Он-Лайн консультации

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Он-Лайн консультации

   Вопросов: всего-441, сегодня-2;    ответов: всего-441, сегодня-2


Порядок
Есть ответ  
Опубликовано  
Ожидает ответа  
Опубликовано  
Доброго дня!
В результаті перевірки кру,(згідно запиту в міграційну службу), було виявлено порушення!
Яка відповідальність чекає на людину, яка табелювала людину, яка фактично майже 3 місяці була за кордоном...
(там за 1 міс. Було нарахування з\п порядка тисячі грн.)
Гроші підприємству відшкодовані!!!
Автор вопроса: - 01-12-2016 20:54:15
Доброго дня! Без попереднього ознайомлення з матеріалами проведеної перевірки надати об`єктивну відповідь на Ваше питання не можливо. Саме тому, за необхідності Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня!
Дякую Вам за відповіді, які дуже допомагають у вирішенні питань.
Чи мають право в асоціації співвласників АСББ не видавати довідку про склад сімї через те, що є борг( договору між мною і АСББ не має і є спір про неякісне отримання послуг).
Я звернулась до відділу призначення субсидії з електронною заявою, потім прийшла і підписала цю заяву, а через 3 тижні мені зателефонували і сказали, що довідку про склад сімї я повинна принести особисто, чи правомірні дії АСББ і відділу призначення субсидій. Дякую
Автор вопроса: Світлана - 01-12-2016 12:20:25
Доброго дня! Чинне законодавство України жодним чином не пов’язує питання наявності заборгованості за житлово-комунальні послуги та видання довідки про склад родини та місце проживання. Від так, дії АСББ є протиправними, та можуть бути оскаржені Вами у судовому порядку.
Доброго дня, підкажіть будь ласка яка процедура зняття з військового обліку а саме з оперативного резерву №1 по стану здоров'я (травмі) без виклику на військомат. Які потрібні документи. Дякую
Автор вопроса: Олег - 01-12-2016 10:44:15
Доброго дня! Для вирішення Вашого питання раджу Вам ознайомитися з п. 28 Положення про проходження громадянами України служби у військовому резерві Збройних Сил України, затвердженого указом Президента України від 29 жовтня 2012 року № 618/2012. За необхідності одержання більш детальної інформації з цього приводу Ви можете замовити персональну консультацію.
Добрий день. Звільняюсь з державного підприємства в звязку з призивом на альтернативну службу. Кадровик каже,що мені не виплатять вихідної допомоги, тому що виплати призупинені.Допоможіть будь-ласка вирішити дане питання.
Автор вопроса: Богдан - 01-12-2016 08:56:39
Добрий день! Згідно ст. 44 КЗПП України, при припиненні трудового договору з підстав, зазначених у пункті 6 статті 36 та пунктах 1, 2 і 6 статті 40 цього Кодексу, працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку; у разі призову або вступу на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу (пункт 3 статті 36) - у розмірі двох мінімальних заробітних плат. Враховуючи вищевикладене, в разі вступу на альтернативну військову службу, і відповідно, звільненню з місця роботи, підприємство повинно було виплатити Вам вихідну допомогу у розмірі двох мінімальних заробітних плат. Жодних нормативно – правових документів, які б обмежували право працівників на отримання такого виду допомог прийнято не було. За таких умов. раджу Вам звернутися до суду з позовною заявою про стягнення з підприємства вихідної допомоги.
Доброго дня! Питання - чоловік (43 роки) хоче змінити місце реєстрації (приписатися до батьків). У військоматі його змушують пройти медкомісію для зняття з обліку. Чи правомірні дії військомату?
Автор вопроса: Галина - 30-11-2016 22:40:25
Доброго дня! Що до необхідності проходження ВЛК при постановці та знятті з обліку військовозобов’язаних, слід зауважити, що законодавчо не встановлено обов’язку призовників та військовозобов’язаних проходити медичний огляд в разі взяття/зняття з обліку, тому раджу Вам направити до військового комісаріату письмову заяву про зняття з обліку військовозобов’язаних. Якщо військовий комісаріат невмотивовано відмовить Вам у знятті з обліку, вимагайте письмової відповіді та оскаржуйте їх дії до вищестоящого органу чи до суду. В разі необхідності надання більш детальної інформації з приводу захисту Ваших прав у військовому комісаріаті Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня! Я керівник гуртків позашкільної установи(5 років стажу), проходжу чергову атестацію 2016-2017 році. Суть проблеми: Адміністрація закладу в індивідуальний план підготовки та участі в атестації педпрацівника прописала пункт про відвідування відкритих 10 занять. На скільки це правомірно? Чи регламентується кількість відкритих занять підчас атестації і взагалі, які обов'язки і права має педагог, який атестується? Дякую.
Автор вопроса: Вадим - 30-11-2016 18:54:21
Доброго дня! Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 N 930, не передбачає обмежень щодо кількості проведених відкритих уроків. Враховуючи вищевикладене, раджу Вам ознайомитися з внутрішніми положеннями, які регулюють порядок проходження атестації в позашкільній установі.
Якщо вимкнули електроенергію за несплату у місті, протягом 3 днів мають включити рахуючи день оплати чи наступний день???і якщо протягом 3 днів не ввімкнуть, куди звертатися??? Прошу допомогти. Дякую вам
Автор вопроса: Олег - 30-11-2016 15:00:14
Доброго дня! Відповідно до підпункту 2 п. 36 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1999 р. № 1357, у разі відключення об’єкта побутового споживача через заборгованість відновлення електропостачання здійснюється за рахунок електропостачальника протягом трьох робочих днів у містах та п’яти робочих днів у сільській місцевості після оплати побутовим споживачем заборгованості. Враховуючи вищевикладене, постачання газу відновлюється протягом трьох днів – після оплати заборгованості перед електропостачальником та за Ваш рахунок. У разі не ввімкнення, раджу звернутись до місцевого енергопостачальника за роз’яснення причин.
доброго дня. я хочу змінити місце реєстрації. мене направили у військкомат, ніби то для того, щоб я його повідомив про факт зміни місця реєстрації (прописку міняю в межах одного населеного пункту). На заяві, яку я маю подати до відділу реєстрації місця проживання, військкомат ніби то має проставити печатку, як доказ того, що я повідомив. Але ніхто ставити її не хоче поки я не пройду медкомісію. так от, чи зобовязаний я її проходити в даному випадку? і як мені діяти? дякую
Автор вопроса: Іван - 30-11-2016 13:29:42
Доброго дня! Відповідно до буквального змісту ч. 10 ст. 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», призовники та військовозобов'язані в разі зміни їх сімейного стану, стану здоров'я, адреси місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади зобов'язані особисто в семиденний строк повідомити про це орган, де вони перебувають на військовому обліку. Враховуючи вищевикладене, місцевий військовий комісаріат протиправно вимагає від Вас проходження ВЛК, адже вказана Вами обставина не несе за собою обов’язку проходити ВЛК. Від так, раджу оскаржувати дії військового комісаріату до вищестоящих органів або до суду.
Я прописана і проживаю з чоловіком та його батьками в будинку свекра 25 років. Дітей не маємо.Чи матиму я якусь частку будинку після розлучення?
Автор вопроса: Ірина - 30-11-2016 13:15:09
Доброго дня! За Вами може бути визнано в судовому порядку право власності на певну частину будинку свекра лише в разі, якщо за час перебування в сімейних відносинах власними коштами та трудовою діяльністю Вами було здійснено суттєве покращення майна. В інших випадках права власності на майно Ви не набуваєте, але маєте право користуватися ним.
добрий день.Я живу з дочкою (інвалід 1б групи),получаю її пенсію 1600гр і по догляду 25гр призначили субсидію обов/пл 10,45% вийшло 410гр.Чому так багато? Дякую.
Автор вопроса: женя - 30-11-2016 12:08:40
Доброго дня! За роз`ясненнями з питань обрахунку субсидії Вам слід звернутися безпосередньо до управління соціального захисту населення. В разі, якщо Ви не погоджуєтесь з проведеним розрахунком, Ви маєте право оскаржити його до вищестоящого органу чи до суду.
Ви знаєте я проконсультувалась у центрі зайнятості і мені сказали, що період коли особа перебувала у центрі зайнятості і отримувала допомогу не входить у страховий стаж, а входить у загальний. Але ж з 2004 року немає такого поняття як загальний стаж а діє страховий стаж. Не можу зрозуміти як це?
Автор вопроса: Людмила - 30-11-2016 10:00:46
Доброго дня! Раджу Вам подати письмове звернення про надання інформації про порядок обрахунку страхового стажу, після чого оскаржити дії посадовців до вищестоящого органу чи до суду.
Я військовослужбовець-контрактник.Після лікування в госпіталі мені належить відпустка "на відновлення здоров'я".Чи можу я з'їздити за кордон за сімейними обставинами, як це оформляється?
Автор вопроса: Владимир - 29-11-2016 20:49:32
Доброго дня! Відповідно до ст. 11 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», військовослужбовці можуть виїжджати з України на загальних підставах. Згідно ч. 2 ст. 8-1 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», військовослужбовці мають рівне з іншими громадянами України право на виїзд за кордон у порядку, встановленому законом. Враховуючи вищевикладене, законодавчих обмежень щодо виїзду за кордон військовослужбовців – немає.
Жінка в декреті, офіційно працевлаштована. Ч мають право її брати на роботу коли вона в декреті на інше місце робти?
Автор вопроса: ЛЮда - 29-11-2016 13:16:59
Доброго дня! Ми не надаємо безкоштовних он - лайн консультацій з кадрових питань. Саме тому, Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня! Я знаю, що коли людина перебуває на обліку у центрі зайнятості та отримує допомогу по безробіттю цей час враховується у страховий стаж. Я замовила в прозорому офісі довідку Ок-5 про свій стаж. І не можу зрозуміти чому період перебування на біржі міститься окремо як відомості без сплати страхових внесків. То виходить що перебування у центрі зайнятості не входить у страховий стаж?
Автор вопроса: Людмила - 29-11-2016 09:54:05
Доброго дня! Згідно п. 15 ст. 11 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню підлягають, серед іншого, особи, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності, а також особи, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами і отримують допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами; Відповідно до ст. 24 даного Закону, страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Період, протягом якого особа, яка підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню на випадок безробіття, отримувала допомогу по безробіттю (крім одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності) та матеріальну допомогу у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації, включається до страхового стажу. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/page Враховуючи вищевикладене, якщо весь період перебування на обліку в центрі зайнятості Ви отримували допомогу по безробіттю, даний період підлягає зарахуванню до страхового стажу. За таких умов, дії посадових осіб, які не включили до страхового стажу дані періоди являються протиправні та можуть бути Вами оскаржені.
Доброго ранку!
Може Ви надасте відповідь на моє запитання. Скільки зараз коштує переоформлення спадщини, будинку, у державного нотаріуса.
Щиро Вам дякую
Автор вопроса: Тетяна - 29-11-2016 09:00:13
Доброго дня! У відповідності до ст. 19 Закону України «Про нотаріат», за вчинення нотаріальних дій державні нотаріуси справляють державне мито у розмірах, встановлених чинним законодавством. За надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов'язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру справляється окрема плата у розмірах, що встановлюються Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі. Кошти, одержані від надання таких додаткових послуг, спрямовуються до Державного бюджету України. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/3425-12/parao181#o181 З розмірами ставок державного мита за вчинювані нотаріусом дії Вам слід ознайомитися в п. 3 ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/7-93, крім того, раджу Вам ознайомитися з Примірним положенням про порядок надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов'язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також послуг технічного характеру затвердженим Наказом Міністра юстиції України від 04.01.98 N 3/5.
Доброго дня!!!! Є фірма із двох засновників!!!!!один має 20% і є ще КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)!!!!а другий має 80 %??????скажіть чи має право приймати якісь доленосні рішення для фірми перший без згоди другого!!!!?????
Автор вопроса: Гена - 28-11-2016 23:15:59
Доброго дня! Ми не надаємо безкоштовних он лайн консультацій з питань ведення підприємницької діяльності. За необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня !
До Вас таке запитання. У мене помер батько, право власності на спадщину перейшло на мене. (В продовж шести місяців до нотаріуса, були подані документи на переоформлення спадщини) . Але за відсутністю коштів, документи не були зроблені. Тепер у мене дочка виписується із гуртожитку, так як термін проживання скінчається. В Адміністративному центрі сказали, що не припишуть до тих пір поки не будуть зроблені документи на будинок. На це піде деякий час. Як бути моїй дитині в такій ситуації, якщо при пред’явленні паспорта за вимогою ,в неї буде стояти штамп виписаний , а прописка не буде вказана. Та чи може бути людина по закону, певний час ніде не прописана?
Щиро дякую.
Автор вопроса: Тетяна - 28-11-2016 12:02:54
Доброго дня! Згідно п. 4 Правил реєстрації місця проживання затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207, особа зобов’язана зареєструвати своє місце проживання протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання та прибуття до нового. Враховуючи вищевикладене, Ваша донька може проживати без реєстрації місця проживання виключно 30 календарних днів. Відповідальність за проживання без реєстрації місця проживання передбачена ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
нещодавно помер дідусь. машина в сім"ї була зареєстрована на нього. що тепер робити? чи потрібно мені змінювати власника чи можна їздити і так? і які наслідки, якщо нічого не робити?
Автор вопроса: Олег - 28-11-2016 09:27:01
Доброго дня! Все майно яке належало померлому на час його смерті становить спадкову масу та успадковується за заповітом чи за законом, в разі відсутності заповіту. Саме тому, особам, які являються спадкоємцями померлого необхідно прийняти спадок, в противному випадку права власності на майно, в тому числі й на машину, Ваша родина не матиме, відповідно й користуватися нею законно Ви не зможете, так як особа – власник, яка б могла надати дозвіл на користування померла. Тому, протягом 6 місяців з моменту смерті дідуся, раджу звернутися до нотаріуса за місцем проживання дідуся та прийняти спадщину.
добрий день. чи повинен відділ кадрів внести мені в трудову книжку запис про навчання та військову службу? бо вони відмовляються це зробити
Автор вопроса: Ігор - 28-11-2016 09:23:51
Доброго дня! Як зазначає ст. 2 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби. (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12?nreg=2232-12&find=1&text=%F1%F2%E0%E6&x=0&y=0#w11) Згідно п. 2.19 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, до трудових книжок за місцем роботи вносяться окремим рядком з посиланням на дату, номер та найменування відповідних документів записи, серед яких про час служби у складі Збройних Сил України та інших військах, де на тих, які проходять службу, не поширюється законодавство про працю і державне соціальне страхування, із зазначенням дати призову (зарахування) і дати звільнення із служби, про час навчання у професійних навчально-виховних закладах та інших закладах у навчально-курсових комбінатах (центрі, пункті тощо); про час навчання у вищих навчальних закладах (включаючи і час роботи в студентських таборах, на виробничій практиці та при виконанні науково-дослідної госпдоговірної тематики) та про час перебування в аспірантурі і клінічній ординатурі, крім випадків, зазначених у п.2.16. цієї Інструкції; (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0110-93?nreg=z0110-93&find=1&text=%E2%B3%E9%F1&x=0&y=0#w11) Від так, відомості про проходження військової служби та навчання повинні заноситися до трудової книжки за місцем роботи.
Доброго дня!В 2010 р. у віці 20 років. Проходив військову медкомісію, за результатами був не придатний до служби в мирний час, і отримав віськовий квиток.Зараз в листопаді 2016р на місце роботи прийшов наказ направити мене на медкомісію. А в лютому 2017 мені виконається 27 років. Питання, чи можуть мене взяти на строкову службу у віці 26 чи 27 років?
Автор вопроса: дмитро - 27-11-2016 20:19:36
Доброго дня! Виходячи з викладеного Вами, очевидно, що Ви призовником не являєтесь, адже, так як Вами було отримано військовий квиток, цілком очевидно, що за станом здоров’я Вас було зараховано в запас військовозобов’язаних. За таких умов, призивати на строкову службу Вас не будуть, однак можуть призвати до військової служби за призовом під час мобілізації.
Доброго дня! Підкажіть,чи може командир військової частини призначити у своє підпорядкування солдата, який є командиру двоюрідним братом? чи буде тут конфлікт інтересів? як командир має поступити?
Автор вопроса: Анастасія - 27-11-2016 14:25:53
Доброго дня! Ми не надаємо безкоштовних консультації з кадрових питань. З приводу можливості чи не можливості підпорядкування родичів Ви можете ознайомитися в Законі України "Про запобігання корупції".
Добрго дня.Чи маю я право відмовитися проїодити межогляд в університеті?
Автор вопроса: Оля - 27-11-2016 00:03:36
Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», з метою охорони здоров'я населення організуються профілактичні медичні огляди неповнолітніх, вагітних жінок, працівників підприємств, установ і організацій з шкідливими і небезпечними умовами праці, військовослужбовців та осіб, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення або підвищеною небезпекою для оточуючих. Власники та керівники підприємств, установ і організацій несуть відповідальність за своєчасність проходження своїми працівниками обов'язкових медичних оглядів та за шкідливі наслідки для здоров'я населення, спричинені допуском до роботи осіб, які не пройшли обов'язкового медичного огляду. Перелік категорій населення, які повинні проходити обов'язкові медичні огляди, періодичність, джерела фінансування та порядок цих оглядів визначаються Кабінетом Міністрів України. Зауважу, що у разі видачі внутрішнього наказу ректора навчального закладу про обов’язковість проходження медичного огляду студентами, то виконання такого наказу буде здійснюватись обов’язково. Враховуючи вищевикладене, у разі якщо є наявний наказ ректора навчального закладу про обов’язковість проходження медичного огляду, то проходження буде обов’язковим для студентів цього навчального закладу.
Доброго дня.
Проблема такая. Собираю справки на пенсию. Работал в институте и с 1983 г. по 1987 г. был оформлен ещё и на 0,5 ставки. Так бухгалтер, оформляющая мне справку, говорит, что лицевые счета по полставкам хранятся 3 года и всё, дальше уничтожаютя. По основной она может оформить справку, а по 0,5 ставки ничего не получится, потому что не сохранились лицевые счета. У меня есть знакомвя, тоже бухгалтер. Обрисовал ей свою ситуацию. А она (знакомвя) отвечает: "Что она выдумывает?" Т. е., я так понял, что бухгалтер, оформляющая мне справку, соврала мне или не хочет морочить себе голову.
Вот поэтому я и обращаюсь к Вам, чтобы узнать, что же я должен сделать или куда обратиться, чтобы получить справку с учетом зарплаты вместе с 0,5 ставкой?
Спасибо.
Автор вопроса: Сергiй - 25-11-2016 19:37:45
Доброго дня! Відповідно до ст. 49 Кодексу законів про працю в Україні, власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати. Згідно буквального змісту Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5, термін зберігання документації з приводу виплати заробітної плати працівнику - 75 років. Враховуючи вищевикладене, Вам необхідно звернутись до власника або уповноваженої особи, з вимогою видати довідку з відповідними реквізитами, у разі отримання відмови, Ви можете звертатись до суду.
Дбрий вечір! Підкажіть: чи введено десь в Україні воєнний стан? Якщо так, коли?
чи можна визнати АТО форс-мажором (по договорах як воєнні дії)??
Автор вопроса: Наталі - 25-11-2016 16:35:46
Доброго дня! Військовий час на території України введено не було. Згідно ч. 2 ст. 14 – 1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про боротьбу з тероризмом» антитерористична операція – комплекс скоординованих спеціальних заходів, спрямованих на попередження, запобігання та припинення терористичної діяльності, звільнення заручників, забезпечення безпеки населення, знешкодження терористів, мінімізацію наслідків терористичної діяльності. Від так, АТО не є форс мажорною обставиною у розумінні Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».
Доброго дня. Чи існують підстави для виключення з оперативного резерву першої черги?
Автор вопроса: Оксана - 25-11-2016 15:47:08
Доброго дня! З підставами для припинення служби у військовому резерві Вам слід ознайомитися в п. 28 Положення про проходження громадянами України служби у військовому резерві Збройних Сил України, затвердженого указом Президента України від 29 жовтня 2012 року № 618/2012.
Доброго дня!
У чоловіка наявнеще припинення посвідчення, військовий квиток відсутній. У сільраді його відмовляються приписати мотивуючи це тим, що потрібно їхати в районний воєнкомат, стати на облік, отримати тимчасови військовий квиток, тільки після цього можливо буде приписатись. Уточніть, будь-ласка:
1. Чи правомірно є відмова сільради у приписці. Якщо так - чим це регулюватися.
2. Якщо їхні дії неправомірно на які документи нам посилатись та яких подальших дій вчинити для приписки.
Дякую.
Автор вопроса: Таня - 25-11-2016 12:59:50
Доброго дня! Першочергово зауважу, що в разі, якщо Ваш чоловік призовником не являється, а є військовозобов’язаним – він при здійсненні реєстрації місця проживання, на підтвердження свого військово – облікового статусу не може використовувати приписне посвідчення. Саме тому, вимоги органу місцевого самоврядування щодо необхідності приведення у відповідність облікових документів є цілком правомірними. Правовими підставами цього є Інструкція з організації ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях і навчальних закладах затверджена Наказом Міністра оборони України від 15.12.2010 N 660, Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу».
Доброго дня, я працювала державним службовцем, у квітні 2015р. звільнилась.Декларацію було подано вчасно.У листопаді 2016 прийшло повідомлення про розбіжність даних(0,12сотих землі, що задекларована, відсутня у єдиному Реєстрі).Скажіть будь-ласка чи потрібно давати пояснення, адже терміни перевірки вже давно минули?Дякую
Автор вопроса: Анна - 25-11-2016 11:48:19
Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 50 Закону України «Про запобігання корупції», повна перевірка декларації полягає у з’ясуванні достовірності задекларованих відомостей, точності оцінки задекларованих активів, перевірці на наявність конфлікту інтересів та ознак незаконного збагачення і може здійснюватися у період здійснення суб’єктом декларування діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, а також протягом трьох років після припинення такої діяльності. Від так, строки з’ясування та перевірки достовірності відомостей зазначених у декларації про майновий стан, будуть дійсні ще протягом 3-х років після припинення роботи в державних органах. Згідно п. 16 Порядку здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2015 № 333, у разі встановлення під час перевірки розбіжностей між відомостями, зазначеними в декларації, та наявною податковою інформацією, контролюючий орган, який проводить перевірку, повідомляє про них суб’єкта декларування у письмовій формі з метою отримання письмових пояснень причин виникнення розбіжностей та/або копій документів, які підтверджують зазначені у декларації відомості. Суб’єкт декларування не пізніше ніж на п’ятнадцятий робочий день з дня отримання відповідного запиту контролюючого органу, який проводить перевірку, надає письмове пояснення щодо таких розбіжностей та підтвердні документи, які є обов’язковими для розгляду та врахування під час підготовки висновку. Враховуючи вищевикладене, Вам, дійсно необхідно у 15-денний термін після отримання такого повідомлення, надати пояснення щодо розбіжностей у відомостях у декларації, адже строки перевірки ще не пройшли.
Доброго дня, є земля під індивідуальне садівництво. Хочу поставити дачний будонок на 1 повний поверх і один на 2м висотою, площа забудови 56,25 кв.м. Чи є в мене на це право, наскільки я розумію обмеження по забудові в 50 кв.м. діє тільки на землі для колективного садівництва. Чи так це?Дякую за відповідь.
Автор вопроса: Вадим - 25-11-2016 09:58:04
Доброго дня! З буквального змісту ст. 35 ЗК України, на земельних ділянках для садівництва дозволяється зведення НЕОБХІДНИХ БУДИНКІВ, ГОСПОДАРСЬКИХ СПОРУД ТОЩО. Від так, прямої заборони зводити будинки на земельних ділянках для садівництва встановлено не було – однак існує ряд обмежень, яким повинен відповідати будинок аби не порушувати цільове призначення земельної ділянки для садівництва. Зокрема, п. 3.41 ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень затверджених наказом Держкоммістобудування від 17 квітня 1992 р. N 44 зазначає, що території дачних та садівницьких поселень (районів) призначаються для організації позаміського відпочинку громадян, ведення садівницького та городницького господарства з можливістю розташування садових або дачних будинків. Дачний будинок - це житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку. Садовий будинок - будівля для літнього (сезонного) використання, яка в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків. Згідно п. 3.48* ДБН, граничні розміри площі забудови і поверховості садового будинку та господарських будівель на ділянці встановлюється статутом садівницького товариства чи кооперативу за погодженням з місцевими органами архітектури та містобудування (районними чи обласними). Ці розміри встановлюються за умови забезпечення необхідної площі для ведення господарської діяльності на ділянці та дотримання вимог нормативної тривалості інсоляції територій суміжних ділянок. Враховуючи вищевикладене, зведення садового будинку на земельній ділянці з цільовим призначенням для садівництва є законним, за умови дотримання граничних розмірів площ забудови та поверховості садового будинку, які встановлюються статутом садівницького товариства та погоджуються з місцевими органами архітектури та містобудування, а також за умови отримання необхідної дозвільної та проектної документації на будівництво та введення його в експлуатацію. Враховуючи вищевикладене, для вирішення Вашого питання Вам слід ознайомитися з положеннями Статуту СТ, які регулюють порядок зведення будинків.
Добрий день! Я мама майбутнього першачка.В нас склалась особлива ситуація із початковою школою. Справа в тому, що в нас є інвалідність (затримка мовлення 2 рівня, моторна алалія). Дитина соціалізована, адекватно поводить себе в компанії дітей, рахує та читає по складах. Ось в чому має питання: чи маємо ми право йти до першого класу на загальну форму навчання загальноосвітньої школи, маючи при цьому інвалідність за вищевказаним діагнозом? Дякую за відповідь!
Автор вопроса: Вікторія - 24-11-2016 14:50:14
Добрий день! Згідно ст. 21 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», навчальні заклади надають освітні послуги інвалідам нарівні з іншими громадянами, у тому числі шляхом створення належного кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби інваліда. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/875-12/page Враховуючи вищевикладене, Ваша дитина на рівні з іншими дітьми має право ходити до навчального закладу та отримувати освітні послуги. За необхідності та за медичними рекомендаціями для Вашого сина повинні бути створені умови, які гарантуватимуть забезпечення розумового пристосування в класі.
Доброго дня! Протягом останніх трьох років я перебуваю на пенсії. Загальний страховий стаж у мене становить 32 роки. Підкажіть будь ласка, чи можу я як непрацюючий пенсіонер заключити договір добровільного страхування у фіскальній службі за останні три роки, сплатити суму ЄСВ для оримання страхового стажу 35 років, для подальшого перерахунку пенсії. Вдячний Вам за допомогу!
Автор вопроса: Віктор Петрович - 24-11-2016 12:21:44
Доброго дня! Частина 5 ст. 10 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», договором про добровільну участь може бути передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року). При цьому сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму єдиного внеску, обчисленого виходячи з максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановлених на дату укладення договору (крім осіб, зазначених в абзацах другому - четвертому частини першої цієї статті). http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2464-17/page Враховуючи вищевикладене, правова можливість сплати єдиного внеску, а від так і набуття страхового стажу за минулі періоди є. За для подальших роз’яснень з даного приводу раджу звертатися безпосередньо до управління Пенсійного фонду України.
Здрастуйте. Могу ли я подписать контракт, если я состою на учете у дермотолога с диагнозом "Папилломатозный невус правой щеки", а так же есть пластина после перелома ключици. Прохожу ли я с этими проблемами?
Автор вопроса: Сергей - 24-11-2016 10:49:43
Доброго дня! Особисто я не можу вказувати на те, чи можете Ви бути прийнятим на контракту військову службу за станом здоров`я, адже мені не відомо ні Вашого реального стану здоров`я, ні степені ушкодження функцій організму, та й знаннями в медичній галузі я не володію. За для вирішення Вашого питання, Вам слід звернутися безпосередньо до ВЛК чи іншої медичної установи.
Чи правомірно діє МСЕК, призначаючи кожного року перекомісію інваліду ІІ групи загального захворювання (аортокоронарне шунтування після інфаркту, діабет ІІ типу)
Автор вопроса: Олександр - 24-11-2016 00:31:13
Доброго дня! Як зазначає п. 22 Положення про порядок, умови та критерії встановлення інвалідності затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1317, повторний огляд інвалідів з нестійкими, оборотними змінами та порушеннями функцій організму з метою визначення ефективності реабілітаційних заходів, стану здоров'я і ступеня соціальної адаптації проводиться раз на один - три роки. Повторний огляд інвалідів, а також осіб, інвалідність яких встановлено без зазначення строку проведення повторного огляду, проводиться раніше зазначеного строку за заявою такого інваліда, інших заінтересованих осіб у разі настання змін у стані здоров'я і працездатності або за рішенням суду чи прокуратури. Особам, що звертаються для встановлення інвалідності, група інвалідності встановлюється без зазначення строку повторного огляду у разі наявності вроджених вад розумового чи фізичного розвитку, анатомічних дефектів, стійких необоротних морфологічних змін та розладу функцій органів і систем організму, неефективності реабілітаційних заходів, неможливості відновлення соціальної адаптації, несприятливого прогнозу відновлення працездатності з урахуванням реальних соціально-економічних обставин у місці проживання інваліда, а також інвалідам, у яких строк переогляду настає після досягнення пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1317-2009-%D0%BF/page) Саме тому, правомірність чи не правомірність проведення відносно Вас перекомісування залежать від стійкості захворювання, яке було встановлене при визначенні групи інвалідності. Враховуючи вищевикладене, Вам слід звернутися за роз’ясненнями безпосередньо до МСЕК.
Якщо надані матеріальні допомоги на оздоровлення та вирішення соціально-побутових умов , чи можливо надати матеріальну допомогу на поховання членів сім'ї ?
Автор вопроса: Геннадій - 23-11-2016 16:56:48
Доброго дня! Так як з Вашого листа не можливо встановити кому саме надавалася чи планується надатися допомога, надати відповідь на Ваше питання не можливо.
Доброго дня! Хочу у вас запитати. Нещодавно працевлаштувалась секретарем. Постійно працюю за компютером. Помітила що надається відпустки тільки 24 дні. Як мені довести керівництву що ще положено 4 дні за роботу за компютером. В колдоговорі не прописано це.
Автор вопроса: Іванна Олексіївна - 23-11-2016 16:35:55
Доброго дня! Згідно ст. 8 Закону України «Про відпустки», щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці, серед іншого, надається окремим категоріям працівників, робота яких пов'язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров'я, - тривалістю до 35 календарних днів за Списком виробництв, робіт, професій і посад, затверджуваним Кабінетом Міністрів України. Конкретна тривалість щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці встановлюється колективним чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах. Згідно з поз. 58 розділу XXII Списку виробництв, робіт, професій і посад працівників, робота яких пов'язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров'я, що дає право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці, що є додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. N 1290, працівники, які працюють на електронно-обчислювальних та обчислювальних машинах мають право на додаткову відпустку максимальної тривалості 4 календарні дні. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1290-97-%D0%BF/parao8936#o8936 Поруч з тим, вищевказаний список не містить тлумачень, щодо того, хто ж саме відноситься до працівників, які працюють на ЄОМ. Саме тому, вважаю, що за умови, якщо Ваша посадова інструкція чи посадові обов’язки передбачають роботу за комп’ютером, Ви матимете право на додаткову відпустку. Однак, вказати на її строк особисто я не можу, адже так як ні колективним, ні трудовим договором на Вашому підприємстві це питання не врегульоване, кількість днів додаткової відпустки буде обрахована пропорційно часу відпрацьованому за комп’ютером.
Доброго дня! Допоможіть вирішити дане питання. Хочемо прийняти на роботу працівника. У трудовій книжці я помітила, що за останнім місцем працівника було звільнено 27.10.2002 року, а наказ виданий 03.03.2003 роком. Підстава звільнення теж дивна у звязку із закінченнм відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 6-річного віку. Дивно і те, що цей запис зробило моє підприємство . Як мені бути в такій ситуації?
Автор вопроса: Людмила - 23-11-2016 16:33:26
Доброго дня! Нами не даються безкоштовні он лайн консультації з приводу організації кадрової роботи на підприємстві, в установі, організації. За необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
я розвожусь з чоловіком,не буду вказувать причини! Розлучення відхилили,дитині не має року! Я подала на аліменти 50 процентів загалом на дитину і на мене! Він написав відхилення , тобто я веду аморальний образ життя,фото скинув з контакту,квитанції що висилав гроші,де просив не подавать на аліменти!Все що він написав не правда! Як мені поступит краще щоб він утримував дитину і мене до 3 років дитині
Автор вопроса: ирина - 23-11-2016 15:31:46
Доброго дня! Надати відповідь на Ваше питання можливо лише ознайомившися з матеріалами справи. Саме тому, за необхідності, Ви можете замовити персональну консультацію.
Доброго дня! Запитання про обрання за конкурсом на посаду науково-педагогічного працівника (НПП) у ВНЗ. Чи може ВНЗ (національний, дослідницький) вже встановлювати вимоги до претендента на посаду НПП набагато жорсткіші, ніж передбачено постановою КМУ №1187 від 30.12.2015 р.? І це при тому, що вимоги, передбачені цією постановою, почнуть діяти з 01.09.2017 р. Чи не є це самоуправством? І чи можете Ви представляти інтереси кількох НПП, але з одного питання і в один час? Дякую!
Автор вопроса: Михайло Вікторович - 23-11-2016 14:41:07
Доброго дня! Згідно ч. 11 ст. 55 Закону України «Про вищу освіту» під час заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників - завідувачів (начальників) кафедр, професорів, доцентів, старших викладачів, викладачів укладенню трудового договору (контракту) передує конкурсний відбір, порядок проведення якого затверджується вченою радою вищого навчального закладу. Саме тому, при прийомі за конкурсом науково – педагогічних працівників, порядок проведення конкурсу затверджується безпосередньо вченою радою вищого навчального закладу України, саме тому, так званого «самоуправства» в діях навчального закладу не вбачається. Поруч з тим, якщо Ви не погоджуєтесь з прийнятим порядком про проведення конкурсу, Ви маєте право оскаржити його. З питань подальшої співпраці та захисту Ваших інтересів звертайтеся за номерами вказаними на сайті.
доброго дня, підскажіть будь ласка а якщо нотаріус припиняє свою діяльність то куди він здає справи? гарно дякую за відповідь
Автор вопроса: Оля - 23-11-2016 14:40:55
Доброго дня! Згідно ст. 14 Закону України «Про нотаріат» у разі припинення приватної нотаріальної діяльності документи нотаріального діловодства та архіву приватного нотаріуса передаються ним до відповідного державного нотаріального архіву в порядку, встановленому законодавством. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3425-12
добрий день скажіть чи вийшов закон такий що селишна рада приймає чи призначити соціальну допомогу чи ні раніше були комісії в управлінні праці тепер у селишних радах
Автор вопроса: марина - 23-11-2016 14:08:11
Доброго дня! Згідно ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать серед іншого, такі власні (самоврядні) повноваження як вирішення відповідно до законодавства питань про подання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім'ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу) або відставку, інвалідам з дитинства, багатодітним сім'ям у будівництві індивідуальних жилих будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/paran445#n445 Від так, сільські ради нині також розглядають питання про призначення вищевказаних видів соціальної допомоги. Дана норма є діючою з 15.01.2015 року.
Я, демобилизировался в этом месяце. Вернулся на госслужбу. Должны ли ли мне засчитать участие в АТО (ноябрь 2015-апрель 2016) в стаж госслужбы в трехкратном размере? Работодатель мне сказал, что Порядок исчисления стажа государственной службы, утвержденный постановлением КМУ от 03.05.1994 г. № 283, отменен.
Автор вопроса: Вадим - 23-11-2016 13:35:06
Доброго дня! Постанова КМУ від 03.05.1994 р. № 283 Про порядок обчислення стажу державної служби, дійсно втратила чинність 01.05.2016 року. Нині, діючим є Порядок обчислення стажу державної служби затверджений Кабінетом Міністрів України від 25.03.2016 р. № 229 http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/229-2016-%D0%BF Однак, даний порядок не передбачає подібних умов, щодо трьохкратного зарахування до стажу державної служби періоду перебування державного службовця в АТО. Поряд з тим, п. 6 даного Порядку зазначає, що стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності Законом України «Про державну службу» обчислюється відповідно до пункту 8 розділу XI “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про державну службу». Згідно пункту 8 розділу XI “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про державну службу», стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності цим Законом обчислюється у порядку та на умовах, установлених на той час законодавством. Закон України «Про державну службу» набрав чинності 01.05.2016 року. Норма, п. 3 Порядку про обчислення стажу державної служби затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 травня 1994 р. N 283, яка встановлювала, що час проходження військовослужбовцями військової служби, протягом якого особа брала участь в антитерористичній операції в особливий період зараховується до стажу державної служби у трикратному розмірі була введена в дію 22.10.2014 року. За таких обставин, період перебування в зоні АТО з листопада 2015 року до квітня 2016 року повинен бути зарахований Вам до стажу державної служби в трьохкратному розмірі.
Доброго дня. Знову потрібна Ваша допомога. Ви правомірно вираховують у працівників ЗСУ з зарплати військомату збір?
Автор вопроса: Олена - 23-11-2016 13:19:04
Доброго дня! Відповідно до ст. 16-1 10 розділу Перехідних положень до Податкового кодексу України тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір. Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в антитерористичній операції. (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page45) Отже, відповідно до чинного законодавства звільняються від сплати військового збору тільки ті особи, які несуть службу на даний час в АТО. На всіх інших службовців ЗСУ вищевикладена норма не поширюється.
Добрий день! Цікавить таке питання: Я працюю вихователем на 0,5 ставки в одній школі та по сумісництву вчителем на 0,33 ставки(6 годин) в іншій. Чи підлягаю я звільненню від мобілізації за законом № 570-VIII від 1.07.2015 року, оскільки як і основне місце роботи так і по сумісництву в загальноосвітньому закладі і в сумі працюю більше ніж на 0,75 ставки. Наперед вдячний за відповідь.
Автор вопроса: Максим - 23-11-2016 11:45:55
Доброго дня! Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку», наукові і науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, наукових установ та організацій, які мають вчене звання та/або науковий ступінь, і педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів, за умови, що вони працюють відповідно у вищих навчальних закладах, наукових установах та організаціях, загальноосвітніх навчальних закладах за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки. Враховуючи вищевикладене,очевидно, що відстрочка від мобілізації надається виключно у випадку якщо за основним місцем роботи не менше як 0,75 ставки, а у Вашому випадку ставка за основним місцем роботи 0,5, яка не являється підставою для надання відстрочки.
Добрий день. Чи можна зробити субсидію на газ (тільки газ) на окрему квартиру (другий поверх)двоповерхового будинку. Розпочато процес розподілу двоповерхового будинку батьків на дві окремі квартири, але він ще не завершений (не має офрмленої будинкової книги). Проведено окремий ввід газопостачання, відкритий рахунок в газканторі. Дякую.
Автор вопроса: Олег - 23-11-2016 10:29:42
Доброго дня! Зі змісту Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, встановлено, що це Положення визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату управління багатоквартирним будинком, користування житлом або його утримання та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Від так, субсидія може надаватися або на комплекс комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), або один раз на рік на скраплений газ, тверде, рідке пічне паливо. Саме тому, оформити субсидію лише на газопостачання не можливо.
Доброго дня. Склались так обставини, що батьки побудували будинок і половину будинку записали сину,а другу частину на батька. Син який проживає в будинку мав доглянути батька на старості і займитись похороном тоді міг претендувати на іншу половину будинку. Всі інші діти не мали нічого проти. З часом склались обставини так , що похоронами займався другий син в нього є свідоцтво про смерть оригінал. Тепер я, як дочка дізналась що другу частину будинку в якому вже проживав перший син він якимось чином переписав на себе, не поставивши до відома нікого з нас. Мене цікавить чи законні його дії, чи міг він зробити перепис скориставшись дублікатом, а може виробив ще один оригінал( в наш час все можна купити)свідоцтва про смерть. Ми хотіли б відсудити свою частину,так як син який проживає в цьому будинку не доглянув до смерті батька , об’єктивних причин в нього на це не було. Підкажіть які наші дії в такій ситуації.
Автор вопроса: Надя - 23-11-2016 09:26:25
Доброго дня! За для того, аби надати хоч якісь роз’яснення по суті заданого Вами питання необхідно знати, яким чином особа оформила право власності на іншу частину будинку, яка належала померлому. Саме тому, першочергово, Вам слід звернутися до нотаріуса в якого знаходиться спадкова справа та ознайомитися з нею. Говорити про можливість судового захисту Вашого права на частину будинку, можливо лише після вивчення матеріалів спадкової справи.
чи можна оскаржити запловіт,якщо він наданий не дітям ,а онучці? Дякую за відповідь !
Автор вопроса: Галина - 22-11-2016 13:12:56
Доброго дня! Згідно ч. 2 ст. 1257 ЦК України, за позовом заінтересованої особи суд визнає заповіт недійсним, якщо буде встановлено, що волевиявлення заповідача не було вільним і не відповідало його волі. Саме тому, оспорити заповіт у Вашому випадку можливо лише в тому випадку, якщо волевиявлення особи, щодо заповідання майна онуці не було вільним. Якщо ж, особа дійсно хотіла розпорядитися майном таким чином, оспорити заповіт не можливо.
Доброго дня. Я маю вищу освіту (педагогічну), закінчла аспірантуру. Працюю з 2012 року в позашкільній установі. На роботі звільняється ставка заступника директора. Чи може директор мене призначити на дану ставку чи є обмеження до кандидатури заступника? І які обставини можуть завадити при призначені, якщо таке можливе? Дякую.
Автор вопроса: Марія - 22-11-2016 10:54:39

Доброго дня! Згідно п. 33 Наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження кваліфікаційних характеристикпрофесій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів» № 665 від 01 червня 2013 року, до посади Заступника директора позашкільного навчального закладу з навчальної, навчально – виховної, навчально – методичної, методичної роботи встановлюються наступні вимоги: Завдання та обов’язки. Здійснює контроль за якістю навчально-виховного процесу, виконанням навчальних планів і програм, навчальним навантаженням вихованців, учнів, слухачів. Здійснює комплектування гуртків (секцій, творчих об’єднань тощо); забезпечує збереження контингенту вихованців, учнів, слухачів. Бере участь у поточному і перспективному плануванні роботи навчального закладу; в підборі та розстановці педагогічних кадрів; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу. Складає розклад навчальних занять та інших видів навчально-виховної та організаційно-масової роботи. Забезпечує достовірність і своєчасність складання та здачі звітних матеріалів (крім бухгалтерських звітів). Організовує та аналізує стан навчально-виховної, методичної, культурно-масової роботи; координує роботу методичних об'єднань. Забезпечує розроблення необхідної навчальної та методичної документації; проведення кваліфікаційних іспитів та підготовку необхідної документації щодо видачі свідоцтв про позашкільну освіту випускникам (вихованцям, учням, слухачам) позашкільного навчального закладу, сприяє вивченню, узагальненню та впровадженню кращого педагогічного досвіду. Бере участь у підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників, організовує підвищення професійної майстерності педагогічних працівників. Постійно підвищує свій професійний рівень, займається самоосвітою. Веде необхідну документацію за встановленою формою (в межах компетенції) та забезпечує її зберігання. Повинен знати: Конституцію України; Закони України; укази Президента України; постанови та рішення Верховної Ради України; постанови Кабінету Міністрів України щодо освітньої галузі; накази та розпорядження Міністерства освіти і науки України; Декларацію прав і свобод людини; Конвенцію про права дитини; інші законодавчі та нормативно-правові акти з питань освіти; педагогіку, психологію, вікову фізіологію, шкільну гігієну; досягнення сучасної психолого-педагогічної науки і практики; основи соціології, економіки, фінансово-господарської діяльності позашкільних навчальних закладів; законодавства про працю; форми роботи з громадськими організаціями; правила і норми охорони і безпеки праці, правила виробничої санітарії та пожежної безпеки. Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки. Стаж роботи на педагогічних за фахом посадах не менше 2 років.

Враховуючи вищевикладене, за умови, що повна вища освіта Вами була здобута за відповідним напрямком педагогічної освіти, а також за умови, що весь цей час Ви працювали на педагогічній посаді Ви можете бути прийнятою на посаду заступника директора позашкільного навчального закладу.

Доброго дня ! Живу в приватному будинку, прописано 3 особи: я, дружина і донька. Донька – студентка, фактично проживає по договору в гуртожитку в іншому місті і там отримує субсидію. При призначенні мені субсидії є рішення комісії Управління соцзахисту населення про призначення субсидії на 2 особи. Питання: чи потрібно вказувати доньку і її доходи в моїй декларації про доходи як державного службовця ? І ще, чи потрібно вказувати в такій декларації призначену субсидію як дохід ? Допоможіть будь-ласка, різні чиновники дають роз’яснення по – різному. Чіткої відповіді я так і не отримав.
Автор вопроса: Антон - 22-11-2016 10:09:56
Доброго дня! Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 46 Закону України «Про запобігання корупції», у декларації зазначаються відомості про: 1) прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та номер паспорта громадянина України, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний орган центрального органу виконавчої влади, відповідальний за формування державної податкової політики, і має про це відмітку у паспорті громадянина України) суб’єкта декларування та членів його сім’ї, зареєстроване місце проживання, а також місце фактичного проживання або поштову адресу, на яку суб’єкту декларування Національним агентством може бути надіслано кореспонденцію, місце роботи (проходження служби) або місце майбутньої роботи (проходження служби), займану посаду, або посаду, на яку претендує, та категорію посади (якщо така є) суб’єкта декларування. Згідно абз. 3 ч. 2 ст. 3 Сімейного кодексу України, дитина належить до сім'ї своїх батьків і тоді, коли спільно з ними не проживає. Враховуючи вищевикладене, при заповненні декларації про майновий стан, Вам дійсно необхідно вказувати як доньку, так її доходи. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про запобігання корупції», отримані (нараховані) доходи, у тому числі доходи у вигляді заробітної плати (грошового забезпечення), отримані як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом, гонорари, дивіденди, проценти, роялті, страхові виплати, благодійна допомога, пенсія, доходи від відчуження цінних паперів та корпоративних прав, подарунки та інші доходи. Стаття 165 ПК України, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку субсидію не включає. За таких умов, очевидно, що субсидія не являється доходом особи та її зазначення в декларації про майновий стан необов’язкове.
Доброго дня. Я був мобілізований у квітні 2015 року, підлягав демобілізації в червні 2016 року, але заключив контракт на 6 місяців. За цей час за мною зберігається місце роботи і середній заробіток. Якщо я після закінчення контракту укладу ще один контракт на 6 місяців, чи будуть за мною зберігатися місце роботи і сер.заробіток, чи мене можуть звільнити за п.3 ст.36 КзпП?
Автор вопроса: Андрій - 22-11-2016 10:03:25
Доброго дня! Відповідно до буквального змісту ч. 4 ст. 119 Кодексу законів про працю України,з працівниками, які були призвані під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, але не більше ніж на строк укладеного контракту, зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, в яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". Враховуючи вищевикладене, робоче місце, посада та середній заробіток зберігається за працівником виключно на строк одного укладеного військового контракту, адже в подальшому Ви підлягатимете звільненню не з військової служби під час мобілізації, як того вимагає вищевказана норма, а з військової служби за контрактом, за таких умов дія статті 119 КЗпП України на Вас не поширюватиметься. У такому випадку, Вас дійсно буде звільнено з підстави наведеної у п. 3 ч. 1 ст. 36 КЗпП України.
Підскажіть будь-ласка, в цьому році людині виповняється 60 років. Він має необхідний робочий стаж понад 35 років, але не має наміру припиняти роботу після досягнення пенсійного віку. Чи обов'язково йому оформляти пенсію за віком? І повинен він припинити роботу після досягнення пенсійного віку в разі призначення пенсії.
Автор вопроса: Татьяна - 22-11-2016 09:42:58
Доброго дня! Відповідно до ст. 11 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», громадяни похилого віку мають право на працю нарівні з іншими громадянами, яке додатково гарантується державними цільовими програмами, територіальними та місцевими програмами зайнятості населення. Забороняється відмова у прийнятті на роботу і звільнення працівника за ініціативою власника або уповноваженого ним органу з мотивів досягнення пенсійного віку. Переведення працівника похилого віку і працівника передпенсійного віку з одного робочого місця на інше не допускається без його згоди, якщо при цьому змінюються істотні умови праці. Від так, якщо особа не бажає звільнятись та покидати роботу, вона може продовжувати працювати на тих самих умовах, що і до настання пенсійного віку без зміни істотних умов праці. Поруч з цим зауважу, що існують певні нюанси щодо виплати пенсій працюючим пенсіонерам, а саме: згідно п. 2 ч. 1 ст. 47 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», тимчасово, у період з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2016 року: особам (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"), які працюють на посадах та на умовах, передбачених законами України "Про державну службу", "Про прокуратуру", "Про судоустрій і статус суддів", призначені пенсії/щомісячне довічне грошове утримання не виплачуються; у період роботи на інших посадах/роботах пенсія (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"), розмір якої перевищує 150 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, виплачується в розмірі 85 відсотків призначеного розміру, але не менше 150 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Для прикладу: прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність з 1 травня становить - 1130 грн, від так (1130 грн*1,5) = 1695 грн, а з грудня становитиме - 1247 грн, від так (1247 грн*1,5) = 1870,5 грн Враховуючи вищевикладене, досягнення особою пенсійного віку, не являється підставою для звільнення з постійного місця роботи. Щодо оформлення пенсії за віком, то законодавство встановлює обов’язковість такого оформлення, однак у разі якщо особа, підпадає під дію вищевказаної норми (п. 2 ч. 1 ст. 47 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»), то будуть застосовані певні обмеження щодо її виплати.
Добрый день! У меня такая ситуация я офицер недавно закончил военный институт прослужил 9 месяцев, контракт подписывал на 5 лет. Могу ли я уволится если родители проживают в Крыму.
Автор вопроса: Вадим - 21-11-2016 15:48:39
Доброго дня! Звільнитися з військової служби Ви маєте право лише з підстав передбачених ч. 8 ст. 26 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу".Однак, в розумінні даної статті - проживання батьків на території АР Крим не являється підставою для розірвання контракту та звільнення з військової служби.
Yandex.Metrika