Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня! Згідно Постанови КМУ "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей" №393 від 17.07.92 з подальшими змінами http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/393-92-%D0%BF До вислуги років особам офіцерського складу Збройних Сил, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Цивільної оборони України та інших військових формувань, створених Верховною Радою України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, а також особам середнього, старшого і вищого начальницького складу органів внутрішніх справ, поліцейським, особам, зазначеним у пункті “ж” статті 1-2 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, Державної інспекції техногенної безпеки та Державної кримінально-виконавчої служби України при призначенні пенсій згідно з пунктом "а" статті 12 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” додатково зараховується час їхнього навчання (у тому числі заочно) у цивільних вищих навчальних закладах, а також у інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське звання, до вступу на військову службу або призначення на відповідну посаду в межах до п'яти років із розрахунку - один рік за шість місяців.
Наперед вдячний за відповідь.
Доброго дня! На моє переконання, з Вас просто знущаються. (Можливо це так кваний "Тонкий армійський гумор"). Ви маєте право одержати копію даного документа лише посвідчивши Вашу особу, тобто надати паспорт. Рекомендую звернутися письмово і в разі відмови - оскаржити такі дії.
З повагою, Андрій.
Доброго дня, Андрій!
Відповідно до абзацу 3 статті 1 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2866-14/parao11#o11) об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - об’єднання) - юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.
Тобто, кожен власник квартири чи нежитлового приміщення в багатоквартирному будинку є співвласником такого багатоквартирного будинку.
Відповідно до ст. 15 вищезазначеного Закону співвласник зобов’язаний:
виконувати обов’язки, передбачені статутом об’єднання;
виконувати рішення статутних органів, прийняті у межах їхніх
повноважень;
використовувати приміщення за призначенням, дотримуватися
правил користування приміщеннями;
забезпечувати збереження приміщень, брати участь у проведенні
їх реконструкції, реставрації, поточного і капітального ремонтів,
технічного переоснащення;
дотримуватися вимог правил утримання житлового будинку і
прибудинкової території, правил пожежної безпеки, санітарних норм;
своєчасно і в повному обсязі сплачувати належні внески і
платежі; …
Відповідно до статті 322 Цивільного кодексу України (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran1757#n1757) власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Отже, в даному випадку так як Ви є співвласником всього будинку (Вам належить квартира в даному будинку) і навіть якщо на даний час не проживаєте в квартирі Ви повинні сплачувати в повному обсязі всі належні платежі. Раджу Вам перевірити чи була дотримана процедура ухвалення рішення ОСББ про встановлення обов’язкових внесків та чи відповідає встановлений внесок реальним потребам ОСББ.
Доброго дня! Якщо Ви пристанете на озвучену Вам пропозицію, для того щоб не організувати собі зайвих проблем, раджу спочатку дізнатись кому належить вказана будівля. Якщо нікому - одержати письмове рішення від місцевого виконкому "Про надання дозволу на розчищення земельної ділянки, розібрання споруди та вивезення будівельного сміття". Якщо будівля комусь всеж-таки нележить, - руйнувати її можливо лише за згодою власника або за рішенням суду.
Доброго дня! Згідно стаття 169 Кодексу законів про працю України "Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Перелік професій, працівники яких підлягають медичному оглядові, термін і порядок його проведення встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці". Таким чином, якщо Вас буде прийнято на посаду, яка відповідає положенням даної статті, оплату вартості медичного огляду повинен здійснювати роботодавець.
Доброго дня!
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо підвищення пенсій» (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2148-19) у разі якщо особі призначено пенсію відповідно до законів України "Про державну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про наукову і науково-технічну діяльність", її виплата продовжується до переведення за бажанням особи на пенсію на інших підставах або за бажанням особи поновлюється у розмірі, який було встановлено до переведення. До такого переведення розмір пенсії, встановлений до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій", не переглядається та пенсія не індексується. Різниця між розміром пенсії, на який має право особа відповідно до зазначених законодавчих актів, та розміром пенсії із солідарної системи відповідно до цього Закону фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України.
Тобто, в даному випадку без Вашого відома Вас не повинні були переводити на пенсію на інших підставах. Раджу Вам звернутись з письмовою заявою до Головного управління Пенсійного фонду України у вашій області, де зобов’язуйте пояснити дане переведення з посиланням на нормативно-правові акти.
Дякую за відповідь.
Доброго дня! Забудовник користується Вашою необізнаністю і відверто бреше. Найпоширенішою схемою будівництва квартир на продаж є наступна: Забудованик реєструє всю новобудову на себе, чи довірену особу, після чого "дробить" її на квартири і продає. Однак, це ніяким чином не означає, що місця загального користування залишаються у його власності. Площі багатоквартирного бадинку за критерієм власності поділяються на 2 категорії: 1) квартири та нежитлові приміщення, що є самостійними об’єктами права приватної власності (особистої чи спільної) фізичних або юридичних осіб; та 2) спільне майно багатоквартирного будинку, яке належить усім зазначеним вище фізичним/юридичним особам — співвласникам. Таким чином, кожен власник квартири (нежитлового приміщення) у багатоквартирному будинку має право приватної власності (одноосібно чи з іншими особами) на належну йому квартиру та право спільної власності на спільне майно будинку.
Поняття спільне майно багатоквартирного будинку визначено в ч. 2 ст. 382 ЦК України та в п. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14.05.2015 р. № 417-VIII (далі— Закон № 417-VIII). Тож відповідно до вказаних норм спільним майном багатоквартирного будинку є: *приміщення загального користування, у тому числі допоміжні. Допоміжні приміщення багатоквартирного будинку, згідно із законом, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти й машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери й інші підсобні та технічні приміщення); *несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне й інше обладнання всередині чипоза межами будинку, яке обслуговує понад одне житловечи нежитлове приміщення; * будівлі та споруди, які призначено для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовано на прибудинковій території; * права на земельну ділянку, на якій розташовано багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі й споруди та його прибудинкова територія.
Доброго дня! Законодавством України не передбачено прийняття присяги депутатами місцевих рад. Відповідно до статті 4 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/93-15/parao21#o21) повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.
В той же час, кожна місцева рада може прийняти самостійне рішення про складання депутатами присяги, а також затвердити її текст. Однак на повноваження депутата така присяга впливу не матиме.
Законодавством передбачено складання присяги службовими особами місцевого самоврядування, до яких входять і голови місцевих рад.
Доброго ранку!
Відповідно до частини 3 статті 74 Закону України «Про виконавче провадження» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1404-19/paran698#n698) рішення, дії або бездіяльність державного виконавця також можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії та бездіяльність начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, можуть бути оскаржені до керівника органу державної виконавчої служби вищого рівня.
Відповідно до частини 4 та частини 5 статті 74 вищезазначеного Закону скарга у виконавчому провадженні подається виключно у письмовій формі та має містити:
1) найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається;
2) повне найменування (прізвище, ім’я та по батькові) стягувача та боржника, їхні місця проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (прізвище, ім’я та по батькові) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником;
3) реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина);
4) зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та посилання на порушену норму закону;
5) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.
Рішення та дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів. Рішення виконавця про відкладення проведення виконавчих дій може бути оскаржене протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів.
Отже, так Ви маєте право написати скаргу на бездіяльність державного виконавця до начальника відділу Державної виконавчої служби України.
Таке питання - я вступив на аспірантуру цього року, і через фінансове становище не маю можливості продовжити навчання, чи можливо в даному випадку оформити академ.відпустку, будучи на першому семестрі навчання, але вже на аспіарнтурі?
Буду вдячний за відповідь.
Доброго дня!
Підняте Вами питання регулює Наказ Міністерства освіти України та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Положення про академічні відпустки та повторне навчання у вищих закладах освіти». http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0325-96 Дане Положення передбачає надання академічної відпустки у зв’язку зі зниженням працездатності внаслідок порушень функцій організму. Проте вказаний нормативний акт не обмежує перелік обставин, які надають право студенту на академічну відпустку. Порядок надання академічної відпустки у зв’язку із сімейними обставинами, у тому числі у зв’язку з скрутним фінансовим становищем, регулюється внутрішніми положеннями ВНЗ, де навчається студент.
У Вашому ВНЗ мають бути внутрішні положення про академічні відпустки. З ними я раджу Вам обов’язково ознайомитись.
Питання затвердження або відмови в оформленні академічної відпустки вирішує ректор. Якщо, Ваші обставини будуть визнанні недостатньо обґрунтованими Вам мають право відмовити у наданні академічної відпустки. Інших обмежень з приводу надання академічної відпустки на першому курсі законодавством не передбачено.