Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-2785, сьогодні-0;    відповідей: усього-2785, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня!Чи можу я військовослужбовець котрий працює у військовому комісаріаті, прописатись у військовій частині котра розташовується поруч, проте я до неї немаю ніякого відношення(окрім того що я військовослужбовець)?
Автор запитання: Сергій - 03-10-2017 11:52:37

Доброго дня!

Відповідно до абз. 3 пп.5 п.18 Правил реєстрації місця проживання (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/207-2016-%D0%BF) серед всіх інших документів, необхідних для реєстрації місця проживання особа або її представник подає документ, що підтверджує проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби).

Отже, для того, щоб зареєструвати своє місце проживання у військовій частині до органів реєстрації необхідно подати документ, який підтверджує проходження служби у вказаній військовій частині.

Оскільки, Ви зазначили, що не проходите військову службу у тій частині, в якій хочете зареєструвати місце проживання, то орган реєстрації відмовить Вам у наданні цієї послуги.

Добрий ранок. щиро дякую за надану відповідь.
Тобто, я так зрозуміла, не роботодавець, а органи соц. захисту по 850 грн в місяць платитимуть і незалежно чи ставка чи півставки у мене було?
То скажіть як зараховуватиметься стаж: так як на роботі, тобто, півставки, тобто за 3 роки я перед державою на 1,5 працюватиму?
Автор запитання: Надія - 03-10-2017 10:13:25

Доброго дня!

Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про допомогу сім’ям з дітьми» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2811-12/parao54#o54) всі види державної допомоги сім’ям з дітьми, крім допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам призначаються і виплачуються органами соціального захисту населення за місцем проживання батьків.

Тобто, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (яка тепер є складовою допомоги при народженні дитини) призначається та виплачується органами соціального захисту населення, а не роботодавцем.

Відповідно до ч.1 ст.12 вказаного Закону допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 гривень, а решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами.

Тобто, є визначена сума, розмір якої не залежить від кількості відпрацьованих годин на роботі.

Щодо наступного запитання, то відповідно до ч.3 ст.23 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/paran430#n430) страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Тобто, якщо був сплачений соціальний внесок за конкретну кількість місяців, у встановленому законодавством розмірі, то до страхового стажу зараховуватимуться всі місяці повністю, незалежно від кількості відпрацьованих годин.

Добрий вечір! Я з цим Законом ознайомлювався, і з вказаною статтею зокрема. Хотів отримати від Вас роз"яснення щодо мого конкретного випадку (подробиці якого я Вам виклав) через те, що у тому сплетінню фраз не можу розібратися сам! Ви ж велично порекомендували мені ще раз ОЗНАЙОМИТИСЬ З ЗАКОНОМ! Дякую!)))
Автор запитання: Сергій - 02-10-2017 19:44:42

Доброго ранку шановний Сергію! Ніколи не розумів подібного дратування користувачів нашого ресурсу. Ми витрачаємо свій час для надання консультацій, відмітьте для себе "Безкоштовних консультацій" ... А Ви ведете себе так нібито оплатили роботу юриста ..... Добре, спробую пояснити ще раз, якщо Ви НЕ служили  поліцейським, (особою офіцерського складу, середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ), державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України, то строк навчання не входитиме до строку Вашої вислуги. Дякую за увагу! Переписку з Вами завершено.

Велике спасибі за відповідь на моє запитання (задане 18 вересня), однак я хочу уточнити. На підставі якої норми закону, або підзаконного акту ОСББ, намагаючись змінити цільове призначення допоміжного приміщення (еваковиходу), хочуть влаштувати у ньому свій офіс, повинно звертатися до органів місцевого самоврядування. Наскільки я зрозуміла Вашу відповідь, змінити цільове призначення приміщення вправі лише орган місцевого самоврядування. Якщо є така можливість, вкажіть конкретну статтю, якою це передбачено. Також, якщо є така можливість вкажіть чи існує норма, яка б забороняла зменшувати мережу вже існуючих еваковиходів. Справа у тому, що діючі на даний час норми протипожежної безпеки не вимагають щоб було два виходи з під'їзду (крім під'їздів арочного та коридорного типу), однак евакуаційний вихід при будівництві було зроблено, а значить він для чогось потрібен.
Автор запитання: Даша - 02-10-2017 16:36:43

Доброго дня!

Щодо першого запитання, то у відповіді було зазначено: «Додатково зазначу, що відповідно до п.1.5. ДБН В. 2.2. – 15-2005 Житлові будинки. Основні положення - магазини адміністративні приміщення та інші нежитлові приміщення масового відвідування розміщуються на першому поверсі багатоквартирного будинку.

А також, для того, щоб облаштувати такий тип нежитлового приміщення, в будь-якому іншому місці, щодо якого законодавством не встановлено заборон, окрім рішення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку необхідно підготувати пакет документів та звернутись до органів місцевого самоврядування».

Тобто, це стосується не евакуаційних виходів, а будь-яких інших типів приміщень, щодо яких законом не встановлено заборони, щодо зміни їх цільового призначення і переведення з житлового фонду в нежитловий, або навпаки.

Необхідність звернення до органі місцевого самоврядування для зміни цільового призначення приміщень передбачена ст.8 Житлового кодексу УРСР (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5464-10/parao49#o49).

Щодо наступного запитання, то хочу звернути увагу, що будівництво другого аварійного виходу передбачено не лише для будинків коридорного та арочного типу. Зокрема, відповідно до п.4.10 та 4.13 ДБН В. 2.2. – 15-2005 Житлові будинки. Основні положення (http://kga.gov.ua/files/doc/normy-derjavy/dbn/Budynky-i-sporudy-ZhYTLOVI-BUDYNKY-OSNOVNI-POLOZhENNJa-DBN-V22-15-2005.pdf) у будинках секційного типу для усіх квартир і приміщень загального користування гуртожитків, розташованих на третьому поверсі і вище, слід передбачати другий евакуаційний вихід.

У чинному законодавстві немає норми, яка прямо зазначала б про заборону ліквідації евакуаційних виходів. Проте, з огляду на раніше надану інформацію, очевидно, що розміщення офісного приміщення є порушенням правил протипожежної безпеки. А також це є порушенням вимог державних будівельних норм, зокрема вимог, які пов’язані з розміщенням різного типу нежитлових приміщень господарського призначення у житлових будинках.

Окрім цього, для отримання додаткових роз’яснень раджу Вам звернутись з письмовим запитом до Державної будівельно-архітектурної інспекції України. Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80) орган, якому направляється запит зобов’язаний надати письмову вмотивовану відповідь, у строки передбачені вказаним законом.

 

Добрий день! Проходив службу у ЗСУ за контрактом у період лютий 1996 — лютий 1999 на посаді сержанта, у 1998 році вступив до університету на заочну форму навчання. У серпні 2000 року заключив новий контракт на посаді прапорщика. У липні 2002 року отримав диплом бакалавра і продовжив навчання. У жовтні 2002 присвоєно в/з молодший лейтенант. У 2003 закінчив університет. Чи зараховується час навчання у період лютий 1999 — серпень 2000 до вислуги років для призначення пенсії за нормами Закону України №2262-XII від 9 квітня 1992 року “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”
Автор запитання: Сергій - 02-10-2017 13:02:01

Доброго дня! Рекомендую ознайомитись з положеннями ст.17 вказаного Вами ЗУ, "Види служби та періоди часу, які зараховуються до вислуги років для призначення пенсії".  http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2262-12/page2 Зокрема вказана стаття передбачає "До вислуги років поліцейським, особам офіцерського складу, особам середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України при призначенні пенсії на умовах цього Закону додатково зараховується час їхнього навчання (незалежно від форми навчання) у цивільних вищих навчальних закладах, а також в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції, державної пожежної охорони, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України або призначення на відповідну посаду в межах до п’яти років із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби." Якщо Ви не підпадаєте під вказані категорії - строк навчання не зараховуватиметься

Добрий день!
Я працюю на роботі, офіційно на півставки. Якщо йти у відпустку по догляді за дитиною до 3 років, то скільки виплачуватимуть мені? Тобто, чи роботодавець чи держава буде мені виплачувати допомогу? Який взагалі порядок. Тобто, які є виплати при народженні і чи будуть мені платити гроші до досягнення 3 р дитини??
Автор запитання: Надія - 02-10-2017 11:20:39

Доброго дня! Для отримання допомоги необхідно звернутись до відділу соціального захисту населення за місцем  проживання одного з батьків , з яким постійно проживає дитина, або за місцем народження дитини.   Звернутися необхідно не пізніше 12 календарних місяців після народження дитини, інакше допомогу не призначать. Для отримання допомоги необхідно передусім пред’явити паспорт або інших документ, який підтверджує особу та Індивідуальний податковий номер. Крім того необхідно надати: —          Заяву, яка складається у довільній формі із зазначенням даних для реєстрації місця проживання дитини. —          Копію свідоцтва про народження дитини.  Водночас для того, щоб період відпустки по догляду за дитиною до 3 років був зарахований до страхового стажу в органи соціального захисту  необхідно подати також копію наказу про надання відпустки по догляду за дитиною до 3 років або копію сторінок трудової книжки або інший документ щодо стажу особи. Крім того для отримання допомоги необхідно в органи соціального захисту надати реквізити банківського рахунка на який ви плануєте отримати цю допомогу.

Допомога при народженні виплачуватимеься у розмірі, який  не буде залежити від того, яка по рахунку дитина у сім’ї  — перша, друга, третя. Допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень.  Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами (860 грн. на місяць) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. 

Выдповідь надано з використанням матеріалів сайту http://www.i-law.kiev.uа

Доброго ранку!
Хочу Вам подякувати за допомогу, за чітке роз'яснення дій. Хай Бог Вам дає здоров'я. І щоб Ви ще довго допомагали людям.
Щиро дякую.
Автор запитання: Тетяна - 29-09-2017 12:32:30
Автор запитання: Тетяна - 02-10-2017 08:50:46

На все добре!

добрий вeчір? а чи є відстрочка для військовозобовязаних від зборів. дякую.
Автор запитання: Микола - 01-10-2017 22:28:35

Доброго дня! Рекомендую ознайомитись із ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page4 , у ст.30 якого викладено підстави для звільнення від військових зборів, зокрема 1. Від проходження зборів звільняються (крім резервістів): 1) працівники Збройних Сил України та інших військових формувань; 2) працівники підприємств, установ і організацій цивільної авіації, які безпосередньо забезпечують перевезення, обслуговування та ремонт повітряних суден і аеродромної техніки; 3) плавучий склад суден морського і річкового транспорту та суден рибної промисловості в період навігації; 4) особи, які працюють у сільському господарстві, а також зайняті на підприємствах з ремонту сільськогосподарської техніки, - в період посівних і збиральних робіт, за винятком перевірочних зборів; 5) науково-педагогічні (педагогічні) працівники вищих, професійно-технічних і середніх навчальних закладів - в період, коли у цих закладах проводяться заняття; 6) студенти вищих навчальних закладів з денною і вечірньою формами навчання - на весь строк навчання, а студенти вищих навчальних закладів із заочною формою навчання і такі, що здають іспити екстерном, а також аспіранти та докторанти - в період екзаменаційних сесій; 7) військовозобов'язані-жінки, за винятком перевірочних зборів; 8) особи, звільнені з військової служби, - протягом року після звільнення в запас, за винятком перевірочних зборів; 9) військовозобов'язані, які мають дітей віком до трьох років або трьох і більше дітей віком до 16 років; 10) військовозобов'язані - у зв'язку з депутатською діяльністю; 11-1) військовозобов'язані, заброньовані за органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та воєнний час; 12) військовозобов'язані, які уклали контракт про перебування у резерві служби цивільного захисту, - з метою підготовки резерву служби цивільного захисту; 12) студенти, які навчаються у вищих і середніх духовних навчальних закладах; 13) священнослужителі, які займають посаду в одній з релігійних організацій, що діє за статутом (положенням), зареєстрованим у встановленому порядку; 14) кандидати в народні депутати України, зареєстровані в установленому порядку, за їх заявою - до дня опублікування результатів виборів включно. 2. В окремих випадках, за наявності інших поважних причин і подання військовозобов'язаними відповідних документів, рішення про звільнення від проходження зборів приймається районним (міським) військовим комісаріатом, де вони перебувають на військовому обліку. 3. Резервісти звільняються від проходження навчальних та перевірочних зборів у порядку, встановленому положеннями про проходження громадянами України служби у військовому резерві.

Добрий день! Проходив службу у ЗСУ за контрактом у період лютий 1996 — лютий 1999 на посаді сержанта, у 1998 році вступив до університету на заочну форму навчання. У серпні 2000 року заключив новий контракт на посаді прапорщика. У липні 2002 року отримав диплом бакалавра і продовжив навчання. У жовтні 2002 присвоєно в/з молодший лейтенант. У 2003 закінчив університет. Чи зараховується час навчання у період лютий 1999 — серпень 2000 до вислуги років для призначення пенсії за нормами Закону? Дякую!
Автор запитання: Сергій - 01-10-2017 22:11:25

Ваше питання не конкретне. Про яку пенсію йде мова? Просто за віком чи спеціальна пенсія? Якщо спеціальна то за яким законом?

Доброго дня! У мене запитання стосовно приватизації канави для відведення ливневих та дощових вод.Питання такого плану:Є декілька актів Виконавчого комітету міської ради,згідно яких розглядалося питання про розподіл канави між сусідами.Міською радою було встановлено,що між сусідніми будинками проходить канава шириною-1 м для відведення дощових та талих вод з вулиціі,та зазначено, що дана стічна канава є гідротехнічною спорудою і розподілу між сусідами не підлягає.Ці акти датовані 1999 роком.А в 2001році,якимось чином одному з сусідів дозволено приватизувати дану канаву одному з сусідів.Чи є це рішення законним?Дякую.
Автор запитання: Віра - 01-10-2017 16:30:03

Доброго дня! Без вивчення проекту відведення, на підставі якого сесія місцевої ради прийняла рішення про приватизацію земельної ділянки, надати висновок щодо його законності не можливо.

Yandex.Metrika