Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-1867, сьогодні-0;    відповідей: усього-1867, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня! Підскажіть будь ласка чи потрібно подавати декларацію після звільнення начальнику державного підприємства (не державний службовець)?
Автор запитання: Мирослав - 05-09-2019 17:10:29

Доброго дня! Державними службовцями подається декларація шляхом заповнення суб’єктом декларування визначеної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, а в залежності від конкретних обставин, обирається один з 4-х її типів: «кандидата на посаду», «щорічна», «перед звільненням», «після звільнення». щороку до 01 квітня року, наступного за звітним, державним службовцем подається «щорічна» декларація. Вона охоплює звітний рік, що передує тому року, в якому вона подається. Інформація в ній відображається станом на 31 грудня. Перед звільненням з посади державної служби (не пізніше дня звільнення), особа, яка припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави повинна подати декларацію за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Під час заповнення декларації обирається тип «перед звільненням», інформація відображається станом на останній день такого періоду (день, що передує дню її подання). Однак, якщо суб’єкт декларування звільняється або іншим чином припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, до подання ним щорічної декларації за попередній рік (до 01 квітня), Національне агентство з питань запобігання корупції радить подавати дві декларації: «щорічну» - за попередній рік; окрему - за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Востаннє декларація подається особою, яка припинила діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, до 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність. Обирається тип декларації «після звільнення», а інформація відображається станом на 31 грудня року, в якому було припинено діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18 суб’єктами декларування є особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов’язані подавати декларації відповідно до цього Закону. суб’єкти, зазначені в інших положеннях статті 3 Закону, а саме суб’єкти, зазначені в підпунктах «б» та «в» пункту 2 та в пункті 3 частини першої статті 3 Закону, не є суб’єктами декларування і декларації не подають. Відповідно до пункту 3 «Роз`яснення щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю», затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11 серпня 2016 року № 3, з змінами, у цілях визначення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону (відповідно до підпункту «и» пункту 1 частини першої статті 3 Закону), під «посадовими та службовими особами інших державних органів» слід розуміти працівників державних органів, які здійснюють функції представників влади або обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій.

Визначальним при цьому є обсяг функцій (обов’язків)відповідного працівника. Так, адміністративно-господарські функції (обов’язки) - це обов'язки з управління або розпорядження державним, комунальним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації забезпечення контролю за цими операціями тощо).

Організаційно-розпорядчі функції (обов'язки) - це обов'язки щодо здійснення керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності.

Відповідно до статті 1 Закону, суб’єктами декларування є, зокрема, особи, зазначені у підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, а саме посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої статті 3.

Відповідно до статті 81 Цивільного кодексу України, юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Згідно з статями 167 та 169 цього кодексу, держава та територіальні громади можуть створювати юридичні особи
публічного права (державні підприємства, комунальні підприємства тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.

Таким чином, державні та комунальні підприємства та інші юридичні особи, які створені розпорядчим актом Президента України, органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є юридичними особами публічного права. Посадові особи таких підприємств (інших юридичних осіб) є суб’єктами декларування, на яких поширюються дія розділу V («Фінансовий контроль») Закону з урахуванням особливостей, визначених частиною 5 статті 45 Закону. Закон України «Про запобігання корупції» не визначає поняття «посадових осіб». Згідно із пунктом 3 «Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю», у цілях визначення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону, під «посадовими особами юридичних осіб публічного права» (відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону) слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції.

Водночас при визначенні посадових осіб державних чи комунальних підприємств слід враховувати також положення Господарського кодексу України. Відповідно до частини третьої статті 65 Господарського кодексу, керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.

Таким чином, суб’єктами декларування у державному чи комунальному підприємстві є керівник цього підприємства, його головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), члени виконавчого та інших органів управління підприємства, передбачені його статутом. Перелік посадових осіб, визначений кодексом, не може бути змінений статутом чи рішенням підприємства.

Крім того, статутом підприємства його посадовими особами можуть бути додатково визнані й інші особи, які, відповідно, будуть виступати суб’єктами декларування відповідно до Закону.

Доброго дня! Згідно постанови КМУ 237 від 20.03.19, я як учасник бойових дій маю право на виплату 1295 гривень, а в органі соцзахусту в мене не приймають заяву на цю виплату бо треба обтяжуючі обставини, чи це правомірно?
Автор запитання: Кирило - 03-09-2019 13:36:15

Доброго дня! Ні орган соцзахисту ні будь-який іншій державний орган чи орган місцевого самоврядування не мають право не прийняти заяву громадянина, оскільки це є порушенням ЗУ "Про звернення громадян". Такі неправомірні дії можна оскаржити вищестоящому органу чи до суду. В той же час, Ви можете відправити свою заяву поштою. Що стосується вказаної Вами постанови, то вона не містить умови щодо наявності будь-яких "обятжуючих обставин" чи додаткових умов.

Добрий день! Я військовослужбовець контрактної служби приїхавши з АТО пішла до совбезу для отримання одноразової допомоги після першого відрядження з АТО, мені МАТ.допомогу не дали мотивуючи це тим що повинні бути якісь складні обставини. Підскажіть будь ласка, які в законі прописані чіткі підстави для виплати матеріальної допомоги після першого повернення з АТО?
Автор запитання: Вже запитувала раніш - 02-09-2019 14:30:37

Доброго дня! Чинне законодавство не містить положення, яке прямо передбачає надання одноразової допомоги після повернення з першого відрядження з АТО.  Як правило, місцеві органи самоврядування приймають рішення, яким затверджують порядок надання такої допомоги. Рекомендую звернутися до місцевої ради за місцем Вашого проживання для одержання рішення про відповідний порядок.

Доброго дня! Мені лікар нерозбірливо заповнив історію моєї хвороби, звідки нічого не зрозуміло чим я хворію й що мені виписали для лікування, підскажіть будь ласка чи є десь прописано те що лікар може заповнювати медичну документацію (в даному випадку медиччну карту хворого) на компьютері, щоб друкованими літерами було?
Автор запитання: Марина - 02-09-2019 12:30:46

Доброго дня! Наявні нормативні документи не передбачають обов'язкове ведення медичної документації у друкованому вигляді. Наказом МОЗ України від 14.02.2012 р. № 110, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 р. за № 661/20974, затверджено форми первинної облікової документації та інструкції щодо їх заповнення та надано доручення міністру охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам інших центральних органів виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають заклади охорони здоров’я, забезпечити впровадження зазначених облікових форм та інструкцій щодо їх заповнення.  МОЗ України наголошує, що всі поля бланків форм первинної облікової документації допустимо заповнювати як від руки, так і в друкованому вигляді за умови дотримання відповідних інструкцій щодо їх заповнення. Просимо звернути увагу, що, відповідно до зазначених інструкцій, записи ведуться чітко та розбірливо детально із зазначенням дат призначення та відміни лікарських засобів і засвідчуються підписом лікуючого лікаря.  

При цьому, враховуючи, що історія хвороби є не тільки медичним, а й юридичним документом, вона повинна бути читабельною і інформативної, а інформація в ній не допускати подвійного читання чи трактування. Тому, раджу звернутися до лікаря щодо перероблення документа з викладенням його змісту в зрозумілій формі.

Доброго дня. 23.08 я був відсутній на роботі більше 3 годин (прогул). Потім я виходив на роботу. Мене звільнили 30.08. Скажіть будь ласка чи правомірні дії роботодавця? Дякую.
Автор запитання: Віктор - 30-08-2019 12:35:05

Доброго дня! Без вивчення наказу про Ваше звільнення та колективного договору надати відповідь на Ваше питння не вбачається можливим.

Доброго вечора! В мене така ситуація. я отримую пенсію по втраті годувальника, більше року тому брав академічну відпустку, і в січні поновив навчання. Так от, в січні я приніс в ПФУ довідку з місця навчання про те що я є студентом денної форми навчання, і від січня місяця мені ще ні разу не виплачували пенсії. Я ходив розбиратись в чому справа. там відповіли що довідка перебуває в стані опрацювання, і в них немає людей які можуть опрацьовувати документи. І коли довідку опрацюють, тоді виплатять усі кошти..... Скажіть будь ласка, як можна змусити їх опрацювати довідку швидше, бо 8 місяців для одної довідки, це якийсь абсурд. Дякую!
Автор запитання: Роман - 29-08-2019 21:26:59

Доброго дня! Рекомендую оскаржити бездіяльність органу ПФУ до вищестоящого управління чи до суду. Перший варіант буде більш швидким.

Доброго дня! Підскажіть будь ласка, в мене в лікарні вмер дідусь, чи є якийсь наказ МОЗу згідно якого я можу забрати тіло дідуся з лікарні без його розтину?
Автор запитання: Олена - 28-08-2019 15:35:45

Доброго дня! Згідно спільного наказу МВС, МОЗ та ГПУ від 29.09.2017  № 807/1193/279 "Про затвердження Порядку взаємодії між органами та підрозділами Національної поліції, закладами охорони здоров’я та органами прокуратури України при встановленні факту смерті людини" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1299-17 "У разі смерті людини за місцем її проживання без ознак насильницької смерті або підозри на таку на місце події виїжджає лікар, а у випадках, передбачених наказом № 545, фельдшер закладу охорони здоров’я, який констатує факт смерті, проводить огляд трупа, за результатами якого інформує органи та підрозділи Національної поліції та адміністрацію закладу охорони здоров’я, що забезпечує потреби населення у медичному обслуговуванні на відповідній території, про можливість встановлення причини смерті без патологоанатомічного розтину та видачі лікарського свідоцтва про смерть (фельдшерської довідки про смерть)."

 

 

 

Здравствуйте! Если мужчина состоит в браке со второй женой и есть от этой жены 3х летний ребёнок, есть ещё дом записан на этого мужчину, в котором проживает этот мужчина со второй женой и ребёнком. Есть ли какой то новый закон согласно которого в этом случае первая жена с которой мужчина разводится сейчас в суде, не сможет отсудить этот дом, т.к. наследницей первой степени есть его 2я законная жена?
Автор запитання: Тарас - 28-08-2019 14:41:38

Доброго дня! Ваше питання сформульовано не конкретно, однак спробую на нього відповісти. При цьому, до нього в мене є багато запитань: Що розуміти під "есть еще дом записанный на мужчину"? Він у власності цього чоловіка? Якщо так, то яким чином було набуто право власності. Чи був вказаний будинок придбаний під час шлюбу з першою дружиною і на які гроші? Якщо будинок куплявся під час перебування у першому шлюбі на гроші подружжя, то незважаючи на те, на кого зареєстровано право власності, перша дружина має право на 1/2 вказаного майна.  Мова про спадщину може йтись тільки після смерті чоловіка. При цьому, враховуючи вищевикладене, об'єктом спадкування буде 1/2 будинку.

Доброго дня! Я працюю на "Укрпошті" листоношею з 2015 року. Відпустку брав лише раз у 2016 році до 14 днів. Більше її не брав ні разу. бо не бачив потреби. Проте мені з відділу кадрів повідомили, що в мене заборгованість по відпустці, тобто невикористана відпустка і зобов'язують піти у відпустку. При тому. щоб виплатити грошову компенсацію за невикористану відпустку, я маю написати заяву на звільнення на 1 день, щоб наступного дня поновитися, тоді я залишаюся далі на роботі, або в примусовому порядку за 2 тижні піти у вимушену відпустку. Думаю, що це привід для скорочення. Сам відділ кадрів посилається на те, що щороку надається відпустка. чи правомірно те, щоб отримати грошову компенсацію та погасити заборгованість відпустки. слід звільнятися, щоб поновитися згодом? цікаво почути вашу думку щодо цієї ситуації
Автор запитання: Роман - 21-08-2019 15:59:49

Доброго дня! Згідно ст.24 Закону України "Про відпустки" https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80 "У разі звільнення працівника йому виплачується грошова компенсація за всі не використані ним дні щорічної відпустки..." Саме так Вам може бути виплачена компенсація за всі попередні відпустки. Нічого неправомірного у звільненні і новому призначенні через день не вбачаю.

до питання про затоплення.
Яким тоді чином довести в суді, що мене підтопили?
Автор запитання: Микола - 21-08-2019 12:42:16

Для складання акту викликайте комісію з обслуговуючої житлової організації, якщо всім займається ОСББ - з ОСББ. Якщо з ОСББ не буде відповіді - це також буде доказом умисних дій. Можна викликати міліцію для фіксаціі факту протиправних дій сусідів. Також доказами будуть покази свідків, свідчення буівельних експертів, фото матеріали, тощо.

Yandex.Metrika