Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-1066, сьогодні-2;    відповідей: усього-1066, сьогодні-4


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня.Наскільки мені відомо ,для зарахування і навчання дитини у школі необхідні слідуючі документи:заява батьків,копія свідоцтва про народження і медична довідка.Та у школах Тернополя ще перед Новим роком почали вимагати довідку про місце реєстрації дитини.На прохання показати документ в якому було вказано чому я повинна цю довідку надати,керівництво відповідає,мовля це рішення міськради.Чи є це законно і що буде якщо я відмовлюсь надати цю довідку?Чи дійсно існує закон що ця довідка обов'язкова для навчання дитини в школі.
Автор запитання: Галина - 09-02-2018 12:03:01

Доброго дня! В ході вивчення поставленого Вами питання я не знайшов жодного нормативного документу, яким би прямо передбачалось при поданні заяви про прийом дитини до 1 класу школи надавати довідку про місьце реєстрації. Основним законом, що регламентує порядок одержання середньої освіти є ЗУ "Про загальну середню освіту" https://ru.osvita.ua/legislation/law/2232/ Стаття 23 вказаного закону передбачає, що Батьки або особи, які їх замінюють, серед інших, мають право вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей; Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.04.2005 № 204 «Про прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів» на сьогодня не є чинним.  В мережі доступний Інструктивно-методичний лист МОНУ "Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів".  http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/45970/Він містить певні протиріччя. З одного боку в ньому йдеться, що "Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи: заява на ім’я директора школи; копія свідоцтва про народження дитини; медична картка встановленого зразка. Інших документів для зарахування дитини до 1 класу не передбачено. Також не можуть вимагатися відомості про місце роботи, посади батьків або осіб, що їх замінюють та інша інформація, не передбачена чинним законодавством." З другого боку лист містить положення які передбачають надання батьками дитини документа про її реєстрацію. А саме "Дітям, які вступають до першого класу школи І-ІІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні... У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше. 

 

обрий день. У мене таке питання. Свого часу за станом здоров"я в армії не бував, більше 10 років тому отримав довідку замість військового квитка, де зазначено, що я непридатний до військової служби в мирний час, обмежено придатний у військовий час. Ця довідка безстрокова. Нещодавно комісаріат просить з'явитися з цією довідкою, щоб внести записи чи зміни в довідку, начебто є якісь нові правила оформлення довідок ну і при нагоді пройти медичну комісію(?). Чи законним є внесення будь-яких змін чи додаткових записів до цієї довідки замість військового квитка і до чого тут медична комісія? Дякую.
Автор запитання: Михайло - 09-02-2018 10:43:16

Доброго дня! Мені важко Вам щось сказати про довідку, форми якої я не бачив і навіть не знаю яким нормативним актом вона передбачена. Можу сказати, що якщо Ви виключені з військового обліку за станом здоров'я безстроково, і про це є рішення відповідної ВЛК, ніякий новоприйнятий нормативний документ не може бути підставою для перегляду даного рішення. А довідка це лише папірець, підтверджуючий наявність того чи іншого рішення. Ми можемо в режимі електронної переписки надати Вам послугу з детального вивчення Вашої ситуації і підготовити заперечення до військового комісаріату. Звертайтесь lawprotections@gmail.com
 чи телефонуйте 0677008820

Доброго дня.Чи треба повідомляти податкову про зміну місця реєстрації фізичної особи,якщо так то згідно якого нормативного акту?Дякую
Автор запитання: Настя. - 09-02-2018 09:54:51

Доброго дня! Згідно ст.70.2. Податкового Кодексу України, 70.2. До облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) вноситься така інформація: 70.2.1. прізвище, ім'я та по батькові;  70.2.2. дата народження;  70.2.3. місце народження (країна, область, район, населений пункт);  70.2.4. місце проживання, а для іноземних громадян - також громадянство;  Таким чином, закон передбачає наявність в обліковій картці реальної інформації про місцепроживання фізичної особи - платника податків. Однак, жодною нормою не передбачено обов'язку повідомляти фіскальні органи про зміну місця проживання, відповідно і відсутня відповідальність за невчинення таких дій.

Доброго дня.Згідно якої норми закону податкова перевіряє електронні декларації осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Автор запитання: марія - 08-02-2018 16:50:09

Доброго дня! Порядок і підстави проведення перевірок електронних декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, визначені  "ПОРЯДКОМ проведення контролю та повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування",  затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 10.02.2017 № 56.  Вказаним порядоком, як суб'єкт проведення контролю та перевірки вказаних декларацій визначено Національне агентство з питань запобігання корупції. Згідно ч. 9 Порядку "У разі необхідності, з метою здійснення повної перевірки декларації, Національне агентство має право направляти запити про надання документів чи інформації до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх посадових осіб, громадян та їх об’єднань. Зазначені суб’єкти зобов’язані надавати запитувані Національним агентством документи чи інформацію упродовж десяти робочих днів з дня одержання запиту." Тобто, якщо подібний запит буде направлений до відповідного податкового органу, він буде зобов'язаний надати певну, наявну інформацію та документи. Однак, ніяким чином не проводитиме перевірки декларації.  Податковий кодекс України також не передбачає перевірку органами фіскальної службо е-декларацій.

 

Доброго дня!Я замовила двері в будинок.Підписала договір с ФОП Лещенко И.П мені привезли двері ,встановили їх.Я сплатила кошти,аде коли зняла захистну плівку,то побачила численні сколи,пошкодження,недоробки.Я неодноразово зверталася на фабрику дверей у Київі ,звідки мені привезли двері але мені не відповідають,досі недоліки не усунуті.Скажіть будь ласка,до кого мені позиватися у суд,якщо договір в мене заключений с ФОП Лещенко а конструкції мені привезли с заводу?Гроші я перераховувала на рахунок ФОП,і договір також підписувала з ним.
Автор запитання: Марина - 08-02-2018 11:40:58

Доброго дня! Якщо у Вас з ФОП Лещенко договір поставки, то і позов потрібно заявляти саме до нього, як до сторони, яка поставила товар неналежної якості.

Доброго ранку! Підскажіть будь ласка, я живу одна в своїй квартирі, прописана там і також прописаний там мій син,котрий живе і працює зовсім в іншому місті. Чи правомірно те що мені нараховують сплату за споживання води за нас двох(тобто за те що прописано 2 людини,(лічильник на воду не встановлено)), а не за мене одну,як фактичного споживача води й мешканця квартири?
Автор запитання: Варвара - 08-02-2018 09:56:36

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» у разі встановлення будинкових засобів обліку води у багатоквартирному будинку, де окремі (або всі) квартири обладнані квартирними засобами обліку, споживачі, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку виконавцю та які не мають квартирних засобів обліку (у разі обладнання всіх квартир квартирними засобами обліку - споживачі, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку виконавцю), оплачують послуги згідно з показаннями будинкових засобів обліку, не враховуючи витрати води виконавця, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які є власниками або орендарями приміщень у цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями всіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, та споживачами, які не зняли та не передали показання квартирного засобу обліку води виконавцю, пропорційно кількості мешканців квартири в разі відсутності витоків із загальнобудинкової мережі, що підтверджується актом обстеження, який складається виконавцем у присутності не менш як двох мешканців будинку.

Тобто, у разі відсутності квартирного лічильника холодної води, нарахування проводяться згідно з показаннями загальнобудинкового лічильника: від загального обсягу води, спожитого будинком,  вираховується обсяг, спожитий юридичними та фізичними особами-підприємцями, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями усіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно кількості мешканців в квартирі, але не більше 11 м³/міс на одну особу. За наявності  витоків, споживачі оплачують  послугу  за встановленими нормами.

Згідно пп. 1 п. 29. Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 р. споживач має право на зменшення розміру плати, серед іншого, у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).

Отже, Ви маєте право на зменшення розміру плати за водопостачання. Підготуйте і подайте відповідну заяву.

Доброго дня!Де прописано те що, коли особа приходить на нову робооту, вона повинна подати заявку в котрій просити керівництво внести себе в список осіб котрі повинні проходити навчання ,підвищення кваліфікації згідно плану на рік"?
Автор запитання: Артем - 08-02-2018 09:49:29

Доброго дня! З приводу вказаного Вами, прямої вимоги в трудовому законодавстві немає. В той же час, раджу Вам ознайомитись з   "Положенням про професійне навчання працівників на виробництві" http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0315-01 затвердженим Наказ Міністерства праці та соціальної           політики України та Міністерства освіти і науки України 26 березня 2001 року N 127/151, в якому, серед іншого вказано, що "Розробка та затвердження робочих навчальних планів та програм для    перепідготовки    робітників   здійснюється   безпосередньо роботодавцями  на  основі типових навчальних планів та програм для підготовки  робітників  за  відповідними професіями і державних стандартів  з конкретних професій..."

Оформлення спадщини від батька сину по заповіту де дешевше буде оформити в приватного нотаріуса чи в державного? Приватнтй хоче за оформлення одного документу 2500 грн.
Автор запитання: Василь - 07-02-2018 09:58:12

Дізнайтесь, що хоче нотаріус державний і порівняйте!

Добрий день. Скажіть будь ласка скільки буде коштувати дарча на авто прямому родичу? Чи потрібно новому авто ставити номера перед оформленням дарчої?
Дякую.
Автор запитання: Віталій - 06-02-2018 13:14:52

Доброго дня! Відповідно до п. 8 Порядку перед відчуженням, передачею транспортні засоби повинні бути зняті з обліку в підрозділах Державтоінспекції. Зняття з обліку автомобілів здійснюється після їх огляду в органах ДАІ на підставі заяви власника з поданням документа, що засвідчує його особу. При відчуженні автомобіля, що належить декільком співвласникам, зняття з обліку провадиться на підставі спільної заяви або нотаріально засвідченого доручення на право відчуження, що видається на ім’я одного з співвласників. Огляд проводиться працівниками реєстраційно-екзаменаційного підрозділу ДАІ (РЕП ДАІ) за місцем реєстрації автомобіля та експертом експертно-криміналістичного відділення з автотехнічних досліджень МВС на відповідність ідентифікаційних номерів вузлів i агрегатів обліковим даним, перебування в розшуку за наявною інформацією баз даних викраденого транспорту та технічного стану транспортного засобу. При знятті автомобіля з обліку у зв’язку з відчуженням номерні знаки здаються i видаються номерні знаки для разових поїздок, а у свідоцтві про реєстрацію (техпаспорті) робляться відмітки «Транспортний засіб знятий з обліку для реалізації в межах України», про вилучення попередніх номерних знаків, зазначаються серія та цифри номерних знаків для разових поїздок, а також термін, протягом якого вони можуть використовуватись (він не повинен перевищувати трьох місяців). Термін використання номерних знаків для разових поїздок може бути продовжено, про що свідчить підпис уповноваженої особи та відтиск печатки РЕП ДАІ. Автомобіль – рухоме майно, яке в той же час має особливу цінність, отже, відповідно до ч. 4 ст. 719 ЦКУ, договір дарування автомобіля укладається у письмовій формі. Але для реєстарції автомобіля у ДАІ слід укладати договір у письмовій нотаріально завіреній формі, що передбачено й Декретом. Відповідно до нього сума державного мита за посвідчення такого нотаріального договору дарування транспортного засобу становить 1% вартості авто, якщо транспортний засіб відчужується дітям, іншому з подружжя, батькам, або 5%, якщо автомобіль відчужується будь-якій іншій особі. Для того, щоб оформити договір дарування автомобіля, нотаріусу потрібно надати наступні документи: 1. Паспорти сторін, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. 2. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт) з відміткою про зняття з обліку в органах ДАІ; 3. Акт оцінки вартості автомобіля; 4. Згоду дружини (чоловіка) «Продавця» на відчуження майна, якщо ТЗ був придбаний у період зареєстрованого шлюбу (шлюбний договір). 5. Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна про відсутність застави рухомого майна та про відсутність податкової застави. Після укладання договору новому власнику (обдарованому) необхідно зареєструвати автомобіль. Така реєстрація буде проводитись на підставі: • заяви власника; • документа, що посвідчує особу; • договору дарування; • акту оцінки автомобіля; • документів, що підтверджують відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів; • свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорт) та копії реєстраційної картки, що додається до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на пластиковій основі, з відміткою підрозділу Державтоінспекції про зняття транспортного засобу з обліку. Відповідно до ПКУ вартість автомобіля є доходом обдарованого, отже, у обдарованого виникне обов’язок сплатити податок на доходи фізичних осіб (у розмірі від 15% до 17%, залежно від визначеної бази оподаткування). Консультація надана завдяки відкритій інформції з сайту http://yefimov-partners.com/

Дякую за відповідь. Уточнююче питання: чи діагноз "контрактура коліного суглоба" підходить під діагнози, які зберігають робоче місце і посаду за працівником, який перебуває на лікарняному більше 4 місяців (я на лікарняному вже майже 6 місяців). Якщо ж я вийду на роботу зараз, то я втрачу право на інвалідність? Коліно не згинається навіть на 90 градусів. Замкнене коло якесь.
Автор запитання: Наталія - 05-02-2018 23:26:58

Шановна Наталія! Не зможу відповісти, оскільки Ваше питання не юридичного, а медичного характера! Швидкого Вам одужання!!!!

Yandex.Metrika