Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-1553, сьогодні-0;    відповідей: усього-1553, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня! Підскажіть будь ласка,які є підстави для примусової паспортної виписки(примусове зняття з реєстрації за певною адресою) особи з приміщення?
Автор запитання: Тарас - 02-11-2018 09:33:06

Доброго дня!

Відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1382-15) зняття з реєстрації місця проживання особи, зокрема, здійснюється на підставі судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою.

Враховуючи положення законодавства, примусове зняття з реєстрації особи здійснюється на підставі судового рішення. Слід зазначити, що для позитивного рішення суду потрібні вагомі підстави:

 

    • неправомірна поведінка мешканця, згідно зі ст. 116 ЖК УРСР

 

 

    • відсутність законних підстав для проживання в даному будинку (підставою для зняття з реєстрації можна віднести випадок з колишнім власником житла та членами його сім'ї, що не бажають «виписуватися» з колишньої власності. У даному випадку з втратою права власності на житло колишній власник втрачає і право користування ним відповідно до положень ст.405 ЦК).

 

смерть або факт про зникнення безвісти ст.ст.46, 43 ЦК (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/stru#Stru

Добрый день, я сейчас приватизирую земельный участок (дом в селе) подскажите какой нормой предусмотрена необходимость сбора подписей соседей что они согласны с межой?
Автор запитання: Сергей - 01-11-2018 11:43:06

Доброго дня!

       Частиною 2 ст.120 Земельного Кодексу України http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14#n1809 передбачено, що рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.

       Відповідно до ст. ЗУ «Про землеустрій» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/858-15#n628) технічна документація із землеустрою - сукупність текстових та графічних матеріалів, що визначають технічний процес проведення заходів з використання та охорони земель без застосування елементів проектування.

Частиною 10 ст.55 ЗУ «Про землеустрій» передбачено перелік документів які включає технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), серед  яких план меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів)

Відповідно до ст. 198 Земельного Кодексу України кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.

Кадастрова зйомка включає:

а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки;

б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами;

в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості;

г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі;

ґ) виготовлення кадастрового плану.

Законодавством передбачено погодження меж з суміжними власниками чи землекористувачами проте, на жаль, порядок погодження меж землі при проведенні кадастрових зйомок на законодавчому рівні не визначений.

Добрий день.Я закiнчив навчання на ОКР Бакалавр та отримав звання молодшого лейтенанта запасу,а також вступив на ОКР Магiстр.Так от виникло питання на iм'я якого вiйськового комiсара писать заяву про надання вiдстрочки, офiцеру запаса для здобуття освiти.На районного чи мiського? Оскiльки призовна комiсiя мiського вiйськомату вирiшуе.
Дякую за вiдповiдь!)
Автор запитання: Михайло - 31-10-2018 21:19:40

Доброго дня!

Згідно з п.10.1 розд. Х Наказу Міністра Оборони «Про затвердження Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0438-09#n798 ) Вас може бути призвано на військову службу за призовом осіб офіцерського складу. Відстрочка у такому випадку враховуючи п.10.4 надається на підставі положень ст.17 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу»

Відповідно до абз.10 ч.3 ст.16 ЗУ «Про військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n271) На районні (міські) призовні комісії покладається: внесення на розгляд призовної комісії вищого рівня клопотань щодо надання громадянам України відстрочок від призову на строкову військову службу у випадках, не передбачених цим Законом.

Таким чином, Вам потрібно звернутися до районного (міського) військового комісаріату за місцем Вашої реєстрації.

 

Допоможіть розібратись в наступному. Моя мама проживає в комунальній квартирі. Власник - облрада, яка передала в оперативне управління дану квартиру організації, в якій мама працює. Колись ця квартира була гуртожитком, куди маму прописали, до прописки проживала 4 роки , заселена була рішенням профкому, все офіційно загалом вона прописана вже 9 років. Квартиру було виведено з числа гуртожитків в 2012 році, проживаючі писали клопотання, організація теж, квартиру вивели з числа гуртожитків та за кожною родиною закріпили житлову площу. Якийсь час організація, в якій мама працює не мала відношення до квартири, а зараз її облрада знову дала в оперативне управління. Мама проживає на закріпленій за нею території, прописана, а є ще дві кімнати, це інший особовий рахунок, звідти людина виписалась, і організація почала поселяти туди співробітників, і хоче щоб вони окрім комунальних сплачували орендну плату за приміщення організації. Чи мають право заставити мою маму теж платити орендну плату?
Автор запитання: Анонім - 31-10-2018 19:49:19

Доброго дня! На Ваше питання складно дати об'єктиву відповідь, оскільки не зрозуміло кому належить вказаний будинок. Він вратив статус гуртожитку і? Його було викуплено? Хто його власник?  

Доброго дня! В мене зміщений робочий графік з 8.30 до 17.15 (пів години, в т.ч. 15 хв за рахунок обіду, який в нас 45 хв). Тобто в робочому часі при оплаті я нічого не втрачаю. Тепер заставляють переписати заяви і дозволено працювати лише до з 8.15 до 17.00 (лише тих 15 хв за рахунок обіду). Підприємство державне (Львівська залізнця). В мене малі діти, 5 і 6 років (воджу в садок і школу) фізично не встигаю на 8.15. Чи є закон на моїй стороні, щоб я не втрачала грошей за відпрацьований час?
Автор запитання: Катерина - 30-10-2018 19:52:13
Доброго дня!
               Відповідно до п.п.2.1 п.2 Положення про порядок та умови застосування змінного (гнучкого) графіку роботи для жінок, що мають дітей, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР та Секретаріату ВЦРПС від 06.06.1984 р http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0170400-84  Скользящий (гибкий) график работы устанавливается по согласованию между администрацией и работницами при приеме их на работу, а также администрацией и работницами, если в связи с необходимостью ухода за детьми они не могут работать по обычному графику, установленному на данном  предприятии, в   учреждении, организации. Указанный график   вводится   приказом администрации   по согласованию с профсоюзным комитетом. При этом должны учитываться особенности производства, технологического процесса, организации и условий труда, а также мнение трудового коллектива цеха, участка,отдела, где будут производиться работы на данном графике.

              Згідно з п.п.2.2 п.2 Положення про порядок та умови застосування змінного (гнучкого) графіку роботи для жінок, що мають дітей, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР та Секретаріату ВЦРПС від 06.06.1984 р Скользящий (гибкий) график работы может быть установлен как без ограничения срока, так и на любой удобный для работницы срок: до достижения работником определенного возраста, на период учебного года и т.д.

               У п.п.5.1 п.5 Положення про порядок та умови застосування змінного (гнучкого) графіку роботи для жінок, що мають дітей, затвердженого постановою Держкомпраці СРСР та Секретаріату ВЦРПС від 06.06.1984 р зазначено, що Работницы, нарушившие условия работы по скользящему (гибкому) графику, могут быть лишены права пользования   этим графиком на срок до 3 месяцев. За повторное нарушение скользящего 
(гибкого) графика     работы     работницы     переводятся     на общеустановленный режим работы с применением к ним соответствующих мер дисциплинарного взыскания.

Для інших категорій працівників підстави для скасування режиму змінного графіка роботи повинні встановлюватися локальними нормативними актами (правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором). Якщо ж підстави для скасування такого режиму не встановлені, порушення умов роботи за змінним (гнучким) графіком роботи не дозволить перевести працівника на звичайний режим роботи, крім як з дотриманням правил частини третьої ст. 32 КЗпП України http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n380 .
             Тобто якщо Ви не порушували до цього режим роботи, скасувати такий графік без підстав не можна.

У зв’язку з викладеним, рекомендую подати керівництву письмову заяву в якій викласти свої вимоги, Вашу сімейну ситуацію та послатися на вищевказані норми.

Добрий день!Подконсультируйте с своего опыта и с правовой точки в вопросе: Сейчас являюсь кандидатом на службу в правохранительный орган и сегодня был притянут к админ.оветствености по ст.197.
Могут ли быть от даной ситуации плохие последствия, так как в скором времени буду проходить спец.проверку
Автор запитання: Коля - 30-10-2018 16:37:20

Доброго дня! Особисто я не вважаю, що сам по собі факт притягнення до адміністративної відповідальності за ст.197 КУпАП може бути підставою для відмови у принятті на службу до правоохоронного органу. Я не знаю правової норми яка б це передбачала. В той же час, в сукупності з іншими обставинами це може в тій чи іншій мірі впливати на Вашу загальну характеристику як кандидата на зайняття посади. Тому, рекомендую негайно усунути обставини, що стали підставою для притягнення до адмінвідповідальності.

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, наступне. Я озмінила прізвище при одруженні, хочу внести зміни до ІПН. Це треба в податкову обов язково за місцем проживання звертатися? Які документи необхідно для цього і які строки?
Автор запитання: Оля - 30-10-2018 12:02:55

Доброго дня!

Відповідно до п.1 розд. IX Положення
про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1306-17) фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 12) або Заяви за формою № 5ДРП  (додаток  13) відповідно.

Згідно з п.2 розд. IX Положення
про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків фізичні особи подають зазначені заяви особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Як зазначено у п.3 розд. IX Положення
про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Тобто, враховуючи вищевикладені положення, Вам потрібно звернутися з паспортом та свідоцтвом про одруження, протягом місяця з дня зміні прізвища з заявою про зміну даних до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання, у разі ж тимчасового перебування за межами місця проживання можете подати таку заяву до будь-якого контролюючого органу.

 

Здравствуйте утерян оригинал военного свидетельства, есть копия что нужно чтоб востоновить оригинал
Автор запитання: Олег - 29-10-2018 16:59:54

Доброго дня!

Відповідно до п.28 Постанови КМУ від 21 березня 2002 р. N 352 Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом ( http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/352-2002-%D0%BF/print1331980651939401) громадянам, приписаним до призовних дільниць, видається посвідчення про приписку до призовної дільниці. У разі втрати посвідчення про приписку призовнику видається дублікат. Видача дубліката посвідчення про приписку проводиться за письмовою заявою призовника, в якій зазначаються обставини втрати. Підставою для видачі дубліката посвідчення є рішення районного військового комісара, яке приймається після з'ясування обставин втрати призовником посвідчення про приписку.

Тому, Вам треба звернутися з письмово заявою для видачі дублікату, в якій Ви маєте описати всю ситуацію. Потім дочекатися рішення районного комісара.

Відповідно до ст. 211 КУпАП http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n2440 умисне зіпсуття або недбале зберігання військовозобов'язаними і призовниками обліково-військових документів (військових квитків і посвідчень про приписку до призовних дільниць), яке спричинило їх втрату,- тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Роз"яснить , будьласка,якi документи треба легалiзувати..субсидія за рішенням комісії може призначатись, якщо члени домогосподарства в період, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, документально підтвердили набуття страхового стажу в інших країнах шляхом надання легалізованих в Україні документів.
Автор запитання: Олександр - 26-10-2018 20:05:37

Доброго дня!

Відповідно до ст.21 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1105-14 Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та за який щомісяця сплачено нею та роботодавцем або нею страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок, крім випадків, передбачених абзацом другим цієї частини. Період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, отримання виплат за окремими видами соціального страхування, крім пенсій усіх видів (за винятком пенсії по інвалідності), включається до страхового стажу як період, за який сплачено страхові внески виходячи з розміру мінімального страхового внеску. Страховий стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а за періоди до його запровадження - у порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

               Потрібно надати документи, які підтверджують набуття страхового стажу в інших країнах, з якими Україною було укладено договори про соціальне забезпечення.

            Легалізація документів передбачена Інструкції про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0535-02) Віденською конвенцією «Про консульські зносини» 1963 року ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_047 ) легалізація — це процедура підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів або засвідчення справжності підписів посадових осіб, уповноважених засвідчувати підписи на документах, а також дійсності відбитків штампів, печаток, якими скріплено документ, з метою використання його за кордоном. Легалізація в установленому порядку документа надає йому право на існування в міжнародному обігу.

Добрий день.У мене складна ситуація. Я являюсь власником будинку в якому не проживаю. Субсидії мені не надали на будинок так як я періодично буваю за кордоном. Справа в тім що до мене в будинок привезли іногородню тітку інваліда її син і обманим шляхом її покинув.Родичі їсти дають но до себе не хочуть брати. Іде зима будинок холодний, людина замерзає, коштів на оплату немає. Порадьте будьласка як бути. Син утік за кордон і говорить мені всерівно. SOS.
Автор запитання: Андрій - 26-10-2018 18:15:00

Доброго дня!

Відповідно до абз.10 п.7 Положення про порядок призначення житлових субсидій житлову субсидію за рішенням комісії не може бути призначено у разі, коли у члена домогосподарства або у члена сім’ї особи із складу домогосподарства доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії, були такими, що зазначені в абзацах другому - четвертому підпункту 3 пункту 6 цього Положення, і такі особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім випадку, зазначеного в абзаці четвертому пункту 7 цього Положення). До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування або навчання за кордоном, що підтверджується відповідними документами.

Законодавством передбачені певні випадки, коли субсидія може призначатися особам, які перебувають за кордоном сукупно більше 60 днів протягом періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

У разі ж якщо на Вас не розповсюджується дія вказаного положення, то Вам не може бути призначена субсидія.

З приводу забезпечення своєї родички рекомендую звернутись до місцевих органів соціального забезпечення.

Yandex.Metrika