Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-2940, сьогодні-0;    відповідей: усього-2940, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Скажите,если молодой человек идёт на срочную службу в армию,будет ли он получать среднюю зарплату от своего работодателя, если он работает официально? Работодатель – ЧП. И будут ли компенсированы работодателю эти расходы из государственного бюджета? Какой период он должен платить? Если компенсация из госбюджета предусмотрена, то каков механизм? Благодарю за ответ.
Автор запитання: Сергей - 01-08-2017 21:25:21

Доброго дня!

Відповідно до ч.3 ст.119 КЗпП України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/paran709#n709) за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

Відповідно до ч.3 ст.8 ЗУ «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2011-12/print1493104501453553) за військовослужбовцями строкової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу, які до призову працювали на підприємствах, в установах і організаціях, незалежно від форм власності і господарювання, зберігається при звільненні з військової служби право на працевлаштування їх в тримісячний строк на те ж підприємство, в установу чи організацію або їх правонаступники на посаду, не нижчу за ту, яку вони займали до призову на військову службу. Протягом місяця з дня взяття на військовий облік за місцем проживання осіб, звільнених із строкової військової служби, за поданням військовий комісаріат в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України, надає їм матеріальну допомогу в розмірі середньої місячної заробітної плати за останнім місцем роботи за рахунок коштів державного бюджету. Вони користуються за інших рівних умов переважним правом на залишення на роботі при скороченні чисельності або штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці протягом двох років з дня звільнення із строкової військової служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу.

Відповідно до Порядку № 105 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/105-2015-%D0%BF) виплату працівникам середнього заробітку здійснюватиме підприємство, компенсацію підприємствам витрат на виплату середнього заробітку працівникам здійснює Мінсоцполітики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі обласним департаментам соціального захисту, які, в свою чергу, перераховують їх до районних (міських) управлінь, а вони – підприємствам.

Порядок № 105 визначив головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем бюджетної програми Мінсоцполітики.

Для роз’яснення механізму компенсації раджу звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у Вашій місцевості.

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна зареєструвати місце перебування. Прописка із Рівненської області. Проживаю у Солом'янському районі м. Києва. ЦНАП футболить, адміністрація, міграційна служби теж??
Автор запитання: Наталія - 01-08-2017 14:52:39

Доброго дня!

Відповідно до п. 1.3 розд.1 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z2109-12) реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється управліннями, відділами (секторами) Державної міграційної служби України в районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення) у день подання особою документів.

Відповідно до п. 4.1 розд.4 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів»реєстрація місця перебування особи здійснюється за заявою про реєстрацію місця перебування особи, яка подається особою або її законним представником.

Відповідно до п. 4.2 розд.4 «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» для реєстрації місця перебування особа або її законний представник разом із заявою подає:

паспортний документ або довідку про звернення за захистом в Україні. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України;

документи, що підтверджують:

право на перебування в житлі - свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. За їх відсутності реєстрація місця перебування здійснюється за згодою власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї;

право на перебування у закладі/установі або взяття на облік бездомних осіб - довідка про прийняття на обслуговування в такому закладі/установі, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи;

свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо реєструється місце перебування дитини, яка не досягла 16-річного віку.

Підстави для відмови у реєстрації місця перебування:

1.Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстраціїмісця перебування;

                2.Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3.Для реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

Відповідно до ст. 14 КУпАП(http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/80731-10/paran74#n74) посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків.

Раджу Вам ще раз звернутися до відповідних органів, з вищевказаними документами. У разі надання Вами всіх необхідних документів та відсутності підстав для відмови у реєстрації місця перебування, Вам повинні зареєструвати місце перебування. Якщо за відсутності підстав Вам було відмовлено у наданні даної послуги посадових осіб відповідного органу можна притягнути до адміністративної відповідальності.

Доброго дня.Скажить будь ласка чи є посадові особи органів місцевого самоврядування державними службовцями? (голова,секретар ДЕПУТАТИ чи є ?)Дякую
Автор запитання: Юрій - 01-08-2017 09:33:31

Доброго дня!

Відповідно до п. 11 ч.3 ст.3 ЗУ «Про державну службу»   (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/889-19/paran29#n29) дія цього Закону не поширюється на: депутатів місцевих рад, посадових осіб місцевого самоврядування.

Отже, відповідно до законодавства України, не є державними службовцями посадові особи органів місцевого самоврядування.

Вітаю, допоможіть з таким питанням, перехожу з однієї роботи на іншу, чи є десь прописано термін після звільнення та прийом на нову роботу щоб не втратити стаж? (саме період після того як звільнили і як влаштувався, можливо вже такі норми не діють) Дякую.
Автор запитання: Фома - 31-07-2017 19:34:35

Доброго дня!

Відповідно до п.5 ст.36 КЗпП України (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/322-08/paran188#n188) підставами припинення трудового договору є: переведення працівника, за його згодою, на інше підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду.

Відповідно ч.3 ст. 24 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/print1493126871845532) страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Якщо сума сплачених за відповідний місяць страхових внесків є меншою, ніж мінімальний страховий внесок, цей період зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови здійснення в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду, відповідної доплати до суми страхових внесків таким чином, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Отже, відповідно до законодавства, якщо Ви будете працювати на попередній роботі неповний місяць роботи, якщо Ви підлягали загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню або брали добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто Вам буде зараховуватися до стажу також ті дні за яких ви не будете працювати в період до кінця місяця.

доброго дня. мій батько приймав спадщину від померлого діда (його батька). у власності діда перебував автомобіль, який зараз не на ходу і батько його в спадщну не приймав. виникає питання: чи зможе він прийняти авто в спадщину (строки прийняття пропущені), якщо, наприклад, ми захочемо авто відремонтувати і використовувати в подальшому? дякую
Автор запитання: Ігор - 31-07-2017 09:52:39

Доброго дня!

Наслідки пропущення строку для прийняття спадщини регулюється ст. 1272 Цивільного кодексу України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15), а саме пункт 3 даної статті вказує на те, що за позовом спадкоємця, який пропустив строк для прийняття спадщини з поважної причини, суд може визначити йому додатковий строк, достатній для подання ним заяви про прийняття спадщини.

Підставою для прийняття судом рішення про визначення спадкоємцеві, який пропустив строк для прийняття спадщини, додаткового строку, достатнього для подання заяви про прийняття спадщини, є визнання причин пропуску строку на прийняття спадщини поважними. Узагальнення судової практики розгляду судами справ про надання спадкоємцеві додаткового строку для прийняття спадщини свідчить про те, що поважними причинами пропуску строку визнаються, зокрема:

1) тривала хвороба спадкоємців; 2) велика відстань між місцем постійного проживання спадкоємців і місцем знаходження спадкового майна; 3) складні умови праці, які, зокрема, пов'язані з тривалими відрядженнями, в тому числі закордонними; 4) перебування спадкоємців на строковій службі у складі Збройних Сил України; 5) необізнаність спадкоємців про наявність заповіту тощо.

Не вважаються поважними наступні причини пропуску строку для прийняття спадщини: 1) юридична неграмотність та необізнаність спадкоємців про правила ст. ст. 1268 - 1269 ЦК; 2) подання заяви про прийняття спадщини за місцем проживання спадкоємця, а не за місцем її відкриття; 3) відсутність можливості вчасно звернутися до держнотконтори з причин великої черги до нотаріуса; 4) хвороба членів сім'ї спадкоємців; 5) надмірна заклопотаність на роботі; 6) тяжкий матеріальний стан спадкоємців тощо.

Водночас наведені причини є орієнтовними і оцінюються судом на власний розсуд, в кожному конкретному випадку та з урахуванням усіх обставин справи.

Отже, Ви маєте право звернутись з позовом до суду, якщо у Вас є поважна причина пропуску строків прийняття спадщини.

Добрий вечір! Людина взяла в банку кредит під заставу власного будинку і через певний час не має змоги сплатити цей кредит. Як здійснюється процедура відчуження будинку позичальника банком, який надав кредит?
Автор запитання: Олексій - 30-07-2017 21:52:17

   Доброго дня!

Згідно із Законом України «Про заставу» (розділ II http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2654-12) іпотекою визнається застава землі, нерухомого майна, при якій земля та (або) майно, що становить предмет застави, залишається у заставодавця або третьої особи.

Для отримання інформації з приводу вилучення майна, передачі його банку, а також врегулювання даного питання я Вам раджу ознайомитись з Розділом V ЗУ «Про іпотеку» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/898-15/page2).

Уважаемый Павел ! Огромное Вам спасибо, за высокопрофессиональный ответ .Но как быть, если осуждён по ст. 229 ч.1 старого УК УССР ? В новом УК Украины , я так понимаю аналогом является ст.307 УК Украины ? На меня распространяется действие п.6 ч.6 ст. 37 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу»?
Автор запитання: Андрей - 29-07-2017 19:02:12

Доброго дня!

Відповідно до ст. 307 Кримінального Кодексу України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2341-14) незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання з метою збуту, а також незаконний збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів -караються позбавленням волі на строк від чотирьох до восьми років. Відповідно до ч.4 ст.12 Кримінального Кодексу України це діяння класифікується як тяжкий злочин, тому на Вас буде розповсюджуватися дія п.6 ч.6 ст. 37 ЗУ «Про військовий обов’язок»(http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran700#n700).

Добрий день! скажіть будь ласка,чи може вийти соціальна допомога,якщо чоловік працює не офіційно,а я вчителем з неповним тижневим навантаженням,бо наші соціальні служби повідомляють що ні. дякую за відповідь....
Автор запитання: Олександра - 29-07-2017 17:45:42

Доброго дня!

Виходячи з Вашого питання можна припустити, що Ви маєте на увазі соціальну допомогу малозабезпеченим сім?ям.

           Відповідно до ст.1 ЗУ «Про соціальну допомогу малозабезпеченим сім?ям» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1768-14)  державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям - щомісячна допомога, яка надається малозабезпеченим сім'ям у грошовій формі в розмірі, що залежить від величини середньомісячного сукупного доходу сім'ї.
           Відповідно до ст.7 ЗУ «Про соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»  державна соціальна допомога не призначається у випадках, коли: працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних,   вищих   навчальних закладах I-IV рівнів акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги (крім осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом   часу,   визначеного   у медичному   висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, за інвалідами II групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку; фізичних осіб, які надають соціальні послуги).
                    Отже, виходячи з інформації, яку Ви написали у питанні, соціальна допомога не буде призначатися Вашій сім?ї , оскільки Ваш чоловік працює неофіційно, тобто на законодавчому рівні, він не має статусу працівника. Тому соціальна допомога не буде призначена у зв’язку з тим, що працездатний член сім?ї не працює.
доброго дня. чи правомірний виклик особи на збори резервістів оперативного резерву, якщо особливий період закінчився і особу мали б виключити з такого резерву? дякую
Автор запитання: Іван - 28-07-2017 10:05:59

Доброго дня!

Відповідно до п.1 Указу Президента України «Про часткову мобілізацію» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/15/2015) оголосити та провести протягом 2015 року часткову мобілізацію (далі - мобілізація) у три черги протягом 210 діб із дня набрання чинності цим Указом.

Наразі, Указу Президента України про проведення мобілізації на території України немає, тому дія особливого періоду закінчилася з закінченням 210-денного терміну з початку набрання чинності вищезгаданого Указу.

Відповідно до пп.1.2 п. 1 Додатку 1 до директиви Генерального штабу Збройних Сил України «Особливості комплектування та ведення військового обліку резервістів оперативного резерву першої черги під час особливого періоду»(http://www.mil.gov.ua/content/other/dodatok1_7%20.pdf) із закінченням особливого періоду, резервісти ОР-1 звільняються зі служби у військовому оперативному резерві першої черги (в обов’язковому порядку) та в добровільному порядку можуть укласти контракт на проходження служби у військовому резерві Збройних Сил України у військовій частині за їх вибором. У разі відмови укладати контракт, зазначені особи переводяться військовими комісаріатами на військовий облік військовозобов’язаних до оперативного резерву другої черги.

Відповідно до ч.1 ст.29 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу»(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran825#n825)  військовозобов'язані призиваються на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори. Резервісти проходять підготовку та збори відповідно до програм у порядку, встановленому положеннями про проходження громадянами України служби у військовому резерві. Про початок та закінчення зборів військовозобов'язаних та резервістів видається відповідний наказ командира військової частини.

Отже, відповідно до законодавства, після закінчення особливого періоду резервісти оперативного резерву першої черги можуть укласти контракт на проходження служби у військовому резерві ЗСУ або ж у разі відмови укладати контракт, переводятьсяна військовий облік військовозобов’язаних до оперативного резерву другої черги. Військовозобов?язаних та резервістів можуть викликати на навчальні збори у мирний час.

Добрий вечір. Підскажіть, буль-ласка, які документи необхідно вимагати від забудовника купивши квартиру в новобудові. як себе захистити. Дякую
Автор запитання: Наталія - 27-07-2017 20:25:16

Доброго дня! На Ваше питання складно дати вичерпну відповіть в режимі он-лайн консультацій, насамперед тому, что воно не достатньо конкретне. Якщо мова йде про укладення основного договору купівлі-продажу, - головне щоб в продавця було право власності на квартиру, а після угоди нотаріус одразу зареєстрував таке право на Вас. Якщо мова йде про попередній договір купівлі-продажу, - тут маса нюансів.

Відповідно до ч.2.ст.331 ЦК (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/435-15/print1493126871845532) право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна).

Якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації, право власності виникає з моменту його прийняття до експлуатації.

Відповідно до законодавства, а саме до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/print1493126871845532) раджу перевірити у забудовника наявність таких документів:

Ліцензію на будівництво, видану Міністерством регіонального розвитку, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України.

Правовстановлюючі документи на землю: Державний акт про право власності на землю, а якщо земля в оренді – відповідний договір оренди.

Дозвіл на будівництво, яке видається виконавчими комітетами місцевих рад або рішення місцевої ради про виділення земельної ділянки.

Дозвіл на проведення будівельних робіт, який видається інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю.

Проектну документацію на будівлю, споруду, узгоджену з органом містобудування та архітектури.

Отримати інформацію про замовника та підрядників, які будуть брати участь у будівництві.

У всіх документах раджу звернути увагу на терміни їх дії виходячи з термінів будівництва.

Відповідно до ст.3 ЗУ «Про іпотеку» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/898-15) іпотека виникає на підставі договору, закону або рішення суду. До іпотеки, яка виникає на підставі закону або рішення суду, застосовуються правила щодо іпотеки, яка виникає на підставі договору, якщо інше не встановлено законом.

                Взаємні права і обов’язки іпотекодавця та іпотекодержателя виникають з моменту державної реєстрації іпотеки відповідно до закону.

               Іпотечний договір, предметом іпотеки за яким є майнові права на об’єкт незавершеного будівництва, посвідчується нотаріусом на підставі документів, що підтверджують майнові права на цей об’єкт.

             Тому, бажано розглядати Ваше питання з вивченням конкретних документів.

Yandex.Metrika