного закладу має здійснюватися за рахунок відповідного бюджету, а не за рахунок коштів батьків. Кошти батьків можуть залучатися виключно як благодійна допомога. Згідно ст. 1 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» благодійна діяльність - добровільна особиста та/або майнова допомога для досягнення визначених цим Законом цілей, що не передбачає одержання благодійником прибутку, а також сплати будь-якої винагороди або компенсації благодійнику від імені або за дорученням бенефіціара. Відповідно до ст. 6 даного Закону, благодійною пожертвою визнається безоплатна передача благодійником коштів, іншого майна, майнових прав у власність бенефіціарів для досягнення певних, наперед обумовлених цілей благодійної діяльності, відповідно до цього Закону. Враховуючи вищевикладене, благодійна допомога є виключно добровільним внеском, який не може сплачуватися за дорученням класного керівника, директора школи чи іншої особи. Крім того, благодійна пожертва здійснюється для досягнення певних, наперед обумовлених цілей благодійної діяльності, а не на будь – які інші цілі. Від так, цілком очевидно, що в разі, якщо Вам пропонують сплатити благодійні внески, однак не можуть роз’яснити на які конкретні ці вони будуть витрачені, якщо Ви не бажаєте чи не маєте можливості сплачувати жодних внесків, або ж без одержання Вашої згоди Вас змушують сплатити благодійний внесок, переконуючи про те, що в іншому разі освітні послуги Вашим дітям не будуть надані, Ви може не тільки відмовитися сплачувати відповідні внески, а й поскаржитися на дії працівників навчального закладу до вищестоящих органів і навіть до правоохоронних органів.
Солдату контрактной службы в первые2 месяца в каком размере выплчивается зарплата?
Автор вопроса: Ольга - 05-06-2016 20:54:48
Доброго дня! Як зазначає, пункт 1.2. Інструкції про порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам, затвердженої Наказ Міністра оборони України 11.06.2008 № 260, грошове забезпечення військовослужбовців визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання. До складу грошового забезпечення входять: - посадовий оклад, оклад за військовим званням; - щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); - одноразові додаткові види грошового забезпечення. Конкретно вказати розмір грошового забезпечення, особисто я не маю жодної змоги, саме тому, якщо Вас цікавить дане питання, раджу звернутися до командирування військової частини чи безпосередньо до Міністерства оборони України.
Добрый день. У меня грязная зарплата 5000 грн, наруки получаеться -18% (НДФЛ)900 грн, военный сбор 1.5% 75 грн равно 4025 грн. Мне назначили алименты 35% от моей зарплаты. Какая сумма зарплаты чистой будет к выдаче на руки. Заранее спасибо
Автор вопроса: Михаил - 05-06-2016 17:47:12
Доброго дня! Нами не надається консультації щодо обрахунку заробітної плати та відрахувань з неї. Саме тому, за необхідності вирішення даного питання раджу вам звернутися до відділу бухгалтерії.
Здравствуйте. Помогите пожалуйста пойти на пенсию по возрасту моему мужу! У него утеряна трудовая книжка и ПФ находит отговорки насчет справок, характеристик, которые мы приносим в подтверждение стажа. Еще у мужа сохранились проф. документы- билет с отметками о взятии на учет и снятии с учета и проф. карточка с такими же отметками и в последней графе написано- ВЗНОСЫ УПЛАЧЕНЫ С,,, ПО,,, Но согласно постанове 637 принимаются только членские билеты с отметкой об уплате взносов. Пожалуйста, скажите, какая разница между этими документами, почему нельзя доказать уплату взносов карточкой? Если карточка может доказать период работы, то может есть какие документы, на которые можно ссылаться? Помогите пожалуйста чем сможете! Муж останется без пенсии!!!
Автор вопроса: Анна - 03-06-2016 19:09:09
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 р. N 637 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/637-93-%D0%BF Згідно п. 3 даного порядку, за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи. Від так, приходимо до висновку, Порядок дозволяє подання і інших документів, які підтверджують стаж роботи, а тому вважаю, що наявна карта повинна бути зарахована як підтвердження стажу роботи.
Доброго дня. Мій чоловік працював вчителем, був мобілізованим у 5 хвилю (22.04). Щорічну відпустку за цей навчальний рік він не отримав, так як перебував у зоні АТО. Тепер він повернувся і знову на роботі з лютого місяця. Це вже новий навчальний рік. Йому надають відпустку за 2015-2016н.р. Чи має він право на відпустку за 2014-2015н.р.? Чи можна її забрати у грошовій формі? Керівник навчального закладу говорить, що та відпустка вже пропала,адже він отримував зарплату у цей період. Дякую!
Автор вопроса: Віка - 03-06-2016 18:31:33
Доброго дня! Відповідно до п. 5 Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам зав затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 «за бажанням керівних працівників навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічних, науково-педагогічних працівників та наукових працівників частина щорічної основної відпустки, якщо вона надається за 1996-1997 і наступні робочі роки, замінюється грошовою компенсацією за можливості забезпечення їх у відповідний період роботою. При цьому тривалість наданої працівникові щорічної основної відпустки не повинна бути менша ніж 24 календарних дні.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/346-97-%D0%BF/print1460959172568757) Враховуючи зазначене, Ваш чоловік має право отримати компенсацію за невикористану частину основної відпустки У разі не погодження з рішенням керівника навчального закладу, Ви вправі оскаржити таке рішення до вищестоящого органу або суду.
Доброго дня, я втратила АКТ на земельну ділянку, як відновити та скільки часу буде відновлення ?!
Автор вопроса: Надія - 03-06-2016 18:05:14
Доброго дня! У зв’язку зі зміною законодавства, наразі державні акти не видаються, натомість особа, яка володіє земельною ділянкою реєструє своє право у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Відповідно до п. 50 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою подаються: 1) копія примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта; 2) оголошення про втрату документа у друкованих засобах масової інформації за місцем розташування земельної ділянки, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом (крім випадків пошкодження чи зіпсування документа).» Згідно до п. 6 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 «державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком.» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%BF/print1460958892099616) Крім того, відповідно до ч. 1 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» «державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1952-15/print1460958892257334) Враховуючи зазначене, Вам необхідно звернутись до відповідного суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса з зазначеним пакетом документів.
Дорий день. Допоможіть розібратися в ситуації. Я проживала з мамою в неприватизованій квартирі. Крім мене та мами у квартирі прописаний ще мій брат. Він уже 10 років проживає за кордоном. Місяць тому мама померла. Я хотіла б приватизувати квартиру, але як бути із братом. Без його письмової відмови,Ж я так розумію, приватизувати квартиру мені не дозволять, а приїхати він ніяк не може. Дякую
Автор вопроса: Оксана - 03-06-2016 17:10:01
Добрий день! Першочергово хочу зазначити, що успадкувати саме право власності квартирою Ви не зможете, адже до спадкоємців, у даному випадку, буде переходити лише право на користування даною квартирою. У разі отримання права користування квартирою після смерті Вашої матері, Ви зможете приватизувати її відповідно до норм діючого законодавства. Відповідно до ч.1 ст. 1270 Цивільного кодексу України «для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини.» Згідно ч. 1 ст. 1272 Цивільного кодексу України «якщо спадкоємець протягом строку, встановленого статтею 1270 цього Кодексу, не подав заяву про прийняття спадщини, він вважається таким, що не прийняв її.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15/print1460959172568757). Отже, якщо Ваш брат на протязі встановленого строку для прийняття спадщини – 6 місяців не звернеться до нотаріуса з відповідною заявою, буде вважатись, що він спадщину не прийняв . Окрім того, необхідно зазначити, що Ваш брат має можливість звернутись з заявою про прийняття спадщини чи про відмову у її прийнятті до дипломатичного консульства України, для передачі відповідної заяви до нотаріусу за місцем відкриття спадщини.
Дуже дякую за відповідь на запитання (03.06.16 15.49.14). Підкажіть чи такий договір обовязково затверджувати в нотаріуса і на який термін можна його укладати. Заздалегідь дякую.
Автор вопроса: Олена - 03-06-2016 16:46:44
Доброго дня! Як зазначалося раніше, форма договору проста письмова - тобто нотаріальне посвідчення не потрібне, строк договору визначається сторонами
Добрий день. Дякую за відповідь на питання від 02.06.2016 (13:38:36). Я пішла у відділ кадрів і попросила ознайомитися з наказом про зарплати та преміювання, але мене направили до головного бухгалтера. Головний бухгалтер спочатку направила знов у відділ кадрів, потім сказала, що спочатку повідомить керівника, а ще пізніше сказала, що ознайомить з наказом весь колектив, але через декілька днів на зборах. Так мені нічого і не показала. Це дійсно має бути така процедура? Я не можу просто підійти у відділ кадрів і подивитись? Дякую за відповідь.
Автор вопроса: Наталія - 03-06-2016 15:53:19
Доброго дня! Для виришення Вашого питання раджу ознайомитися з ЗУ "Про доступ до публічної інформації".
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, чи може дружина торгувати в магазині замість чоловіка (він фіз.особа-підприємець) наприклад на час хвороби чи відряження. Дякую.
Автор вопроса: Олена - 03-06-2016 15:49:14
Доброго дня!Дружина може заміняти чоловіка - ФОП на випадок його відсутності.Однак, аби така заміна відповідала нормам закону та не викликала зайвих питань та проблем, в такому випадку раджу укладати договір підряду чи договір на виконання робіт, де предметом договору буде надання певного виду послуг (торгівля, управління і т.д.). Форма договору - проста письмова.
Доброго дня! Які документи потрібно щоб займатися мобільним фастфудом? (для відкриття та роботи)
Автор вопроса: Аліна - 03-06-2016 14:47:58
Доброго дня!Ваше питання не відповідає формату безкоштовних онлайн консультацій. За необхідності Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня! Шановний Павле Вікторовичу! Наша родина, по Закону "Про приватизацію державного житлового фонда" оформила квартиру. У Свідоцтві на право власності на житло площа квартири 68 м., я вказана першою (зазначено так: “дійсно належить на праві спільної сумісної власності гр. (я) та членам ії сім”ї (вказані іншї 3 члени родини)”). Далі зазначено “з відображенням долі власності квартири при спільній частковій власності 1”. На даний час всі зареєстровані в квартирі та з часу приватизації ніяких офіційних змін реєстрації не було. В нашому будинку плануються установчі збори щодо створення ОСББ та у зв'язку з тим що вказано 4 людини, але фактично тільки я можу прийняти участь у зібранні або письмовому опитуванні, яку частку від 68м.(повної площі квартири) я маю для голосування за відсутності документа представляти інших 3 співвласників, чи можу я за таких умов виступати від 68м. для визначення частки мого голосу від загальної площі квартир будинку тільки згідно Свідоцтва? Дякую.
Автор вопроса: Ольга Вікторівна - 03-06-2016 14:41:50
Доброго дня! Відповідно до абз. 7-12 Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирних будинків» «кожний співвласник (його представник) під час голосування має кількість голосів, пропорційну до частки загальної площі квартири або нежитлового приміщення співвласника у загальній площі всіх квартир та нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.» Кожен співвласник вашої квартири має право окремо, і не з0алежно один6 від одного приймати участь в управління будинком відповідно до своєї частки у загальній площі всіх квартир співвласників. Якщо в інших співвласників квартири не має можливості приймати участь в управлінні, Ви можете виступати в якості їхніх представників однак лише за умови оформлення відповідного доручення.
Доброго дня! У звязку із складною сімейною ситуацією виникла потреба оформити догляд за пристарілою бабусею в органах соцзахисту. Увесь пакет документів зібрав і по суті все формив, в управлінні соціального захисту видана довідка що я надаю соціальні послуги по догляду за престарілою і отримую компенсацію. Питання полягає в тому: наскільки відомо людині за ведення догляду нараховується стаж, АЛЕ при оформленні даного догляду в управлінні соціального захисту видали лише довідку про те що я перебуваю на обліку в урпавлінні соцзахисту і надаю соціальні послуги, а відміток в трудовій книжці не робили..яким чином тоді буде це стаж нараховуватись?? при тому що трудова взагалі на даний момент в мене знаходиться..просто незрозуміло чому вони не взяли її до себе
Автор вопроса: Ігор - 03-06-2016 13:19:01
Доброго дня! Відповідно до підп. «д» п. 2.19 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58 «до трудових книжок за місцем роботи вносяться окремим рядком з посиланням на дату, номер та найменування відповідних документів такі записи, зокрема, про час догляду за інвалідом 1 групи або дитиною-інвалідом віком до 16 років, а також за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, у тому числі за пристарілим, який досяг 80-річного віку. Дотого ж, згідно абз. 2 п. 2.19 вищезазначеної Інструкції «передбачені цим пунктом записи вносяться до трудової книжки до занесення відомостей про роботу на даному підприємстві.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0110-93) Враховуючи зазначене, запис про догляд до трудової книжки вноситься на підприємстві при наступному працевлаштуванні до занесення відомостей про роботу. За таких обставин дії відділу соціального захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи цілком правомірні. Додатково повідомляю, що страховий стаж, який буде враховано при обчисленні пенсії залежить не від записів в трудовій книжці, а від страхових внесків. Згідно абз. 35 ст. 1 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» «страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/print1448654400558942)
Які документи можуть підтвердити те. що особа перебуває на утриманні іншої особи ( це стосується надання пільг на ЖКП дружині інваліда військової служби, чи має вона право на пільги разом із чоловіком?)Дякую за відповідь !
Автор вопроса: Ірина - 03-06-2016 09:09:55
Доброго дня! Підтвердженням факту утримання особи може бути акт депутата, інші довідки , в яких міститься інформація щодо утримання особи. З переліком пільг для даної категорії населення Ви можете ознайомитися в Законі України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Доброго дня! Мій син подає документи в аспірантуру. Екзамени почнуться в серпні місяці. Чи повинні йому надати відсрочку у воєнкоматі до дати сдачі іспитів?
Автор вопроса: Тетяна - 03-06-2016 08:37:26
Доброго дня! Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" не визначає такої підстави для надання відстрочки як складання іспитів. Окрім того, намір вступити на навчання до аспірантури не визначає можливості настання реальних фактів та не надає особі статусу аспіранта, а від так і права на відстрочку не надає. Саме тому, до вступу на навчання Вашого сина цілком правомірно можуть призвати до військової служби
Доброго дня! В мене склалася така ситуація: мені 23 роки, у 16 років я проходив медичну комісію при становленні на військовий облік, за результатами якої мене було визнано непридатним до військової служби за станом здоров'я (ст. 13в). Військовий квиток я не отримав через довгу відсутність за місцем проживання. Нещодавно за місцем роботи я розписався у листі військомату, що зобов'язаний з'явитися для призовної ВЛК, як і всі інші хлопці призовного віку. У військоматі у мене відібрали приписне свідоцтво (але збереглася нотаріально завірена його копія) і видали лист для проходження ЛВК. Чи були дії військомату правомірними та чи можна їх оскаржити?
Автор вопроса: Георгій - 03-06-2016 02:06:33
Доброго дня! В зв`язку з постановленням щодо Вас висновку про непридатність до військової служби в мирний час Ви підлягали звільненню від строкової військової служби та зарахуванню в запас військовозобов`язаних. За таких умов Ваше приписне посвідчення призовника втратило свою дії, адже нині Ви як військовозобов`язаний повинні були оформити військовий квиток.Саме тому, військовий комісаріат цілком правомірно вилучив у Вас не діюче приписне посвідчення, та цілком ймовірно розпочав роботу по постановці Вас на війсьоквий облік та оформлення облікової документації.Однак, в разі якщо Ви не згодні з такими діями Ви маєте право оскаржити їх до вищестоящих органів чи до суду.
Чи є юридичні підстави написання наказу директора школи в кінці навчального року про можливе вивільнення з роботи в зв'язку із змінами в організації праці з 01.09.2016р. відповідно до пункту 1 ст.40 КЗпП України.
Автор вопроса: Василь - 02-06-2016 20:41:29
Доброго дня! Ми не надаємо безкоштовних он лайн консультацій з приводу організації кадрової роботи підприємств, установ , організацій. В разі необхідності Ви можете замовити персональну консультацію.
Добрий день. Допучена помилка прізвища в атестаті випускника. Скажіть хто відповідає, класний керівник чи сам випускник, так як від при звірці підписав документ у якому була інформація для виготовлення атестату.
Автор вопроса: Хто відповідає за помилку в атестаті випускника? - 02-06-2016 18:09:03
Доброго дня! Про відповідальність в даному випадку говорити ми не можемо, адже за такі дії жодного виду відповідальності не встановлено. Якщо ж говорити про винуватість - то цілком очевидно, винна особа та яка подала відомості про пізвище випускника з помилкою. В будь якому випадку необхіднимє повторне виготовлення атестата.
Доброго дня! Я інвалід з дитинства по зору 2 групи. Я прошу Вашої консультації з таких питань.
1. Чи потрібно мені після досягнення 18 років йти у військомат самому ( в тимч. посвідченні написано, що непридатний, але квитка немає. На час видачі посвідчення небуло)
2. Які пільги в мене при вступі в університет?
3. Який розмір пенсії у інваліда з дитинства по зору 2 групи, якщо я навчаюсь( трудового стажу не має)
Дуже дякую вам за відповідь і розяснення.
Автор вопроса: Ігор - 02-06-2016 15:57:37
Доброго дня! Згідно п. 1 ч. 10 ст. 1 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» «громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані прибувати за викликом районного (міського) військового комісаріату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/print1460958892257334) Отже, якщо в дійсності, Вас було знято з обліку призовників та внесено на облік військовозобов’язаних, в зв’язку з чим було видано тимчасове посвідчення з’являтися до військового комісаріату в зв’язку з досягненням 18 років необхідності не має. За необхідності, Ви можете звернутись до військкомату для отримання військового квитка замість тимчасового посвідчення за наявності бланків. Щодо пільг при вступі до навчального закладу, зазначаю, що відповідно абз. 2 п. 1 розділу ХІ Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2016 році затверджених Наказом 15.10.2015 № 1085 «поза конкурсом зараховуються: особи інваліди I, II груп та діти-інваліди віком до 18 років, яким не протипоказане навчання за обраним напрямом (обраною спеціальністю), відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1351-15/print1460958892062068) А отже, зарахування до університету, у Вашому випадку, повинно відбуватись поза конкурсом. Щодо розміру державної соціальної допомоги, то відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» «державна соціальна допомога призначається у таких розмірах інвалідам з дитинства II групи - 80 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.» Згідно ч. 2 ст. 2 вищезазначеного Закону «прожитковий мінімум визначається відповідно до Закону України "Про прожитковий мінімум" та щорічно затверджується Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України і періодично переглядається відповідно до зростання індексу споживчих цін разом з уточненням показників Державного бюджету України.» Відповідно до ст.ч. 4 ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет» «установити у 2016 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2016 року - 1330 гривень, з 1 травня - 1399 гривень, з 1 грудня - 1496 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2016 року - 1074 гривні, з 1 травня - 1130 гривень, з 1 грудня - 1208 гривень.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/928-19/print1460958892062068)
Доброго дня! Я громадянин України, 1987 р.н.. Строкову військову службу не проходив, по досягненню граничного віку 25-ти років був списаний з обліку призовників у запас. Наразі для працевлаштування мені необхідно пред'явити роботодавцю військово-обліковий документ(посвідчення про приписку до призовної дільниці після списання з обліку призовників у запас втратило юридичну силу), з метою його отримання я звернувся до військкомату за місцем проживання, де мене поставили перед фактом, що я зобов'язаний був звернутися, коли мені виповнилося 25 років, тому тепер я повинен сплатити штраф у розмірі 119, 00 грн за порушення правил військового обліку. Чи правомірні дії працівників військкомату? Адже по досягненню граничного віку 25-ти років я не отримував повісток про виклик для оформлення військово-облікового документа. Дякую за роз'яснення.
Автор вопроса: Олег - 02-06-2016 14:04:36
Доброго дня! Висловлена позиція військового комісаріату є цілком правомірною, адже Ви особисто повинні були звернутися до військового комісаріату та оформити всі необхідні документи, зокрема - військовий квиток.
З 1 травня працівникам бюджетної сфери підвищили посадові оклади. При цьому багато працівників отримали на 200 грн. менше, ніж за попередній місяць. Головний бухгалтер пояснила, що причина в тому, що прийшло менше коштів на премії, всі отримали 5%. В мене є причини цьому не вірити. Сама колись друкувала накази і бачила як нерівномірно розподілялись премії, як окремим працівникам виплачувались достатньо непогані кошти "за особистий вклад в загальні результати роботи". Питання наступне: Чи маю я право просити показати мені преміювання всього колективу, щоб переконатися, що всі отримали по 5% премії, бо чомусь ця інформація в нас на зразок секретної? Дякую за відповідь.
Автор вопроса: Наталія - 02-06-2016 13:38:36
Доброго дня! Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» «не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2939-17) Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» «не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом інформація про: 1) розміри, види благодійної та іншої допомоги, що надається фізичним та юридичним особам чи одержується від них особами, зазначеними в пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, або державними органами, органами місцевого самоврядування; 2) розміри, види оплати праці та будь-яких інших виплат з бюджету особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, а також одержані цими особами за правочинами, які підлягають обов'язковій державній реєстрації, дарунки (пожертви).» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/print1460958892062068) Враховуючи зазначене, інформацію стосовно розпорядження бюджетними коштами, в тому числі, щодо оплати праці, надбавок та інших виплат з бюджету, - не може бути обмеженою. Отже, Ви цілком правомірно вправі вимагати ознайомитись з преміюванням осіб, оплата праці яких здійснюється з бюджету.
Доброго дня! Чи можливо відправити на примусове надання психіатричної допомоги сусіда, який: а) у розмові та діях проявляє виразні ознаки неадекватності, інколи схильність до агресії; б) вже перебував раніше на стаціонарному психіатричному лікуванні? Якщо це можливо, то які документи потрібні та до яких саме інстанцій звертатись щодо вирішення цього питання? Заздалегідь дякую.
Автор вопроса: Андрій - 02-06-2016 12:13:18
Доброго дня! За для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з ст. 279 - 282 ЦПК України. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1618-15/paran1747#n1747
Доброго дня!Прошу надати мені консультацію по такому питанню.У моєї доньки є син, якому 5 років. Виховується він без батька і до того ж донька ним також не займається.Вона п'є і часто не ночує вдома. Донька батьківських прав не позбавлена. Юридично я не є опікуном. Проживаємо ми в одній квартирі. Таким чином і вихованням і піклуванням за дитиною займаюся я.Дитина часто хворіє і тому я була змушена брати лікарняні по догляду за дитиною (я працюю в навчальному закладі). Наш заклад перевіряли із соціальної служби і сказали, що я немаю права йти на лікарняний, так як у дитини є мама, і поставили мене перед фактом, що я повинна повернути гроші. Прошу роз'яснити мені мої права і порадити мені, як бути надалі, якщо дитина знову захворіє.
Автор вопроса: Анжела - 02-06-2016 11:23:17
Доброго дня! Відповідно до абз. 1-2 п. 3.1 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров'я України 13.11.2001 N 455 «для догляду за хворим членом сім'ї листок непрацездатності видається лікуючим лікарем одному із працюючих членів сім'ї або іншій працюючій особі, що фактично здійснює догляд.» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1005-01) Враховуючи зазначене, так як Ви є особою, що фактично здійснювала догляд за хворою дитиною, крім того є родичем дитини, маєте всі права на отримання лікарняного. Від так вимога щодо повернення коштів за раніше отримані лікарняні є неправомірною, в заперечення чого я раджу Вам надати письмові пояснення. Поруч з тим Ви вправі оскаржити незаконно прийняті рішення про стягнення з Вас грошових коштів до вищестоящого органу або до суду. До того ж , якщо Ви й надалі плануєте здійснювати виховання дитини, доцільним буде позбавлення батьківських прав матері або встановлення опіки над дитиною. В разі, якщо дитина в черговий раз захворіє, Ви як і раніше можете отримати лікарняний.
Скажіть ,будь-ласка,чи збегігається за мною попереднє місце роботи та середньомісячна зарплата,якщо я підписав договір на контрактну службу
Автор вопроса: Ігор - 02-06-2016 09:54:19
Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 119 Кодексу законів про працю України «за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, в яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей"». (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/322-08/print1460958892062068) Враховуючи зазначене, якщо контракт Ви заключали під час дії особливого періоду, середній заробіток та робоче місце зберігається.
добрий день!Чи може головний лікар охорони здоровя укладати контракт.Дякую.
Автор вопроса: Юля - 02-06-2016 09:38:57
Доброго дня! Так як я й гадки не маю, про укладення якого контракту йдеться мова, надати відповіть на таке питання особисто я не можу.
Доброго дня. Мені 52 роки,учасник бойових дій у Афганістані.Тепер призиваюся на контрактну службу.Чи зберігаються за мною і моїми членами сімї пільги ,і чи не скасовується пенсія.Дякую.
Автор вопроса: Ігор - 02-06-2016 09:38:22
Доброго дня! Призив на контракту службу не позбавляє Вас та Вашу родину раніше наданих пільг та гарантій як учаснику бойових дій. Виплата пенсійного забезпечення військовослужбовцям під час дії особливого періоду не припиняється.
Доброго дня! У мене запитання стосовно можливості управління багатоквартирним будинком мешканцями самостійно,шляхом проведення загальних зборів, без створення ОСББ та призначення управителя. Чи можливо це? В доступній редакції закону № 417 я не знайшла такої норми, але прочитала багато коментарів з посиланням на існування можливості такої форми управління багатоквартирним будинком.
Автор вопроса: Леся - 02-06-2016 00:38:01
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу ознайомитися з положеннями Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (ст. 9 -11), та Правилами управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд затверджених наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 02.02.2009 N 13.
Yandex.Metrika