Онлайн консультації

Пошук за ключовим словом раніше наданих консультацій

Онлайн консультації

   Запитань: усього-1617, сьогодні-0;    відповідей: усього-1617, сьогодні-0


Сортування
Є відповідь  
Опубліковано  
Чекає на відповідь  
Опубліковано  
Доброго дня! Підкажіть будь ласка по оформленню субсидії:син являється власником житла, проживає там, але не прописаний, рахунки по оплаті комунальних послуг відкриті на нього. Разом з ним проживають його дружина та син, які прописані. Хто має звертатись із заявою про надання субсидії?
Автор запитання: Ольга - 19-12-2018 08:37:46

Доброго дня!

Відповідно до п.8 Положення
про порядок призначення житлових субсидій (
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF) житлова субсидія призначається одному із членів домогосподарства, які зареєстровані і фактично проживають в житловому приміщенні (будинку).

Тобто, відповідно до законодавства у Вашому випадку, субсидія може призначатися дружині або сину (якщо він досяг 18р.) оскільки вони зареєстровані та фактично проживають за вказаною адресою.

Добрий вечір! Я працюю на підприємстві і нам прийшло від виконавчої служби лист і постанова про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника (стягувач УПП) на людину яка в нас працює. Які повинні бути в подальшому мої дії? Дякую за роз"яснення.
Автор запитання: Оля - 18-12-2018 16:06:06

Доброго дня!

Звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника, порядок здійснення відрахувань здійснюються відповідно до статей 68 - 70 Закону України "Про виконавче провадження" http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19

Відповідно до ч.3 ст.68 ЗУ «Про виконавче провадження» про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника виконавець виносить постанову, яка надсилається для виконання підприємству, установі, організації, фізичній особі, фізичній особі - підприємцю за місцем отримання боржником відповідних доходів. Копія зазначеної постанови залишається у виконавчому провадженні на контролі.

Згідно з ч.1 ст.69 ЗУ «Про виконавче провадження» Підприємства, установи, організації, фізичні особи, фізичні особи - підприємці здійснюють відрахування із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших доходів боржника і перераховують кошти на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби, рахунок приватного виконавця у строк, встановлений для здійснення зазначених виплат боржнику, а в разі якщо такий строк не встановлено, - до десятого числа місяця, наступного за місяцем, за який здійснюється стягнення. Такі підприємства, установи, організації, фізичні особи, фізичні особи - підприємці щомісяця надсилають виконавцю звіт про здійснені відрахування та виплати за формою, встановленою Міністерством юстиції України.

У постанові, яку Ви отримали від виконавчої служби повинно міститися порядок стягнення суми боргу та розмір відрахувань; реквізити рахунку, на який необхідно перераховувати утримані кошти, або адресата в разі перерахування коштів поштовим переказом; вимогу щодо направлення звітів про здійснені відрахування та виплати із зазначенням періодичності подання звітів та адреси, на яку необхідно направляти звіти.

А взагалі, на підприємстві повинен бути юрист, до якого раджу звернутись за більш детальною консультацією.

Проконсультуйте будь-ласка, сімя з трох чоловік (мама та дві дочки) приживають в власному будинку, власник будинку мама. Чоловік однієї з дочок учасник бойових дій, не приписаний в будинку. Чи можливий такий варіант – чоловік оформляє договір оренди будинку з тещею, та оплочує комунальні послуги (воду, газ, електроенергію) з урахуванням пільг на які він має право зі знижкою 75% ??? як правильно у відповідності до чинного законодавства це зробити??? дякую.
Автор запитання: Роман - 18-12-2018 09:42:10

Доброго дня!

Відповідно до статті 12 закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"(http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3551-12) учасникам бойових дій надається 75% знижка на плату за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами), а також скрапленим балонним газом для побутових потреб у межах середніх норм споживання. Площа житла, на яку надається знижка, при розрахунках плати за опалення становить 21 кв. м опалювальної площі на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку, та додатково 10,5 кв. м на сім'ю.

Відповідно до встановлених норм та вимог місцевих органів влади (самоврядування) та регіональних відділень постачальників/надавачів комунальних послуг, існує наступний порядок отримання вищезазначених пільг учасниками бойових дій, які орендують житлове приміщення:

1) Першочергово необхідно звернутись до місцевого депутата за місцем проживання для отримання довідки за фактичним місцем проживання з пакетом наступних документів: копія паспорта; копії свідоцтва про народження неповнолітніх дітей пільговика; договір найму (оренди) житлового приміщення (за вимогою місцевого депутата договір завірений належним чином).

2) Після отримання від місцевого депутата довідки за фактичним місцем проживання необхідно звернутись до місцевої ради та зареєструвати вищезазначену довідку.

3) Із зареєстрованою довідкою необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг за місцем проживання для отримання довідки про склад сім'ї . При собі мати оригінали довідки від депутата, паспортів, свідоцтв про народження неповнолітніх дітей пільговика.

4) Наступним кроком буде звернення до Управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання для включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, відповідно до постанови КМУ від 29.01.2003 № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги". http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/117-2003-%D0%BF При собі слід мати оригінал довідки про склад сім'ї з центру надання адміністративних послуг, копії довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції та посвідчення учасника бойових дій (з пред'явленням оригіналів цих документів), копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. На підставі наданих документів органом соціального захисту населення надається довідка, яка підтверджує право на пільгу.

5) Після цього необхідно звернутися до постачальника/надавача відповідних комунальних послуг (газ, електроенергія та інші послуги) із заявою про оформлення пільги, пакетом документів (мати при собі оригінали), квитанціями (розрахунковими книжками) про сплату за послуги (електроенергія, газ, вода), показниками лічильника та довідкою-дозволом про оформлення пільги за фактичним місцем проживання (за необхідності).

Кожні наступні шість місяців необхідно звертатися до міського депутата для отримання довідки, яку необхідно надавати в управління праці та соціального захисту населення для підтвердження місця проживання.

Якщо постачальник/надавач відповідних комунальних послуг (газ, електроенергія та інших послуг) не використовує надану пільгу, то необхідно повторно звернутись до нього з довідкою від Управління праці та соціального захисту населення, яка підтверджує право на пільгу.

Отже, у відповідності до чинного законодавства, учасник бойових дій має право на отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у разі оренди житлового приміщення. Для цього необхідно скласти договір оренди будинку у відповідності до ЦК України та виконати вказані дії для отримання такої пільги.

Доброго дня! В платіжці на оплату послуги з централізованого опалення (квартира) за листопад вказано "Всього до сплати" - 605 грн. (1605 грн. - 1000 грн. субсидія). При цьому за даними відділу субсидії обов'язкова плата - 940 грн. Скажіть, будь ласка, яку суму я повинен заплатити за тепло - 605,00 грн. чи 940,00 грн.(обов'язкову плату)? Заздалегідь дякую.
Автор запитання: Сергій - 17-12-2018 13:01:49

Доброго дня!

Відповідно до абз.14 п.17 Постанови КМУ «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF) Розмір житлової субсидії на оплату комунальних послуг з постачання теплової енергії для централізованого теплопостачання, а також з постачання та розподілу природного газу, з постачання та розподілу електричної енергії для індивідуального опалення розраховується виходячи з фактичного розміру опалюваної площі житлового приміщення (будинку), але не більше соціальної норми житла (крім випадків призначення субсидії на понаднормову площу відповідно до пункту 5 цього Положення) та соціального нормативу з оплати даних комунальних послуг, витрат на утримання багатоквартирного будинку.

Згідно з п.3 Постанови КМУ «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» Призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Раджу Вам звернутися до територіального підрозділу з питань соціального захисту населення для отримання інформації стосовно призначеної Вам субсидії. Також Ви можете звернутися до теплопостачальної організації, яка надає вам теплову енергію з проханням роз`язнити інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу у відповідності до ст.7 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19) , яка передбачає право споживача на отримання вказаної інформації.

Доброго дня! Юридична адреса установи не збігається з місцем фактичного розташування (знаходится у місті, а зареєстрована у сусідньому селі). Як мають сплачуватись податки? Дякую.
Автор запитання: Ольга - 14-12-2018 14:15:11

Доброго дня!

Відповідно до п.49.1 ст.49 ПК України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1206) податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

З погляду контролюючих органів фактична адреса повинна збігатися з адресою, зазначеною у реєстраційних документах, тобто так званою «юридичною адресою». Однак у ході діяльності фактичне знаходження може змінитися. У цьому випадку необхідно провести зміни в реєстраційних документах у відповідності до с.17 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15)

Доброго дня! Я вчитель в школі, 0.5 ставки.
Вранці добирався до роботи, дорога була не чищенна І трохи слизькою. По трудовому розпорядку не був на роботі за 15 хв. Але урок розпочав вчасно. Був на роботі за хвилину до початку уроку. Заступник директора вимагає письмового пояснення за спізнення. Написав, що було небезпечно швидко їхати, задля безпеки пасажирів, транспортний засіб їхав повільніше ніж зазвичай. Можуть мене звільнити за спізнення? За яким документом?
Автор запитання: сергій - 14-12-2018 13:19:18

Доброго дня!

Стаття 147 КЗпП (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n841) передбачає, що за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:1) догана;2) звільнення. Законодавством, статутами і положеннями про дисципліну можуть бути передбачені для окремих категорій працівників й інші дисциплінарні стягнення.

Згідно з ч.3 ст.149 КЗпП при обранні виду стягнення власник або уповноважений ним орган повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника.

Відповідно до положень Типових правил внутрішнього трудового розпорядку для робітників та службовців підприємств, установ, організацій, затверджених постановою Державного комітету праці СРСР від 20.07.84 р. N 213 (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0213400-84) , порушення трудової дисципліни визначається як невиконання або неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов'язків.

Згідно з п.25 Типових правил внутрішнього трудового розпорядку для робітників та службовців підприємств, установ, організацій, затверджених постановою Державного комітету праці СРСР від 20.07.84 р. N 213 увольнение в качестве дисциплинарного взыскания может быть
применено за систематическое неисполнение рабочим или служащим без
уважительных причин обязанностей, возложенных на него трудовым
договором или правилами внутреннего трудового распорядка, если к
рабочему или служащему ранее применялись меры дисциплинарного или
общественного взыскания, за прогул (в том числе за отсутствие на
работе более трех часов в течение рабочего дня) без уважительных
причин, а также за появление на работе в нетрезвом состоянии.

Отже, дисциплінарне стягнення за порушення трудової дисципліни у вигляді звільнення може застосовуватися у разі, якщо раніше до працівника вже застосовувались інші види стягнень за порушення трудової дисципліни.

Доброго дня! Якщо я роки 4 тому назад виступала поручителем за особу котра взяла кредит в банку,а тепер ця особа не виплатила кредит й до мне звонять кожного дня з банку й вимагають сплатити борг за ту особу, яким чином можно це припинити?чи законно все це взагалі?(дзвінки з банку)
Автор запитання: леся - 12-12-2018 13:43:11

Доброго дня!

Відповідно до ч.1 ст.553 ЦК України (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n2811) за договором поруки поручитель поручається перед кредитором боржника за виконання ним свого обов'язку. Поручитель відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.

Згідно з ч.1 ст. 554 ЦК України у разі порушення боржником зобов'язання, забезпеченого порукою, боржник і поручитель відповідають перед кредитором як солідарні боржники, якщо договором поруки не встановлено додаткову (субсидіарну) відповідальність поручителя.

У разі, укладення Вами договору поруки з банком, у Вас можуть вимагати виконання порушеного зобов¢язання покладеного на боржника у відповідності до положень договору. Така вимога є законною у разі дотримання всіх вимог передбачених ЦК України для укладення договору поруки та договір не було припинено відповідно до ст.559 ЦК України.

Доброго дня. Я закінчив бакалавра. скільки по закону мав би я служити в армії. 12 чи 18 місяців?
Автор запитання: Віктор - 12-12-2018 12:33:03

Доброго дня!

Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Пров військовий обов’язок та військову службу» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2232-12#n428) строки строкової військової служби в календарному обчисленні встановлюються:

  • для солдатів і матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях, - до 18 місяців;

  • для осіб, які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст або магістр, - до 12 місяців.

Отже, у Вашому випадку строк строкової служби може складати до 18 місяців.

Подскажите не должны ли нас военных отправить обратно в наши полки при вводе ВП но наши части не попали в эти областях.
Автор запитання: Ярослав - 11-12-2018 16:43:59

Доброго дня! Ваше питання не зрозуміле. Сформулюйте його належним чином.

Здравствуйте. Столкнулся с такой ситуацией. Недавно умер мой отец. У отца был земельный участок, находящийся в аренде у фермера. Было оформлено наследство - два наследника, я и брат (мои 75%, его 25%). Согласно договора об аренде данного участка, действие его не прекращается после смены владельца (соответствующая норма есть и в Законе Украины "Про оренду землі" ст. 32). Договор я перезаключать не планирую и согласно ст. 30 Закона Украины "Про оренду землі" заставить меня об этом никто не имеет права. Так же я уведомил орендаря согласно статьи 148-1 Земельного кодекса Украины о смене собственника предоставив все указанные в статье данные отправив рекомендованым письмом с уведомлением о вручении орендарю. Орендарь отказывается выплачивать мне плату за оренду, мотивируя тем, что я должен с братом приехать лично и что-то там залючить. С братом не общаемся, ехать нет никакого желания. Правомерны ли в этом случае действия оерндаря или нужно составлять иск в суд?
Автор запитання: Александр - 11-12-2018 14:09:57

Доброго дня!

Згідно з ч.1 ст.148-1 ЗК України ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/161-14 ) До особи, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває у користуванні іншої особи, з моменту переходу права власності на земельну ділянку переходять права та обов’язки попереднього власника земельної ділянки за чинними договорами оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо такої земельної ділянки.

Частиною 3 ст.148-1 ЗК України особа, яка набула право власності на земельну ділянку, протягом одного місяця з дня набуття права власності на неї зобов’язана повідомити про це її користувачів із зазначенням:

  • кадастрового номера (за наявності), місця розташування та площі земельної ділянки;

  • найменування (для юридичних осіб), прізвища, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) нового власника;

  • місця проживання (знаходження) нового власника, його поштової адреси;

  • платіжних реквізитів (у разі, якщо законом або договором передбачена плата за користування земельною ділянкою у грошовій формі).

    Повідомлення надсилається користувачу земельної ділянки рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається йому особисто під розписку.

Відповідно до ч.4 ст.32 ЗУ «Про оренду землі» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/161-14) перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи (у тому числі в порядку спадкування), реорганізація юридичної особи-орендаря не є підставою для зміни умов або припинення договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі.

Частиною 4 ст.148-1 ЗК України за згодою сторін договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту чи застави до такого договору можуть бути внесені зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки.

Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про оренду землі»  зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, перехід права власності на земельну ділянку не є підставою для обов’язкового внесення змін до договору для отримання орендної плати правонаступником, у разі повідомлення фермера про перехід до Вас права власності на земельну ділянку у встановленому законодавством порядку. Тобто, законодавство не передбачає обов’язкової особистої зустрічі з користувачем Вашої земельної ділянки. За згодою сторін можуть бути внесені зміни щодо нового власника земельної ділянки. У разі ж недосягнення згоди з орендарем, Ви можете звернутися до суду для вирішення спору.

Yandex.Metrika