Онлайн консультації
Запитань: усього-2940, сьогодні-0; відповідей: усього-2940, сьогодні-0
Є відповідь Опубліковано |
Чекає на відповідь Опубліковано |
Доброго дня!
Відповідно до ч. 11 ст 14 Закону України "Про військовий обов'язок та військову службу" Громадянам України, приписаним до призовних дільниць, видаються посвідчення про приписку, роз'яснюються права та обов'язки, правила військового обліку та відповідальність за порушення цих правил.
Таким чином, дії посадової особи, яка відмовляє Вам у наданні посвідчення про приписку є неправомірними. Раджу Вам письмово звернутися до військомату, з вимогою видати посвідчення про приписку на підставі ч.11 ст.14 вказаного Закону.
В разі необхідності, наш офіс може підготувати для Вас відповідну заяву.
Доброго дня!
Відповідно до п.1 ч.1 ст.303 КПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4651-17#n2036 на досудовому провадженні можуть бути оскаржені такі рішення, дії чи бездіяльність слідчого або прокурора: бездіяльність слідчого, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, у неповерненні тимчасово вилученого майна згідно з вимогами статті 169 цього Кодексу, а також у нездійсненні інших процесуальних дій, які він зобов’язаний вчинити у визначений цим Кодексом строк, - заявником, потерпілим, його представником чи законним представником, підозрюваним, його захисником чи законним представником, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, володільцем тимчасово вилученого майна, іншою особою, права чи законні інтереси якої обмежуються під час досудового розслідування;
Згідно з ч.1 ст.306 КПК України скарги на рішення, дії чи бездіяльність слідчого чи прокурора розглядаються слідчим суддею місцевого суду згідно з правилами судового розгляду, передбаченими статтями 318-380цього Кодексу, з урахуванням положень цієї глави.
Отож, враховуючи положення законодавства, бездіяльність слідчого, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань може бути оскаржена шляхом подання скарги слідчому судді місцевого суду, за місцем знаходження відповідного слідчого органу.
Така скарга пишеться не у довільній формі, а у відповідності до положень КПК. В разі необхідності, - на офіс може допомогти в її підготовці.
Доброго дня! Ірпінський відділ Києво-Святошинської місцевої прокуратури знаходиться за адресою вул. Києво-Мироцька, 106, м. Буча, Київська обл., 08292, телефон 04597 40003
Доброго дня!
Відповідно до п.3 Типових штатних нормативів
закладів загальної середньої освіти затв. наказом Міністерства
освіти і науки України 06.12.2010 № 1205 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1308-10) при визначенні штатного розпису школи кількість учнів шестирічного віку, навчання яких організовано в закладі дошкільної освіти, не враховується. До школи з єдиним штатним розписом належить й опорна школа з її філіями, при формуванні штатного розпису якої враховується також кількість учнів (класів тощо) її філій.
Згідно з п.5 Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти посада чисельність посади секретар (секретар-друкарка) встановлено при кількості 8 - 10 класів - 0,5 штатної одиниці, при кількості 11 і більше класів - 1 штатна одиниця.
Тобто, у такому випадку у опорної школи та її філій встановлюється єдиний штатний розпис, при формуванні якого враховується також кількість учнів (класів) у філіях опорної школи. Посада секретаря у даному випадку буде встановлено єдиним штатним розписом опорної школи. У такому випадку Вашу посаду у філії школи скоріш за все буде скорочено.
Доброго дня!
Загальні положення, що визначають порядок збору ЄСВ, встановлені Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2464-17)
На сьогоднішній день починаючи з 01.01.2019 року мінімальна ставка ЄСВ становить 918,06 грн. Квартал становить 3 місяці, тому розмір ЄСВ за 2 квартал 2019 року буде становити 918,06*3 =2754,18 грн.
Статтею 10 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" передбачена добровільна сплата єдиного внеску. З особою, яка подала заяву про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, органом доходів і зборів в строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь відповідно до типового договору.
Згідно з Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-15 передбачено форму Типового договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску, що містить дані про розмір єдиного внеску та період, за який він сплачується.
У такому випадку у договорі вказується його строк дії, тобто період за який особа будете постійно сплачувати ЄСВ.
Також законодавством передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, тобто у такому випадку особа сама визначає за який період вона буде сплачувати ЄСВ.
Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо у складі домогосподарства або у складі сім'ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі - особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.
Враховуючи зазначене, з метою призначення субсидії непрацюючим працездатним особам, які (за яких) не сплатили єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії. Інші вимоги закондавством не встановлені.
На підставі укладеного договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, оформленого в установленому порядку у якому зазначається період, та платіжного документу про сплату такого внеску, житлова субсидія призначається із урахуванням вимог Положення
Доброго дня!
Відповідно до ст. 15 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт.
Відповідно до ст. 45 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про дисциплінарний статут Збройних Сил України» від 24.03.99 № 551-XІV (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/551-14), за вчинення адміністративних правопорушень військовослужбовці несуть дисциплінарну відповідальність за цим Статутом, за винятком випадків, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Згідно зі ст. 83 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України на військовослужбовця, який порушує військову дисципліну або громадський порядок, можуть бути накладені лише ті дисциплінарні стягнення, які визначені цим Статутом і відповідають військовому званню військовослужбовця та дисциплінарній владі командира, що вирішив накласти на винну особу дисциплінарне стягнення.
Отож, проаналізувавши вказані положення, Ви не можете притягатися до відповідальності за одне і те саме правопорушення двічі. Однак, на Вас можуть накласти дисциплінарне стягнення передбачене Дисциплінарним Статутом ЗСУ у разі порушення Вами військової дисципліни або громадського порядку, під час вчинення адміністративного правопорушення, що не передбачено ст. 124 КУпАП.
Доброго дня!
Відповідно до ст. 15 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт.
Відповідно до ст. 45 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про дисциплінарний статут Збройних Сил України» від 24.03.99 № 551-XІV (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/551-14), за вчинення адміністративних правопорушень військовослужбовці несуть дисциплінарну відповідальність за цим Статутом, за винятком випадків, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Згідно зі ст. 83 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України на військовослужбовця, який порушує військову дисципліну або громадський порядок, можуть бути накладені лише ті дисциплінарні стягнення, які визначені цим Статутом і відповідають військовому званню військовослужбовця та дисциплінарній владі командира, що вирішив накласти на винну особу дисциплінарне стягнення.
Отож, проаналізувавши вказані положення, Ви не можете притягатися до відповідальності за одне і те саме правопорушення двічі. Однак, на Вас можуть накласти дисциплінарне стягнення передбачене Дисциплінарним Статутом ЗСУ у разі порушення Вами військової дисципліни або громадського порядку, під час вчинення адміністративного правопорушення, що не передбачено ст. 124 КУпАП.
Добрий день!
Виплату допомоги при народженні дитини передбачає Закон «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2811-12) , відповідно до якого громадяни України, що у них виховуються і проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу.
Для призначення цієї допомоги до органу праці і соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу, подаються такі документи: заява одного з батьків чи опікуна, що складається за встановленою формою; копія свідоцтва про народження дитини; витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження дитини для виплати допомоги у зв’язку з народженням дитини, виданий органом РАЦС.
Жінки, які постійно проживають (зареєстровані) на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Отже, керуючись положеннями законодавства України, жінки, які постійно проживають( зареєстровані) на території України у разі народження дитини під час тимчасового перебування за межами України мають право звернутися до компетентних органів для призначення допомоги у зв’язку з народженням дитини.
Доброго дня!
За правилами ч. 1 ст. 360 ЦПК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#n8627 інші учасники справи мають право подати до суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу в письмовій формі протягом строку, встановленого судом апеляційної інстанції в ухвалі про відкриття апеляційного провадження. До відзиву додаються докази надсилання (надання) копій відзиву та доданих до нього документів іншим учасникам справи.
У відповідності до ст. 179 ЦПК України особа, яка подала апеляційну скаргу, вправі подати відповідь на відзив протягом строку, встановленого судом.
Отож, у відповідності до законодавства, Ви можете подати відповідь на відзив на апеляційну скаргу протягом строку встановленого судом.
Доброго дня! Стаття 67 КК України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14 визначає обставини, які при призначенні покарання за вчинення злочину є такими, що його обтяжують. Серед них, вчинення злочину особою повторно та рецидив злочинів. Згідно ст.32 КК України - "1. Повторністю злочинів визнається вчинення двох або більше злочинів, передбачених тією самою статтею або частиною статті Особливої частини цього Кодексу. 2. Повторність, передбачена частиною першою цієї статті, відсутня при вчиненні продовжуваного злочину, який складається з двох або більше тотожних діянь, об'єднаних єдиним злочинним наміром. 3. Вчинення двох або більше злочинів, передбачених різними статтями цього Кодексу, визнається повторним лише у випадках, передбачених в Особливій частині цього Кодексу. 4. Повторність відсутня, якщо за раніше вчинений злочин особу було звільнено від кримінальної відповідальності за підставами, встановленими законом, або якщо судимість за цей злочин було погашено або знято." Згідно ст.34 КК України "Рецидивом злочинів визнається вчинення нового умисного злочину особою, яка має судимість за умисний злочин." Тобто, якщо особа, яка має непогашену судимість за вчинення злочину вчиняє новий злочин - це є рецидивом і відповідно обтяжуючою обставиною.