Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Відповідно до ЗУ «Про внесення змін до статті 28 Закону України "Про військовий обов’язок та військову службу"» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1604-18#n5) від 22.07.2014 було збільшено граничний вік перебування у запасі.
На момент виключення Вас з військового обліку діяв ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу», який передбачав граничний вік перебування в запасу для Вашого звання 50 років.
Відповідно до ст. 58 Конституції України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80) закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Отже, Вас було виключено з військового обліку відповідно до редакції закону, який діяв на час досягнення Вами граничного віку перебування у запасі, тому вимога відділу кадрів є неправомірною, оскільки Ви втратили статус військовозобов’язаного.
Доброго дня!
Вказане Вами питання регулюється главою 59 Цивільного Кодексу України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n3897) Найм (оренда) житла.
Цією главою визначено підстави, умови, порядок укладення та розірвання такого договору. У разі дотримання всіх вимог передбачених законодавством, щодо укладення договору найму (оренди) житла, такий договір буде дійсним. Якщо більш предметно, то договір оренди не може бути укладений по вказаній Вами формулі. Комунальні платежі, що будуть вноситись квартирантами, фактично являються Вашим доходом і підлягають оподаткуванню.
Це свято людей, які своїм словом і ділом мають стверджувати недоторканість конституційних прав і свобод громадян, непорушність законів.
Нехай ваші професійні зусилля будуть винагородженні повагою і довірою громадян, впевненістю у надійному і справедливому захисті їх конституційних прав і свобод.
Щиро зичимо вам здоров’я, добробуту, щастя й удачі, життєвої наснаги та нових здобутків у професійній і громадській діяльності в ім’я процвітання нашої України!
Дякую! Удачі Вам!
Доброго дня!
Відповідно до п.2 ч. 2 ст.2 Порядку здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України затв. Наказом Міністерства праці та соціальної політики №4 від 10.01.2007 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0057-07) у ході здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсії провадяться:
а) перевірка правильності нарахування та складання документів
для виплати пенсій через підприємства, установи, організації, що
здійснюють виплату і доставку пенсій;
б) перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями при зміні
місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та
в інших випадках;
в) перевірка правильності виплати пенсій особам, які
перебувають на повному державному утриманні;
г) перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та
утримання надміру виплачених сум пенсій;
ґ) перевірка правильності виплати допомоги на поховання та
виплати недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
д) перевірка правильності здійснення індексації пенсії.
До завдань та повноважень УСЗН жодним нормативно правовим актом не віднесено питання перевірки дотримання вимог антикорупційного законодавства суб’єктами, на яких поширюється дія закону «Про запобігання корупції» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18/print Відповідальним за забезпечення формування та реалізацію державної антикорупційної політики визначено Національне агентство з питань запобігання корупції згідно з ч.1 ст.4 ЗУ «Про запобігання корупції»
Відповідно до п.4 ч. 3 ст.2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) передбачені права ЦВЛК серед, яких є перевірка роботи підпорядкованих ВЛК.
Згідно з п.5 ч.4 ст. 2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) передбачені права ВЛК регіонів серед яких також є право перевіряти роботу підпорядкованих ВЛК.
Отже, право перевірки роботи надається вищим за рангом ВЛК, але вказаним нормативним актом не передбачено обов?язковість та інтервали протягом, яких можуть здійснюватися такі перевірки.
Доброго дня!
Відповідно до п.10 ч. 4 ст.2 «Положення про військово-лікарську експертизу в ЗСУ» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print) Постанова ВЛК регіонів може бути оскаржена у ЦВЛК або у судовому порядку.
Згідно з п.5 ч.3 ст.2 Постанови ЦВЛК можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Пунктом 2 ч. 1 ст.19 КАС (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15#n9497) передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.
Отже, враховуючи положення законодавства, Ви можете оскаржити рішення ВЛК за територіальним принципом у ВЛК вищого рангу в залежності від того, якою ВЛК було прийнято рішення або у судовому порядку.
Доброго дня!
Відповідно до ч.1 ст.210 КУпАП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2428) порушення військовозобов'язаними чи призовниками правил військового обліку, неявка їх на виклик до військового комісаріату без поважних причин або несвоєчасне подання в обліковий орган, де вони перебувають на військовому обліку, відомостей про зміну місця проживання, освіти, місця роботи, посади, а також порушення порядку проходження навчальних зборів (занять) у навчальних закладах Товариства сприяння обороні України та професійно-технічних навчальних закладах - тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, законодавством передбачено адміністративну відповідальність за несвоєчасне отримання приписного свідоцтва, адже це є порушенням правил військового обліку.
До кримінальної відповідальності притягується особа в разі вчинення діянь, передбачених особливою частиною Кримінального кодексу України. Військомат не має право притягувати будь-кого до кримінальної відповідальності.
Доброго дня!
Відповідно до ч.2 ст.1047 ЦК (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n1183) на підтвердження укладення договору позики та його умов може бути представлена розписка позичальника або інший документ, який посвідчує передання йому позикодавцем визначеної грошової суми або визначеної кількості речей.
Отже, законодавством не встановлено обов’язковість завірення нотаріусом боргової розписки.
Доброго дня!
Відповідно до п. 6.1 гл.6 Постанови правління НБУ Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03#n398) якщо фізична особа не має в цьому банку рахунків, то відкриття поточного рахунку здійснюється в такому порядку: фізична особа пред'являє уповноваженому працівнику банку паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Фізичні особи-резиденти додатково мають пред'явити документ, виданий контролюючим органом, що засвідчує їх реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Отже, у законодавстві не зазначено обов’язкову наявність прописки (реєстрації) при відкритті рахунку у банку.
В той же час, не можливо виключити наявність таких вимог у внутрішніх нормативних документах банківської установи.