Онлайн консультації
Запитань: усього-2785, сьогодні-0; відповідей: усього-2785, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня! Рекомендую ознайомитись з Наказом МО "Про затвердження Інструкції про порядок проведення службового розслідування у Збройних Силах України" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0385-04
Доброго дня!
Відповідно до п.3.1 ст.3 «Положення про помічника адвоката»(http://unba.org.ua/assets/uploads/legislation/pologennya/2016-06-13-polozhennya_57ebcf6b3f2e0.pdf) рада адвокатів регіону вносить дані про помічника адвоката до ЄРАУ увідповідності до Порядку ведення ЄРАУ, затвердженого Радою адвокатів України, та видає помічнику посвідчення помічника адвоката в 30-ти денний строк із дня надходження заяви про внесення даних пропомічника адвоката до ЄРАУ.
Відповідно до п.п.4.1.8 п.4.1 ст.4 «Порядку ведення Єдиного Реєстру Адвокатів України» (http://kmrada-unba.org/wp-content/uploads/2015/10/2014.07.04-05-poryadok-76.pdf) до відомостей, що містяться в ЄРАУ вносяться зміни у разі: внесення відомостей про помічників адвоката.
Відповідно до п.4.5 ст.4 «Порядку ведення Єдиного Реєстру Адвокатів України» у випадку зміни відомостей, які вносяться до ЄРАУ, адвокатзобов’язаний протягом трьох днів повідомити Раду адвокатів регіонупро ці зміни, подавши відповідну заяву про внесення змін до ЄРАУ.
Отже, відповідно до законодавства, адвокат повідомляє Раду адвокатів регіону протягом трьох днів про зміни, подавши відповідну заяву.
Доброго дня!
Відповідно до ст.25 ЗУ « Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1105-14) допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами.
Допомога по вагітності та пологах застрахованій особі виплачується за весь період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, тривалість якої становить 70 календарних днів до пологів і 56 (у разі ускладнених пологів або народження двох чи більше дітей - 70) календарних днів після пологів.
Відповідно до п. 6.1 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 р. № 455 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1005-01) листок непрацездатності у зв'язку з вагітністю і пологами видається за місцем спостереження за вагітною з 30 тижнів вагітності воднораз на 126 календарних днів (70 календарних днів до передбачуваного дня пологів і 56 - після).
Для більше детального розгляду Вашого питання, формату онлайн-консультації не достатньо, тому раджу особисто звернутися за персональною консультацією до юриста.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про відпустки» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80/page2) відпустка без збереження заробітної плати за бажанням працівника надається в обов'язковому порядку:
працівникам у разі смерті рідних по крові або по шлюбу: чоловіка (дружини), батьків (вітчима, мачухи), дитини (пасинка, падчірки), братів, сестер - тривалістю до 7 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця поховання та назад; інших рідних - тривалістю до 3 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця поховання та назад.
Отже, відповідно до вищенаведеної норми законодавства, за Вашим бажанням в обов’язковому порядку може бути надана відпустка без збереження заробітної плати тривалістю до 3 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місця поховання та назад.
Доброго дня! Вказані Вами обставини, самі по собі не можуть бути підставою для визначення місця проживання дитини з батьком.
Доброго дня!
Відповідно до ч.3 ст.119 КЗпП України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/paran709#n709) за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".
Відповідно до ч.3 ст.8 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2011-12/print1493104501453553) за військовослужбовцями строкової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу, які до призову працювали на підприємствах, в установах і організаціях, незалежно від форм власності і господарювання, зберігається при звільненні з військової служби право на працевлаштування їх в тримісячний строк на те ж підприємство, в установу чи організацію або їх правонаступники на посаду, не нижчу за ту, яку вони займали до призову на військову службу. Протягом місяця з дня взяття на військовий облік за місцем проживання осіб, звільнених із строкової військової служби, за поданням військовий комісаріат в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України, надає їм матеріальну допомогу в розмірі середньої місячної заробітної плати за останнім місцем роботи за рахунок коштів державного бюджету. Вони користуються за інших рівних умов переважним правом на залишення на роботі при скороченні чисельності або штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці протягом двох років з дня звільнення із строкової військової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу.
Відповідно до Порядку № 105 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/105-2015-%D0%BF) виплату працівникам середнього заробітку здійснюватиме підприємство, компенсацію підприємствам витрат на виплату середнього заробітку працівникам здійснює Мінсоцполітики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі обласним департаментам соціального захисту, які, в свою чергу, перераховують їх до районних (міських) управлінь, а вони – підприємствам.
Порядок № 105 визначив головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем бюджетної програми Мінсоцполітики.
Для роз’яснення механізму компенсації раджу звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у Вашій місцевості.
Доброго дня!
Відповідно до п. 1.3 розд.1 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z2109-12) реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється управліннями, відділами (секторами) Державної міграційної служби України в районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення) у день подання особою документів.
Відповідно до п. 4.1 розд.4 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів»реєстрація місця перебування особи здійснюється за заявою про реєстрацію місця перебування особи, яка подається особою або її законним представником.
Відповідно до п. 4.2 розд.4 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» для реєстрації місця перебування особа або її законний представник разом із заявою подає:
паспортний документ або довідку про звернення за захистом в Україні. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України;
документи, що підтверджують:
право на перебування в житлі - свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. За їх відсутності реєстрація місця перебування здійснюється за згодою власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї;
право на перебування у закладі/установі або взяття на облік бездомних осіб - довідка про прийняття на обслуговування в такому закладі/установі, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи;
свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо реєструється місце перебування дитини, яка не досягла 16-річного віку.
Підстави для відмови у реєстрації місця перебування:
1.Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстраціїмісця перебування;
2.Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
3.Для реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.
Відповідно до ст. 14 КУпАП(http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran74#n74) посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків.
Раджу Вам ще раз звернутися до відповідних органів, з вищевказаними документами. У разі надання Вами всіх необхідних документів та відсутності підстав для відмови у реєстрації місця перебування, Вам повинні зареєструвати місце перебування. Якщо за відсутності підстав Вам було відмовлено у наданні даної послуги посадових осіб відповідного органу можна притягнути до адміністративної відповідальності.
Доброго дня!
Відповідно до п. 11 ч.3 ст.3 ЗУ «Про державну службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/889-19/paran29#n29) дія цього Закону не поширюється на: депутатів місцевих рад, посадових осіб місцевого самоврядування.
Отже, відповідно до законодавства України, не є державними службовцями посадові особи органів місцевого самоврядування.
Доброго дня!
Відповідно до п.5 ст.36 КЗпП України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/paran188#n188) підставами припинення трудового договору є: переведення працівника, за його згодою, на інше підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду.
Відповідно ч.3 ст. 24 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/print1493126871845532) страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Якщо сума сплачених за відповідний місяць страхових внесків є меншою, ніж мінімальний страховий внесок, цей період зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови здійснення в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду, відповідної доплати до суми страхових внесків таким чином, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Отже, відповідно до законодавства, якщо Ви будете працювати на попередній роботі неповний місяць роботи, якщо Ви підлягали загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брали добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто Вам буде зараховуватися до стажу також ті дні за яких ви не будете працювати в період до кінця місяця.
Доброго дня!
Наслідки пропущення строку для прийняття спадщини регулюється ст. 1272 Цивільного кодексу України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15), а саме пункт 3 даної статті вказує на те, що за позовом спадкоємця, який пропустив строк для прийняття спадщини з поважної причини, суд може визначити йому додатковий строк, достатній для подання ним заяви про прийняття спадщини.
Підставою для прийняття судом рішення про визначення спадкоємцеві, який пропустив строк для прийняття спадщини, додаткового строку, достатнього для подання заяви про прийняття спадщини, є визнання причин пропуску строку на прийняття спадщини поважними. Узагальнення судової практики розгляду судами справ про надання спадкоємцеві додаткового строку для прийняття спадщини свідчить про те, що поважними причинами пропуску строку визнаються, зокрема:
1) тривала хвороба спадкоємців; 2) велика відстань між місцем постійного проживання спадкоємців і місцем знаходження спадкового майна; 3) складні умови праці, які, зокрема, пов'язані з тривалими відрядженнями, в тому числі закордонними; 4) перебування спадкоємців на строковій службі у складі Збройних Сил України; 5) необізнаність спадкоємців про наявність заповіту тощо.
Не вважаються поважними наступні причини пропуску строку для прийняття спадщини: 1) юридична неграмотність та необізнаність спадкоємців про правила ст. ст. 1268 - 1269 ЦК; 2) подання заяви про прийняття спадщини за місцем проживання спадкоємця, а не за місцем її відкриття; 3) відсутність можливості вчасно звернутися до держнотконтори з причин великої черги до нотаріуса; 4) хвороба членів сім'ї спадкоємців; 5) надмірна заклопотаність на роботі; 6) тяжкий матеріальний стан спадкоємців тощо.
Водночас наведені причини є орієнтовними і оцінюються судом на власний розсуд, в кожному конкретному випадку та з урахуванням усіх обставин справи.
Отже, Ви маєте право звернутись з позовом до суду, якщо у Вас є поважна причина пропуску строків прийняття спадщини.